Field 'online_resolution' doesn't have a default value Variklis praleidzia tepala | AutoVikingai.lt - Volvo ir Saab - švediškų automobilių klubas ir forumas
VIEW THREAD -

VARIKLIS PRALEIDZIA TEPALA

Who is here? 1 guest(s)
 Print thread
Variklis praleidzia tepala
dziungliusniurs
#1 Print posts
Posted 2019-02-02, 17:16
City: Lietuva
Posts: 26
Signed in: 2019-02-02
Nupirkau volvo s60 2.4 d5, pradžioje mačiau ant variklio bloko šono labai nedidėlę tepalo dėmę (greičiausiai buvo nuplauta prieš parduodant). Ta dėmė yra po starteriu, prie variklio kronšteino. Po kiek laiko nuėmiau apatinę apsaugą, radau visą karterį permirkusį atrabotkėje. Na ir aišku ta dėmė ant variklio bloko jau didesnė buvo.
Nuploviau variklį, po ~40 km pažiūrėjau po kapotu ir atrodo iš ten ir bėga tepalas kur išpradžių mačiau tą nedidelę tepalų dėmę. Kadangi dar nesu nagrinėjęs tokių variklių, tad norėjau paklaust ar toje vietoje kas nors jungiasi/tvirtinasi, yra kažkas per ką ten tepalas galėtu bėgt, ar jau bus blokas trūkęs?

Foto: http://www.part.l...1.jpg
http://www.part.l...5.jpg


-----
Volvo s60 2.4 D5

-----
 
rimcius
#2 Print posts
Posted 2019-02-02, 18:43
Member avatar

City: Vilnius
Posts: 2346
Signed in: 2014-02-15
O ji nebuvo daužta? Nes šiaip, kad truktų blokas, tai nežinau nežinau... Nematei kaip saviškę vaikau Grin
Variklis išvis išliptų pats.
Edited rimcius 2019-02-02, 18:43


-----
Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak

-----
Drive to love it. Love to drive it.
 
hACKhIDE
#3 Print posts
Posted 2019-02-02, 18:47
City: Vilnius
Posts: 1
Signed in: 2018-08-25
Pas mane d5 panašiai šiek tiek snargliuojasi po tepalo filtro korpusu. Ar ne bus problema su alsuokliu?


-----
Volvo V70 FL.

-----
 
rimcius
#4 Print posts
Posted 2019-02-02, 18:54
Member avatar

City: Vilnius
Posts: 2346
Signed in: 2014-02-15
Šiuose dyzeliuose alsuokliai nelabai problematiški: t.y. neturi savybės užsikišti kaip benze.


-----
Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak

-----
Drive to love it. Love to drive it.
 
dziungliusniurs
#5 Print posts
Posted 2019-02-02, 19:28
City: Lietuva
Posts: 26
Signed in: 2019-02-02
hACKhIDE @ 2019-02-02, 18:47 rašė:
Pas mane d5 panašiai šiek tiek snargliuojasi po tepalo filtro korpusu. Ar ne bus problema su alsuokliu?


Iš pradžių kiek domėjausi internete, tai irgi kažkur skaičiau, kad iš po tepalo filtro korpuso būna bėga tepalas, bet žiūrint į variklį iš priekio, tai filtras kairėje, o man bėga iš labiau dešinės pusės, grynai po starteriu.

rimcius @ 2019-02-02, 18:43 rašė:
O ji nebuvo daužta? Nes šiaip, kad truktų blokas, tai nežinau nežinau... Nematei kaip saviškę vaikau Grin
Variklis išvis išliptų pats.


Nežinau nieko nesakė, ką čia žinosi.. Grin
Edited dziungliusniurs 2019-02-02, 19:30


-----
Volvo s60 2.4 D5

-----
 
rimcius
#6 Print posts
Posted 2019-02-02, 19:57
Member avatar

City: Vilnius
Posts: 2346
Signed in: 2014-02-15
Tai nieko tokio, visada galima įsitikinti pačiam (p.s. greitį rodo teisingai) Grin
https://youtu.be/...
Nors pas mane variklio nugarinėj dalyje, kur turbinos alyvos abratkė ateina, variklio bloko sujungimas arčiau smagračio kartais alyvos žymių parodo. Bet pas mane problema kita: žiauriai daug išvaro pro sujungimą, kur alyvos grįžimas iš turbinos į karterį. Ten praktiškai tik manžetas sandarina visą reikalą, o pas mane matomai jau ir karterinių dujų kiek per daug, todėl ir lenda lengviausiu keliu... 160kW daro savo Grin
Edited rimcius 2019-02-02, 20:03


