Field 'online_resolution' doesn't have a default value Saab 900 NG greito kasdienuko projektas | AutoVikingai.lt - Volvo ir Saab - švediškų automobilių klubas ir forumas
VIEW THREAD -

SAAB 900 NG GREITO KASDIENUKO PROJEKTAS

Who is here? 1 guest(s)
 Print thread
Saab 900 NG greito kasdienuko projektas
Haro
#1 Print posts
Posted 2012-12-11, 20:40
City: Vilnius
Posts: 269
Signed in: 2012-12-11
lh5.googleusercontent.com/-89GBPUgqzAY/UQAcd7_h9WI/AAAAAAAAAW4/YippZDJDin4/s640/DSC00412.JPG

Taigi kadangi gerokai tingiu tiksliai rašinėti kas buvo daryta iki šiol kas buvo išsiaiškinta ir t.t. prireiktų turbųt gero pusdeinio rašant post'ą o ne visiem įdomu būtų ir skaityti taigi trumpai aprašysiu kas buvo padaryta ir tiek Smile
Taigi kaip ir kiekvienas doras mašinos performaco keitimas buvo pradėtas nuo stabdžių:
Taigi atlikti darbai įdėti priekiniai stabdžių suportai nuo saab 9-ę viggen taigi nuo 284mm stabdžių diskas išaugo iki 308mm taipogi padidejo kaladėles plotas tai stabdymo skirtumas pasijautė gan smarkiai bet bėda pasidare kaip ir nelabai ka veikiantys galiniai stabdžių suportai
taigi galas gavo 300mm galinius ventiluojamus stabdžių diskus su suportais nuo 9-5 aero su šiek tiek didenėm kaladėlėm nei pas 900uka, stabdžių slegio reguliatoriai galui buvo palikti baiminantis kad mažas galo svoris ir didelė stabdymo jėga pirma nesiblokuotų galinių ratų...
Taigi planuojami darbai į ateitį idėti gražytus raižytus stabdžių diskus ir street performance kaladėles, bet reikia įsigilint kokio metalo lydinio reikėtų rinktis diskus taigi jai kas turite patarimų maloniai laukiu jų.
pasidarius stabdzius buvo metsasi ant važuoklės taigi vietoj įprastinių sailentblokų buvo sustatyti poliuretaniniai, visos spyruoklės buvo pakeistos naujom standartinio aukščio priekis gavo geras dėvetas amortizatoriaus atramas ir naujus atraminius guolius, naujus priekinius ratų guolius. galas gavo ir naujus koni amortizatorius...
taigi daugiau mažiau sutvarkius važuoklę buvo imtasi greičių dėžės, pakeistas atbulinis bėgis į naują ir trecias begis i devetą taipogi kur reikia įdėti nauji guoliai.
kadangi sankaba neatlaikė kačerginęs apkrovų buvo imtasi daryt custom smagratį su sankaba.
taigi po ilgų ieškojimų buvo apsispresta deti 9000 uko smagtrati pratekintą ir pritaikytą 9-5 aero sankabai. šis darbas nelabai nusiseke... bet kolkas su ja važinėju...
taigi kai viskas daugiau mažiau buvo aptvarkyta variklio kompui buvo praplauti smegenys ir surašyta piktesnė variklio valdymo programa kuri išspaude teoriškai 225ag
paskui paemus kita kompa buvo atnaujinta programa dar 50mb pakeltas turbinos slegis iki 1.15 o owerboosto metu iki 1.35bar. pakoreguotas degimo kampas maúose sūkiuose. sumažintas slegis turbinos pirmomis dviem pavaromis pakoreguotas kondicionieriaus mapas ir dar keli smulkūs darbeliai...
dar lentynoj guli nupirktas didelio galingumo kuro siurblys bet jis atkeliau jau turbūt su nauju varikliu ir kita dėže
taigi laukiantys darbai, surinkti B236R bloką:
kolkas yra 2.3 nupoliruotas subalancuotas alkūninis,
B236 blokas kuriam dar reikia patikrinti asiškumą išlyginti bloko viršų bei išgrežti skyles i tepimo kanalus tepalo purkštukam kurie turi tept cilindrų sieneles
8 stumuokliai iš kurių reikia išrinkti 4 o jiems dar reikia nupirkti žiedus bei suvienodinti svorį
nauji indėklai, naujas grandinės komplektas jau guli ant lentynos
toliau bus renkamasi galva arba nuo B234R arba nuo B235R po 2004 metų
taipogi jau guli restauruota Mitsubishi td04-15 turbina ir downpip'as 3 coliu su katalizatorium
taipogi orginalus smagratis
bei prie jo dar reiks igyti sankabos kompleta nuo viggenio
taipogi guli paruosta deze nuo 9-3 o salia jos ilgiausias imanomas final drive, bet dar planuojama igyti LSD bei pusasius nuo viggeno
taigi kai daugiau maziau variklis su deze pasidarys vienas vienetas
bus lupamas senas variklis perdarinejama sankaba i hidrauline
statomas naujas variklis vel kompui plaunamos smegenys
Edited Apeiron 2013-01-23, 19:50


