Topic | Forum | Answer | Last posted message |
---|---|---|---|
ausinimo sisema | Variklis | 1 | 2023-02-17, 17:00 |
Nesuka variklio | Elektra | 2 | 2022-04-26, 18:55 |
Aušinimo skysčio NEcirkuliacija | Variklis | 41 | 2021-11-22, 22:01 |
Keistas D5 variklio garsas (caksėjimas) | Variklis | 88 | 2021-10-17, 18:09 |
Volvo V50 2.0d 100kw variklio kaitimas | Volvo S40 II/V50, C30 | 2 | 2021-09-24, 16:04 |
AutoVikingai.lt - Volvo ir Saab - švediškų automobilių klubas ir forumas | Technika | Volvo V70-II, S60, S80, XC70/90 | Variklis
Who is here? 1 guest(s)
Variklio aušinimo sistemos šlangų kietėjimas, pūtimas
|
|
Levas |
Posted 2010-04-26, 10:01
|
City: Vilnius Posts: 1192 Signed in: 2009-07-07 |
Sveiki,
turiu tokią bėda. Jei išsiplėtimo kamštis užsuktas normaliai, tai pavažiavus aušinimo šlangos (apatinė, viršutinė pasidaro vos įspaudžiamos. Bakelyje susidaro didelis slėgis. Ryte kai išsiplėtimo bakelyje neturėtų būti slėgio, tai pas mane jis būna didelis ir labai. Pirma mintis, kaip ir visi tubūt kas skaitot kils mintys, kad tai galva ar tarpinė. Deja su Neriuxs mes šitą versija atmetėm. Antifrizas švarus, tepalų priemaišų nesimato. Atsukus išsiplėtimo bakelio kamštį, ir stovint vietoj gazuojant ant laisvų, kad ir iki 3-3.5 tūkst apsukų, į išsiplėtimo bakelį jokie burbuliukai neina. Jei variklis šaltas ir važiuoji ramiai, nesportiškai, tai šlangos nelabai bando pūstis, nebent po ilgesnės kelionės. Taigi šlanogs išsupučia jei nors kokį 1 km pavažiuoji sportiškiau. Dėl ko atmesta variklio galvos ar tarpinės variantas. Su Neriuxs nuspręsta, kad problema yra pakaitinimo "fakele", kuris kaip supratau naudodamas išmetamasias dujas, kurios yra šiltos, šildo variklį papildomai, kad greičiau įšiltų. Dėl ko kaltas fakelas, tai darėm tokį eksperimentą. Atjungėm fakelo daviklį, automtiškai neliko turbinos. Nepūtė ji. Pavažiavom mieste, kie tai įmanom sportiškiau apsuko buvo 2.5-3 tūkst intervale. Po kilometro jokio slėgio sistemoj nesusidarė. Tik sujungėm daviklį, jau pučia turbina. Vėl mieste kilometras 2.5-3 tūkst intervale, jau šlangos spaudžiasi tik iki pusės. Tiksliau gal mane pakomentuos ir pataisys Neriuxs, kai prisijungs. Taigi kas nors turi minčių, ar tas pakaitinimo fakelas kaip nors remontuojasi, ar keičiamas, kainos ir pan. Ačiū ----- --- ----- Vilnius |
|
|
Apeiron |
Posted 2010-04-26, 10:05
|
Klubo narys City: Vilnius Posts: 7120 Signed in: 2007-05-20 |
kiek girdejau jau kazka (termostata ar pan.) keiteisi, bet nepadejo?
----- Volvo S80 2.4 ----- |
|
|
Levas |
Posted 2010-04-26, 11:05
|
City: Vilnius Posts: 1192 Signed in: 2009-07-07 |
taip termostatas pakeistas. Viskas liko tas pats.
----- --- ----- Vilnius |
|
|
Neegzistuojantis vartotojas |
Posted 2010-04-26, 11:28
|
|
Ne termostate ten beda pas Leva.Fakelas tai cia zargonas toks, jis atlieka dvi funcijas ausinimo-pasildymo,kad efektyviai isnaudoti energija.Reikalas tas kad i ausinimo sistema patyenka ismetamos dujuos ir tai vyksta veikiant turbinai,kai turbina nedirba slegio ausinimo sistemoje nera...Spaudimas sistemoje nera didelis 0.6-1.2 atmosferos,ir laikosi pastoviai,net ryte is po nakties sistemoje likes spaudimas...Bedoa reikia jieskoti,ardant ir ziurint,nera simtomu kazkokiu matomu akimi.Ardyt reikia susijusias sistemos dalis ismetimas ir ausinimas...
