Topic | Forum | Answer | Last posted message |
---|---|---|---|
Problemos su mechanine pavarų dėže (Volvo V70) | Transmisija | 17 | 2024-09-20, 23:45 |
Volvo V60 motorsysteem service vereist | Klaidų kodai ir pranešimai | 2 | 2024-09-03, 11:24 |
Volvo v70 kylančios apsukos. | Volvo V70-III, S60-II, V60, S80-II, XC60, XC70-II/90-II | 1 | 2024-06-06, 21:41 |
volvo 3,2 MISFIRe | Elektra | 1 | 2024-05-31, 10:59 |
perku volvo 3.2 gyva variklį | Perku | 1 | 2024-05-31, 10:15 |
AutoVikingai.lt - Volvo ir Saab - švediškų automobilių klubas ir forumas | AutoVikingai.lt | AutoVikingai | Klubo narių ir forumiečių automobiliai
Who is here? 1 guest(s)
Page 1 out of 2: 1|2
|
Volvo 940 GLE
|
|
rokaskey |
Posted 2020-01-31, 10:48
|
City: Vilnius Posts: 14 Signed in: 2020-01-22 |
Sveiki,
Norėjau pasidalinti savo volvo "projektu"/daily. Trumpai apie šį džiaugsma: 940 GLE, 1990m galo ir išriedėjes su rečiau sutinkamu B234F variklių. Iš idomesnių komplektacijos dalykų tai buvo mechaninis metalinis stoglangis, m46 dėžė ir G80 blokiruotė Automobilį turiu jau 3 metus, pirkau su taksi registracija, neužsivedanti, su neveikiančiom šlanginėm dujom. Taip, skamba kaip variantas su kuriuo neverta prasidėti, bet apžiūrėjus pakerėjo auksinė spalva ir retesnis motoras, dėl ko antra kartą atvažiavus apžiūrėti ir patikrinus bent minimalia būklę variklio supildžiau sutartį ir išsivežiau šį grožį. Neužsivedimo priežastys paprastos: mirusi kuro pompa, prastai pritvirtinta purkštukų žemė (šią priežastį atradau tik po gerų metų) ir peršokes diržas per vieną dantuką. Diržo peršokimas kėlė lengvą nerimą, bet kadangį prieš pirkimą pavyko pasitikrinti kompresiją, žinojau kad vožtuvų tiesumas nebuvo paveiktas. Pagaliau sėkmingai užvedus volvanę, sėdau pravažiuoti. Džiaugsmo kupinas prasukau aplink garažus ratuką ir tam kartui darbus užbaigiau. Kita kartą prisėdus pariedėti, emocijos buvo nurimusios, tai buvo galima pajausti kaip bendrai važiuoja. O važiavo tikrai prastai. Pasekmės tikriausiai dažnai šiuose modeliuose sutinkamos ankstesnių sąvininkų žiaurios nepriežiūros. Pradėjau planuotis, ką reikės taisyti. Per smarkiai neišsiplėčiant, žemiau sąrašas atlikų darbų per paskutinius 3 metus nuo isigyjimo. Ar tai apsimokėjo? Finansiškai tai buvo absoliutus minusas. Bet įgytos žinios ir išgyventos emocijos pilnai tai atperka. Visgi tokia turėtų būti esmė darant projektus.
Ir daug kitų smulkmenų kurių neprisiminsiu Iš kosmetinės pusės sąrašas biški trumpesnis:
O dabar prieikime prie modų. o tiksliau modo. Reali modifikacija yra tik viena, tačiau jį aprėpia savyje papildomų modifikacijų ir frankenšteininimų. Tai buvo programuojamo kompo pritaikymas. Kodėl? O todėl kad niekaip nepavyko susibendrauti su originalią elektronika ir privesti ją iki tokios būklės kur tenkintu jos operacija. Buvo pakeisti praktiškai visi sensoriai ir variklis vis dar atrodė tingus ir užgoštas. Taip pat kaip elektronikui tiesiog buvo nepriimtina tokia archaiška mono ipurškimo sistema Noras buvo padaryti pilnai sekvencinį tiek kuro tiek degimo valdymą, bei kiek įmanoma tvarkingesnį valdymą, ar bent perjungimą į dujas. Pora savaičių paieškojus informacijos ir pasikonsultavus su žmonėmis, kas užsiema panašiomis nesamonėmis nuspręsta daryti, kad EMU valdytų abu kurus. Pradėjau tik nuo benzo valdymo ir pasiekus mane tenkinanti pirminį rezultatą pąsijungiau ir dujų valdymą. Čia trumpas sąrašas kokie niuansai buvo perdarant variklio valdymą redblockui. Bendru dalykų kaip wideband ar pravodkės gamybos tipsų neminėsiu, bet jei kam idomu, galėsiu pasidalinti ir šia info.
