Topic | Forum | Answer | Last posted message |
---|---|---|---|
Karterinės dujos- alsuoklis. | Variklis | 20 | 2023-04-29, 12:44 |
S80 2008M. 2.0 107KW BENZINAS | Variklis | 1 | 2023-01-24, 21:55 |
Volvo S60 T5 2013 benzinas/dujos problema | Variklis | 1 | 2022-03-09, 08:27 |
CNG dujos | Įvairios tech. diskusijos | 1 | 2021-09-09, 09:06 |
Volvo XC90 dujos ar dyzelis? | Volvo V70-II, S60, S80, XC70/90 | 4 | 2021-01-04, 02:10 |
AutoVikingai.lt - Volvo ir Saab - švediškų automobilių klubas ir forumas | Technika | Volvo S40/V40 | Variklis
Who is here? 1 guest(s)
Dyzelis vs benzinas/dujos
|
|
VisualSound |
Posted 2013-01-17, 22:07
|
City: Vilnius/Alytus Posts: 124 Signed in: 2012-09-17 |
Žmonės, reikia patarimo...
Nusprendžiau iškeisti savo s40 į v40. Tik dabar toks kėblumas (per nežinojimą): Gyvenime neturėjau dyzelinio auto, visos buvo su dujom, bet... laaaabai atsibodo atsarginis ratas besimėtantis bagažinėje. Esmė tokia, pas mane dabar s40 su 103kW, dyzeliniai kiek suprantu ~99m v40 eina max su 1,9L ir 74kW DTI. Tai dabar papasakokit kaip su traukos skirtumu? Aišku 103kW stipriau, bet gal tuos 74kW dyzelyje kompensuoja turbina? Na žodžiu, manau esmė aiški. Nes galvos skausmas rinktis dyzelinį ar toliau pasilikti ties dujomis. Dėkui p.s. kuro sąnaudos šioje diskusije neturi jokios reikšmės ----- Volvo V40, 1.9 dci, 2001 m ----- |
|
|
Johny |
Posted 2013-01-17, 22:10
|
City: Vilnius Posts: 4263 Signed in: 2008-01-06 |
O atsiperkamumas turi reiksmes? Kiek km per metus pramini? Kura pilsi is koloneles, ar "importini"?
Edited Johny 2013-01-17, 22:11 ----- Volvo V70II d5 (daily) Volvo 940 / 2.3 Turbo 250HP (kolkas) / Estate (FunCar) Pakabos, stabdžių, smulkus variklių remontas, padangų montavimas, suvirinimo darbai https://www.faceb...hnyGarazas ----- Vilnius, 860339105 |
|
|
VisualSound |
Posted 2013-01-17, 22:34
|
City: Vilnius/Alytus Posts: 124 Signed in: 2012-09-17 |
Johny @ 2013-01-17, 22:10 rašė: O atsiperkamumas turi reiksmes? Kiek km per metus pramini? Kura pilsi is koloneles, ar "importini"? Per metus įsuku apie ~10-11K, kuras manau nebus iš kolonėlės jei būtų dyzelis ----- Volvo V40, 1.9 dci, 2001 m ----- |
|
|
Oras |
Posted 2013-01-17, 22:57
|
City: Vilnius Posts: 1287 Signed in: 2009-10-26 |
Su tokia rida dyzelio taupumas neitin tepasireikstu... kiek su dyzeliu vasara sutaupysi, tiek ziemos vargai atminusuos tiek sanaudomis tiek komforto nebuvimu...
As imciau benza, o jei dar dujos tai isvis smagu. Edited Oras 2013-01-17, 22:58 ----- S80 2.4i V70 TDI 740 2.3 940 2.3 turbo 850 2.0 20v projektas Kibiron (parduotas) 850 2.0 T-5 Saldytuvas (parduotas) Suzuki SV650 KTM EXC-F 250 ----- |
|
|
Johny |
Posted 2013-01-17, 23:40
|
City: Vilnius Posts: 4263 Signed in: 2008-01-06 |
Su tokia pravaziuojama rida dyzelio tiesiog neapsimoka imti... Didesni remonto kastai, vargas ziema, didesne pacios masinos kaina, sunkiau rasti "neuzjota" varianta.
