Field 'online_resolution' doesn't have a default value Automatinės pavarų dėžės Aisin AW50-42 bei AW55-50/51 alyvos keitimas | AutoVikingai.lt - Volvo ir Saab - švediškų automobilių klubas ir forumas
VIEW THREAD -

AUTOMATINĖS PAVARŲ DĖŽĖS AISIN AW50-42 BEI AW55-50/51 ALYVOS KEITIMAS

Who is here? 1 guest(s)
 Print thread
Automatinės pavarų dėžės Aisin AW50-42 bei AW55-50/51 alyvos keitimas
ArturasJo
#1 Print posts
Posted 2011-05-04, 22:04
Member avatar

Klubo narys
City: Kaunas
Posts: 3808
Signed in: 2010-01-05
Tepalo keitimui automatinėje pavarų dėžėje reiks 14 mm skersmens permatomos žarnelės apie 1,5 m ilgio, piltuvėlio, kurio siaurosios dalies išorinis skersmuo - 12 mm, indo, kuriame pažymėtas 1 l kiekis ir ATF.
Naudokite tik tą ATF alyvą, kurią nurodo jūsų automobilio specifikacija. Dažniausiai tai būna JWS-3309 arba Dextron 3 ATF alyvos

Joku būdu neatsukite raudona rodykle pažymėto varžto. Dar vienas panašus varžtas taip pat yra iš galinės (pagal automobilį) dėžės pusės

c1.staticflickr.com/3/2919/33648040060_616a244f1f_b.jpg

1. Išleisti tepalą iš pavarų dėžės karterio, maždaug 3,5 l.
c1.staticflickr.com/3/2845/33221135603_da03f8c7a4_b.jpg
2. Užsukti atgal tepalo išleidimo kamštį su nauja tarpine ir užpilti 3,5 l šviežio tepalo per piltuvėlį, įstatytą į tepalo lygio matuoklę.
3. Atjungti tepalo vamzdelį nuo tepalo aušintuvo. Atsijungia nuspaudus fiksatorius ir trūktelėjus.
4. Permatomą žarnelę įstatyti į tepalo aušintuvą vietoje vamzdelio. Geriau su kuo nors pavynioti, kad įsistatytų sandariai.
5. Kitą žarnelės galą įstatyti į indą.
c1.staticflickr.com/3/2889/33221135513_2fa799221f_b.jpg
6. Pavarų dėžės svirtis "P" padėtyje. Užvesti variklį. Per žarnelę ima tekėti tepalas. Palaukti kol pribėgs iki 1 l žymos ir užgęsinti variklį.
7. Pripilti 1 l šviežio tepalo.
8. Punktus 6 ir 7 kartoti tol, kol pradeda bėgti skaidrus ir švarus tepalas.
9. Pajungti atgal tepalo vamzdelį prie aušintuvo. Užvesti variklį, perjungti pavarų dėžės svirtį per visas padėtis palaikant kiekvienoje padėtyje po pusę minutės - minutę.
10. Patikrinti tepalo lygį (variklis užvestas). Kadangi tepalas dar šaltas, jo lygis turi būti ties "cold" žyma. Jei reikia, papildyti tepalo lygį.
11. Pravažiuoti 50 - 80 km, kad tepalas užkaistų ir patikrinti jo lygį ties "hot" žyma. Jei reikia papildyti.

Tepalo kiekis pavarų dėžėje 7,6 ±0.25 litro, tačiau jei tepalas labai nešvarus, keičiant jo gali prireikti iki 10 - 12 litrų.


Tepalo lygis pagal matuoklę priklausomai nuo alyvos temperatūros:
c1.staticflickr.com/3/2913/34033738755_7fd4260e51_z.jpg
Edited ArturasJo 2017-04-14, 23:15


-----
Volvo XC70 D5 Auto '06
Volvo 480 S 2,0 Mech '93
Volvo 240 B230F Auto '87
Volvo 480 ES 1,7 Mech '91
Volvo 740 B234F Mech '88
Volvo 740 B200E Mech '89

-----
"Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety."
Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927
 
ArturasJo
#2 Print posts
Posted 2013-02-14, 21:29
Member avatar

Klubo narys
City: Kaunas
Posts: 3808
Signed in: 2010-01-05
Pirmas postas papildytas svarbia informacija:
Naudokite tik tą ATF alyvą, kurią nurodo jūsų automobilio specifikacija. Dažniausiai tai būna JWS-3309 arba Dextron 3 ATF alyvos

Joku būdu neatsukite raudona rodykle pažymėto varžto. Dar vienas panašus varžtas taip pat yra iš galinės (pagal automobilį) dėžės pusės

c1.staticflickr.com/3/2919/33648040060_616a244f1f_b.jpg
Edited ArturasJo 2017-04-14, 18:41


-----
Volvo XC70 D5 Auto '06
Volvo 480 S 2,0 Mech '93
Volvo 240 B230F Auto '87
Volvo 480 ES 1,7 Mech '91
Volvo 740 B234F Mech '88
Volvo 740 B200E Mech '89

