Topic | Forum | Answer | Last posted message |
---|---|---|---|
'Diagnostika" ir tikra diagnostika | Įvairios tech. diskusijos | 44 | 2023-09-27, 13:16 |
XC90 2,4D AWD kuro sistemos problemos | Įvairios tech. diskusijos | 12 | 2021-01-13, 09:17 |
Volvo life "hacks" | Pasidaryk pats (Volvo remontas) | 40 | 2020-01-09, 16:10 |
Volvo v70 pakelimas "papigiai" | Pakaba | 5 | 2018-11-24, 20:22 |
"Plaukioja" apsukos (Volvo S60 2.4) | Variklis | 19 | 2018-09-16, 13:03 |
AutoVikingai.lt - Volvo ir Saab - švediškų automobilių klubas ir forumas | Technika | Bendros sistemos | Kondicionierius / klimato kontrolė
Who is here? 1 guest(s)
"Sniegas" iš kondicionavimo sistemos
|
|
Apeiron |
Posted 2011-06-13, 09:17
|
Klubo narys City: Vilnius Posts: 7120 Signed in: 2007-05-20 |
Sveiki,
Toks dalykas pas mane darosi, kondicionierius kaip ir šaldo normaliai, bet... Važiuojant ilgesnį laiką su įjungtu kondicionieriumi, šaldymas vis silpnėja ir silpnėja, kol galų gale įjungus maksimalų pūtimą su žemiausia temperatūra oro srautas pro ortakius vos vos juda, nors girdisi kaip ventiliatorius intensyviai dirba, bet pūtimo nėra. Tada, išjungus kondicionierių ir pavažiavus kokias 5 - 10 min. ir vėl jį įjungus, pūtimas ir šaldymas grįžta į senas vežias kažkuriam laikui... Bet norint šaldytis kelionės metu, tenka kartoti išjngimo-įjungimo ciklus. Beje kas įdomu, po kondicioneriaus išjungimo ir po to vėl įjungimo pro ortakius kurį laiką pučia tokį kaip sniegą (jei taip gali būti) ir kondensatą. ----- Volvo S80 2.4 ----- |
|
|
Levas |
Posted 2011-06-13, 09:42
|
City: Vilnius Posts: 1192 Signed in: 2009-07-07 |
tai gal užšąla kas ir kaip šerkšną išpučia po to tau
----- --- ----- Vilnius |
|
|
Johny |
Posted 2011-06-13, 09:47
|
City: Vilnius Posts: 4263 Signed in: 2008-01-06 |
Salono filtra pasiziurek.
----- Volvo V70II d5 (daily) Volvo 940 / 2.3 Turbo 250HP (kolkas) / Estate (FunCar) Pakabos, stabdžių, smulkus variklių remontas, padangų montavimas, suvirinimo darbai https://www.faceb...hnyGarazas ----- Vilnius, 860339105 |
|
|
ArturasJo |
Posted 2011-06-14, 19:15
|
Klubo narys City: Kaunas Posts: 3808 Signed in: 2010-01-05 |
Užšąla greičiausiai dėl to, kad nepakankamas oro srautas pro kondicionieriaus radijatorių praeina ir neatvėsina salono. AC smegenys supranta, kad reikia šaldyti intensyviau ir dar dadeda šalčio.
Kaip Johny sakė - pirmiausia salono filtras. Ir temperatūrą nusistatyk 21-23, o ne 17 laipsnių - vėsins efektyviau. ----- Volvo XC70 D5 Auto '06 Volvo 480 S 2,0 Mech '93 Volvo 240 B230F Auto '87 Volvo 480 ES 1,7 Mech '91 Volvo 740 B234F Mech '88 Volvo 740 B200E Mech '89 ----- "Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety." Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927 |
|
|
Marakis |
Posted 2011-06-14, 21:54
|
City: Vilkaviskis Posts: 13 Signed in: 2010-10-27 |
Ta pati situacija buvo pernai,blogybe-mazas pralaidumas salono filtro.
----- 96m.volvo 850 estate 2.5tdi Emerald green metalic ----- |
|
|
Chuvak |
Posted 2011-06-14, 23:53
|
City: Vilnius Posts: 14 Signed in: 2010-08-13 |
Ten ant radiatoriaus,ira apsalimo daviklis, greiciausia jis gatavas. Gali but filtras,bet ir pustu labai silpnai.As keiciau abu.Po daviklio pakeitimo,viskas susitvarke.
----- volvo 850T-5 Ford windstar ----- |
|
|
Apeiron |
Posted 2011-06-15, 07:03
|
Klubo narys City: Vilnius Posts: 7120 Signed in: 2007-05-20 |
o kokia galėtų būti daviklio kaina?
