Field 'online_resolution' doesn't have a default value Ilgai kuriasi Volvo S60, D5, 120 kW | AutoVikingai.lt - Volvo ir Saab - švediškų automobilių klubas ir forumas
VIEW THREAD -

ILGAI KURIASI VOLVO S60, D5, 120 KW

Who is here? 2 guest(s)
 Print thread
Ilgai kuriasi Volvo S60, D5, 120 kW
ReWan
#1 Print posts
Posted 2020-03-29, 18:29
City: Kaunas
Posts: 4
Signed in: 2020-03-08
Sveiki,

Sunkiai kuriasi Volvo S60, 2001 m., D5 variklis (2,4 l; 120 kW). Starteris suka atrodo normaliai, akumas geras, tačiau reikia itin ilgai sukti kol užsikuria - ant šalto ~7 sekundes, ant šilto ~3-4 sekundes.
Problemos video: &feature=youtu.be

Problema atsirado „per naktį“. Iš vakaro buvo viskas tvarkoje (tvarkingai kūrėsi tiek kiek turiu mašiną, ~5,5 metų), o ryte jau teko sukti ~7 sekundes.
Buvau nuvaręs į du servisus, abu pralaikė po ~1 sav., ištikrino visą kuro sistemą, problemos neišsprendė, atidavė tame pačiame stovyje. Tikrinta:
• Žvakės – tvarkoje;
• Aukšto slėgio siurblys + kuro slėgio reguliatorius – buvo įdėję kitą komplektą – nepadėjo;
• Kuro liniuotė – tvarkoje;
• Paskirstymo diržo sustatymą tikrino – tvarkoje;
• Kuro filtrą keitė kelis kartu – jokio efekto;
• Purkštukai – ne idealios būklės, pirmiausiai prie jų ir kabinosi. Vieni parsivežė pilną komplektą pakeitimui – įdėjo, jokio rezultato. Kiti įkalbėjo restauruoti du prasčiausiai atrodančius – po restauravimo tas pats.
• Ir vieni ir kiti sako, kad diagnostika nieko nerodo, neturi už ko daugiau kabintis.

Nebežinau kur ieškoti bėdos ir į ką kreiptis... Gal turit minčių ir galit patarti kur reikėtų žiūrėti toliau ir kas galėtų padėti su šia bėda? Idealu būtų Kaunas ir aplink, tačiau jei būtų potencialus sprendimas, atvažiuočiau kur reikia.

Ačiū!


-----
Volvo S60

-----
 
rimcius
#2 Print posts
Posted 2020-03-29, 19:44
Member avatar

City: Vilnius
Posts: 2346
Signed in: 2014-02-15
Žvakės tikrai ne prie ko. Starteris sukasi gražiai ir ryškiai trūksta kuro užvedimo metu. Tai arba labai lėtai susikelia slėgis rampoje, dėl aukšto kuro slėgio siurblio, arba kiaurų purkštukų. Manau net su pasikišusius kuro filtru kurtųsi gražiai, tik neturėtum galios bėgėjantis dėl kuro deficito. O kaip kuro sąnaudos? Nepasikeitė "po nakties"? Dūmingumas? Įdomu paklausti čia daugiau žinančių: kaip nekorektiškas oro srauto matuoklės darbas įtakoja užsivedimą?
Edited rimcius 2020-03-29, 19:46


-----
Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak

-----
Drive to love it. Love to drive it.
 
ReWan
#3 Print posts
Posted 2020-03-30, 09:15
City: Kaunas
Posts: 4
Signed in: 2020-03-08
Dėl kuro sąnaudų sunku pasakyti - tiksliai dar nematavau problemai atsiradus. Sprendžiant pagal kompo parodymus, galėjo padidėti, bet ne daugiau 0,5-1 l/100 km nuo to, kas buvo anksčiau.
Dūmo užkūrus meta - kiek daugiau nei anksčiau. Pavažiavus ir pašilus varikliui dūmų nebelieka.
Dėl oro srauto matuoklės - tikrai būtų įdomu ar ji gali turėti įtakos tokiam užsivedimui?


-----
Volvo S60

-----
 
rimcius
#4 Print posts
Posted 2020-03-30, 09:33
Member avatar

City: Vilnius
Posts: 2346
Signed in: 2014-02-15
Skirtinguose dyzeliuose, skirtingai sistema veikia (arba ne) jeigu srauto matuoklei šakės. Bet tavo atveju linkstu į purkštukų pusę.


-----
Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak

-----
Drive to love it. Love to drive it.
 
