Topic | Forum | Answer | Last posted message |
---|---|---|---|
Problemos su mechanine pavarų dėže (Volvo V70) | Transmisija | 17 | 2024-09-20, 23:45 |
Kondicionieriaus kompresoriaus keitimas | Kondicionierius / klimato kontrolė | 3 | 2024-08-20, 19:49 |
D5 120 kW kompensatorių keitimas | Pasidaryk pats (DIY) | 35 | 2024-03-11, 17:09 |
Kaip patirinti pavaru dėžės tepalo lygi? | Transmisija | 15 | 2023-03-18, 20:35 |
Akumuliatoriaus keitimas V70 II, S80, S60, XC70/90.. | Elektra | 25 | 2022-07-06, 21:10 |
VIEW THREAD -
AUTOMATINĖS PAVARŲ DĖŽĖS KEITIMAS (XC70 2,4D AW55-50/51)
AutoVikingai.lt - Volvo ir Saab - švediškų automobilių klubas ir forumas | Technika | Pasidaryk pats (DIY) | Pasidaryk pats (Volvo remontas)
Who is here? 1 guest(s)
Automatinės pavarų dėžės keitimas (XC70 2,4D AW55-50/51)
|
|
ArturasJo |
Posted 2011-03-06, 17:09
|
![]() Klubo narys City: Kaunas Posts: 3808 Signed in: 2010-01-05 |
Taduks
Esu naujas narys, prasau pagalbos, turiu xc70 pradejo leisti tepala per galini salnika,gal galite papasakoti kaip isimti greiciu deze.Deze automatine,isanksto visiems aciu. 2003m. variklis 2,4 dyzelis Edited ArturasJo 2011-03-06, 17:36 ----- Volvo XC70 D5 Auto '06 Volvo 480 S 2,0 Mech '93 Volvo 240 B230F Auto '87 Volvo 480 ES 1,7 Mech '91 Volvo 740 B234F Mech '88 Volvo 740 B200E Mech '89 ----- "Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety." Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927 |
|
|
ArturasJo |
Posted 2011-03-06, 17:28
|
![]() Klubo narys City: Kaunas Posts: 3808 Signed in: 2010-01-05 |
Pavarų dėžės išėmimas
Atjungti akumuliatorių. Išleisti aušinimo skystį: Nuimti priekinę ir apatinę variklio apsaugas. Nuimti priekinius ratus ![]() Pasidėti vonelę po radijatoriumi. Atsukti išleidimo kamščius radijatoriuje ir cilindrų bloke; išleisti aušinimo skystį. Užsukti kamščius. ![]() Komponentų iš variklio skyriaus išėmimas: Nuimti variklio dangtį Nuimti viršutinį variklio stabilizatoriaus kronšteiną. ![]() Nuimti oro filtro korpusą ir oro įsiurbimo vamzdį. Atsegti turbinos valdymo vožtuvą ir jungtį nuo oro filtro korpuso. Nutraukti oro filtro korpusą nuo fiksatorių. ![]() Nuimti aukšto slėgio vamzdį nuo turbinos. Žarną palikti ant turbinos. Atjungti žarną nuo įsiurbimo kolektoriaus einančią į oro aušinimo radijatorių. Užlenkti žarną į vieną pusę. Nuimti variklio kabelių tvirtinimus. Atsukti galinės variklio pagalvės veržlę. Veržlę palikti ant kelių vijų. Atjungti vidinę pečiuko žarną. ![]() Komponentų nuo pavarų dėžės nuėmimas: Nuimti pavarų dėžės kabelį nuo svirties ir kabelio tvirtinimus nuo pavarų dėžės. Nuimti tepalo vamzdį/žarną nuo dangtelio ant transmisijos. Užkimšti vamzdį ir pajungimą ant transmisijos. Atkabinti tvirtinimą su pavarų dėžės jungtimi nuo oro filtro kronšteino. Atjungti visas jungtis. ![]() Vakuumo siurblio nuėmimas: Nuimti dvi