Topic | Forum | Answer | Last posted message |
---|---|---|---|
Nesuka variklio | Elektra | 2 | 2022-04-26, 18:55 |
Keistas D5 variklio garsas (caksėjimas) | Variklis | 88 | 2021-10-17, 18:09 |
Volvo V50 2.0d 100kw variklio kaitimas | Volvo S40 II/V50, C30 | 2 | 2021-09-24, 16:04 |
Volvo v70 d5 120kw variklio keitimas | Variklis | 9 | 2021-08-25, 07:13 |
XC 90 T6 variklio galios apribojimas | Variklis | 2 | 2021-08-20, 13:45 |
AutoVikingai.lt - Volvo ir Saab - švediškų automobilių klubas ir forumas | Technika | Volvo S40/V40 | Variklis
Who is here? 1 guest(s)
S40 T4 purskia alyva variklio priekyje
|
|
Donce |
Posted 2009-07-20, 12:02
|
City: UK/Ukmerge Posts: 488 Signed in: 2007-10-20 |
Turiu vel beda su tepalu varymu i lauka. Purskia kazkur priekyje. Daugiau, ar maziau - priklauso, kaip smagiai uzspaudziu tapke. Vaziuojant normaliu rezimu - kazkur sunkiasi, pamazu. Alyvos nemazai ant greiciu dezes nubega taip pat. Bet labiausiai pats priekis. Ipatingai aplink starteri ir ant jo. Kiek galejau, patikrinau - tikrai ne per virsutini galvos dangteli ar isiurbimo velenelio rieboksli. Tiesa, jo net nebuvo is pradziu. Todel ir itariau is pradziu. Kodel nebuvo - pats nesuprantu. Bet beda ne ten.
Kur labiausiai tiketina vieta? Tarpine tarp galvos ir cilindru bloko? Gal galva kur nors itrukus ties tepalo kanalu? Nes realiai pagalvojus, lyg ir nera daugiau kam, nebent tepalo slegio daviklis imtu reisti. Bet jis kur kas toliau nuo starterio. Pro matuokles vamzdeli neturetu irgi. Nes guminis ziedelis pakeistas i nauja. Tepalo supilu kazkur apie 1 litra 600km, o gal siek tiek daugiau. Bjauriausia nustatyti, pro kur, nes viska uzstoja isiurbimo kolektorius, zarnos ir t.t.. Is apacios irgi ne ka labai pamatysi. Dekui uz patarimus ----- S40 T4 1998 vis dar rieda Honda Accord MK8 2009 2.2i-dtec remap Honda CRV MK3 2010 2.2cdti remap XC90 D5 '08 R-Design Manual Black Metalic 215bhp Remap/DPF/EGR Off - parduota ----- |
|
|
Gutis |
Posted 2009-07-20, 12:17
|
City: Somewhere Posts: 4076 Signed in: 2007-06-14 |
Patarimas butu ko gero vienas. Nusiplauk varikli, pravaziuok biski, ir tiesiai pas meistrus,
nes cia galima ilgai ir nuobodziai burti is kavos tirsciu. ----- Toyota Avensis '04 T-Spirit ----- |
|
|
Donce |
Posted 2009-07-28, 11:29
|
City: UK/Ukmerge Posts: 488 Signed in: 2007-10-20 |
Kad jau pakuriau tema, tai ja kaip sakant ir uzbaigsiu
Guti, pas meistrus vaziuot nereikejo. Gedimas - 5 minutes ir sutvarkyta, o siaip beveik 5 valandas knistis reikejo nuimt/uzdet kolektoriu, nuleist ausinimo skysti ir t.t, kad prieit iki vietos. Buvo trukusi zarna, einanti is apatines cilindru bloko dalies i alsuokli (dezute). Tepala pruksdavo i starterio pusen karteryje susikaupusios dujos, kurios eidavo laukan per ta itrukima. Va ir visa pasaka. ----- S40 T4 1998 vis dar rieda Honda Accord MK8 2009 2.2i-dtec remap Honda CRV MK3 2010 2.2cdti remap XC90 D5 '08 R-Design Manual Black Metalic 215bhp Remap/DPF/EGR Off - parduota ----- |
|
|
Gutis |
Posted 2009-07-28, 11:42
|
City: Somewhere Posts: 4076 Signed in: 2007-06-14 |
Smagu kad pats radai beda ir susitvarkiai.