-----
2x saab 99 MY 76 AT , MY 82 MT
saab 900 MY 95 2.0 turbo stage 1


i1091.photobucket.com/albums/i398/AutoVikingai/Parasai/Haro.png

-----
 
Edvakas
#2 Print posts
Posted 2012-12-11, 21:01
Member avatar

City: Vilnius
Posts: 2224
Signed in: 2010-04-23
Supratau nedaug ką, bet skamba rimtai Grin


-----
www.manogarazas.lt/user_icons/fuel_icon_4_4704.png

www.manogarazas.lt/user_icons/fuel_icon_4_4593.png

EX:
Volvo XC60 2.4D 2011m.
Volvo S60 D5 2004m.

-----
 
Čiopa
#3 Print posts
Posted 2012-12-11, 21:09
Member avatar

City: Mažeikiai
Posts: 5180
Signed in: 2007-03-12
Įspūdingas rankdarbių sąrašas... Shock Respect Yes
Edited Čiopa 2012-12-11, 21:09


-----
Volvo S80 D5 '03 AW55-50
ex. Volvo S80 2.5D '99 AW50-42
ex. Volvo S80 T5 '99 M56
ex. Saab 9-3 2.2tid '03
ex. Volvo XC70 D5 '02 AW55-50
ex. Volvo S40 1.8 '97

-----
 
Haro
#4 Print posts
Posted 2012-12-13, 13:12
City: Vilnius
Posts: 269
Signed in: 2012-12-11
Tiesa yra imontuota LPG Smile nes taip pigiau, kai eksplotuoji kiekviena diena Smile)
taigi ir sita dalis laukia patobulinimu yra nupirktas reduktorius kai kurias rezimais galintis ismatinti 280KW atmosferini varikli, turbininiam jo uztenka dar didesniam KW skaiciui Smile
nuo bako iki reduktoriaus pravesta 8mm varinis vamzdelis (tokio pat dydzio vamzdeliai naudojami duju uzpylimui ) Smile
Kai tik rasiu laiko leksiu pas dujininkus nusipirkti didelio pralaidumo multivoztuvo
Tada bandysiu viska sukalibruoti jai nepavyks Bandysiu vietoj dabar stovinios "AGIS" sistemos deti "Stag" si sitema paprasciau reguliuojama maziau hemerojine Smile
na jai tada liks problemu su trauka ant duju bus imtasi paskutines priemones tai didelio pralaidumo purkstukai kurie turbo varikliui leidzia is vieno cilindro ispausti apie 80kw


-----
2x saab 99 MY 76 AT , MY 82 MT
saab 900 MY 95 2.0 turbo stage 1


i1091.photobucket.com/albums/i398/AutoVikingai/Parasai/Haro.png

-----
 
Haro
#5 Print posts
Posted 2012-12-13, 13:15
City: Vilnius
Posts: 269
Signed in: 2012-12-11
Ai viso variklio perdarymo tikslas pasiekti 200-230kw ir tureti gana nemaza rezerva...