-----
Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak

-----
Drive to love it. Love to drive it.
 
dziungliusniurs
#7 Print posts
Posted 2019-02-02, 20:49
City: Lietuva
Posts: 26
Signed in: 2019-02-02
rimcius @ 2019-02-02, 19:57 rašė:
Tai nieko tokio, visada galima įsitikinti pačiam (p.s. greitį rodo teisingai) Grin
https://youtu.be/...
Nors pas mane variklio nugarinėj dalyje, kur turbinos alyvos abratkė ateina, variklio bloko sujungimas arčiau smagračio kartais alyvos žymių parodo. Bet pas mane problema kita: žiauriai daug išvaro pro sujungimą, kur alyvos grįžimas iš turbinos į karterį. Ten praktiškai tik manžetas sandarina visą reikalą, o pas mane matomai jau ir karterinių dujų kiek per daug, todėl ir lenda lengviausiu keliu... 160kW daro savo Grin


Nekreipčiau aš dėmesio į tai, jeigu ten labai nedaug bėgtu, bet kai nuploviau variklį sakau apie 40km susukau, tai va kaip karteris atrodo: http://www.part.l...7.jpg http://www.part.l...2.jpg

Tepalo lygį tikrinau, tai buvo vienas iksas, po kelių šimtų km puse ikso liko, tai nežinau, gal tik vizualiai atrodo, kad daug bėga Grin


-----
Volvo s60 2.4 D5

-----
 
rimcius
#8 Print posts
Posted 2019-02-02, 20:55
Member avatar

City: Vilnius
Posts: 2346
Signed in: 2014-02-15
Gan rimtai teka, sakyčiau... Manau reiktų parodyti kompetetingiems dėdėms.


-----
Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak

-----
Drive to love it. Love to drive it.
 
dziungliusniurs
#9 Print posts
Posted 2019-02-02, 22:59
City: Lietuva
Posts: 26
Signed in: 2019-02-02
Bandysiu kažkaip pats išsiaiskint. Galvoju gal reikėtų nusiimt tą kronšteiną, geriau matytusi iš kur ten parbega tepalas.


-----
Volvo s60 2.4 D5

-----
 
Ryccka
#10 Print posts
Posted 2019-02-03, 12:15
Member avatar

City: Vilnius
Posts: 687
Signed in: 2011-07-20
Čia panašu, kad motoras buvo remontuotas gali būti kad indėklai keisti ar kaž kas tokio nes realiai nesu mates kad per ta vieta tiek bėgtu o čia bėga ir iš priekio ir iš galo. Ten tarpinės nėra tai jai daug dapilinėti nereikia tai tiek to bet jai 1000km = 1litras tepalo tai bėdą turi. Tokiu atveju atsukti karteri ir pabandyti patempti tą apačia laikančius varžtus su dinamometru, išsiaiškinus kiek ten Nm reikia. Kitu atveju keisti bloko apačią, ji realiai nėra brangi tik reiks šlifuoti ir šiaip darbo nemažai ja pakeisti.
Edited Ryccka 2019-02-03, 12:18


-----
Volvo XC70
Dalimis:
Volvo S/V40, V50, C70, S/V60, V70, S80, S/V90, XC60, XC70, XC90
www.autonaudotosd...

-----
 
dziungliusniurs
#11 Print posts
Posted 2019-02-03, 13:21
City: Lietuva
Posts: 26
Signed in: 2019-02-02
Ryccka @ 2019-02-03, 12:15 rašė:
Čia panašu, kad motoras buvo remontuotas gali būti kad indėklai keisti ar kaž kas tokio nes realiai nesu mates kad per ta vieta tiek bėgtu o čia bėga ir iš priekio ir iš galo. Ten tarpinės nėra tai jai daug dapilinėti nereikia tai tiek to bet jai 1000km = 1litras tepalo tai bėdą turi. Tokiu atveju atsukti karteri ir pabandyti patempti tą apačia laikančius varžtus su dinamometru, išsiaiškinus kiek ten Nm reikia. Kitu atveju keisti bloko apačią, ji realiai nėra brangi tik reiks šlifuoti ir šiaip darbo nemažai ja pakeisti.