Turbo ar kito oro forsavimo nedėjau, variklis yra paliktas atmosferinis. Dyno rezultatai visa nudžiugino: 110kW ir 205Nm (kreivės deja nerasiu). Variklis visai dar gyvas. Vėliau važinėjantis po miesta labiau išdirbta programa ir kasdieniam važinėjimui mane tenkina. Tačiau atsirado nenumatytų gedimu. Lūžo tepalo pompos varžtas. Laimei diržas nenušoko ir nesulankste vožtuvų. Persirinkus variklio prieki ir ištraukus varžto likučius iš tepalo pompos, variklis vėl sukosi. Deja be pasekmių. Kai šaltas motoras, pompa lėta sukelia slėgi pirmam užsivedimui. Gal neskamba baisiai, bet didelio pasitikėjimo nesuteikia (Gal daugiau nusimanantys geriau pasakys kiek čia realaus pavojaus yra, ar galima ramiai sedėti). Ateityje kai ateis laikas manau užsimaus ir kokia smulkesnė turba, kad labiau džiugintų spaudimas į sėdyne Artimiausi planai yra susdėti Automatinę klimato kontrolę (dabar stovi paprasčiausias pečiukas), tuo pačiu išsiardžius viską, bus galima pasidaryti garso izoliaciją priekyje. Taip pat ruošiuosi susidėti normalius coiloverius, kad butu galima maloniau važinėti ir posukiuose bandyt guldyt jau baržą Foto medžiaga Foto archyvavimas niekada nebuvo tiksla, todėl vaizdai kiek padriki. Nuotraukos turi komentarus su tikslu, kad bus aiškiau ką bandau rodyti. Šviežiai nupirkta Senos dėžės mirtis Pakabos restauracija Programuojamo kompo laidynai 1. Originali pravodkė panaikinta 2. Interjero laidų vedžiojimas 3. Testavimas MX5 sensoriaus adapterio prototipo 4. Variklio skyriaus laidų organizavimas 5. Pirminė naujos pravodkės organizacija Riebus aliuminiai ratų adapteriai 2019 vasara (pirmas sezonas su registracija) 2019-2020 žiema (dabartinis vaizdas, moldingai atsirado ) Edited rokaskey 2020-01-31, 18:47 ----- VOLVO 940 GLE ----- |
|
|
rimcius |
Posted 2020-01-31, 11:12
|
City: Vilnius Posts: 2346 Signed in: 2014-02-15 |
Long Live VOLVO
Ir entuziazmo pas tave ne vienas kibiras užslėptas, ir nepatingėjai tokį ilgą postą parašyti - žavu ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
rokaskey |
Posted 2020-03-01, 12:34
|
City: Vilnius Posts: 14 Signed in: 2020-01-22 |
rimcius @ 2020-01-31, 11:12 rašė: Long Live VOLVO Ir entuziazmo pas tave ne vienas kibiras užslėptas, ir nepatingėjai tokį ilgą postą parašyti - žavu Dėkui už pozityvius žodžius! Kol vyksta detalių rinkimas klimos swapui, negalėjau neprikišti rankų prie kažko, tai nusprendžiau pasikeisti radiatorių ir ventiliatorių Senasis radiatorius buvo mažytis, ir nors termomovos aušinimo buvo per akis, man jos skleidžiamas garsas labiau priminė sunkvežimį nei sedaną Naujas radiatorius yra originalo ekvivalentas skirtas modeliams su kondicionieriumi. Taip pat nuo kažkuirų metų jis ėjo į visus modelius. Variklio skyrius prieš: Kadangi originalios relės ventiliatoriaus rėlės neturėjau, ir jos ieškojimas būtų reikalavęs daugiau pastangų, nei rezultatas butu vertas, pasidariau rėlės ekvivalentą naudodamas 2 paprastas rėles. Ventiliatorius turi 2 greičius. Greitesnis rėžimas aktyvuojamas EMU o