-----
2x saab 99 MY 76 AT , MY 82 MT
saab 900 MY 95 2.0 turbo stage 1


i1091.photobucket.com/albums/i398/AutoVikingai/Parasai/Haro.png

-----
 
Haro
#6 Print posts
Posted 2012-12-18, 17:58
City: Vilnius
Posts: 269
Signed in: 2012-12-11
Taigi žinau nemažai bet neviską ta proga paklausiu jūsų,
Taigi man reikia cilindrų žiedų komplekto kokią firmą rinktis? Rinkčiausi jau esu nužiūrėjęs orginalius jie standartiniam varikli laiko virš 400 kkm. taigi jai ką susidėsiu orginalius. bet kaip žinia orginali detalė kokybe ne visada atitinka kainą Smile galima tuos pačius daiktus perkant ne iš dylerio nusipirkti nuo 100% barngiau iki 1000% pigiau.
Taigi pageidavimai žiedams kad būtu neprastesni kaip dyleris deda bet pageidautina dar geresni Smile taigi kokią firmą patartumėte rinktis. Būtų malonu jai argumentuotumėte savo nuomonę.
Antras klausimas stabdžių diskai, kokios firmos ir kokios serijos rinktis. bus naudojama gatvėje na ir bent karta per metus pašildomi kačerginėje.
Taigi noretūsi raižyų kadangi svoris nėra labai svarbu gali būti ir negrežioti.
Taigi reikalavimai stabdžių diskui pagrindiniai kad efektyviai stabdytų esant labai žėmoms temperatūroms o įkaitęs neprarastų savo savybių arba jos pakankamai nestipriai kistų aišku būtų geriau į efektyvumo pusę. Smile
taigi laukiu jūsų nuomonių help
P.S. kaladėlės bus dedamos EBC Green line (atseit performance braking for street and much beter in truck)
Tai jai gerai suprantu prie žemu temperatūrų tures tokį patį arba truputį geresni stabdymo efektyvumą kaip paprastos gatvinės o karštoms ne taip greit kris stabdymo efektyvumas kaip gatvinėms Smile
Edited Haro 2012-12-18, 18:08


-----
2x saab 99 MY 76 AT , MY 82 MT
saab 900 MY 95 2.0 turbo stage 1


i1091.photobucket.com/albums/i398/AutoVikingai/Parasai/Haro.png

-----
 
Johny
#7 Print posts
Posted 2012-12-19, 22:21
Member avatar

City: Vilnius
Posts: 4263
Signed in: 2008-01-06
Jei reik performance, ziurekis Brembo MAX arba Zimmermann Sport. Bet realiai daily car'ui uztenka ir paprastu disku. Svarbiau yra kalades. EBC Green silniau stabdo saltos, bet kai ikaista, "dirba" tikrai gerai.


-----
Volvo V70II d5 (daily)
Volvo 940 / 2.3 Turbo 250HP (kolkas) / Estate (FunCar)

Pakabos, stabdžių, smulkus variklių remontas, padangų montavimas, suvirinimo darbai
https://www.faceb...hnyGarazas

-----
Vilnius, 860339105
 
Haro
#8 Print posts
Posted 2013-01-05, 12:15
City: Vilnius
Posts: 269
Signed in: 2012-12-11
Taigi sendein buvo padarytas skambutis zmogui kuris sukasi kur vazuoja masinos truputeli rimtesnes nei gatveje. Tai pasiule rinktis "carbone lorraine" produkcija ir is ties paziurejau kreives maloniai nustebino nuo 0 iki 1100 laipsniu C stabdymo koficiantas beveik nekita, mano issirinktai RC5 serija, turi pika prie ~600 laipsniu C.
jai kam idomu
http://www.cl-bra...o.php 3psl.
Edited Haro 2013-01-05, 12:26