Mano pasiulymas buvo ziurint tik is mano varpines. Salygu kazkokiems didesniems remontams ar krapstymuisi prie masinos neturiu, tai lengviausia iseitis, vaziuoju pas meistriukus, jie issprendzia bedas, as su jais pasidalinu pinigines turiniu ----- Toyota Avensis '04 T-Spirit ----- |
|
|
Donce |
Posted 2009-07-28, 14:36
|
City: UK/Ukmerge Posts: 488 Signed in: 2007-10-20 |
Gutis parašė: Smagu kad pats radai beda ir susitvarkiai. Mano pasiulymas buvo ziurint tik is mano varpines. Salygu kazkokiems didesniems remontams ar krapstymuisi prie masinos neturiu, tai lengviausia iseitis, vaziuoju pas meistriukus, jie issprendzia bedas, as su jais pasidalinu pinigines turiniu Pas mane taip pat salygu krapstymuisi kaip ir nera. Viskas daroma saulei kaitinant smegenine arba lietuj lyjant Nei duobes, nei stogo ar paprastos pasiures su pastoge - nieko. Ant hidraulinio domkrato pasikeliu, padedu plytu saugumo sumetimui ir lendu po apacia O servisas - tai paskutine instancija, i kuria varysiu tvarkyt masina. Tada, kai pats matysiu, jog susitvarkyt neisies. O dar anglisku servisu ikainiai... Lupa kaip reikalas ir nesvarbu, kad lietuviski numeriai John_Smith parašė: tai gal ten ne be reikalo truko zarna, gal uzsikimses alsuoklis arba per didelis kompresijos nuotekis i karteri... Alsuoklis neuzsikimses - tai zinau 100%. Nes pries gerus 2 menesius buvo tvarkomas, valomas ir keista pora zarnu. Butent viena is ju truko. Nauja!!! Pasirodo, nauja kur kas silpnesne, plonesne ir minkstesne guma. Turbut bededant kazkiek itruko, o veliau aukstos temperaturos, tepalas ir duju spaudimas padare savo. Taip pat ir chamutas, nes ties juo itruke buvo. Kompresija issimatavau pries surandant beda ir tvarkant. Kompresija kaip tokiu metu masinai labai gera: 3 cilindrai apie 1.27 ir tik vienas 1.24 MPa. ----- S40 T4 1998 vis dar rieda Honda Accord MK8 2009 2.2i-dtec remap Honda CRV MK3 2010 2.2cdti remap XC90 D5 '08 R-Design Manual Black Metalic 215bhp Remap/DPF/EGR Off - parduota ----- |
|
|
romas |
Posted 2009-07-28, 15:45
|
City: Kopenhaga DK Posts: 2029 Signed in: 2007-03-13 |
Tai nesuprantu ko dziaugiesi. Jei ta tepala dabar varo i varikli, greit prasides problemos. Kompresija tokiu metu per didele, priklauso 11-13. Dar reiktu ziureti su kuo matavo (atstumas iki manomtro) gali dar buti paklaida ir gausis visi 13-14.