vakuumo žarnas nuo siurblio. Nuimti tris varžtus, laikančius siurblį. Nuimti vakuumo siurblį. Dėmesio! Palikite laisvą sujungimą tarp siurblio ir sandarinimo žiedo. ![]() EGR aušintuvo nuėmimas: Nuimti žarną nuo įsiurbimo kolektoriaus. Nuimti dvi aušinimo žarnas. Nuimti sujungimą radiatoriaus vožtuvą. Nuimti sąvaržą nuo lankstaus vamzdžio ir išmetimo kolektoriaus. Atsukti tris varžtus laikančius aušintuvą. Dėmesio! išsaugokite plieninį tarpiklį tarp išmetimo kolektoriaus ir lankstais vamzdžio, kai EGR aušintuvas bus nuimtas ![]() Atjungti masės laidą nuo variklio porėmio. Atjungti suspausto oro žarną nuo vamzdžio po varikliu. Atjungti aušinimo žarną nuo vamzdžio variklio gale. Nuimti vakuumo žarną iš tvirtinimų ir sąvaržą ant pavarų dėžės. Atsukti vairo stiprintuvo vamzdį nuo variklio porėmio. ![]() Atsukti 4 pavarų dėžės tvirtinimo prie variklio ir 2 starterio tvirtinimo varžtus. ![]() Variklio "pakabinimas" naudojant spec. Volvo įrankius. (garažo sąlygomis teks kažką prisitaikyti) Pastatyti įrankį 999 5716 ant rato arkos tiesiai virš variklio kėlimo kilpų kairėje ir dešinėje. prijungti įrankį 999 5460 variklio dešinėje, paliekant 10 mm laisvumą. kairėje pusėje priveržti be laisvumo neįtempiant. Ratus pasukti tiesiai. Ištraukti užvedimo raktą. Užrakinti vairą. Pakelti automobilį. ![]() Atkabinti laidų lovelį nuo variklio porėmio. Automobiliams su autonominiu šildytuvu: atsukti 2 šildytuvą laikančius varžtus. Atkabinti šildytuvą nuo tvirtinimo ir palikti kabėti ant viršutinio tvirtinimo. Atkabinti kuro vamzdelį nuo porėmio. ![]() Atsukti priekinio skersinio varžtus. Nuimti stabdžių vamzdelį iš tvirtinimų. Išsukti po tris varžtus iš likusių dviejų skersinių. ketvirtą varžtą atleisti. Pasukti skersinius į šoną, kad atidengtų išmetimo vamzdį. ![]() Atsukti priekinės variklio pagalvės varžtus ![]() Vienoje pusėje pamatuoti vairo traukės ilgį ir užsirašyti. ![]() Atsukti vairo veleno tvirtinimo prie vairo kolonėlės varžtą. Pastumti sujungimą aukštyn, kad velenas nusinertų nuo vairo kolonėlės. Atjungti laidą nuo solenoido. ![]() Pakabos komponentų nuėmimas (abi pusės): Atkabinti ABS laidą nuo amortizatoriaus tvirtinimo - kairėje pusėje. Atsukti pusašio tvirtinimo varžtą stebulėje. Atsukti apatinės svirties antgalio veržlę. Apipurkšti rūdžių tirpikliu prieš atsukant. Pastaba! Prilaikyti antgalio pirštą raktu Torx TX40, kad atsukant veržlę, pirštas nesisuktų. Kairėje pusėje nuimti stabilizatoriaus traukutę. ![]() Pasiruošimas pavarų dėžės nuėmimui Atsukti posparnio 2 varžtus. Nuimti abiejų pusių prilaikančias plokšteles. Tik kairėje pusėje: Posparnį atlenkti į išorę ir pritvirtinti. Pastaba! Nepamirškite uždengti sparną apsauginiu uždangalu. ![]() Pasiruošimas porėmio nuleidimui Atjungti apatines svirtis nuo amortizatoriaus abiejose pusėse. Naudotis įrankiu 999 7076, uždėti apsaugas 999 