-----
2x saab 99 MY 76 AT , MY 82 MT
saab 900 MY 95 2.0 turbo stage 1


i1091.photobucket.com/albums/i398/AutoVikingai/Parasai/Haro.png

-----
 
Haro
#9 Print posts
Posted 2013-01-23, 23:58
City: Vilnius
Posts: 269
Signed in: 2012-12-11
Taigi kuri laiką nedateko rankos iki projekto, o ir po kalėdų pinigai pakampėm nesimėto Smile taigi šendien turėdamas laiko dar paklibinau kuro surblį. Pajungiau elektrą dabar liko pajungti iki galo benzina ir apsispręsti ar palikti Bochni atbulini voztuvą ant siurblio ar pasitikėti 20 metų atitarnavusiu orginaliu vožtuvu.
Turbut reikėtų truputėli plačiau apie siurblį papasakoti
Siurblys buvo įgytas bosch`inis apie 500-600l/h prie 5bar berots... taip kad agregatas neblogas su tikrai neblogu rezervu Smile


-----
2x saab 99 MY 76 AT , MY 82 MT
saab 900 MY 95 2.0 turbo stage 1


i1091.photobucket.com/albums/i398/AutoVikingai/Parasai/Haro.png

-----
 
Haro
#10 Print posts
Posted 2013-01-24, 00:02
City: Vilnius
Posts: 269
Signed in: 2012-12-11
Tiesa dar yra pasistojęs vienas klausimas kam patikėti plauti kuro baką. iš principo nera purvinas bet manau nepakenktų... ar geriau pačiam su vandeniu paskui su acetonu ir dar kokiu tai nors tirpikliu praplaut?


-----
2x saab 99 MY 76 AT , MY 82 MT
saab 900 MY 95 2.0 turbo stage 1


i1091.photobucket.com/albums/i398/AutoVikingai/Parasai/Haro.png

-----
 
Johny
#11 Print posts
Posted 2013-01-24, 08:48
Member avatar

City: Vilnius
Posts: 4263
Signed in: 2008-01-06
Haro @ 2013-01-23, 23:58 rašė:
Taigi kuri laiką nedateko rankos iki projekto, o ir po kalėdų pinigai pakampėm nesimėto Smile taigi šendien turėdamas laiko dar paklibinau kuro surblį. Pajungiau elektrą dabar liko pajungti iki galo benzina ir apsispręsti ar palikti Bochni atbulini voztuvą ant siurblio ar pasitikėti 20 metų atitarnavusiu orginaliu vožtuvu.
Turbut reikėtų truputėli plačiau apie siurblį papasakoti
Siurblys buvo įgytas bosch`inis apie 500-600l/h prie 5bar berots... taip kad agregatas neblogas su tikrai neblogu rezervu Smile


Kas jau ten per stebuklingas Bosch siurblys, kad tokias charakteristikas turi? Man rodos riebiai su skaiciais prasovei Smile


-----
Volvo V70II d5 (daily)
Volvo 940 / 2.3 Turbo 250HP (kolkas) / Estate (FunCar)

Pakabos, stabdžių, smulkus variklių remontas, padangų montavimas, suvirinimo darbai
https://www.faceb...hnyGarazas

-----
Vilnius, 860339105
 
Haro
#12 Print posts
Posted 2013-01-24, 09:50
City: Vilnius
Posts: 269
Signed in: 2012-12-11
Johny @ 2013-01-24, 08:48 rašė:
Kas jau ten per stebuklingas Bosch siurblys, kad tokias charakteristikas turi? Man rodos riebiai su skaiciais prasovei Smile

neaiginčiju gali būt kad prašovioau nes skaičiai iš atminties Wink
Bet siurblys pagal savo gabaritus kokius 3-4 kartus didesnis už standartinį.(aš suprantu kad svarbiausia ne dydis Smile bet vistiek)


-----
2x saab 99 MY 76 AT , MY 82 MT
saab 900 MY 95 2.0 turbo stage 1


i1091.photobucket.com/albums/i398/AutoVikingai/Parasai/Haro.png

-----
 
Nitro
#13 Print posts
Posted 2013-01-24, 11:26
City: Vilnius
Posts: 1418
Signed in: 2008-10-27
Haro @ 2013-01-05, 12:15 rašė:
Taigi sendein buvo padarytas skambutis zmogui kuris sukasi kur vazuoja masinos truputeli rimtesnes nei gatveje. Tai pasiule rinktis "carbone lorraine" produkcija ir is ties paziurejau kreives maloniai nustebino nuo 0 iki 1100 laipsniu C stabdymo koficiantas beveik nekita, mano issirinktai RC5 serija, turi pika prie ~600 laipsniu C.
jai kam idomu
http://www.cl-bra...o.php 3psl.