----- Volvo V70II d5 (daily) Volvo 940 / 2.3 Turbo 250HP (kolkas) / Estate (FunCar) Pakabos, stabdžių, smulkus variklių remontas, padangų montavimas, suvirinimo darbai https://www.faceb...hnyGarazas ----- Vilnius, 860339105 |
|
|
VisualSound |
Posted 2013-01-17, 23:48
|
City: Vilnius/Alytus Posts: 124 Signed in: 2012-09-17 |
Johny @ 2013-01-17, 23:40 rašė: Su tokia pravaziuojama rida dyzelio tiesiog neapsimoka imti... Didesni remonto kastai, vargas ziema, didesne pacios masinos kaina, sunkiau rasti "neuzjota" varianta. Rimti argumentai, būtinai turėsiu omeny, dekui ----- Volvo V40, 1.9 dci, 2001 m ----- |
|
|
Stulpas |
Posted 2013-01-18, 07:59
|
City: Vilnius Posts: 1756 Signed in: 2007-03-14 |
o as ziureciau jauciu tik i dyzeli
nes tas pasakymas kad brangesni aptarnavimo kastai tai kaip ir neargumentas ,nes cia didelis klaustukas kaip pasiseks nu ten tepalas brangesnis ,pakaitinimo zvakes brangesnes nei paprastos benzino bet tai sita visa suma tu "importiniu kuru" sutaupysi per 500-1000km o toliau mastant kas gali sugest pas dyzeli tai zinai ...benzino motora isvis gali uzkalt dujos gerai bet man irgi nepatiko zapaske bagazineje ,o daugiausia daede tai daznas vazinejamas po degalines ,pavaziavai biski ir pili ,dyzeli uzsipylei ir nesuki galvos ----- |
|
|
VisualSound |
Posted 2013-01-18, 08:15
|
City: Vilnius/Alytus Posts: 124 Signed in: 2012-09-17 |
Na jo, dabar visai susidūrinau
Žodžiu dabar realiai ramybė neduoda tik galios skirtumas. T.y. dabartinis s40 benzas/LPG 2,0L su 103kW, jei imčiau v40 su LPG tai tikrai vėl 2L variklį. O va su dyzeliu jau prasčiau, max 74kW. kažkaip nesinori į silpnesnę sėst. nebent aišku visą tą skirtumą kompensuoja turbina, kuo aš linkęs abejoti. Gal kas plačiau tai pakomentuoti gali? ----- Volvo V40, 1.9 dci, 2001 m ----- |
|
|
Čiopa |
Posted 2013-01-18, 08:26
|
City: Mažeikiai Posts: 5180 Signed in: 2007-03-12 |
2,0 l benzininis variklis visai neveža... Kiek teko su 1,9 TD važiuoti tai man įspūdis susidarė, kad net smagiau nei su benzininiu
----- Volvo S80 D5 '03 AW55-50 ex. Volvo S80 2.5D '99 AW50-42 ex. Volvo S80 T5 '99 M56 ex. Saab 9-3 2.2tid '03 ex. Volvo XC70 D5 '02 AW55-50 ex. Volvo S40 1.8 '97 ----- |
|
|
Neegzistuojantis vartotojas |
Posted 2013-01-18, 08:29
|
|
Vilniui ar Alytui surask v40 su dyzeliniu varikliu, tvarkingesne aisku, na ir nuvaziuok paziurek, padaryk test drive. Forume papasakot kaip masina viena kitos atzvilgiu vaziuoja, sunkoka
Edited 2013-01-18, 08:31 ----- |
|
|
Gutis |
Posted 2013-01-18, 16:12
|
City: Somewhere Posts: 4076 Signed in: 2007-06-14 |
VisualSound, tu ziuri tik i kilovatus. O sukimo momentas koks abieju masinu? Po kiek NM turi?