5562 ir prisukti veržlėmis. Atlenkti amortizatorius į išorę ir ištraukti pusašius iš stebulių. Nepažeisti "granatų" apsauginių gumų. atitraukti amortizatorius į šalis ir pritvirtinti, kad būtų daugiau vietos pusašiams išimti. Užsandarinti "granatas", jei jos nusimautų nuo pusašio. Atsukti porėmį prilaikančias plokšteles abiejose pusėse. Naudotis įrankiu 998 5972 kartu su 999 5972 lengvai paremti porėmį dešinėje pusėje. Atleisti porėmio varžtus dešinėje pusėje. Įsitikinti, kad varžtai laikosi mažiausiai ant 5 vijų. Ištraukti domkratą. ![]() Dešinio pusašio nuėmimas Atsukti pusašio guolio varžtus ir nuimti dangtelį. Ištraukti pusašį iš pavarų dėžės. AWD automobilių pusašis eina kiaurai per kūginę pavarą. ![]() Ištraukti pusašį iš pavarų dėžės naudojantis įrankiu 999 5681. ![]() Porėmio nuleidimas Domkratu lengvai paremti kairį porėmio kraštą. Atsukti porėmio varžtus. Nuleisti porėmį. Pastaba! leidžiant porėmį įsitikinkite, kad vairo kolonėlės varžtai išlindo iš porėmio. Įsitikinkite, kad amortizatoriaus šarnyro pirštai išsinėrė iš apatinės svirties. Ištraukite domkratą ir leiskite porėmiui laisvai kabėti. ![]() Kūginės pavaros nuėmimas Pastaba! taikoma tik AWD Atsukti 5 varžtus laikančius kūginę pavarą. Ištraukti kūginę pavarą tiesiai iš transmisijos. Pakabinti kūginę pavarą pvz. už turbinos tepimo vamzdžio ar pan. ![]() Nuimti variklio galinį tvirtinimą. Atsukti variklio/vairo kolonėlės tvirtinimo 3 varžtus ir nuimti pagalvę. ![]() Atsukti hidrokonverterio 6 varžtus. Reikia prasukti variklį norint pasiekti visus varžtus. Naudoti Torx TX50 raktą. ![]() Atjungti tepalo vamzdžius nuo pavarų dėžės. Padėti vonelę po vamzdelių pajungimu. Atsukti 2 varžtus, laikančius vamzdelius. Ištraukti vamzdelius iš pavarų dėžės. Užsandarinti vamzdelių ir pavarų dėžės kiaurymes. vamzdelius pritvirtinti, kad netrukdytų. ![]() Nuleisti automobilį. Kairiosios pakabos pagalba nuleiskite variklį ir pavarų dėžę. Įsitikinti, kad jokie laidai ir žarnos nebūtų įtempti ar paspausti, kai leisis variklis. Leisti variklį, kol pakabos atrama matysis kiaurymėje (žr. rodyklę). Pakelti automobilį. ![]() Pritvirtinti pavarų dėžės laikiklį. (Volvo įrankiai 999 5463, 999 5972) Viską pritvirtinti prie mobilaus domkrato. Domkratu lengvai paremti pavarų dėžę. ![]() Atsukti likusius 7 varžtus laikančius pavarų dėžę. ![]() Užtikrinti, kad transmisija nuo variklio bus atitraukiama tiesiai. Užtikrinti, kad hidrokonverteris nusiimtų kartu su pavarų dėže ir kad nenusimautų nuo pavarų dėžės veleno. Pastumkite su atsuktuvu per vieną iš "smagračio" tvirtinimo skylių. Pastaba! Neremkite atsuktuvo į žiedą smagračio davikliui! Atsargiai nuleiskite transmisiją. ![]() Pavarų dėžės sumontavimas: Surinkimas atbuline tvarka. Surinkimo niuansus įdėsiu ryt vakare. laukite tęsinio ![]() Griežtai draudžiama čia paskelbtą informaciją naudoti kitose interneto svetainėse be autovikingai.lt administracijos sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti www.autovikingai.lt kaip šaltinį. Edited dapsys 2011-03-06, 22:42 ----- Volvo XC70 D5 Auto '06 Volvo 480 S 2,0 Mech '93 Volvo 240 B230F Auto '87 Volvo 480 ES 1,7 Mech '91 Volvo 740 B234F Mech '88 Volvo 740 B200E Mech '89 ----- "Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety." Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927 |
|
|
ArturasJo |
Posted 2011-03-06, 22:29
|
![]() Klubo narys City: Kaunas Posts: 3808 Signed in: 2010-01-05 |
Taduks @ 2011-03-06, 19:57 rašė: ArturasJo as tiek zinau,aciu tau labai, kad padedi,jai gali daugiau papasakok kaip isimti, ar imasi su razdatke,iskur lenviau atjungti kardana.Jai gali taip pat su nuotraukom.Nera nuotrauku nors aprasyti smulkiau.Nes staiga pradejo leisti tepala pe galini salnika,noreciau greiciau susitvarkyti. Kolkas įdėtas tik išardymas iš VIDA. Iš praktikos pasakysiu taip: - Porėmį patogiau nusiimti visiškai (tam papildomai reikia dešinę variklio pagalvę nuimt. - Porėmis sunkus ir platus - be atramų vienam praktiškai neįmanoma nuimt/uždėt. - Pavarų dėžė sunki, be tvirtinimo ir mobilaus domkrato labai sudėtinga nuimt/uždėt. Aš pats turbūt išsikelčiau visą variklį su pavarų dėže ir tada tvarkyčiau. - ----- Volvo XC70 D5 Auto '06 Volvo 480 S 2,0 Mech '93 Volvo 240 B230F Auto '87 Volvo 480 ES 1,7 Mech '91 Volvo 740 B234F Mech '88 Volvo 740 B200E Mech '89 ----- "Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety." Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927 |
|
|
Taduks |
Posted 2011-03-07, 11:32
|
City: Mazeikiai Posts: 8 Signed in: 2011-03-06 |
Aciu tau uz pagalba. Galvoju ir as, kad bus lengviau su visu varikliu issiket.
----- volvo xc70 ----- |
|
|
aaaandruna |
Posted 2011-03-07, 23:24
|
City: kaunas Posts: 133 Signed in: 2010-11-08 |
draugelis motorista , eme deze , sake lengviau visa varikli su deze isimti ir pakeisti ka reik , ne imineti ant vietos
![]() ----- norai s80 d5 ----- Kompiuterine diagnostika. Visoms masinoms DICE , LAUNCH X-431 ,VAG-COM, STAR DIAGNOSIS, OP-COM . KAUNAS aandruna@gmail.com +37062035434-omnitel |
|
|
ArturasJo |
Posted 2011-03-08, 10:19
|
![]() Klubo narys City: Kaunas Posts: 3808 Signed in: 2010-01-05 |
Fiato ir R11 variklį su dėže užtrukdavau ~2 val išimt ir įdėt atgal.
Pas Volvo truputį daugiau visko aplinkui prikabinėta + AWD, bet kadangi pats jau esu bandęs automatui hidrobloką keist, tai antrą kartą traukčiau su visu varikliu ![]() ----- Volvo XC70 D5 Auto '06 Volvo 480 S 2,0 Mech '93 Volvo 240 B230F Auto '87 Volvo 480 ES 1,7 Mech '91 Volvo 740 B234F Mech '88 Volvo 740 B200E Mech '89 ----- "Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety." Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927 |
|
Jump to forum: |
SIMILAR THREADS