Topic | Forum | Answer | Last posted message |
---|---|---|---|
Vibracija pakaboje (Volvo XC 70) | Pakaba | 27 | 2021-01-15, 18:37 |
Sušilus motorui jaučiama stipri vibracija ir variklio garsas negražus | Variklis | 10 | 2020-03-04, 17:51 |
Variklio vibracija Volvo V70, 2006m, D5, 136kw | Variklis | 1 | 2019-08-07, 14:10 |
Vibracija salone | Variklis | 4 | 2018-06-25, 22:49 |
Vibracija nuo 80 iki 100km/h. Pusašis??? | Pakaba | 52 | 2017-07-22, 20:31 |
AutoVikingai.lt - Volvo ir Saab - švediškų automobilių klubas ir forumas | Technika | Volvo V70-II, S60, S80, XC70/90 | Variklis
Who is here? 1 guest(s)
Vibracija
|
|
Kempas |
Posted 2020-06-04, 18:54
|
City: Panevėžys Posts: 40 Signed in: 2012-07-24 |
Sveiki,
Pakeitė šiandien dešinę variklio pagalvę ir priekinę, šalia vakuminės (greičių dėžės?). Prieš keičiant buvo plyšusi dešinės pusės pagalvė ir šiek tiek pasėdusi priekinė greičių dėžės. Pakeitė abi. Prieš keitimą vibracija buvo gan ne didelė, bet erzinanti. Pasiemus mašiną iš serviso, vibracija stipriai didesnė. Servise sakė bandyt ieškotis šrote senų originalių, bet tvarkingų. Forumuose rašo, kad keist visas iš kart ir tik naujomis (lemforder, corteco). Ar dar pradžiai bandyt atleist viršutinį skersinį, kad variklis sugultų? Ar tiesiog bandyt keist visas naujomis? Vakuminės sakė geros. Mašina: Volvo V70 2.4D 96kw '04m. ----- Volvo V40 1,9D 2000 70kw. ----- |
|
|
rimcius |
Posted 2020-06-04, 21:58
|
City: Vilnius Posts: 2346 Signed in: 2014-02-15 |
Pamėgink atleisti viršutinį skersinį dirbant varikliui. Keista tai, kad pakeistos pagalvės (ne vakuuminės) davė daugiau vibracijos. Kaip taisyklė: naujos vakuuminės vibruoja daugiau kol prasidirba (arba ne).
----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
Edvakas |
Posted 2020-06-05, 10:39
|
City: Vilnius Posts: 2224 Signed in: 2010-04-23 |
Kokios firmos pagalvės sudėtos?
----- ----- |
|
|
Kempas |
Posted 2020-06-21, 21:47
|
City: Panevėžys Posts: 40 Signed in: 2012-07-24 |
Taigi, pasikeičiau visas 5 pagalves. Dėjau visas lemforderio. Ant laisvu vibracija liko, o važiuojant viskas tvarkoje, jokių vibracijų. Ką reiktų dar tikrinti? Smagračio barškėjimo jokio nesigirdi.
----- Volvo V40 1,9D 2000 70kw. ----- |
|
|
rimcius |
Posted 2020-06-22, 07:56
|
City: Vilnius Posts: 2346 Signed in: 2014-02-15 |
Purkštukus. 5ių cilindrų orkestras tikrai sunkiai "susigroja" jeigu kažkuris/kažkurie xaltūrina.
----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
Kempas |
Posted 2020-06-22, 10:52
|
City: Panevėžys Posts: 40 Signed in: 2012-07-24 |
Na, reiks bandyt išlupt ir vežt patikrint. Nes jei ir purkštukai geri, tada jau nebežinau kur galų ieškot)
----- Volvo V40 1,9D 2000 70kw. ----- |
|
|
rimcius |
Posted 2020-06-22, 19:09
|
City: Vilnius Posts: 2346 Signed in: 2014-02-15 |
Servise, kuris aptarnavimą atlieka
----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
Kempas |
Posted 2020-06-22, 22:13
|
City: Panevėžys Posts: 40 Signed in: 2012-07-24 |
Nėra čia pas mus normalių servisų. Visi su savais bajeriais ir nei vienas teisybės nešneka.
