Topic | Forum | Answer | Last posted message |
---|---|---|---|
Kondicionieriaus kompresoriaus keitimas | Kondicionierius / klimato kontrolė | 3 | 2024-08-20, 19:49 |
Akumuliatoriaus keitimas V70 II, S80, S60, XC70/90.. | Elektra | 25 | 2022-07-06, 21:10 |
D5 dangtelio tarpines keitimas | Variklis | 13 | 2022-02-16, 15:40 |
Veidrodėlio keitimas (Volvo S60) | Kėbulas/Salonas | 17 | 2021-10-05, 20:57 |
ABS bloko taisymas/keitimas, kur Vilniuje? | Elektra | 4 | 2021-08-26, 11:05 |
AutoVikingai.lt - Volvo ir Saab - švediškų automobilių klubas ir forumas | Technika | Pasidaryk pats (DIY)
Who is here? 2 guest(s)
Page 1 out of 2: 1|2
|
D5 120 kW kompensatorių keitimas
|
|
psapalas |
Posted 2011-09-18, 22:25
|
City: Lietuva, Gargzdai Posts: 13 Signed in: 2011-03-09 |
Keičiau savo s60 kompensatorius, padariau keleta foto ir pabandysiu šiek tiek pakomentuoti, gal kam pades.
Tai va pirmiausia pasiruošiam darbui, tai yra apsiardom viską aplinkui, kad būtų patogu prieiti prie pačio variklio, nusiemam oro filtro dėžę ir saugikliu dėžę (aš ir kapota nusiėmiau kad būtų patogu iš šono prieiti ir kad šviesos neužstotų, pas s60 jis plastmasinis tai lengvai vienas pats nuėmiau). Nusiėmam alsuoklio šlangeles, atjungiam purkštukus ir atsukam kuro padavimo šlangeles. Ir tą "pravotke", kuri eine per vidurį dangtelio, ten du varžteliai atsisuka ir ji gražiai į šoną (link kuro siurblio) atsiverčia. Išemam purkštukus. Iš kolegų buvau prisiklausęs visokių baIsių dalykų apie purkštukų išemimus, būna kad jie "prikepa" ir būna daug vargo kol juos ištrauki, bet aš su jais problemų neturėjau. tiesiog atsukau tuos du varžtelius prie ju ir gražiai su pirštais išsitraukė, net jokio papildomo įrankio neprireikė. Dabar jau galim atsisukti vožtuvo dangtelio varžtus, jų kažkus apie 15 reikia atsukti., ir dar keturis varžtus kurie laiko ta paglve ar kas ji tokia skaitos. Dangteli reikėtų imti atsargiai, kad nesuplėšyti tarpinės, vo tai tarpinių komplektas apie 160 lietuviškų kainuoja. Nusiemam pagrindinio dirželio apsauga, ir pasistatom velenelius, ir škyvus (apatini ir viršutini) pagal žymes, žinoma galima ir pačiam dar papildomai pasižymėti su kokiu markeriu. Dabar galit atsisukti velenėlius. Jeigu norėsite visiškai nuimti pirmajį velenėlį reikės arba atsisukti nuo jo škyvą, tik ji irgi reikia gerai atsižymėti, arba ji su visa dirželio apsauga nuimti(o norint nuimti apsauga reikia nuimti ir vandens pompa). Bet manu, kad nėra butinybės jo imti eina ir taip ištraukti kompensatorius, nebent reikėtų pakeisti riebokšli kuris maunasi ant jo. Kompensatoriai keičiasi kartu su svirtelėm, nes svirtelės irgi išdyla, o jeigu keičiat ne visus kompensatorius tai svarbu senuosius sudėt su tom