Topic | Forum | Answer | Last posted message |
---|---|---|---|
Problemos su mechanine pavarų dėže (Volvo V70) | Transmisija | 17 | 2024-09-20, 23:45 |
Volvo V60 motorsysteem service vereist | Klaidų kodai ir pranešimai | 2 | 2024-09-03, 11:24 |
Volvo v70 kylančios apsukos. | Volvo V70-III, S60-II, V60, S80-II, XC60, XC70-II/90-II | 1 | 2024-06-06, 21:41 |
volvo 3,2 MISFIRe | Elektra | 1 | 2024-05-31, 10:59 |
perku volvo 3.2 gyva variklį | Perku | 1 | 2024-05-31, 10:15 |
AutoVikingai.lt - Volvo ir Saab - švediškų automobilių klubas ir forumas | Technika | Volvo V70-II, S60, S80, XC70/90 | Pakaba
Who is here? 2 guest(s)
Page 1 out of 2: 1|2
|
Reguliuojama pakaba (Volvo S80)
|
|
hangover |
Posted 2012-12-30, 22:50
|
City: Kaunas Posts: 6 Signed in: 2012-12-30 |
Laba diena,
esu naujokas, bet labai knietejo viena klausima uzduoti. Ziurineju i s80 nuo 2006 metu. ir prie vienos buvo parasyta pniaumatine pakaba, gyvai kalbant sake kad reguliuojama pakaba, bet per daug nedetalizavo. Tai dabar man iskilo klausimas ar tai tik nivomat'as ar dar kazkas buvo sudetingiau? Ir ar nivomat, tai tiesiog sudetingesni amortizatoriai, kuriuos galima pakeisti paprastais? Edited Apeiron 2012-12-30, 23:04 ----- Dar tik planuojamas ----- |
|
|
Apeiron |
Posted 2012-12-30, 23:02
|
Klubo narys City: Vilnius Posts: 7120 Signed in: 2007-05-20 |
Apie Nivomat kažkiek info - http://www.autovi...96340 tik čia apie senesnius modelius.
Edited Apeiron 2012-12-30, 23:03 ----- Volvo S80 2.4 ----- |
|
|
hangover |
Posted 2012-12-30, 23:17
|
City: Kaunas Posts: 6 Signed in: 2012-12-30 |
Apeiron @ 2012-12-30, 23:02 rašė: Apie Nivomat kažkiek info - http://www.autovi...96340 tik čia apie senesnius modelius. Na as dar nesu tikras ar "reguliuojama pakaba" ir yra tik nivomat. Volvo S80 with FOUR-C active chassis The revised Volvo S80 will be available with the same type of actively controlled chassis as fitted to the Volvo S60 R and V70 R. http://www.ipdusa...ve-it O gal cia tai tureta omeni? ----- Dar tik planuojamas ----- |
|
|
Čiopa |
Posted 2012-12-30, 23:22
|
City: Mažeikiai Posts: 5180 Signed in: 2007-03-12 |
Tai ne nivomatai ir tuo labiau ne pneumatika . Kaip jau pats radai, tai yra Volvo Four-C sistema (Continuously Controlled Chassis Concept). Tai elektroninė sistema, kuri suteikia galimybę pasirinkti pakabos kietumą. Taip pat važiavimo metu pritaiko pakabos darbą prie kelio, vairavimo sąlygų.