----- |
|
|
Neegzistuojantis vartotojas |
Posted 2010-04-26, 14:41
|
|
EGR
----- |
|
|
Levas |
Posted 2010-04-27, 18:46
|
City: Vilnius Posts: 1192 Signed in: 2009-07-07 |
prasymas, tu kas vairuoja volvo su D5 varikliu.
paeksperimentuoti su savo slangomis na pavaziavus sportiskiau, islipti ir paciupineti slanga einancia is termostato i radiatoriu, ar ji susispaudzia iki galo, ar puses, ar vos isispaudzia. ir po to kaip ryte atejus, kai variklis pilnai atveses. aciu ciopa pamenu minejo, pas ji ryte jokio slegio, viskas ok. Neriuxs bendravo su sostena, tai atsakymas trumpai tariant, viskas gerai, kad slangos kietos. tipo taip turi buti. bet kazkaip keista. vienuzodziu vis neramina si problema, kol iki galo nera tikslaus atsakymo. ----- --- ----- Vilnius |
|
|
Neegzistuojantis vartotojas |
Posted 2010-04-27, 19:23
|
|
Sostenai net nenuostabu kad slegis slangose buna ir is po nakties kai ausinimo skystis buna saltas
----- |
|
|
Levas |
Posted 2010-04-29, 15:18
|
City: Vilnius Posts: 1192 Signed in: 2009-07-07 |
Ar Vilniuj yra galimybė kur pasimatuoti turbinos pučiamą slėgį ir koks slėgis susidaro aušinimo sistemoj?
----- --- ----- Vilnius |
|
|
Levas |
Posted 2010-05-21, 19:06
|
City: Vilnius Posts: 1192 Signed in: 2009-07-07 |
sekantys bandymai:
buvo išvalytas EGR. Sakė brudo nerealiai daug buvo, viskas užsikimšę. Po tokio pasakymo, galvojau, gal tai bus priežastius, dėl ko slėgis patenka į aušinimo sistemą. Deja klydau šlangos po gero pavažiavimo kietėja toliau. plius visi tik sako pravalius EGR pagerėja auto trauka. Deja būsiu turbūt pirmas, kuris pasakys, kad pablogėjo. Kažkaip kaip tik man pasirodė sumažėjo trauka, ir plius jei greit duodi gazo ir iš karto atleidi gazą, tai pradėjo garsiai švilpti. Jei lėtai keli apsukas nebūna. Atsirado kitos įdomybės. Taigi kol kas volvo pliusų neranka mano akyse ----- --- ----- Vilnius |
|
|
Ediacc |
Posted 2010-05-21, 23:50
|
City: Vilnius Posts: 434 Signed in: 2008-04-10 |
Kas gali parodyti paveiksliuka is vadys, kur tas egr randasi pas s60/v70 d5, ir kaip ji reikia valyti, su carb cleaneriu ar su benzu kokiu...
----- Volvo V40 T4 PARDUOTA Volvo V70 D5 ------------------------------------------------------------ Tel. 860050329 Skype: Ediacc VILNIUS |
|
|
Ediacc |
Posted 2010-05-22, 10:43
|
City: Vilnius Posts: 434 Signed in: 2008-04-10 |
Nu va, sian is ryto atidariau kapota ir paziurejau slangus, visi minksti nerealiai, slegio 0. specialiai pavaziavus sportiskiau atva ziaves ten kur reikejo pamirsau atidaryti pasiziureti tuoj vel vaziuosiu bandysiu ne pamirsti
----- Volvo V40 T4 PARDUOTA Volvo V70 D5 ------------------------------------------------------------ Tel. 860050329 Skype: Ediacc VILNIUS |
|
|
Levas |
Posted 2010-06-26, 22:21
|
City: Vilnius Posts: 1192 Signed in: 2009-07-07 |
Ediacc ar dar bandei kas darosi su šlangomis, po sportinio varianto.