lėtesnis paliktas klimai, kai ji bus istatyta. Seno ir naujo radiatorių palyginimas Atsinaujines variklio skyrius. Skirtumas mažas, bet man visai malonu pagaliau matyti tarpą tarp variklio ir radiatoriaus Kitas "mažas" projektėlis, ties kurio dirbu jau kokius pusę metų yra custom borto kompiuteris. Planas yra pasidaryti borto kompiuterį, kuris stovėti vietoj laikrodžio skydelyje ir rodytu realiu laikų įvairius variklio parametrus. Šiuo metu yra pilnai veikianti komunikacija su EMU. Pakeistas variklio valdymas šį etapą smarkiai supaprastino TFT ekranas rodo visą informaciją. Duomenų išdėstymas dar work in progress, bet preliminarus pagrindas yra Originalūs laikrodžio reguliavimo mygtukai naudojami naviguoti tarp skirtingų ekrano išdėstymų. Reikia dar suprojektuoti ekrano ryškumo reguliavimą, kad neapakčiau naktimis važinėdamas Čia pavaizduoti keli ekrano vaizdai. Ateityje numatyta jų ir daugiau Edited rokaskey 2020-03-01, 12:35 ----- VOLVO 940 GLE ----- |
|
|
rimcius |
Posted 2020-03-01, 18:37
|
City: Vilnius Posts: 2346 Signed in: 2014-02-15 |
Panašu, kad iki Marso važiuosime Volvomis
Bus įdomu pamatyti galutinį rezultatą VISKO, kas čia vyksta Edited rimcius 2020-03-01, 18:38 ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
rokaskey |
Posted 2020-03-01, 22:06
|
City: Vilnius Posts: 14 Signed in: 2020-01-22 |
rimcius @ 2020-03-01, 18:37 rašė: Panašu, kad iki Marso važiuosime Volvomis Bus įdomu pamatyti galutinį rezultatą VISKO, kas čia vyksta Iki galutinio rezultato dar toli toli, bet tikiuosi šiais metais pagaliau pasiekti bent kažkokį baigtini tašką ----- VOLVO 940 GLE ----- |
|
|
portfailas |
Posted 2020-03-12, 09:22
|
City: Plungė Posts: 19 Signed in: 2014-03-12 |
Vienas malonumas skaityti tokius projektus, pagarba už kantrybę ir sėkmės tesiant darbus
----- Volvo S80 2001m 2,4 125kw - EX Volvo V70 2008m 3,2 175kw ----- |
|
|
760Turbo |
Posted 2020-03-13, 13:16
|
City: Šiauliai Posts: 105 Signed in: 2015-05-12 |
o BT nenorejai ecu masterio isimest ir plansetes ? o seip nice
----- engine modification and tuning 89' Volvo 760 2.3 B230ft - For fun 268Hp 89' Volvo 740 2.3 B230f+60mm - Daily 410Hp 540nm++ ----- |
|
|
rokaskey |
Posted 2020-03-16, 08:29
|
City: Vilnius Posts: 14 Signed in: 2020-01-22 |
portfailas @ 2020-03-12, 09:22 rašė: Vienas malonumas skaityti tokius projektus, pagarba už kantrybę ir sėkmės tesiant darbus Dėkui už palaikančius žodžius!! 760Turbo @ 2020-03-13, 13:16 rašė: o BT nenorejai ecu masterio isimest ir plansetes ? o seip nice Turiu BT adapterį, bet yra pastovių bėdų su jo atsijungimu nuo telefono/planšetės. ir šiaip belaidė komunikacija niekada nebus stabiliau už laidą. Šiaip bt adapteris labai padeda kai reikia diagnuozuoti atsiradusias bėdas ir stebėti programos korekcijas, tai tikrai jo neišmetinėsiu Planšetės šiaip nenoriu dėti, nes jai nėra tiek vietos ir kaip gražiai ikomponuoti, bent šiuo metu, neturiu idėjų Originalaus skydelio tikrai nekeisiu pilnai į ekraną, o ekraniukas vietoj laikrodžio manau turėtų visai neblogai įtilpti. ----- VOLVO 940 GLE ----- |
