Topic | Forum | Answer | Last posted message |
---|---|---|---|
Lempu apiplovimo purkštukai xc 70 | Kėbulas/Salonas | 3 | 2022-03-14, 10:55 |
D5 purkštukai | Variklis | 30 | 2019-12-23, 20:08 |
V60, 1.6 purkštukai | Parduodu | 1 | 2019-05-20, 08:38 |
purkstukai | Volvo V70-II, S60, S80, XC70/90 | 2 | 2015-08-16, 14:35 |
VOLVO V70 I 2,5D kuro purkštukai | Variklis | 4 | 2014-07-17, 21:17 |
AutoVikingai.lt - Volvo ir Saab - švediškų automobilių klubas ir forumas | Technika | Volvo V70-II, S60, S80, XC70/90 | Variklis
Who is here? 2 guest(s)
Purkstukai
|
|
Zdarovas |
Posted 2020-04-10, 22:54
|
City: Anyksciai Posts: 252 Signed in: 2016-03-15 |
Sveiki. Turiu toki klausima, gal jus zinote, nes pats kaip ir neradau info, kokie yra purkstuku plunzeriu skyluciu dydziai mm? euro 3 120kw. Aciu.
ir ka manot apie didesniu diametru turincius plunzerius dejima? pliusai minusai, ar asmenine patirtis? butu malonu. Edited Zdarovas 2020-04-10, 22:55 ----- Volvo V70 D5 01 120kw- 138kw 483Nm ----- |
|
|
ArturasJo |
Posted 2020-04-11, 16:23
|
Klubo narys City: Kaunas Posts: 3808 Signed in: 2010-01-05 |
Niekada nekilo tokių klausimų apie plunžerių skylučių diametrus. Iš principo, kuo didenės skylutės, tuo blogesnis kuro išpurškimas: stambesni lašeliai blogiau užsidega.
----- Volvo XC70 D5 Auto '06 Volvo 480 S 2,0 Mech '93 Volvo 240 B230F Auto '87 Volvo 480 ES 1,7 Mech '91 Volvo 740 B234F Mech '88 Volvo 740 B200E Mech '89 ----- "Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety." Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927 |
|
|
diawollo |
Posted 2020-04-12, 14:03
|
City: Panevezys Posts: 190 Signed in: 2012-09-16 |
Esminis klausimas kodėl toks klausimas? Galiai didint? Reik tada kuro slėgį didint. Antgaliai būna su daugiau skylučių, kad kuro daugiau pripustų. O šiaip viskas pasibaigs pradegusiais vožtuvais ar stūmokliais. Užsidėjus didesnę turbą galima kokį 140-150kw atsukt.
----- s60 d5 2003 ----- |
|
|
rimcius |
Posted 2020-04-12, 19:18
|
City: Vilnius Posts: 2346 Signed in: 2014-02-15 |
Su standartine galima 160kW atsukti jeigu automobilyje viskas tvarkoje. Tik reiktų rimtą interkūlerį su silikoninėm žarnom dėti, kad atlaikytų slėgį. O dedant didesnę, reiks platesnio oro paėmimo bei išmetimo, keisti MAP sensorių ir teisingai suprograminus atsisuks dar daugiau. Bet be rimtesnės sankabos net galvoti neverta.
Tačiau jaučiu, jog autorius ne dėl to tokią temą užvedė. Edited rimcius 2020-04-13, 00:08 ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
Zdarovas |
Posted 2020-04-13, 09:33
|
City: Anyksciai Posts: 252 Signed in: 2016-03-15 |
Na cia idomumo delei buvo klausimas, aisku del galios didinimo, bet taip, suprantu jog daug faktoriu yra meginant "bombint", daug ka keist ir pns.
----- Volvo V70 D5 01 120kw- 138kw 483Nm ----- |
|
|
diawollo |
Posted 2020-04-13, 11:36
|
City: Panevezys Posts: 190 Signed in: 2012-09-16 |
rimcius @ 2020-04-12, 19:18 rašė: Su standartine galima 160kW atsukti jeigu automobilyje viskas tvarkoje. Tik reiktų rimtą interkūlerį su silikoninėm žarnom dėti, kad atlaikytų slėgį. O dedant didesnę, reiks platesnio oro paėmimo bei išmetimo, keisti MAP sensorių ir teisingai suprograminus atsisuks dar daugiau. Bet be rimtesnės sankabos net galvoti neverta. Tačiau jaučiu, jog autorius ne dėl to tokią temą užvedė. Tai tame ir problema su maža turba. Reik kelt slėgį, akd oro pakankamai pripūstų. Su didesne- našesne prie to pačio slėgio jau daugiau galios nuimt gali, nes daugiau oro "prisiurbia". Bet tada kita problema, kad turbo lagas didėja. ----- s60 d5 2003 ----- |
|
|
rimcius |
Posted 2020-04-13, 18:04
|
City: Vilnius Posts: 2346 Signed in: 2014-02-15 |
Jeigu jau keisti turbiną našesne, tai juk tikrai ne su tokiu pat išmetimu bei paėmimu
O pakelti slėgį gamyklinei turbinai tikrai ne taip sudėtinga, kaip iš esmės užsiimti automobilio "rekonstrukcija". Tik turbiną reikia dėti labai šviežią arba teisingai restauruota, nes nemaža tikimybė, kad luš per pusę ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
Jump to forum: |