Nežinau kiek ten tas tepalas mažėja, kiek tas vienas iksas ten reiškia mililitrai nežinau. Dapilt nedapyliau, nes neaišku koks ten dabar tepalas yra, reikės pasikeist, tik va nesinorėjo keist, kol nežinojau iš kur bėga tas tepalas. Jei aš gerai suprantu, tai šitą dalį: http://www.part.l....jpeg galima nuimti, nuėmus karterį? Nes man atrodo per tą sujungimą tarp šitos dalies ir bloko ir leidžia tepalą, kažkur panašiai čia: http://www.part.l....jpeg


-----
Volvo s60 2.4 D5

-----
 
rimcius
#12 Print posts
Posted 2019-02-03, 15:14
Member avatar

City: Vilnius
Posts: 2346
Signed in: 2014-02-15
Pagal diagramą, tai kaip Ryccka ir rašė.
http://carcats.ru...5244T

Tik ir man pasidarė įdomu kaip gamykloje surenka, jeigu ten nėra tarpinės? Negi idealių paviršių sandarinimo būdu? Man regis hermetiko gero reiktų užtepti nuardžius Smile
Edited rimcius 2019-02-03, 15:16


-----
Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak

-----
Drive to love it. Love to drive it.
 
Ryccka
#13 Print posts
Posted 2019-02-03, 21:57
Member avatar

City: Vilnius
Posts: 687
Signed in: 2011-07-20
Taip ši dalis nusiima nuėmus karteri ir nuardžius be hermetiko neapsieisi, bet ardyti nepatariu geriau pabandyti paveržti nuėmęs ta dali paleisi veleną indėklus visą apačia, jai turi pakankamai kompetencijos lysk jai ne nepatariu. O tarpinės ant Volvo daug kur nėra po karteriu taip pat gi jos nėra.


-----
Volvo XC70
Dalimis:
Volvo S/V40, V50, C70, S/V60, V70, S80, S/V90, XC60, XC70, XC90
www.autonaudotosd...

-----
 
dziungliusniurs
#14 Print posts
Posted 2019-02-03, 22:25
City: Lietuva
Posts: 26
Signed in: 2019-02-02
Tai žodžiu kai keisiu tepalus reikės nusiimt karterį ir bandyt paveržt, jei tai nepadės, teks per kitą tepalo keitimą ardyt giliau. O sandarint tą dalį, tai kaip ir karterį su hermetiku?


-----
Volvo s60 2.4 D5

-----
 
rimcius
#15 Print posts
Posted 2019-02-04, 00:01
Member avatar

City: Vilnius
Posts: 2346
Signed in: 2014-02-15
Panašu į tai. Esmė - veržt su dinamometriniu raktu tiek, kiek niutonų reikia, nes gali reikalų per daug prisidaryti. Jeigu tai nepadės... Tada hermetizuoti. Čia irgi nesiūlau taupyti. Naudoti kokį Victor Reinz ar panašios aukštos kokybės firmos hermetiką. Ir ne faktas, kad prasiardžius nerasi kokį gremliną paliktą kitų "meistrų", tad būk pasiruošęs.


-----
Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak

-----
Drive to love it. Love to drive it.
 
Donce
#16 Print posts
Posted 2019-02-04, 23:48
Member avatar

City: UK/Ukmerge
Posts: 488
Signed in: 2007-10-20
pas mane buvo tas pats 136kw - leido priekyje, bet tepalas upeliais netekejo. Uzteko nuimt karteri ir paverzt iki max niutonu ir bedos prapuole. Bet jei paverzimas nepades - teks ta dali nuimt, pavirsius gerai nuvalyt ir naudot skysta tarpine (hermetika) uztepant ant nuvalytu pavirsiu. Karteriui taip pat.