Edited romas 2009-07-28, 16:20 ----- |
|
|
Donce |
Posted 2009-07-29, 11:27
|
City: UK/Ukmerge Posts: 488 Signed in: 2007-10-20 |
romas parašė: Tai nesuprantu ko dziaugiesi. Jei ta tepala dabar varo i varikli, greit prasides problemos. Kompresija tokiu metu per didele, priklauso 11-13. Dar reiktu ziureti su kuo matavo (atstumas iki manomtro) gali dar buti paklaida ir gausis visi 13-14. O tai kame problemas izvelgi tada? Mano zinios kur kas kuklesnes. Kas dar gali buti blogai? 1.5 metu pravazinejau - jokiu problemu nebuvo. Kai judinau alsuokli - va tada prasidejo problemos. Sita beda buvo labiau mechanine is mano puses, del kurios as greiciausiai ir esu kaltas. Pazeidziai zarna. Kompresija sutelpa 11-13 esant karstam varikliui. manometras ne professionalus uz velniskus pinigus, bet ir ne paskutinys slamstas. As kiek suprantu, jei dabar tepalas renkasi i ta dezute ir gryzta atgal - kokios tada bedos? Juk tos dezutes angliskas pavadinimas yra Oil Trap. Alyvos gaudykle, surinkejas ar kazkas panasaus. tam reikalui gal ir numatytas daiktas. Dujos karteryje juk visa laika kaupiasi ir eseina per alsuokli, o kartu su dujom ir alyva vaiksto. Tai kame bedos? ----- S40 T4 1998 vis dar rieda Honda Accord MK8 2009 2.2i-dtec remap Honda CRV MK3 2010 2.2cdti remap XC90 D5 '08 R-Design Manual Black Metalic 215bhp Remap/DPF/EGR Off - parduota ----- |
|
|
Čiopa |
Posted 2009-07-29, 11:48
|
City: Mažeikiai Posts: 5180 Signed in: 2007-03-12 |
Donce parašė: Pasirodo, nauja kur kas silpnesne, plonesne ir minkstesne guma. Reikalas gali būti tame, kad netinkama žarnos medžiaga - neatspari naftos produktams. Dėl to ji per laiką ištižo ir įtrūko. ----- Volvo S80 D5 '03 AW55-50 ex. Volvo S80 2.5D '99 AW50-42 ex. Volvo S80 T5 '99 M56 ex. Saab 9-3 2.2tid '03 ex. Volvo XC70 D5 '02 AW55-50 ex. Volvo S40 1.8 '97 ----- |
|
|
romas |
Posted 2009-07-29, 12:21
|
City: Kopenhaga DK Posts: 2029 Signed in: 2007-03-13 |
Is tavo parasymo, kad purskia stipriai (matosi) galima daryti isvada, kad didelis karterinis slegis. Po spaudimu jis negris i varikli, bet stums toliau, i paemima. Tada uzmetines zvakes ir t.t. Ten slegis neturi buti didelis. Atjunk alsuokli nuo paemimo ir gerai pagazuok (palaikyk apsukas) ir ziurek kas eina is jo, nes nelabai suprasi is tavo parasymo.
Edited romas 2009-07-29, 12:24 ----- |
|
|
Donce |
Posted 2009-07-29, 13:26
|
City: UK/Ukmerge Posts: 488 Signed in: 2007-10-20 |
ciopa parašė: Reikalas gali būti tame, kad netinkama žarnos medžiaga - neatspari naftos produktams. Dėl to ji per laiką ištižo ir įtrūko. Ten buvo originali volvo zarna. Nauja. Dabar vel idejau sena. Senos guma zymiai kietesne. Galbut nuo laiko sukietejo, o gal ir buvo tokia. romas parašė: Is tavo parasymo, kad purskia stipriai (matosi) galima daryti isvada, kad didelis karterinis slegis. Po spaudimu jis negris i varikli, bet stums toliau, i paemima. Tada uzmetines zvakes ir t.t. Ten slegis neturi buti didelis. Atjunk alsuokli nuo paemimo ir gerai pagazuok (palaikyk apsukas) ir ziurek kas eina is jo, nes nelabai suprasi is tavo