----- Volvo S80 D5 '03 AW55-50 ex. Volvo S80 2.5D '99 AW50-42 ex. Volvo S80 T5 '99 M56 ex. Saab 9-3 2.2tid '03 ex. Volvo XC70 D5 '02 AW55-50 ex. Volvo S40 1.8 '97 ----- |
|
|
hangover |
Posted 2012-12-30, 23:24
|
City: Kaunas Posts: 6 Signed in: 2012-12-30 |
ir dar
----- Dar tik planuojamas ----- |
|
|
hangover |
Posted 2012-12-30, 23:26
|
City: Kaunas Posts: 6 Signed in: 2012-12-30 |
Čiopa @ 2012-12-30, 23:22 rašė: Tai ne nivomatai ir tuo labiau ne pneumatika . Kaip jau pats radai, tai yra Volvo Four-C sistema (Continuously Controlled Chassis Concept). Tai elektroninė sistema, kuri suteikia galimybę pasirinkti pakabos kietumą. Taip pat važiavimo metu pritaiko pakabos darbą prie kelio, vairavimo sąlygų. O kas gali pakometuoti ar tai gerai ar blogai praktikoje? Taisymas? Ar neziuret i ta egzemplioriu, kuris turi sitokia navarota? ----- Dar tik planuojamas ----- |
|
|
Čiopa |
Posted 2012-12-30, 23:28
|
City: Mažeikiai Posts: 5180 Signed in: 2007-03-12 |
Kol dirba be gedimų, patogus daiktas . Amortizatorių kaina trijų nulių zonoje
----- Volvo S80 D5 '03 AW55-50 ex. Volvo S80 2.5D '99 AW50-42 ex. Volvo S80 T5 '99 M56 ex. Saab 9-3 2.2tid '03 ex. Volvo XC70 D5 '02 AW55-50 ex. Volvo S40 1.8 '97 ----- |
|
|
hangover |
Posted 2012-12-30, 23:30
|
City: Kaunas Posts: 6 Signed in: 2012-12-30 |
Čiopa @ 2012-12-30, 23:28 rašė: Kol dirba be gedimų, patogus daiktas . Amortizatorių kaina trijų nulių zonoje O genda ridos keliu nuliu zonoje? ----- Dar tik planuojamas ----- |
|
|
Čiopa |
Posted 2012-12-30, 23:31
|
City: Mažeikiai Posts: 5180 Signed in: 2007-03-12 |
O šito nežinau , bet pas mane jau ožiuojasi šita sistema
----- Volvo S80 D5 '03 AW55-50 ex. Volvo S80 2.5D '99 AW50-42 ex. Volvo S80 T5 '99 M56 ex. Saab 9-3 2.2tid '03 ex. Volvo XC70 D5 '02 AW55-50 ex. Volvo S40 1.8 '97 ----- |
|
|
hangover |
Posted 2012-12-30, 23:36
|
City: Kaunas Posts: 6 Signed in: 2012-12-30 |
Čiopa @ 2012-12-30, 23:31 rašė: O šito nežinau , bet pas mane jau ožiuojasi šita sistema O pasalinti ja imanoma ir sudeti paprastus amortikus? ar cia giliau viskas? ----- Dar tik planuojamas ----- |
|
|
Čiopa |
Posted 2012-12-30, 23:41
|
City: Mažeikiai Posts: 5180 Signed in: 2007-03-12 |
Negirdėjau, kad kas nors tai būtų daręs. Sistema pakankamai sudėtinga, renka duomenis iš daugelio daviklių, turėtų dirbti kartu su DSTC. Manau ją išjungus atsirastų krūva pašalinių reiškinių...
