Field 'online_resolution' doesn't have a default value Nebedirba 4cilindras v70 2.3 t5 | AutoVikingai.lt - Volvo ir Saab - švediškų automobilių klubas ir forumas
VIEW THREAD -

NEBEDIRBA 4CILINDRAS V70 2.3 T5

Who is here? 1 guest(s)
 Print thread
Nebedirba 4cilindras v70 2.3 t5
Darius1
#1 Print posts
Posted 2017-09-12, 22:45
City: Šiauliai
Posts: 174
Signed in: 2010-10-22
Na chebryte, pamastymam jums, kas galejo nutikt volvukui, v70 2.3t5 vaziuojant graziai pradejo drebet, purtytis variklis, diagnostika primityvi obd2 ismete p0304, babina ir zvake pakeiciau i geras, problema nedingo, laidai ok,kompresija pamatavau ir vuolia 0.5-1...kodel taip nutiko? Kas galetu but? Stumoklis, voztuvas pradege? Auto su dujom, yra tepimas joms...


-----
 
rimcius
#2 Print posts
Posted 2017-09-12, 23:26
Member avatar

City: Vilnius
Posts: 2346
Signed in: 2014-02-15
Statau už pradegusį išmetimo vožtuvą.


-----
Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak

-----
Drive to love it. Love to drive it.
 
romasis
#3 Print posts
Posted 2017-09-12, 23:38
City: Vilnius
Posts: 143
Signed in: 2011-10-11
TAIP,TIK pradeges [ismetimo voztuvas]. . . .Pries 15dienu ta pati jausma paturejau.....


-----
exV70 I. 2.5 -10 AT
V70 II. 2.5 AT

-----
 
rimcius
#4 Print posts
Posted 2017-09-13, 00:21
Member avatar

City: Vilnius
Posts: 2346
Signed in: 2014-02-15
Neretai su dujomis būna taip, kad jas dedama siekiant ekonomijos, bet per didelis noras sutaupyti verčia dar labiau prisukti dujų padavimą. Mažesnis dujų kiekis, aukštesnė temperatūra cilindre. To pasekoje sudega išmetimo vožtuvai...


-----
Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak

-----
Drive to love it. Love to drive it.
 
Edvakas
#5 Print posts
Posted 2017-09-13, 09:41
Member avatar

City: Vilnius
Posts: 2224
Signed in: 2010-04-23
rimcius @ 2017-09-13, 00:21 rašė:
Neretai su dujomis būna taip, kad jas dedama siekiant ekonomijos, bet per didelis noras sutaupyti verčia dar labiau prisukti dujų padavimą. Mažesnis dujų kiekis, aukštesnė temperatūra cilindre. To pasekoje sudega išmetimo vožtuvai...

Bet tas galioja tik 1-2 kartos dujomis. O tokių rast jau sunkoka.
Su 4 kartos dujomis juk kompas reguliuoja, tai nebent koks sugedęs liambda zondas gali įtakoti.


-----
www.manogarazas.lt/user_icons/fuel_icon_4_4704.png

www.manogarazas.lt/user_icons/fuel_icon_4_4593.png

EX:
Volvo XC60 2.4D 2011m.
Volvo S60 D5 2004m.

-----
 
rimcius
#6 Print posts
Posted 2017-09-13, 10:08
Member avatar

City: Vilnius
Posts: 2346
Signed in: 2014-02-15
O tai 4tos kartos įranga pagal ką dozuoja dujas? Vis tiek gi stovi kompas su tam tikru mapu? Ar klystu? Ir pagal tam tikrus įeinančius parametrus paduoda dujas... Tai jeigu mapas "per liesas", tai tuomet ir kyla temperatūra Smile


-----
Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak

-----
Drive to love it. Love to drive it.
 
Jump to forum:
SIMILAR THREADS
Topic Forum Answer Last posted message
Nebedirba varikilis!!! Variklis 3 2023-05-23, 22:09
2024 © Visos teisės saugomos.