Nepamirsk, kad dyzelinio variklio maza KW skaiciu visada kompensuoja salyginai didelis NM skaicius. ----- Toyota Avensis '04 T-Spirit ----- |
|
|
VisualSound |
Posted 2013-01-18, 16:51
|
City: Vilnius/Alytus Posts: 124 Signed in: 2012-09-17 |
Gutis @ 2013-01-18, 16:12 rašė: VisualSound, tu ziuri tik i kilovatus. O sukimo momentas koks abieju masinu? Po kiek NM turi? Nepamirsk, kad dyzelinio variklio maza KW skaiciu visada kompensuoja salyginai didelis NM skaicius. Va o apie tai tikrai buvau pamiršęs. Pasidomėsiu ir palyginsiu, dėkui ----- Volvo V40, 1.9 dci, 2001 m ----- |
|
|
victaras |
Posted 2013-01-18, 20:44
|
City: Kaunas Posts: 524 Signed in: 2011-09-09 |
VisualSound @ 2013-01-18, 16:51 rašė: Gutis @ 2013-01-18, 16:12 rašė: VisualSound, tu ziuri tik i kilovatus. O sukimo momentas koks abieju masinu? Po kiek NM turi? Nepamirsk, kad dyzelinio variklio maza KW skaiciu visada kompensuoja salyginai didelis NM skaicius. Va o apie tai tikrai buvau pamiršęs. Pasidomėsiu ir palyginsiu, dėkui 1.9TD 66kw man asmeniškai nepakako, bandžiau 74, stebuklų nebus, bet važiuoja komfortiškai. Bet kokiu atveju, tikrai smagiau nei benzinas. Tie v40 atmosferikai normaliai važinėjant siaubingi, pritariu Čiopai ----- Volvo V40 1.9D daily. Ex Volvo 855 T5, V70 2.5 TDI ----- Viktoras, 860074081 |
|
|
Edvakas |
Posted 2013-01-18, 20:56
|
City: Vilnius Posts: 2224 Signed in: 2010-04-23 |
Man dyzelio didžiausias pliusas yra tame, kad prie kasdieninių (normalių) apsukų tu turi beveik maksimalų sukimo momentą. O tai reiškia, kad tau tik prireikia staigiai truktelėti į priekį ir tau nereikia apie tai galvoti -spaudi gazą ir traukia. Kai tuo tarpu benzine turi mesti žemesnį bėgį ir tada laukti kol prie ~4 tūkst gausi gerą sukimo momentą.
Taip ta trauka dyzelyje yra trumpa ir greitai reikia jungti kitą bėgį, bet mieste dažniausiai to per akis. Žinoma bėgėjantis nuo šviesoforo ir su benzinu minant dugnais nuo 1 bėgio dyzelis atsiliks, bet aš to nevadinu kasdieniniu važinėjimu ----- ----- |
|
|
Gutis |
Posted 2013-01-18, 23:32
|
City: Somewhere Posts: 4076 Signed in: 2007-06-14 |
Apie volvo 1.9td varikli negaliu pasakyti absoliuciai nieko. pas mane pasatt' stovi 1.9tdi pd motoras, tai mieste traukos uztektinai. Trasoi prie didesnio greicio, kalbu apie 100+km/h norint ka nors aplenkti, reikia jau begetis, ne su AT spaudziant gaza, meta zemesni begi, ir variklis sukasi tusciai be jokios galios ir pagreicio.
Jei vazineji tik mieste, 1.9 dyzeliuko uzteks. Visada yra alternatyva pasikoreguoti proto ribose programa, ir tureti daugiau galios. Jei masina daugiau sukasi trasoje, ziurek i kazka galingesnio. ----- Toyota Avensis '04 T-Spirit ----- |
|
|
canon |
Posted 2013-01-18, 23:42
|
City: Vilnius Posts: 152 Signed in: 2012-11-09 |
Na, praeita buvo dyzelis (Vectra c), tai per salcius ir ne tik luzdavo tai tas tai tas, tai zvakes tai rele tai po to nuo ilgo sukimo starteris, po to jau ir turbina griut pradejo, siurblys jau is paskutiniuju dirbo...nu daug vargu buvo D pasiemiau benza vien todel, kad galvojau neluzta benzas, yra tik gedimu ko nesusitvarkes nuo pirkimo, kol kas viskas laiko, t4 vaziuoja smagiai (lyginant su 110kw dyzeliu), bet kas liecia kiek reikedavo anam aparatui pilt kuro ir sitam tai dvigubai, ypac ziema kai saltas ryja BEPROTO daug, kai susyla dar galima gyvent.
----- ex Volvo S40 1.9T (Phase 1.5) ex Mazda Xedos6 V6 ex Audi A3 sline 2.0tdi Audi A5 3.2q Volvo C70 2.0t cabrio ----- brum brum bruuuuuuuum pssssht bruuuuuuuum |
|
Jump to forum: |