|
|
760Turbo |
Posted 2020-03-16, 12:46
|
City: Šiauliai Posts: 105 Signed in: 2015-05-12 |
as ne apie skydelio pakeitima, stock skydelis tikrai geriau dirbs nei plansete, bet visu parametru ar funkciju junginejimui tai super, bent maniskis Maxxecu su integruot BT dirba puikiai, jokiu bedu, o isidejau vietoj mages
tai paziuret parametrus, paziuret Error kodus,ijungt koki Launcha, ar loginima, ar kazka kita ziureti online vaziuojant yra super, ir nereikia gadint paneles, nori iseimi ir viskas ) Edited 760Turbo 2020-03-16, 12:49 ----- engine modification and tuning 89' Volvo 760 2.3 B230ft - For fun 268Hp 89' Volvo 740 2.3 B230f+60mm - Daily 410Hp 540nm++ ----- |
|
|
rimcius |
Posted 2020-03-16, 13:48
|
City: Vilnius Posts: 2346 Signed in: 2014-02-15 |
Man labiausiai patinka virš planšetės horizontalus "slaideris" šilumai reguliuoti. Tokiam monsteryje galima pagalvoti kaip boooosto indikatorius
----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
rokaskey |
Posted 2020-03-16, 14:21
|
City: Vilnius Posts: 14 Signed in: 2020-01-22 |
Na šiuo atveju MaxxEcu appsas turi daugiau funkcionalumo, nes EMU gali stebėti tik parametrus. Atgalinės komunikacijos nėra, tai su planšete nevaldysi kokių funkcijų, o loginimo parametrai labai riboti, tai jei noriu logginti, patogiau tiesiog laptopa pasijungti ir pasivažinėti taip
Jei norisi matyti daugiau parametru, dabar pasikabinu telefoną ant laikiklio ir gaunu daugiau info, bet bendrai man nelabai patinka šitas variantas Edited rokaskey 2020-03-16, 14:21 ----- VOLVO 940 GLE ----- |
|
|
rokaskey |
Posted 2020-05-12, 14:05
|
City: Vilnius Posts: 14 Signed in: 2020-01-22 |
Karantinas pasitaikė kaip puiki proga pasidaryti tuos darbus, kuriuos vis atideliodavau. O jau kai prisėdau, tai beveik ir pasibaigė karantinas
Darbai sudėlioti ne chronologiškai, todėl darbai persipins, bet taip tvarkingiau viską papasakoti. Vienas pagrindinių darbų kurį norėjau atlikti, tai buvo ECC (automatinė klimato kontrolė) swapas į volvo. Originalus pečiukas vasara buvo kančia o ir šiaip savo darbą ne visada norėdavo atlikti Išimti priekinę panelę buvo žymiai lengvesnis darbas nei isivaizdavau. Per pora valandų vienas ištraukiau visą panelę. Po jos ėjo lauk ir senasis pečiukas. ECC vs pečiukas. Dydžio skirtumas jaučiasi, o laidų ir vakumų papildymas gali ir streso įvaryti Kol firewall'as buvo atvertas, nusprendžiau pasinaudoti progą padengti jį kartu su grindimis garso izoliacija. Originalus izoliacijos sluoksnis buvo ištrauktas ir pasinėriau į darbus. Viso buvo naudotos 3 skirtingos medžiagos, visos priemonės STP gamintojo. Pirmas sluoksnis buvo vibro izoliacijos. Kadangi originali volvo vibro izoliacija kaip ir padengė jautrausias vietas, todėl persistengti su šiuo sluoksnių nemačiau prasmės ir padengiau apie 40-50% metalo. Antras sluoksnis buvo CCF (closed cell foam). Kadangi jis veikia ne tik kaip garso bet kaip ir šiluminė izoliacija, juo stengtasi padengti kuo daugiau