pačiom svirtelėm su kuriom jie buvo. Gerai būtų , kad turėtumėt dinamometra, nes privežiant velenėlius jų nereikia daug tempi, tik 10 - 12 Nm. Nes taip iš lempos sukant galima greitai sriegius nusukti Variklio galvoj. Kiek teko pasikonsultuoti su meistrais, tai jie patarė dedant naujus kompensatorius juos pramankstinti, kad jie nebūtų užsipompave, taip pat ir senus pramankštinti. Ir sakė geriau visus pasikeisti. bet čia jau kiekvienam pagal kišene, nes jie gan nepigūs. Kadangi man jau buvo metas keisti ir pagrindinį dirželį tai keičiau tik puse, 10 kompensatoriu ir svirteliu, nes daugiau biudžetas neleido , o likusius 10 atsirinkau iš senų, kurie padoriausiai atrodė. Kompensatoriai kainavo po 24 lt ir svirtelės taip pat po 24 lt (viso 480 lt + dirželis su guoliais ir pompa, bei tepalai, apie 700 lt). Kompensatoriai tinka ir nuo audi 3,3 TDI, dar sake ligtai VW variklis kažkos su tokiais pačiais berods 4,0. Griežtai draudžiama čia paskelbtą informaciją naudoti kitose interneto svetainėse be autovikingai.lt administracijos sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti www.autovikingai.lt kaip šaltinį. Edited svirdulis 2011-09-21, 18:57 ----- Volvo s60 ----- |
|
|
Vyskups |
Posted 2011-09-18, 22:28
|
City: Vilnius Posts: 2762 Signed in: 2008-11-20 |
Pataisysiu - kapotas ne plastmasinis, o aliumininis.
Edited dapsys 2011-09-18, 22:51 ----- Volvo XC70 III, D5, AT, MY09 Volvo V70 III, 2,0D, MT, MY10. Volvo 2.4D 96kw '02 S60 + chip = D5 + chip - parduota Šalimais garaže Peugeot Boxer - ilgas, didelis, 2,8d, '05 Skoda Octavia Combi 2,0tdi 16v DSG '07 Toyoto corolla 2,0 d-4d '00 www.idola.lt www.voveresnamai.lt https://www.facebook.com/voveresnamai/?fref=ts ----- =FORUMO MODERATORIUS= Nieko nėra tipiškesnio, kaip talentingi žmonės, nepasiekę savo gyvenime jokios sėkmės Jeigu tu nori turėti tai, ko niekad neturėjai - turi padaryti tai, ko niekad nedarei. |
|
|
Edvakas |
Posted 2011-09-19, 07:25
|
City: Vilnius Posts: 2224 Signed in: 2010-04-23 |
Naudingas straipsnis
----- ----- |
|
|
Ediacc |
Posted 2011-09-19, 08:08
|
City: Vilnius Posts: 434 Signed in: 2008-04-10 |
o vat as bandziau patikrint metkes pagrindinio dirzo, ir ant alkuninio jokios zymes neradau!!!! ir taip ir taip ziurejau nu nieko, taip ir nesupratau, gal as ne ten ziurejau arba ne taip? Pasakykit jus man kaip tai pamatyti?
----- Volvo V40 T4 PARDUOTA Volvo V70 D5 ------------------------------------------------------------ Tel. 860050329 Skype: Ediacc VILNIUS |
|
|
Čiopa |
Posted 2011-09-19, 08:39
|
City: Mažeikiai Posts: 5180 Signed in: 2007-03-12 |
Psapalai, dar galėtum pakomentuoti kodėl keitei kompensatorius, kokios buvo problemos, kokie buvo požymiai jų blogo darbo.