----- Volvo S80 D5 '03 AW55-50 ex. Volvo S80 2.5D '99 AW50-42 ex. Volvo S80 T5 '99 M56 ex. Saab 9-3 2.2tid '03 ex. Volvo XC70 D5 '02 AW55-50 ex. Volvo S40 1.8 '97 ----- |
|
|
victaras |
Posted 2012-12-31, 10:17
|
City: Kaunas Posts: 524 Signed in: 2011-09-09 |
hangover @ 2012-12-30, 23:30 rašė: Čiopa @ 2012-12-30, 23:28 rašė: Kol dirba be gedimų, patogus daiktas . Amortizatorių kaina trijų nulių zonoje O genda ridos keliu nuliu zonoje? paturėjom ir mes šeimoj tokią, iki 200.000 ožių nebuvo Šiaip tai tik papildomas super sudėtingas žaislas, nemanau kad naudingas, nebent R automobiliuose, su kuriais žadi į trasą važiuot. Kaip matau tamsta iš kauno, tai čia tikrai neišnaudosi aš asmeniškai vengčiau papildomos galimos problemos. ----- Volvo V40 1.9D daily. Ex Volvo 855 T5, V70 2.5 TDI ----- Viktoras, 860074081 |
|
|
GedasR |
Posted 2012-12-31, 12:03
|
City: Kaunas Posts: 469 Signed in: 2012-11-05 |
Amortizatoriai šitie laiko iki 200000 km ir tai dar priklauso kokiais keliais važinėjama Neseniai keičiau savo mašinai kur rida buvo 189000, pakeisti visi 4, priekinio amortizatoriaus kaina plius minus 3000 lt. Galiniai pigesni apie 2500 lt. Šiaip patinka man šitie amortizatoriai, visada jų kietumą nusistatau pagal nuotaiką Varianto pakeisti šituos į paprastus kaip ir nėra, bet va atsiranda gudručių Lietuvių kurie pasikeičia į paprastus bet jie nesupranta jog tai sudaro labai daug ką, ne tik amortizatoriai atlieka savo funkciją, bet su jais susija daug kitų veiksnių, gazo paspaudimas ir t.t... O ar pirkti mašiną su šiais amortizatoriais, na jau čia pačio reikalas Turi pats pagalvoti ar galėsi skirti didelę sumą pinigų keisti jiem.... Nors kai pagalvoji, žmogaus sveikata-gyvybė manau tikrai brangesnė, nei kažkokie amortizatoriai.
----- S60 D3, V50 ----- Volvo Navigacijos DVD su LT žemėlapiais, tik nuo 2006-07..... metų automobiliams. Iš Amerikos rinkos atkeliavusioms nieko nepadėsiu. |
|
|
DeividoX |
Posted 2016-06-15, 11:49
|
City: Vilnius Posts: 1 Signed in: 2015-01-20 |
Sveiki, prikelsiu seną temą, pas mane xc 70 su Four C sistema. Ir kai būna įjungta (advanced sport) lemputė mygtuke kartais dega, kartais nedega, turbūt nuo auto nuotaikos priklauso. Kaip manote ar čia tik lemputės problema ar kai lemputė nedega neveikia Four C sistema ? Gal kas buvote susidūrę. Dėkui
Edited DeividoX 2016-06-15, 11:49 ----- Volvo xc70 2006 136kW ----- |
|
|
maba |
Posted 2016-10-14, 20:54
|
City: Lietuva, Marijampolė Posts: 212 Signed in: 2011-11-12 |
Prieš kiek laiko pajutau, kad staigesniuose posūkiuose mašina tapo nestabili, ypač sukant į kairę (tik nepradėkit moralizuot :-) ). Ant sauso kelio dar nieko, bet jei šviežiai palyta, tai per naujai Lietuvoj ir Lenkijoj pridarytus žiedus važiuoju pasiruošęs bet kuriuo momentu kontruot vairą, nes galinį tiltą neprognozuojamai užmetinėja. Kartu pastebėjau, kad labai nunešta galinių padangų vidinė pusė. Meistrai nieko blogo nerado net judindami ratus su lazda, nuvariau ant TA stendo, ten tampė, tampė ir pasakė, kad TA su tokia pakaba praeičiau be problemų, gal kažkiek laisvokas galinės stupicos viršutinis sailentblokas, šitam paveikslėly jis pažymėtas mėlynu tašku kairėj pusėj:
http://www.partsf...=4882 Gal kas nors susidūręs su panašia problema? Kaip atrodo to sailentbloko keitimo procedūra? Verta dėti kokį nors iš Lietuvoj parduodamų analogų už +-10 eur, ar geriau nepataupyt ir imt originalą (Vokietijoj orgas apie 30 eur). Suvedimą tikrino - OK. Amortizatorių efektyvumas apie 50%. Pastaba būtų tokia, kad dažnai važiuoju smarkiai krauta mašina (praplėstoj bagažinėj būna ir 300+ kilų krovinio). ----- V70 AWD 2,0T 166kW, MT, 1997 V70R AWD 2,5T 220kW, MT, 2003 ----- |
|
|
andzeja |
Posted 2016-10-14, 21:19
|
City: Vilnius Posts: 512 Signed in: 2012-07-20 |
Kaip padangos galinės? Turėjau panašia bėda dėl padangų, greičiausiai buvo trūkęs kordas, vėliau pradėjo leisti padanga, išlindo viela. Jau galvojau amortizatorius keisti. Pakeitus galines padangas dingo mašinos siūbavimas. Dar buvo stiprūs smūgiai, kai tuščias įleki į kokią duobelę. Pabandyk žiemines padangas užsimauti ir pavažiuoti, ar kas pasikeis.