ploto, ypač dėmėsi sutelkiant į firewallą. Paskutinis sluoksnis buvo MLV (mass loaded vynyl), kuris yra itin tankus ir veikia kaip garso barjeras, todėl jį stengtasi dengti kuo tankiau, paliekant minimalius tarpus. Pagal gamintojo specifikaciją šį sluoksnį galimą dengti tik horizontalius paviršius todėl firewall'as buvo paliktas ramybėje. Padengus viską, originali garso izoliaciją sudėta atgal. Dengdamas grindis pastebėjau nemažai drėgmės vairuotojo kilime. Prastas ženklas. Už vairuotojo sėdynės mane pasitiko ir rudelės. Pabaksnojau keletą kartų su atsuktuvų ir atsiverė pro rudis laukas. Na panašu laikas palopyti dugną. Magiškais virinimo gebėjimais tikrai nepasižymiu, ir darbo nepalengvino naudojama netinkamo metalo viela, bet esu užtikrintas kad bent bus tvirta Prieš sumontuojant naują klimą, pakeičiau jos pečiuką, kad būtų ramiau, jog nereikės vėl ardyti viso priekio, kai senasis išleis vidurius, kaip jie mėgsta daryti. Taip pat išsinuomavau kilimų plovimo siurblį ir atgaivinau visus kilimus. Šį įrankį rekomenduojų visiems išsinuomuoti, kas nori gerai išsivalyti interjerą, nes rezultatas mane labai nustebino, o dar labiau nustebino kiek daug purvo buvo prisikaupe kilime Atėjo ir laikas ECC sumontuoti į automobilį. Vietos laviruoti nebuvo labai daug, ir prireikė biški rankų ir kojų jėgos viską pastatyti į vietą. Čia kilo klausimas ar nepersistengiau su garso izoliaciją , bet nepaisant apsisunkinimų ECC atsistojo į vietą. Toliau buvo laikas žaisti su laidynu. Kai pirkau klimato kontrolę, ilgai sedėjau ir knisausi tarp laidų, kad reiktų vėliau kuo mažiau visko frankenšteininti. Ir šios pastangos atsipirko. Kad prijungti viską, reikėjo pajungti porą laidų prie saugiklinės, ir perlituoti tik 5 laidus, tik dėl to kad ECC atėjo iš naujesnio modelio ir skyrėsi viena fyškė. čia tie 5 modifikavimo reikalave laidai: Sujungus visus laidus ir sulaukus gyvybės ženklų, toliau reikėjo patikrinti kaip veikia visi vakuminiai solenoidai. Kadangi mano motoras buvo ištrauktas iš mašinos (apie šitą vėliau), vakuma prijungeme prie draugo užvestos mašinos ir sužiūrėjom ar viskas veikia. Vaizdas priminė sci-fi filmus . Vakumai šnypščia ir juda įvairios sklendės. Pasimėgaves vaizdu ir patikrinęs viską, nusprendžiau kad veikia. Sėdau prie saliono surinkimo atgal. Kadangi ateityje noriu pasistatyti 2DIN android magelį, atsispausdinau naują konsolės centrą. Būdavo 2DIN apdailos ir originaliai, bet tik 760/780 modeliuose ir jos per daug retos kad būtų galima rasti jas už adekvačią kainą, ar išvis rasti. Taigi, susiradau 3D modelį internete ir atsispausdinau su 3D printeriu. Apdailai dar reikės modifikacijų, bet su šiuo modeliu susitaupys labai daug laiko ir medžiagų lyginant su darymu nuo 0. Kol laukiau tam tikrų interjero detalių, pradėjau krapštytis prie variklio. Dėl atsiradusių AC vamzdžių, reikėjo pravodkę pravesti kitaip, nei kad stovėjo iki šiol. Kol bandžiau rasti sprendimą, nutrūko vienas alkuninio sensoriaus kontaktas ir rėikėjo užsakyti naują jungtį. Tai