RC6 kolegos naudoja - pasakoja, kad nesitikejo, kad kalades gali tiek daug Smile Tiesa vienas komplektas kaladziu = vienas komplektas disku.


-----
WRX

-----
 
Haro
#14 Print posts
Posted 2013-01-24, 15:40
City: Vilnius
Posts: 269
Signed in: 2012-12-11
Nitro @ 2013-01-24, 11:26 rašė:

RC6 kolegos naudoja - pasakoja, kad nesitikejo, kad kalades gali tiek daug Smile Tiesa vienas komplektas kaladziu = vienas komplektas disku.

cia dilimo prasme ar kainos? Smile nes kainos prasme turbut taip ir iseina o dilimo nezinau ant pavasario darysiu keitima greiciausiai.


-----
2x saab 99 MY 76 AT , MY 82 MT
saab 900 MY 95 2.0 turbo stage 1


i1091.photobucket.com/albums/i398/AutoVikingai/Parasai/Haro.png

-----
 
Nitro
#15 Print posts
Posted 2013-01-24, 16:30
City: Vilnius
Posts: 1418
Signed in: 2008-10-27
Dilimo prasme - labai eda diskus. Kreivu disku tekint nebereikia, kalades nutekina Smile Na bet RC6 yra kietesnes nei RC5 - pastarosios labiau "daily".


-----
WRX

-----
 
Dagys
#16 Print posts
Posted 2013-01-25, 20:09
City: Panevėžys
Posts: 1279
Signed in: 2009-09-16
Haro @ 2013-01-24, 00:02 rašė:
Tiesa dar yra pasistojęs vienas klausimas kam patikėti plauti kuro baką. iš principo nera purvinas bet manau nepakenktų... ar geriau pačiam su vandeniu paskui su acetonu ir dar kokiu tai nors tirpikliu praplaut?

O nenori išgarinti? Pavarai garą iš garotiekio ir švaru. jei neklystu Arvydas turi reikalų su garais Vilniuje. Aš-Poneviežoje.


-----
Volvo 245 B21A 2.0 '76 Išardyta. Atliekama operacija.
Volvo 245 RASTAS Donoras 1991, 2,4D. Donoro detalės aktyviai naudojamos.
Volvo 850 TDI '96 Vartojama
Volvo 740 Turbo B230FT '89 Laukia eilės

-----
Panevėžys
Kiekvienam savo savu laiku savo vietoje
 
Haro
#17 Print posts
Posted 2013-01-29, 00:38
City: Vilnius
Posts: 269
Signed in: 2012-12-11
Taigi kol buvau pasineres i siurbliuko kurpima turbina sugebejo uztrigti, taigi galima butu eiti lengvesniu keliu ir nusipirkti tokia pacia turbina, bet vienok neydomu. Smile reikia po truputi ruostis mitsu td 04-15 dejimu, taigi kol kas laukia lengvesnis modas bus dedamas garet gt17 supajungimais atitinkanciais mitsu. be to garetas leisgyvis metosi kampe garazo o ir suktis jam nereiks ilgai iki vasaros.
tiagi ryt prad4siu darbus gal ka=kiek foto ikelsiu su paaiskinimasi kas kaip Smile
o dabartinis uzlinkes gatretas keliaus pas skrodeje issiaiskinti mirties priezasti, nors itariu kad nuvazuoti 100kkm jau yra rimta paraiska i turbinu roju o kur dar 30-40 k km su plysusiu oro filtru Smile
Edited Haro 2013-01-29, 00:42