-----
S40 T4 1998 vis dar rieda
Honda Accord MK8 2009 2.2i-dtec remap
Honda CRV MK3 2010 2.2cdti remap
XC90 D5 '08 R-Design Manual Black Metalic 215bhp Remap/DPF/EGR Off - parduota

-----
 
dziungliusniurs
#17 Print posts
Posted 2019-02-05, 20:36
City: Lietuva
Posts: 26
Signed in: 2019-02-02
Donce @ 2019-02-04, 23:48 rašė:
pas mane buvo tas pats 136kw - leido priekyje, bet tepalas upeliais netekejo. Uzteko nuimt karteri ir paverzt iki max niutonu ir bedos prapuole. Bet jei paverzimas nepades - teks ta dali nuimt, pavirsius gerai nuvalyt ir naudot skysta tarpine (hermetika) uztepant ant nuvalytu pavirsiu. Karteriui taip pat.


Kiek pas tave max niutonu, 210?


-----
Volvo s60 2.4 D5

-----
 
Donce
#18 Print posts
Posted 2019-02-08, 00:51
Member avatar

City: UK/Ukmerge
Posts: 488
Signed in: 2007-10-20
[u]Kiek pas tave max niutonu, 210?


Nejuokauk! 210nm netgi ratams nereikia, o tu nori diuraliuminio detale verzt Grin
Dabar jau neprisiminsiu tiksliai, bet tenais yra 3 skirtingi varztai - berods M7, M8 ir M10. Pradet reikia verzt M10, kurie yra viduryje, o paskiau M8, tada M7 ir ant pacio galo vel M10.
Ten, kiek pamenu yra verzimo pakopos. O verzimo pakopos buna, kai keiti detale arba dedi ta pacia, kuri pries tai buvo nuimta
1 - M10 berods 20-25nm
2 - vel M10 lyg ir 40nm
3 - M8 kazkas apie 25nm
4 - M7 tiksliai pamenu 17nm. Na, as uzdejau berods 18nm
5 - M10 verziami jau sukant laipsnius. Kazkur apie 90 ar 120. Nepamenu. Bet kokiu atveju M10 90laipsniu tikrai sukt nereikia siuo atveju, nes detale ir taip pas tave prisukta. Geriau palikt juos ramybej

Bandyk sukt M8 25nm ir tada M7 18nm. Gal net visus 20nm bet ne daugiau. nes jei persuksi - bus siokiu tokiu papildomu problemu. As esu persukes M6 purkstuku varztus su 12nm nors max galima 13nm. Aisku, daug kas priklauso nuo irankio. Jis turi buti tikslus.
Nieko as daugiau patart negaliu, nes nesu mechanikas. Mano pragyvenimo saltinis elektra. Dabar uzsiemu autobusu elektra. 24v taip sakant. Tenka vos ne kasdien susidurt ir su volvo avtojobusais


-----
S40 T4 1998 vis dar rieda
Honda Accord MK8 2009 2.2i-dtec remap
Honda CRV MK3 2010 2.2cdti remap
XC90 D5 '08 R-Design Manual Black Metalic 215bhp Remap/DPF/EGR Off - parduota

-----
 
dziungliusniurs
#19 Print posts
Posted 2019-02-08, 14:04
City: Lietuva
Posts: 26
Signed in: 2019-02-02
Donce @ 2019-02-08, 00:51 rašė:
[u]Kiek pas tave max niutonu, 210?


Nejuokauk! 210nm netgi ratams nereikia, o tu nori diuraliuminio detale verzt Grin
Dabar jau neprisiminsiu tiksliai, bet tenais yra 3 skirtingi varztai - berods M7, M8 ir M10. Pradet reikia verzt M10, kurie yra viduryje, o paskiau M8, tada M7 ir ant pacio galo vel M10.
Ten, kiek pamenu yra verzimo pakopos. O verzimo pakopos buna, kai keiti detale arba dedi ta pacia, kuri pries tai buvo nuimta
1 - M10 berods 20-25nm
2 - vel M10 lyg ir 40nm
3 - M8 kazkas apie 25nm
4 - M7 tiksliai pamenu 17nm. Na, as uzdejau berods 18nm
5 - M10 verziami jau sukant laipsnius. Kazkur apie 90 ar 120. Nepamenu. Bet kokiu atveju M10 90laipsniu tikrai sukt nereikia siuo atveju, nes detale ir taip pas tave prisukta. Geriau palikt juos ramybej