kol laukiau ir jos, krapščiausi toliau ir galutinai užmušiau savo leisgyvį alsuoklį kurio gabalas įkrito į karterį. Iš to atėjo vienintelis logiškas sprendimas - raunam motorą ir pilnai atšviežinam Nes juk tai teisingas sprendimas kai lužta paprasta dalis Visas motoro aprengimas buvo nurautas, variklis nuplautas ir perdažytas blokas bei karteris. Originalus balansyrai labai leido tepalą, buvo neaiškios būklės kas kėlė riziką, jog gal užklyniti ir sunaikinti galvą, ir niekaip nesugebėdavau jų poziciuonuoti. Todėl jų buvo atsikratyta o jų skylės užglušintos. Tuo pačiu orignalaus alsuoklio skylės irgi užglušintos o vietoj jo pastatytas štuceris catch canui. Nusprendžiau kito alsuoklio nestatyti, nes B234F blokui jis yra unikalus, nuo 8v blokų netinką, o ir rasti jį bet kokios būklės ir didelis iššukis. Toliau visos tarpinės kurios leido ar atrodė kad tuoj leis buvo pakeistos naujomis. Tada nusprendžiau pabandyti ištaisyti bėdą, kuri palengvą naikino mano sveiką protą paskutinius 2 metus - kompensatorių klaksėjimas. B234F kitaip nei 8v motorai turi hidraulinius kompensatorius kurie gali užsikišti ar tiesiog sulūžti per tiek gyvavimo metų. Taigi buvo nurautas dangtelis ir velenėliai ir vėl užsiemiau valymo darbais. Sunaudojus apie 2 litrus skiediklio, variklio viršus buvo surinktas su švariais komponentais. Iš 16 kompensatorių tik vienas buvo galimai švarus, nors ir su juo nerizikavau, 13 buvo užsikiše ir neprisipumpudavo o 2 buvo visiškai subliuškę ir buvo pakeisti naujais. Kadangi vienas kompensatorius kainuoja 9 Eur labai tikėjausi kad pakaks pakeisti tik tuos du Ir sėkmė nusišypsojo i kompensatorius! Po pirmo užkurimo reikėjo sulaukti kol motoras sušils, kad jie pilnai užsipumpuotų, bet kai visas klaksėjimas pranyko, garsas buvo euforiškas. Pagaliau motoras skambą kaip automobilio motoras o ne traktoriaus Tesdamas atšviežinimą, visą motoro aprengimą išploviau ir nudažiau. Generas ir starters buvo išvežti restauruoti. Vožtuvų dangtelis ir įsiurbimo kolektorius buvo išvežti nusmeliuoti ir perdažyti, bet galutinai nesulaukus rezultato, nes žmonėms sugedo kompresorius, nusivaliau savo jėgom ir persidažiau. Dangtelį bandžiau atitaikyti kad derėtų su kėbulų ir nors atspalviai nesutampa, variklio skyrius atrodo daug smagiau Tuo pačiu kol laukiau smeliavimo darbų išsiploviau arkas ir padengiau šviežiu dintrolio sluoksniu. priekiniai sparnai gavo ypatingai daug dėmesio, nes buvo padengtas visas vidinis ketvirtis, kuri pasislėpia už sparno. Susirinkau volvo ir išvažiavau pratestuoti. Pirmas dalykas, kurį pastebėjau, tai kad motoras atrodo žymiai žvalesnis. anksčiau budavo nejaukų kelti smarkiai apsukas, nes atrodydavo, kad jis tiesiog kenčia o dabar tiesiog prašosi, kad daužytum limiterį. Taip pat smarkiai sumažėjo vibracijų kiekis iš motoro (tikėtina, kad dėl prastai sureguliuotu balansyrų buvo vibracijos, kai ju nebėra, tai ir problemų mažiau). Pirmos problemos: aukštos laisvos apsukos, nepersijungia LPG programa, neveikia 5 pavara. Laisvas