----- Volvo V40 1,9D 2000 70kw. ----- |
|
|
Kempas |
Posted 2020-06-27, 23:05
|
City: Panevėžys Posts: 40 Signed in: 2012-07-24 |
Bandžiau atjunginėt užkurtam fiškes nuo purkštukų, tai keistą variantą gavau. Stovint prieš variklį nuo dešinės pusės
1 purkštuko fiškę atjungus, variklio darbas pasikeičia, bet neužgesta 2 purkštuko fiškę atjungus, variklio darbas pasikeičia, bet neužgesta 3 purkštuko fiškę atjungus, variklis momentaliai užgesta 4 purkštuko fiškę atjungus, variklio darbas pasikeičia, bet neužgesta 5 purkštuko fiškę atjungus, variklis momentaliai užgesta. Čia taip turi būt ar galima kažką itart? Ar vežt visus ant stendo ir žiūrėt ką rodo? ----- Volvo V40 1,9D 2000 70kw. ----- |
|
|
rimcius |
Posted 2020-06-28, 01:58
|
City: Vilnius Posts: 2346 Signed in: 2014-02-15 |
Man regis abratkės pamatavimas namų sąlygom daugiau parodo nei jungčių traukymas. Bet pilnam objektyvumui - ant stendo.
----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
Edvakas |
Posted 2020-06-28, 09:54
|
City: Vilnius Posts: 2224 Signed in: 2010-04-23 |
Gerai, kad ne 2.0D variklį taip 'patikrinai', nes jau būtų reikėję naujo CEM kompo
----- ----- |
|
|
Kempas |
Posted 2020-06-28, 12:03
|
City: Panevėžys Posts: 40 Signed in: 2012-07-24 |
Supratau čia tik klaidą iošmetė ir į avarinį režimą perjungė, bet akumą atjungtą palaikius, nusimušė. Bandysiu vežt ant stendo.
----- Volvo V40 1,9D 2000 70kw. ----- |
|
|
Kempas |
Posted 2020-06-28, 21:03
|
City: Panevėžys Posts: 40 Signed in: 2012-07-24 |
Išėmus purkštukus, vaizdas ne koks. Čia kaltos varinės šaibos? Purkštukai taip pat aplipę kietom dalelėm. Isiurbimo kolektorius?
Edited Kempas 2020-06-28, 21:24 ----- Volvo V40 1,9D 2000 70kw. ----- |
|
|
rimcius |
Posted 2020-06-28, 22:04
|
City: Vilnius Posts: 2346 Signed in: 2014-02-15 |
Purvas gali patekti ir pro viršų, nes ten purkštuko lizdas niekuo nesisandarina. Bet ar purkštukai tepaluoti, ar dyzeliuoti ir purvini? Nes jeigu čia nesandarumas su cilindru, tai gali būti ir varinės termopoveržlės, ir apgadinti purkštukų sandarinimo lizdai variklio bloke, ir viršutinės purkštukų "letenėlės" nepakankamai prispaudžiančios purkštuką žemyn.
----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
Kempas |
Posted 2020-06-28, 22:18
|
City: Panevėžys Posts: 40 Signed in: 2012-07-24 |
Čia grynai tepalas su purvu. Ryt vežu tikrint, tuo pačiu nusipirksiu varinių poveržlių ir naujus o ringus, nes senieji nebepanašūs iš vis į oringus.
Edited Kempas 2020-06-28, 22:20 ----- Volvo V40 1,9D 2000 70kw. ----- |
|
|
Kempas |
Posted 2020-06-29, 18:32
|
City: Panevėžys Posts: 40 Signed in: 2012-07-24 |
Visi purkštukai patikrinti, - visi blogi. Blogi ant vidutinių ir maksimalių sūkių. Ant laisvų dirba gerai. Tad purkštukai kaip ir atkrenta, nes jei ant laisvų jie dirba gerai, nelabai ir gali dėl jų gero veikimo vibracija atsirasti. Bet kokiu atveju visus reiks keist. Pasiūlė pasitikrint smagratį, nes gali būt užstrigęs arba su duslintuvu kažkas negerai.