Nerijus92
#5 Print posts
Posted 2020-03-30, 11:01
Member avatar

City: Kaunas
Posts: 12
Signed in: 2020-02-29
ReWan @ 2020-03-29, 18:29 rašė:
Sveiki,

Sunkiai kuriasi Volvo S60, 2001 m., D5 variklis (2,4 l; 120 kW). Starteris suka atrodo normaliai, akumas geras, tačiau reikia itin ilgai sukti kol užsikuria - ant šalto ~7 sekundes, ant šilto ~3-4 sekundes.
Problemos video: &feature=youtu.be

Problema atsirado „per naktį“. Iš vakaro buvo viskas tvarkoje (tvarkingai kūrėsi tiek kiek turiu mašiną, ~5,5 metų), o ryte jau teko sukti ~7 sekundes.
Buvau nuvaręs į du servisus, abu pralaikė po ~1 sav., ištikrino visą kuro sistemą, problemos neišsprendė, atidavė tame pačiame stovyje. Tikrinta:
• Žvakės – tvarkoje;
• Aukšto slėgio siurblys + kuro slėgio reguliatorius – buvo įdėję kitą komplektą – nepadėjo;
• Kuro liniuotė – tvarkoje;
• Paskirstymo diržo sustatymą tikrino – tvarkoje;
• Kuro filtrą keitė kelis kartu – jokio efekto;
• Purkštukai – ne idealios būklės, pirmiausiai prie jų ir kabinosi. Vieni parsivežė pilną komplektą pakeitimui – įdėjo, jokio rezultato. Kiti įkalbėjo restauruoti du prasčiausiai atrodančius – po restauravimo tas pats.
• Ir vieni ir kiti sako, kad diagnostika nieko nerodo, neturi už ko daugiau kabintis.

Nebežinau kur ieškoti bėdos ir į ką kreiptis... Gal turit minčių ir galit patarti kur reikėtų žiūrėti toliau ir kas galėtų padėti su šia bėda? Idealu būtų Kaunas ir aplink, tačiau jei būtų potencialus sprendimas, atvažiuočiau kur reikia.

Ačiū!


Turiu tokią pačią mašinėlę. Pirmoj vietoj purkštukų diagnostiką padaryk Smile. Pamatysi dar savaitė ar kelios, tai išvis neužkursi arba važiuojant ,,kompas" gesins variklį, pats du kartus su tuo pačiu susidūręs. Dar turėtų variklis drebėti ant laisvų apsukų, jeigu problema su kuro purkštukais. Taip pat purkštukų tarpines tegul pakeičia, dėl jų gali irgi sunkiai kurtis, pagelbėjo kitai mano auto.
Nežinau kur tikrina Jūsų purkštukus, bet jeigu mechanikai sako ,,ne idealios būklės" arba ,,restauruok prasčiausiai atrodančius", tai keistai skamba, nes arba sugedęs purkštukas arba ne Grin. Man du kartus taip pat kūrėsi, tai du kart restauravo viso 3 purkštukus, paskutinį kartą irgi pradėjo sunkiai kurtis, tai pravalė nerestauruotus ir paprašiau, kad EGR išvalytų, nes buvo truputį pasikimšęs, tai jau 3 mėnesius gerai kuriasi Grin
Edited Nerijus92 2020-03-30, 11:13


-----
Volvo S60 2.4l 120 kw D5 (2002)

-----
 
ReWan
#6 Print posts
Posted 2020-03-30, 21:26
City: Kaunas
Posts: 4
Signed in: 2020-03-08
Purkštukai ir buvo vienas pirmųjų reikalų, kuriuos abiejuose servisuose žiūrėjo. Išėmė, vežė diagnostikai visus. Pagal rez. įvardino, kad 2 visai kiauri, likusių trijų parametrai neidealūs, bet važiuoti dar tikrai galima. Kad nereikėtų investuoti apvalios sumos nežinant ar išspręs problemą, pirmasis servisas parsivežė iš šroto ir sudėjo pilną komplektą (5 vnt.) naudotų, bet gerų purkštukų testavimui. Kūrėsi taip pat, nė kiek nepagerėjo. Tad grąžino originalius purkštukus atgal. Antrajame servise taip pat pirmiausiai kabinosi prie purkštukų - tuos du kiaurus restauravo, sakė kiti trys pagal diagnostikos rez. kūrimosi problemų turi nekelti. Po restauravimo rezultatas tas pats, nė kiek nepagerėjo...
Kas liečia problemos kitimą laike - su šia bėda važinėju jau beveik 3 mėnesius (važiuoju kasdieną) - jokio pokyčio nei į blogą nei į gerą pusę, suka tiek pat...