----- Volvo S80 D5 '03 AW55-50 ex. Volvo S80 2.5D '99 AW50-42 ex. Volvo S80 T5 '99 M56 ex. Saab 9-3 2.2tid '03 ex. Volvo XC70 D5 '02 AW55-50 ex. Volvo S40 1.8 '97 ----- |
|
|
psapalas |
Posted 2011-09-19, 11:06
|
City: Lietuva, Gargzdai Posts: 13 Signed in: 2011-03-09 |
Pirmieji simptomai atsirado prieš gerus metus, padejo kažkas švelniai kalenti variklį. Visa klaipėda apvažiavau, vieni sakė , kad kompensatoriai, bet aš nelabai norėjau tikėti(pasirodo bereikalo ), nes kiek teko anksčiau susidurti, tai kompensatoriai užvedus varikli po kiek laiko užsipompuodavio ir garsas dingdavo, o man pastoviai garsas vienodas būdavo. Dar buvo nuomonių, jog gali būti vakumo siurblys, nes toj pusei kaleno, meistrai sake, kad panašus garsas(ten ašelė ar kas jie susidėvi). Tai su tuo kalenimu važiavau daugiau nei metus, jis vis stiprėjo, kol galiausei praeitoj savaitėje pradėjo per oro filtra pusti ora, toks dungsėjimas atsirado (matyt nebeuždarydavo vožtuvų) ir važiuojan virš 120 km/h arba gerai gazo užmynus dūmą mesdavo. Vienu žodžiu variklis dirbo kaip traktoriaus, dar galvojau kad gal kokia forsunkė mirus nes toks jausmas kad cilindras nedirbdavo. Išardęs radau 4 visiškai mirusius, 1 užtrigusį, 5 pavargusius, na ir 10 dar pakankamai gerai atrodančius kompensatorius. pakeitus varikliukas kaip naujas, važiuot malonu nieks nebarška .
----- Volvo s60 ----- |
|
|
psapalas |
Posted 2011-09-19, 11:09
|
City: Lietuva, Gargzdai Posts: 13 Signed in: 2011-03-09 |
Ediacc @ 2011-09-19, 08:08 rašė: o vat as bandziau patikrint metkes pagrindinio dirzo, ir ant alkuninio jokios zymes neradau!!!! ir taip ir taip ziurejau nu nieko, taip ir nesupratau, gal as ne ten ziurejau arba ne taip? Pasakykit jus man kaip tai pamatyti? Aš taip pat neradau ant apatinio, nors Vidoj rodo kad turi būti, tai aš ant apatinio škyvo ir ant rėmo pasižymėjau. ----- Volvo s60 ----- |
|
|
psapalas |
Posted 2011-09-19, 11:19
|
City: Lietuva, Gargzdai Posts: 13 Signed in: 2011-03-09 |
Ai ir dar vienas dalykas. Kadangi keičiau tik puse kompensatorių, tai visus senuosius sudėjau an išmetimo velenėlio, nes jei kada prireiks juos keisti tai nereikės imti šalin pagrindinio diržo, užteks ta išmetimo velenėlį nusiimti.
----- Volvo s60 ----- |
|
|
Čiopa |
Posted 2011-09-19, 11:23
|
City: Mažeikiai Posts: 5180 Signed in: 2007-03-12 |
O kažkokią išvadą pasidarei, kodėl jie išėjo anksčiau laiko? Kame priežastis?
----- Volvo S80 D5 '03 AW55-50 ex. Volvo S80 2.5D '99 AW50-42 ex. Volvo S80 T5 '99 M56 ex. Saab 9-3 2.2tid '03 ex. Volvo XC70 D5 '02 AW55-50 ex. Volvo S40 1.8 '97 ----- |
|
|
pulses |
Posted 2011-09-19, 11:28
|
City: . Posts: 691 Signed in: 2010-08-29 |
nu joa... ciopa kas per klausimas? anksciau laiko? ar yra kazkas amzino?
----- |
|
|
Čiopa |
Posted 2011-09-19, 11:33
|
City: Mažeikiai Posts: 5180 Signed in: 2007-03-12 |
Nu taip, amžino nieko nėra . Gal ir klystu, bet man atrodo, kad kompensatoriai turėtų laikyti ilgiau . Todėl ir įdomu sužinoti ar čia dėl amžiaus, ar dėl kažkokių kitokių priežasčių.
----- Volvo S80 D5 '03 AW55-50 ex. Volvo S80 2.5D '99 AW50-42 ex. Volvo S80 T5 '99 M56 ex. Saab 9-3 2.2tid '03 ex. Volvo XC70 D5 '02 AW55-50 ex. Volvo S40 1.8 '97 ----- |
|
|
Edvakas |
Posted 2011-09-19, 11:47
|
City: Vilnius Posts: 2224 Signed in: 2010-04-23 |
Gal tai galėjo įtakoti tepalas Neste 5W-30?