-----
"Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety."
Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927
 
ROCKY
#3 Print posts
Posted 2014-06-25, 22:42
Member avatar

City: Klaipeda
Posts: 768
Signed in: 2007-03-17
Ar yra skirtumas kokia pusia grudama matuokle norint pamatuoti tepalo lygi???
Edited ROCKY 2014-06-25, 22:42


-----
Volvo XC90

Volvo XC70
Volvo V70 2.5 TDI
Volvo 850 2.0 20v T-5
Volvo 850 2.5 20v

-----
 
ArturasJo
#4 Print posts
Posted 2014-12-21, 11:03
Member avatar

Klubo narys
City: Kaunas
Posts: 3808
Signed in: 2010-01-05
Dažnai užduodamas klausimas: "Kas atsitiks, jei atsuksiu raudonai pažymėtą varžtą?"
Pridedu "perpjautos" pavarų dėžės brėžinį, kad įsivaizduotumėte, ką šis varžtas "veikia". Šis varžtas laiko 3-čios pavaros sankabų "būgną". Jei jums loterijoje nesiseka Grin , ir atsukus šį varžtą būgnas pasislinks, be pavarų dėžės ardymo išsisukti nelabai pavyks.

c1.staticflickr.com/4/3948/33878345132_91708203a4_b.jpg
Edited ArturasJo 2017-04-14, 21:05


-----
Volvo XC70 D5 Auto '06
Volvo 480 S 2,0 Mech '93
Volvo 240 B230F Auto '87
Volvo 480 ES 1,7 Mech '91
Volvo 740 B234F Mech '88
Volvo 740 B200E Mech '89

-----
"Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety."
Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927
 
pxofas
#5 Print posts
Posted 2014-12-25, 12:10
City: Alytus
Posts: 1
Signed in: 2014-12-17
Sveiki, Taigi buvau išsisukęs tą varžtą per neapdairumą ir daug naršydamas interneto platybėse radau reikiamos informacijos kaip galima susitvarkyti neardant dėžės.
Taigi pradžiai susidaryti pirmą vaizdą padės ši nuoroda ir joje susirandame 31 psl. http://www.amaweb...g.pdf tai yra vaizdas žiūrint iš vidaus o nuotraukų kairėje pusėje apačioje yra po B4 dangteliu esantis mechanizmas (Vožtuvas su spyruokle) nuoroda kaip jį išsiardyti https://drive.goo...r.pdf
Taipogi reikės pasigaminti plono tačiau stipraus apie 20cm(gali būt ilgesnis) metalo strypelį su 90laipsnių užlenktu galiuku (galiuko ilgis turi būti trumpesnis negu pro B4 dangteli matoma skylutė.)
Viskas turi buti atliekamas švariai!!!
Taigi darbų seka:
1.išsiimame posparnę
2. Išsukame ta didelį varžtą su 27raktu
3. išimame B4 dangtelį
4. su kažkuo plonu ir lanksčiu pro to didelio varžto skylė stumiame tą 3 bėgio sankabos diską link B4 dangtelio kol pamatome per varžto skylę ant sankabos disko skyle į kurią turi įsisukti tas didelis varžtas (ant sankabos disko būna pailga skylė)
5. kai sankabos diską pasistatome i reikiamą vietą ir matoma skylė tada kišame atsuktuvą kad paleidus neatsisuktų atgal. ( aš kišau mažą pirštą tada jaučiamas visas darbas)
6. įštaukiame kas nurodyta 3 punkte
7. kai reikiama disko vieta (pailga skylė) matoma pro didelio varžto skylę tuomet pro B4 dangtelio vietą kišame gilyn pasigamintą strypelį su užlenktu galu kol užstrigtiname sankabos būgną ir jis niekur nejuda.
8. kai įsitikiname kad sankabos būgnas užstrigdintas ir nepasisuks atgal tada ištraukiame atsuktuvą arba pirštą iš didelio varžto skylės ir įsukame varžtą.
9. surenkame B4 dangtėlį.
Taigi reikia dviejų žmonių nes per posparni ir taip mažai vietos, todėl vienas dirba per B4 dangtelį o kitas gaudo sankabos būgną per didijį varžtą. Darbas nuo pradžios iki pabaigos užtruko apie valanda laiko su parūkymais.
Tikiuosi padės ši informacija Smile


-----
Volo V70 II 2.4D Automatas

-----
 
Jump to forum:
SIMILAR THREADS
Topic Forum Answer Last posted message
Problemos su mechanine pavarų dėže (Volvo V70) Transmisija 17 2024-09-20, 23:45
Kondicionieriaus kompresoriaus keitimas Kondicionierius / klimato kontrolė 3 2024-08-20, 19:49
D5 120 kW kompensatorių keitimas Pasidaryk pats (DIY) 35 2024-03-11, 17:09
Kaip patirinti pavaru dėžės tepalo lygi? Transmisija 15 2023-03-18, 20:35
Akumuliatoriaus keitimas V70 II, S80, S60, XC70/90.. Elektra 25 2022-07-06, 21:10
2024 © Visos teisės saugomos.