-----
2x saab 99 MY 76 AT , MY 82 MT
saab 900 MY 95 2.0 turbo stage 1


i1091.photobucket.com/albums/i398/AutoVikingai/Parasai/Haro.png

-----
 
Haro
#18 Print posts
Posted 2013-01-30, 18:09
City: Vilnius
Posts: 269
Signed in: 2012-12-11
taigi vienas darbas ne prie ko bet pasigirsiu kad stabdžiu diskai jau laukia nauju kaladėlių.
lh3.googleusercontent.com/-hu_k0hj7o2g/UQlC2GIJUSI/AAAAAAAAAXI/tBz-UORq1lU/s640/30012013579.jpg
toliau buvo pritaikytas 9-5 aero --> 2006metu isiurbimo kolektoriaus dalis iki turbinos
lh3.googleusercontent.com/-YuCT845Iiaw/UQlC2Fw5edI/AAAAAAAAAXQ/MQAQhQJ_LQg/s640/30012013578.jpg
na ir siek tiek perdarytas siurblys bet kolkas nebaigtas
lh3.googleusercontent.com/-nHgnXaSeohI/UQlC2eOQwaI/AAAAAAAAAXM/ojSCCa66IgI/s512/23012013570.jpg


-----
2x saab 99 MY 76 AT , MY 82 MT
saab 900 MY 95 2.0 turbo stage 1


i1091.photobucket.com/albums/i398/AutoVikingai/Parasai/Haro.png

-----
 
Johny
#19 Print posts
Posted 2013-01-30, 18:10
Member avatar

City: Vilnius
Posts: 4263
Signed in: 2008-01-06
Kas gamintojas disku ir kokia kaina?


-----
Volvo V70II d5 (daily)
Volvo 940 / 2.3 Turbo 250HP (kolkas) / Estate (FunCar)

Pakabos, stabdžių, smulkus variklių remontas, padangų montavimas, suvirinimo darbai
https://www.faceb...hnyGarazas

-----
Vilnius, 860339105
 
Haro
#20 Print posts
Posted 2013-01-31, 02:27
City: Vilnius
Posts: 269
Signed in: 2012-12-11
Diskus pries kokius metus ar pusantru pirkau srote, tai pragulejo garazo kampe iki dabar.
Taigi jau turiu pirmus ispudzius is garett t17 +5 tronic`as
Turbina smagesne miesto rezimu issisuka greiciau tikslaiu reguluiojasi slegis greiciau i gaza reguoja bet lyg ir truputuka truksta aukstuose sukuose ne bet kolkas iki galo viskas neisbandyta
su mano senaja turba td25 ar kazkas tokio nuo 5 k rpm masina tiesiog nuskiredavo su sita gt17 kazkaip lyg ir viskas tolygiau...

Siek tiek apie detales kuriu prireike:
1)turbina GT17 nuo 9-5
2) isiurbimo kolektoriaus dalis iki turbinos taip pat nuo 9-5 panavau panaudoti aero po 06metu bet netilpo reiks ieskoti kamer saknys sureinkinejant kita varikli
3) karterrio ventiliacijos vamzdis
4)recirkuliacinio voztuvo gryzimo vamzdis nuo 9-5
tiesa pas mane jau buvo suinstaluotas interkuleris nuo 9-3OG aero ir salangos interrkuleriui pajungti


-----
2x saab 99 MY 76 AT , MY 82 MT
saab 900 MY 95 2.0 turbo stage 1


i1091.photobucket.com/albums/i398/AutoVikingai/Parasai/Haro.png

-----
 
Jump to forum:
SIMILAR THREADS
Topic Forum Answer Last posted message
Saab 9-3, ieškau elektriko Vilniuje Elektra 1 2024-11-11, 10:59
SAAB diskai Padangos ir ratlankiai 1 2020-01-28, 15:47
Parduodu SAAB 9-3 06m. galinis zibintas Parduodu 1 2019-07-26, 15:25
Parduodu daužtą Saab 9-3 (2003, 2.2TiD) Parduodu 1 2019-07-04, 20:26
Saab 9-3 estate galinio žibinto beda Elektra 4 2019-04-08, 09:13
2024 © Visos teisės saugomos.