Edited Edvakas 2011-09-19, 11:47 ----- ----- |
|
|
Neegzistuojantis vartotojas |
Posted 2011-09-19, 12:06
|
|
manau kad nera cia ko kabinetis prie tepalo,bedos reikia jieskoti aptarnavimuose,intervale ir ridoje.Masina turbut ne 180 000 vaziavus.
----- |
|
|
psapalas |
Posted 2011-09-19, 13:55
|
City: Lietuva, Gargzdai Posts: 13 Signed in: 2011-03-09 |
Mašina važiavus jau beveik 230 000 ir aišku jei dar nėra atsukta. O dėl tepalo tai nemanau kad galejo, nes kaip minėjau tokie patys kompensatoriai eina pas audi 3,3 TDI, o ten tepalas būtent 5W-30 pilas.
----- Volvo s60 ----- |
|
|
Čiopa |
Posted 2011-09-19, 13:56
|
City: Mažeikiai Posts: 5180 Signed in: 2007-03-12 |
O kokį tepalą pats pylei?
----- Volvo S80 D5 '03 AW55-50 ex. Volvo S80 2.5D '99 AW50-42 ex. Volvo S80 T5 '99 M56 ex. Saab 9-3 2.2tid '03 ex. Volvo XC70 D5 '02 AW55-50 ex. Volvo S40 1.8 '97 ----- |
|
|
psapalas |
Posted 2011-09-19, 14:02
|
City: Lietuva, Gargzdai Posts: 13 Signed in: 2011-03-09 |
Kai nupirkau pirma karta supyliau 5w-30, o paskui visa laika 0w-30. dar syki buvau Valvolain 0w40 ipyles. Dabar vel 0w30.
Edited psapalas 2011-09-19, 14:02 ----- Volvo s60 ----- |
|
|
Andrejka |
Posted 2011-09-19, 15:48
|
City: Vilnius Posts: 747 Signed in: 2011-06-09 |
O D5 kompensatoriai neišsiardo ?
----- V70 2.5D MY'00 ----- |
|
|
psapalas |
Posted 2011-09-19, 19:45
|
City: Lietuva, Gargzdai Posts: 13 Signed in: 2011-03-09 |
nu tie kurie pasibaigę buvo tai išsiardė, bet tie geresni ir nauji tai ne. O ka ten išardęs rasi?
----- Volvo s60 ----- |
|
|
Andrejka |
Posted 2011-09-19, 21:58
|
City: Vilnius Posts: 747 Signed in: 2011-06-09 |
Na tiesiog kai domėjausi jais, viename portale atradau jog išsiardi (ten benze ardė) ir praplovus juos jie vėl pradeda tinkamai vaikščioti, lengvai prisipildo tepalu dėl švarių kanalų. Įdomu ant kiek tiesa, nes neteko dar pačiam tokiu darbu užsiimti
----- V70 2.5D MY'00 ----- |
|
|
ArturasJo |
Posted 2011-09-19, 22:06
|
Klubo narys City: Kaunas Posts: 3808 Signed in: 2010-01-05 |
TarantaikA @ 2011-09-19, 23:58 rašė: Na tiesiog kai domėjausi jais, viename portale atradau jog išsiardi (ten benze ardė) ir praplovus juos jie vėl pradeda tinkamai vaikščioti, lengvai prisipildo tepalu dėl švarių kanalų. Įdomu ant kiek tiesa, nes neteko dar pačiam tokiu darbu užsiimti TarantaikA, kitą kartą rašyk, kai pats išbandysi, o ne "viena bobutė sakė". Jau įsivaizduoju, kaip pats tvarkaisi savo auto ----- Volvo XC70 D5 Auto '06 Volvo 480 S 2,0 Mech '93 Volvo 240 B230F Auto '87 Volvo 480 ES 1,7 Mech '91 Volvo 740 B234F Mech '88 Volvo 740 B200E Mech '89 ----- "Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety." Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927 |
|
Page 1 out of 2: 1|2
Jump to forum: |