Aš norėjau pamatuoti dyzel servise, bet ten toki kamštį kai turėjo, tai net kapotas neužsidarė, tai gavosi, tik kad stovint vietoj sukėlė šlangose slėgi, bandžiau spaudyti, prisiminti kietumą ir žiūrėti kiek rodė monometras. Na čia jutiminis bandymas. Manau netikęs bandymas, nes pasirodė, kad mano bandymai įsivaizduoti ir paspausti atitiko 1,5 atmosferos. Dabar prieš kelias dienas Neriuxs pasidaręs kamštį ir prijungęs manometrus nuo savo kondiškių pildymo aparatūros, bandė matuoti važiuojant, tai jis sakė jam pavyko sukelti tik 0,9 atmosferos. Sakė spaudant šlangos tikrai buvo kietos. Taigi manau viskas kaip ir normalu su tuo slėgiu. Tai tokie vat bandymai buvo. ----- --- ----- Vilnius |
|
|
Anstolis |
Posted 2015-06-26, 11:16
|
City: Siauliai Posts: 1 Signed in: 2015-04-24 |
Noriu prikelti tema, kas nors issiaiskinot, kur problema, nes as identiska situacija turiu, tik plius kazkur po truputi dingsta antifrizas. i varikli nepatenka. jokiu pakytimu nera ismetime, traukia ir vaziuoja puikiai. Kas nors gali atsitikti del per didelio slegio ir ar galiu eksplotuoti ja toliau?
----- VOLVO V50 ----- |
|
|
Nokeshas |
Posted 2016-01-04, 16:45
|
City: Utena - Vilnius Posts: 116 Signed in: 2012-09-17 |
Sveiki,
Vos ne į temą: Po to, kai pašalo ir naudojau autonominį šildytuvą pastebėjau, kad iš kažkur dar net nedirbant motorui susidaro slėgis sistemoje ir pilnai prisipildęs plėtimosi bakelis po to autonominio paveikimo, užvedus mašiną slėgis šlagose sumažėja vos vos, paskui užgesinus ir palaukus kol atvės mašina (iki minusinės temp) kai prasukinėjau plėtimosi bakelio dangtį pradėjo varyti lauk antifrizą. Man asmeniškai panašu,kad kažkokiu būdu autonominis pripučia oro į aušinimo sistemą ir taip ją priorina, bet kodėl važiuojant be jo sistema nenusiorino? Pagal mane bus kalta į autonominio siurbliuką ateinanti šlanga - gal per silpnai prisukta... Kaip dabar nuorinti sistemą, kad panaikint tą slėgį sistemoje kai atšalęs variklis? ----- Volvo S60 D5 2002m. ----- |
|
|
SPAIKIS |
Posted 2016-01-06, 21:07
|
City: Kaunas Posts: 103 Signed in: 2011-02-23 |
MAnau jei slanga butu per silpnai prisukta, tai esant slegiui leistu ausinimo skysti ?