----- Volvo V40 1,9D 2000 70kw. ----- |
|
|
rimcius |
Posted 2020-06-29, 20:52
|
City: Vilnius Posts: 2346 Signed in: 2014-02-15 |
Nežinau kur ir pas ką tikrinai bei ar tikrintojams TIKRAI užtenka kompetencijos tuo užsiiminėti, tačiau kiek teko susidurti asmeniškai, o taip pat pasiklausyti pasakojimų kurie taip pat susidūrę su purkštukų testavimu bei restauravimu, tai už "gryną pinigą" teiginio "visi blogi" neimčiau. Nes vibracijos labiausiai jaučiasi purkštukams dirbant skirtingai, bet jeigu visi tolygiai išlipa už leistinų normų - jaustis neturėtų.
Dėl užstrigusio smagračio - taip, realu, bet jeigu pas tave tikrai 2.4D ir nečipuotas variklis, tai šitaip užpjauti smagratį iki užstrigimo - reikia pasistengti. Jeigu eksploatuoji nuo seno, tai pradžioj turėjai jausti pavargusio smagračio simptomatiką: klaksėjimas, ypatingai užkūrus po nakties ir šaltuoju metu laiku. Ir su tokiu klaksančiu dar ne vieną šimtą tūkstančių galima nuvažiuoti. O ar gali gamyklinis išmetimas duoti tokį rezonansą, kad jaustųsi vibracija? Nelabai tikėčiau... ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
diawollo |
Posted 2020-06-30, 10:46
|
City: Panevezys Posts: 190 Signed in: 2012-09-16 |
Dėl purkštukų tepalo, tai gal isiurbimo kolektorius leidžia? Ten kai ir visose oro šlangose naturaliai tepalo būna. O ten ties purkštukais dažniausiai ir prapučia.
Matau iš Panevėžio. Kur tikrinai? Šiaip jei purkštukai blogi, tai kaip tik ant laisvų blogai dirba. Ta prasme labiausiai jaučiasi. Turėjo diagnostikos lapus kažkokius duot. ----- s60 d5 2003 ----- |
|
|
Kempas |
Posted 2020-06-30, 22:48
|
City: Panevėžys Posts: 40 Signed in: 2012-07-24 |
Purkštukai.com tikrinau. lapus davė, tik liko mašinoje, ryt nufotkinsiu, ikelsiu. Čia gal jie labai jau pesimistiškai pasakė tą, kad visi blogi. Aišku, nėra jie nauji, bet pagal jų nustatytas normas visur telpama, išskyrus prie 1600bar nepraeina testo. Restauravimas pas juos 65 eur. dar klausimas, išsivalius lizdus, pasikeitus oringus su varinėm, ar būtinai jau priveržinėt su dinamometru? ar galima ir iš rankos nepersistengiant? Jeigu, tik su dinamometru, tai kiek nm?
----- Volvo V40 1,9D 2000 70kw. ----- |
|
|
rimcius |
Posted 2020-07-01, 09:39
|
City: Vilnius Posts: 2346 Signed in: 2014-02-15 |
Man Auturoje tą patį sakė, lapus parodė, o aš idiotas patikėjau ir du kart idiotas, jog sutikau restauruoti. Kuo mažesnis nuokrypis tarp purkštukų, tuo ramiau dirbs variklis. Dėl veržimo: nebūtina su dinamometriniu raktu veržti, bet iškart siūlau šiek tiek palenkti laikiklį, kad sudaryti daugiau įražos sandarumui pagerinti, o taip pat naudoti naujus varžtus (nebūtina originalius), nes veržimo metu (net ir su dinamometriniu raktu) gali plyšti dėl varžti nuovargio, o tada jau sėdėk ir gręžk. Taip pat lašas tepalo ant varžto sriegio niekad nepakenkia.
----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
Jump to forum: |