parasymo. As negaliu tiksliai pasakyt, kiek purskdavo tiksliai. Labiausiai pasimatydavo, kai uzpjaudavau antra saiba arba trecia. Tepalo pasirodydavo visur ir variklio virsuje. Be to kai tepalas karstas, patekes ant variklio korpuso labai lengvai issivaiksto i visas puses prie dideliu greiciu, nes po kapotu oro cirkuliacijos belekur. Pabandysiu kada atjungt nuo paemimo, kaip sakai - ziuresim, kas bus. As kai uzpjaudavau, tada sustodavau kuo greiciau ir uzuosdavau duju kvapa. Normaliai vaziuojant ir nepjaunant - duju kvapo nesijausdavo. Tiesa, zarnos itrukimas didelis. Zarna kazkur apie 2.5cm diametro - itrukimas beveik per puse. Taigi nemazas tarpas ar ne? ----- S40 T4 1998 vis dar rieda Honda Accord MK8 2009 2.2i-dtec remap Honda CRV MK3 2010 2.2cdti remap XC90 D5 '08 R-Design Manual Black Metalic 215bhp Remap/DPF/EGR Off - parduota ----- |
|
|
canon |
Posted 2012-12-01, 16:57
|
City: Vilnius Posts: 152 Signed in: 2012-11-09 |
sveiki, pamaciau kad auto apacioj lasa tepalas ir gan nemazai (nesupratau nes niekad nelasejo ir nebuvo nei smugio nei kazko, kad tiek lasetu) atsidariau kapota, ziuriu tepalo mierka stovi ne vietoj o issovus, tai galvoju ar cia del slegio ar del ko, ka dabar daryti? uzvariau mierka su izolke bet gal negerai
----- ex Volvo S40 1.9T (Phase 1.5) ex Mazda Xedos6 V6 ex Audi A3 sline 2.0tdi Audi A5 3.2q Volvo C70 2.0t cabrio ----- brum brum bruuuuuuuum pssssht bruuuuuuuum |
|
|
Johny |
Posted 2012-12-01, 17:02
|
City: Vilnius Posts: 4263 Signed in: 2008-01-06 |
alsuoklis bus uzsikises. Geriau tepalo matuokles stipriai neuzkisinek
nes gali but didesniu pasekmiu, jeigu slegis netures kur detis. ----- Volvo V70II d5 (daily) Volvo 940 / 2.3 Turbo 250HP (kolkas) / Estate (FunCar) Pakabos, stabdžių, smulkus variklių remontas, padangų montavimas, suvirinimo darbai https://www.faceb...hnyGarazas ----- Vilnius, 860339105 |
|
|
canon |
Posted 2012-12-01, 17:08
|
City: Vilnius Posts: 152 Signed in: 2012-11-09 |
vat del to ir galvoju, kad gal nelabai gerai uzsandarint ;/ nezinau nei kur tas alsuoklis, nei kaip valyt, pirma volvo - pirmas benzas
----- ex Volvo S40 1.9T (Phase 1.5) ex Mazda Xedos6 V6 ex Audi A3 sline 2.0tdi Audi A5 3.2q Volvo C70 2.0t cabrio ----- brum brum bruuuuuuuum pssssht bruuuuuuuum |
|
|
ArturasJo |
Posted 2012-12-01, 17:20
|
Klubo narys City: Kaunas Posts: 3808 Signed in: 2010-01-05 |
----- Volvo XC70 D5 Auto '06 Volvo 480 S 2,0 Mech '93 Volvo 240 B230F Auto '87 Volvo 480 ES 1,7 Mech '91 Volvo 740 B234F Mech '88 Volvo 740 B200E Mech '89 ----- "Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety." Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927 |
|
|
gradux |
Posted 2012-12-01, 18:27
|
City: Lietuva Posts: 82 Signed in: 2010-11-16 |
O ne lengviau atsisukti 18 chamuta ir pameginti prapusti 17 slangele. Nereiketu brautis iki alsuoklio, nes nuimineti kolektoriu yra nemazai darbelio. Cia kaip pamastymas. Nes man buvo panasi situacija su matuokle. Tai dasikasiau iki alsuoklio, o ten bedos nebuvo.
----- ----- gradux.svb@gmail.com |
|
Jump to forum: |