Negali buti nesandari -?pradegus autonominio sildytuvo kamera, ir degant bei susidarant slegiui "pucia" i ausinimo sistema? Nedumina autonominis? ----- Volvo S60 2,4D 2003 ----- |
|
|
rimcius |
Posted 2016-01-06, 21:32
|
City: Vilnius Posts: 2347 Signed in: 2014-02-15 |
Su pirmu teiginiu sutinku. Tik leistu aušinimo skysti ir neleistu laikytis slėgiui aušinimo sistemoj;
Jeigu kamera pradegtu, tuomet ėstu aušinimo skystį. Vėl gi, po nakties slėgio sistemoje neliktu; Ardic'as negali nedūminti. Klausimas apie kokį dūminimą kalbama ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
Nokeshas |
Posted 2016-01-07, 16:39
|
City: Utena - Vilnius Posts: 116 Signed in: 2012-09-17 |
Dūmo nėra iš to ardico (tik kai užsikuria išeina kamuoliukas, bet čia dėl to, kad purkštukas restauruotas), galu gale juk pirma siurbliukas varo antifrizą pro kamera, o ne traukia iš jos - tuomet trukusi kamera netinka, nes degintų antifrizą, o dabar iš kažkur tiesiog pripučia oro (kai dirba tik autonominis, su neužkurtu motoru)
Kitas variantas pats siurbliukas nesandarus ar ašelė išsimalus... ir per tą nesandarumą kai traukia ir pritraukia tuo pačiu oro. Žodžiu mistika... ----- Volvo S60 D5 2002m. ----- |
|
|
rimcius |
Posted 2016-01-07, 17:46
|
City: Vilnius Posts: 2347 Signed in: 2014-02-15 |
http://www.autovi...77472
Užkirmijęs pečiuko siurbliukas. Per ašies susidėvėjusią tarpinę aušinimo skystis pateko į patį varikliuką, ko pasekoje nuo korozijos ir trumpinimo viskas galutinai sustojo. Bet nei per jį išeidavo skystis, nei per jį prisiurbdavo oro. Čia tiesiog pridūriau, kad labiau mistikos pojūtį sukelti ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
snukeris |
Posted 2016-01-08, 08:34
|
City: Visaginas Posts: 13 Signed in: 2016-01-07 |
Nokeshas, turiu visiškai identišką problemą. Austomobilis,metai ,varyklis, autonominis šildytuvas irgi identiški. Problema prasidėjo po naujametinių šalčių-staigiai užsidegė pranešimas ,kad reikia patikrinti aušinimo skysčio lygi. Bokelis buvo praktiškai tuščias, atsukus kamšti, antifryzas išburbuliavo į paviršių. Kuriam laikui tai padėjo, bet dabar "procedura" dažnėja... Įdomu tai ,kad iš vakaro atsukus kamštį ir "nuleidus" slėgį bokelyje, ryte prieš užvedant mašiną(veikė autonominis) jis vėl užkilęs gana stipriai... Nei antifrize, nei tepale jokių priemaišų ir svetimkunių nepastebėta. Bandysiu gal savaitgali pavažiuoti pas kokį mechaniką, gal turės kokių idėjų... Nokeshai, jei issiaiškinsi ką anksčiau, pasidalink informacija
Edited snukeris 2016-01-08, 11:14 ----- Volvo S60 D5 2002m ----- |
|
|
Nokeshas |
Posted 2016-01-08, 11:17
|
City: Utena - Vilnius Posts: 116 Signed in: 2012-09-17 |
snukeris @ 2016-01-08, 08:34 rašė: Nokeshas, turiu visiškai identišką problemą. Austomobilis,metai ,varyklis, autonominis šildytuvas irgi identiški. PRoblema prasidėjo po naujametinių šalčių-staigiai užsidegė pranešimas ,kad reikia patikrinti aušinimo skysčio lygi. Atsukus kamšti, antifryzas išburbuliavo į paviršių. Kuriam laikui tai padėjo, bet dabar "procedura" dažnėja... Įdomu tai ,kad iš vakaro nuleidus slėgį bokelyje, ryte prieš užvedant mašiną(veikė autonominis) jis vėl užkilęs gana stipriai... Nei antifrize, nei tepale jokių priemaišų ir svetimkunių nepastebėta. Bandysiu gal savaitgali pavažiuoti pas kokį mechaniką, gal turės kokių idėjų... Nokeshai, jei issiaiškinsi ką anksčiau, pasidalink informacija Sveikas, Mūsų vis daugiau. Šiandien netyčia radau youtubėj: Pas mane lygiai taip pat darosi. Aprašymas sako, kad tipo degimo kamera trūkusi... Šiandien ryte užkūriau mašiną ir tada Ardic'ą daviau biški apšilti ir pastebėjau, kad šiek tiek dūmelio eina iš Ardic'o, gal ten tik kondensatas, bet galimas vairantas, kad ir antifrizas, šiaip mašinoj šilta, vakar be "papildomo pašildymo" važinėjau, tai šlangose slėgis susitvarkęs ir skysčio iš plėtimo bakelio prisitraukė, tai sistema iš lėto nusiorina, tik ką dabar su tuo šildytuvu daryt jau nebežinau, po biški atsiranda noras jį sudegint ----- Volvo S60 D5 2002m. ----- |
|
Jump to forum: |