----- Volvo S80 2.4 ----- |
|
|
Neegzistuojantis vartotojas |
Posted 2011-06-15, 11:29
|
|
Viskas labai paprasta: issiimk salono oro filtra ir pasivazinek kelias dienas.Jeigu situacija nesikeis,keisk tikrinkis davikli paneleje ant ausintuvo.Logiskai mastant tai bus kaltas del sio reikalo daviklis,nes jis tam ir yra kad pagal salcio nuemima galetu reguliuot siurblio darba.Kitu atveju ausintuvas apsala,o po pertraukos ijungus "ismetamas sniegas"
Edited 2011-06-15, 11:31 ----- |
|
|
Nitro |
Posted 2011-06-15, 13:41
|
City: Vilnius Posts: 1418 Signed in: 2008-10-27 |
Oro filtra galima is karto atmesti, jei beda kartojasi ijungus recirkuliacija
----- WRX ----- |
|
|
Neegzistuojantis vartotojas |
Posted 2011-06-15, 22:38
|
|
Nitro @ 2011-06-15, 13:41 rašė: Oro filtra galima is karto atmesti, jei beda kartojasi ijungus recirkuliacija Nemaisom S-V modeliu S modeliui ventiliatorius stovi pries oro filtra,ko pasekoje recirkuliacija oro srauta nukreipia per filtra bet kokiu atveju.... http://volvospeed....html Ir temperatūrą nusistatyk 21-23, o ne 17 laipsnių - vėsins efektyviau. Kondicionieriaus siurblys dirba tuo paciu rezimu (ji reguliuoja spaudiminis arba temperaturinis daviklis) temperatura garintuvo kinta keliais laipsniais priklausomai nuo "pauziu" (darbo-nedarbo) temperatura galima statyti belekokia,ja reguliuoja ventiliatoriaus apsukos ir sklende (siltas-saltas) pakeitus reguliatoriaus temperatura i aukstesne nieko nepakeisi garintuvo darbo specifikoje.... Savo ruoztu galeciau pritarti keletui issakytu minciu,NE salono filtras ir ne kas kitas reguliuoja kondicionieriaus darba,o davikliu rodmenu pagalba tai atlierka elektronika....Oro srautas gali skirtis nuo 1 greicio iki tarkim 5 (tokiu atveju skiriasi oro pratekejimas per garintuva,bet tai nereiskia kad garintuvas uzsals prie 1 greicio) Turiu siektiek patirties tame tai mano verdiktas butu "temperaturos" daviklis atsakingas uz garintuvo apsalima.... Aciu uz demesi... P.S Efka pataisys jei klystu ----- |
|
|
Apeiron |
Posted 2011-06-15, 22:47
|
Klubo narys City: Vilnius Posts: 7120 Signed in: 2007-05-20 |
tai man reiktų ką dabar padaryti? Beje labai sunku mieste važinėjant pasiekti sistemos "užšalimą", bet negi dėl "užšalimo" važinėsiu iki Kauno
----- Volvo S80 2.4 ----- |
|
|
svirdulis |
Posted 2011-06-15, 22:49
|
Klubo narys City: Vilnius Posts: 1151 Signed in: 2009-03-01 |
apeironai, duok volvaką, ryt sulakstysiu iki kauno ir atgal
----- SAAB 9-3 '99 VOLVO S60 2.5T AWD '07 ----- =FORUMO ADMINISTRATORIUS= Palmė airlines |
|
|
Neegzistuojantis vartotojas |
Posted 2011-06-15, 22:52
|
|
Apeiron @ 2011-06-15, 22:47 rašė: tai man reiktų ką dabar padaryti? Beje labai sunku mieste važinėjant pasiekti sistemos "užšalimą", bet negi dėl "užšalimo" važinėsiu iki Kauno Uzsalimo laikas siuo atveju priklauso nuo "daviklio melavimo" dydzio,jei paklaida nera didele,tada reikia ilgesnio laiko tarpo kol uzsals garintuvas....Gali buti net taip kad jis kazkokiutai budu pakeite savo "dislokacijos vieta" ko pasekoje pakito jo rodmenys.... ----- |
|
|
Apeiron |
Posted 2011-06-15, 22:55
|
Klubo narys City: Vilnius Posts: 7120 Signed in: 2007-05-20 |
tai man tada bandyti gerokai pašaldyti ir tikėtis, kad užšals?
----- Volvo S80 2.4 ----- |
|
|
Neegzistuojantis vartotojas |
Posted 2011-06-15, 23:00
|
|
Tiesiog reiktu ijingci A/C,padaryti minimalia oro cirkuliacija per garintuva (nenaudojant kazkokiu papildomu priemoniu) ir jis turetu uzsalti greiciau....
----- |
|
|
Apeiron |
Posted 2011-06-15, 23:02
|
Klubo narys City: Vilnius Posts: 7120 Signed in: 2007-05-20 |
ta prasme pūtimą "ant minimumo"? o temperatūtą "ant šalčiausio"?
----- Volvo S80 2.4 ----- |
|
|
Neegzistuojantis vartotojas |
Posted 2011-06-15, 23:05
|
|
putima padaryti ant minimumo,o temperartura nera taip svarbu,svarbu ijungti A/C kompresoriu
----- |
|
|
Apeiron |
Posted 2011-06-15, 23:22
|
Klubo narys City: Vilnius Posts: 7120 Signed in: 2007-05-20 |
ok, pasiekiu tą "užšalimą" ir ką toliau?
----- Volvo S80 2.4 ----- |
|
|
Neegzistuojantis vartotojas |
Posted 2011-06-15, 23:24
|
|
Klausi del remonto ar del uztikrintumo?Ligos?
----- |
|
|
Apeiron |
Posted 2011-06-15, 23:25
|
Klubo narys City: Vilnius Posts: 7120 Signed in: 2007-05-20 |
dėl visko...
----- Volvo S80 2.4 ----- |
|
Jump to forum: |