----- opel zafira B 2006 1.9 88 kw ex. volvo v70 II D5 120 kw ex. audi a6(c4) 2.5 TDI 85 kw ----- |
|
|
rimcius |
Posted 2016-10-14, 23:22
|
City: Vilnius Posts: 2346 Signed in: 2014-02-15 |
O amortikų efektyvumas ne per mažas? Ar ne žemiau 60% jau vsio. Beje, o stabilumo sistema nepakiša čia kojos?
----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
maba |
Posted 2016-10-15, 08:40
|
City: Lietuva, Marijampolė Posts: 212 Signed in: 2011-11-12 |
Pirma mintis irgi buvo padangos, buvau sukeitęs priekines su galinėm (priekinės Vredestein, galinės Nokian) - jokio efekto. Žiemines mausiu šiandien, kitą savaitę Slovakijos kalnuose nedyvas ir sniego pamatyt būtų, tik tiek, kad jų gaila, jeigu irgi šonus nuneš. Nunešiotos abiejų padangų vidinės pusės, ir gana smarkiai, tai padangos brokas nelabai tikėtinas.
Stabilumo kontrolė atpuola, nes dažniausiai ją išjungiu, bet ir su įjungta lygiai taip pat užmetinėja, ji tik paskui ABS pagalba (girdisi kaip siurblys suveikinėja) taiso situaciją, o kai mašiną tiesinu ir aš, ir DSTC, tai gaunasi dar blogiau :-) Kad pilnai tuo įsitikint, reiktų pavažiuot išėmus ABS saugiklį. Dar vienas galimas variantas - kažkas blogai su galinio tilto diferencialu, Ar šituose modeliuose būna dalinai / pilnai blokuojami galiniai difai? Mano senojoj toks yra, o apie šitus informacijos neradau. Gal jis pradeda blokuotis elementariam posūky, ant sauso jį dar per jėgą prasuka, o ant slidaus kelio užsiblokuoja, tada ir ratai praranda sukibimą, ir padangas plėšia. Kaip tą diferencialą patikrint ant kelio - pakėlus mašiną`ratai laisvai sukiojasi kuris sau. O tuos sailentblokus galvoju dėl šventos ramybės pasikeist, tai ir klausiu, kokia keitimo procedūra, ir kokius geriau pirkt, kad po keleto mėnesių nebūtų dar blogiau nei dabar. Gal kas keitėt ir turit informacijos apie juos? ----- V70 AWD 2,0T 166kW, MT, 1997 V70R AWD 2,5T 220kW, MT, 2003 ----- |
|
|
maba |
Posted 2016-10-28, 10:43
|
City: Lietuva, Marijampolė Posts: 212 Signed in: 2011-11-12 |
Ar kam nors tekę keisti galinės stebulės viršutinį sailentbloką? Kaip atrodo ta procedūra? VADIS rodo, kad reikalingas specialus presas, o kaip iš tikrųjų?
----- V70 AWD 2,0T 166kW, MT, 1997 V70R AWD 2,5T 220kW, MT, 2003 ----- |
|
|
Ryccka |
Posted 2016-10-28, 19:01
|
City: Vilnius Posts: 687 Signed in: 2011-07-20 |
na priėjimas ne is patogiųjų bet nuleidus tilta pakeisi ir be specialiu įrankių
----- Volvo XC70 ----- |
|
Page 1 out of 2: 1|2
Jump to forum: |