Klubo narys Miestas: Kaunas Pranešimai: 3808 Įstojo: 2010-01-05
EFI-231
Galimos priežastys
Mišinys per liesas:
- oro srauto sensoriaus (MAF) defektas
- žemas kuro slėgis
- nesandarus oro įsiurbimo traktas
- Blogas signalas iš lambda zondo.
Riebus mišinys:
- oro srauto sensoriaus (MAF) defektas
- per didelis kuro slėgis
- nesandarumas kuro purkštukuose
- nesandari kuro bako alsuoklio sistema (EVAP)
- užteršta variklio alyva
- per didelis alyvos lygis
- Blogas signalas iš lambda zondo.
-----
Volvo XC70 D5 Auto '06
Volvo 480 S 2,0 Mech '93
Volvo 240 B230F Auto '87
Volvo 480 ES 1,7 Mech '91
Volvo 740 B234F Mech '88
Volvo 740 B200E Mech '89
-----
"Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety."
Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927
liambda uzuodzia neteisinga degima, faking lpg..... su benzinu nedega .
o su klimato kontrole kas ? 414 ir 135 konkretus jutikliai !? o kas tas 211 ???
ar del sitos klaidos ECU gali apriboti tubinos slegi- variklio galia (pereiti i avarini rezima, "climb home mode" ar kaip ten) ???
slegis kartais nenori kilti auksciau 0.3 bar..
Klubo narys Miestas: Kaunas Pranešimai: 3808 Įstojo: 2010-01-05
Turbo slėgio nieks neriboja. Tiesiog variklis dirba avariniu režimu dėl blogų lambdos parodymų
-----
Volvo XC70 D5 Auto '06
Volvo 480 S 2,0 Mech '93
Volvo 240 B230F Auto '87
Volvo 480 ES 1,7 Mech '91
Volvo 740 B234F Mech '88
Volvo 740 B200E Mech '89
-----
"Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety."
Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927