-----
Volvo S60

-----
 
rimcius
#7 Print posts
Posted 2020-03-30, 22:08
Member avatar

City: Vilnius
Posts: 2346
Signed in: 2014-02-15
Dar mintis: pasėdę hidrokompensatoriai ir dėl nepilnai uždarytų vožtuvų, sukimo metu nesukeliama reikiama kompresija užvedimui.


-----
Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak

-----
Drive to love it. Love to drive it.
 
Zdarovas
#8 Print posts
Posted 2020-03-31, 11:16
City: Anyksciai
Posts: 252
Signed in: 2016-03-15
gal koks smagracio padeties daviklis gliucinas... bet rodytu vida...


-----
Volvo V70 D5 01 120kw- 138kw 483Nm

-----
 
diawollo
#9 Print posts
Posted 2020-03-31, 11:37
Member avatar

City: Panevezys
Posts: 190
Signed in: 2012-09-16
TLDR; daug kas keista mačiau. Bet esmė ar kuro slėgis tikrintas buvo? Kokį rodo kurimo metu. Kad keisti siurbliai ir reguliatoriai buvo nieko nesako. Ar parametrai matuoti buvo?


-----
s60 d5 2003

-----
 
Zdarovas
#10 Print posts
Posted 2020-04-01, 10:41
City: Anyksciai
Posts: 252
Signed in: 2016-03-15
dar bajeris, paziurek ar niekur neleidzia kuro, kaip pavyzdy tai prie ilgojo pusasio, prie jo guolio eina vamzdeliai, paziurek ar neprasitrine ir ar neliecia pusasio, buvo cia vienam bajeriu...


-----
Volvo V70 D5 01 120kw- 138kw 483Nm

-----
 
ReWan
#11 Print posts
Posted 2020-04-04, 08:15
City: Kaunas
Posts: 4
Signed in: 2020-03-08
Sako, kad kuro slėgis tikrintas, parametrai buvo ok... Dar vienas dalykas kas bandyta - kurą bandyta paduoti tiesiai iš bakelio į aukšto slėgio kuro siurblį, rezultatas tas pats. Tai magistralė nuo bako iki siurblio kaip ir atkrenta.
Kas nematuota tai kompresija. Bet turbūt jei čia būtų bėda, tai sunkiai kurtųsi tik ant šalto, ant šilto turėtų būti ok?
Dėl kuro leidimo - reikės apsižiūrėti kur nors nuotėkio.
Hidrokompensatoriai - sako ne tas variklis čia?
Dėl smagračio - nėra jis pas mane idealus, kažkiek barška, bet ar dėl to gali būti kūrimosi bėdų?


-----
Volvo S60

-----
 
rimcius
#12 Print posts
Posted 2020-04-04, 12:16
Member avatar

City: Vilnius
Posts: 2346
Signed in: 2014-02-15
Stebuklų nebūna. Tik kartais ir labai išskirtinai Smile
Kaip suprasti pasakymą "ne tas variklis čia"? Būtent šiame variklyje ir yra hidrokompensatoriai. Ir jeigu jie pasėdę, reiškia netinkamai užsidaro vožtuvai, reiškia kompresija plaukioja. Dėl kuro leidimo kaip ir filtro/kuro bako tinklelio užsikišimo - tu turėsi kuro deficitą greitėjant, bet ne užsivedant. Vat jeigu rampoje atgalinis vožtuvas praleidžia kurą į grįžimą (po labai nedaug), tai irgi paaiškintų kodėl ant karšto kuriesi gerai, o šaltas reikalauja ilgesnio prasukimo. Barškantis smagratis čia irgi jokios rolės nežaidžia.
Bet mes čia tik spėlionėm užsiimam. Tie, kas užsiima auto remontu, turėtų viską be tuščiažodžiavimų išspręsti. Juolab Volvo ir dar tokių metų - ne kosminė raketa.


-----
Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak

-----
Drive to love it. Love to drive it.
 
Jump to forum:
SIMILAR THREADS
Topic Forum Answer Last posted message
Problemos su mechanine pavarų dėže (Volvo V70) Transmisija 17 2024-09-20, 23:45
Volvo V60 motorsysteem service vereist Klaidų kodai ir pranešimai 2 2024-09-03, 11:24
Volvo v70 kylančios apsukos. Volvo V70-III, S60-II, V60, S80-II, XC60, XC70-II/90-II 1 2024-06-06, 21:41
volvo 3,2 MISFIRe Elektra 1 2024-05-31, 10:59
perku volvo 3.2 gyva variklį Perku 1 2024-05-31, 10:15
2024 © Visos teisės saugomos.