Bandyk sukt M8 25nm ir tada M7 18nm. Gal net visus 20nm bet ne daugiau. nes jei persuksi - bus siokiu tokiu papildomu problemu. As esu persukes M6 purkstuku varztus su 12nm nors max galima 13nm. Aisku, daug kas priklauso nuo irankio. Jis turi buti tikslus.
Nieko as daugiau patart negaliu, nes nesu mechanikas. Mano pragyvenimo saltinis elektra. Dabar uzsiemu autobusu elektra. 24v taip sakant. Tenka vos ne kasdien susidurt ir su volvo avtojobusais


Kai sakei max niutonu, tai pagalvojau max kiek dinamometrinis raktas gali sukt Grin Reikes bandyt, kaip tu sakai, o verzimai tokie yra:

Intermediate section/cylinder block – Tighten the screws in sequence from the center and outwards.
M10 Stage 1: Torque to 20 Nm
M10 Stage 2: Torque to 40 Nm
M8 Stage 3: Torque to 24 Nm
M7 Stage 4: Torque to 17 Nm
M10 Stage 5: Tighten/rotate 110°


Gal dar kam pravers, ne tik man Wink


-----
Volvo s60 2.4 D5

-----
 
dziungliusniurs
#20 Print posts
Posted 2020-09-16, 20:54
City: Lietuva
Posts: 26
Signed in: 2019-02-02
Prikeliu temą, vistiek dėl to paties gedimo, manau neverta kurti naujos temos Grin

Buvau prieš keletą mėnesių nuėmes karterį, tai kaip sakė rimcius apie gremlinus, taip ir buvo.. Būtent ties ta vieta kur praleidžia tepalus yra prasuktas varžtas, nebėra ką ten patempt.. Beveik panaši situacija kitoje variklioje pusėje, anas varžtas tempiant net nepasiekus 10nm jaučiasi kad tuoj bus negerai, tad nebeveržiau, o visi kiti gerai priveržti.

Ilgai svarsčiau kaip spręsti šią problemą (TA visai neužilgo :/) buvo visokių variantų. Pradžioje bandžiau švariai nuvalyt išorę ir klijuot su šalta svarke, nepadėjo, labai nestipriai primažino bėgimą, bet visiškai nesustabdė. Sekanti mintis buvo rimtai virint, bet pats virinimo įrangos neturiu, o mano mieste nelabai kas virina tokias dalis kaip variklio blokus ypač kai dar priėjimas nekoks, variklis neišimtas. Na o paskutiniu metu galvoju gal vėl ardyt ir tvarkyt kaip priklauso, dėt srieginę įvorę arba sriegt ir sukt didesnį varžtą (jei tik tilps ten didesnis). Bet su šia paskutine mintim kyla šiek tiek klausimų, ar būtina išimt variklį, kad nuimt tą dalį? Diskutavau su mechanikais, vieni vienaip sako kiti kitaip. Šita dalis laiko visą alkūninį velena, tai nuėmus ją pagal teisybę alkūninis neturėtu krist žemyn? Šiaip vienas galas ant diržo kitas ant dėžės laikytusi. Ar turėtų? Grin

Jei ten imti variklį lauk vienintelė išeitis, tai jau tada manau kitą dėčiau negu burčiau kažką iš šito nežinodamas ar 100% pavyks sutvarkyt. Tad gal turite kas kokių minčių, idėjų, galite gal kažką patart kaip lengviau išspręst tokią problemą?
Edited dziungliusniurs 2020-09-16, 21:09


-----
Volvo s60 2.4 D5

-----
 
Jump to forum:
SIMILAR THREADS
Topic Forum Answer Last posted message
Trūkčioja turbina-variklis Variklis 5 2021-10-27, 21:32
Muša tepala Variklis 3 2021-10-04, 20:21
Volvo v50 2.0 d kaista variklis Volvo S40 II/V50, C30 3 2021-08-03, 11:05
S80 T6 2001 m. purškia tepalą Variklis 2 2021-04-04, 21:37
variklis Variklis 7 2020-10-09, 07:37
2024 © Visos teisės saugomos.