apsukas ir 5 pavarą ištaisiau lengvai - buvo neprijungtos fyškės . Su LPG tikėtina kad nepajungiau vieno laido, kai tvarkiau laidyną viduje. Problema irgi nedidelė, bet reikia pasiknisti tarp laidų. Ta proga užmoviau vasarinius ratus, kad galima būtų mėgautis sezonu tinkamai Nuvažiavau nusiploviau volvo ir pasirengiau prasicruisinti, kad patikrinti mapą. Tada girdžiu keistą ūžimą. Išjungiu degimą, ištraukiu raktelį iš spynos, bet ūžimas tesiasi. Atsidarau kapotą ir ieškau variklio skyriuje, o ten atrandu, kad užimas sklinda iš starterio kuris užstrigo, ir pradeda smilkti. Greitai atjungiu akumą ir jis nustoją suktis. Biški apsiraminus nuo lengvo šoko prijungiu akumuliatorių ir starteris susivaikšto į vietą ir apsiramina. Kuriam laikui ramu. Kita ryta problema pasikartoja, tik kad šį kartą reikia papildomos jėgos daužant jį su plaktukų, kad atšoktų į vietą. Taigi po darbo išroviau starterį ir nuvežiau atgal, pas restauruotojus peržiurėti ka padarė. Antra bėda iškilusi bėdą, yra tai jog į catch-can'ą ateina absurdiškai daug tepalų. Per 50km susirinko apie 200ml tepalo. Kolkas neturių idėjų kodėl, bet naiviai tikiuosi, kad per kuri laiką išgarins visą seną šudą iš variklio ir kiekis nusistovės Šiuo metu situacija tokia. Toliau laukiu AC linijų, kad galėčiau užbaigti su jais darbą ir tikiuosi atsiras sprendimas su kitom bėdom Edited rokaskey 2020-05-13, 14:10 ----- VOLVO 940 GLE ----- |
|
|
rimcius |
Posted 2020-05-12, 19:51
|
City: Vilnius Posts: 2346 Signed in: 2014-02-15 |
Labai smagus bei detalus reportažėlis
Bet labiausiai patiko scenarijaus komplikacija, dėl ko teko lupti variklį lauk Ir kaip pasijaučiau ne vienas šitam pasaulyje, kai tokie fokusai nutinka O visumoje tikrai dėmesį traukiantis projektas - užskaitau Tikiuosi entuziazmo, laiko, kantrybės bei kitų resursų nepritrūksi ir leisi mums pasidžiaugti šiuo projekto tęsiniu ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
rokaskey |
Posted 2020-05-14, 12:36
|
City: Vilnius Posts: 14 Signed in: 2020-01-22 |
rimcius @ 2020-05-12, 19:51 rašė: Labai smagus bei detalus reportažėlis Bet labiausiai patiko scenarijaus komplikacija, dėl ko teko lupti variklį lauk Ir kaip pasijaučiau ne vienas šitam pasaulyje, kai tokie fokusai nutinka O visumoje tikrai dėmesį traukiantis projektas - užskaitau Tikiuosi entuziazmo, laiko, kantrybės bei kitų resursų nepritrūksi ir leisi mums pasidžiaugti šiuo projekto tęsiniu Dėkui! Kartais pradeda atsibosti jau krapštytis, bet iš kažkur ateina naujai motyvacijos, tai taip ir sukuosi Motorą buvo idėja ir anksčiau ištraukti, bet pasitaikius progai, ko gi nepadarius tinkamai iš karto. Po stebėtinai daug perdarymų, nes vis kažkas neužbaigta buvo, nusprendžiau, kad vieną kartą gerai padaryti bus lengviau ir greičiau nei per 3 kartus tą pati atlikti vis nedadarant kokios smulkmenos ----- VOLVO 940 GLE ----- |
|
|
rokaskey |
Posted 2020-12-10, 09:26
|
City: Vilnius Posts: 14 Signed in: 2020-01-22 |
Biški praėjo laiko nuo paskutinio įrašo. Bandžiau tvarkytis visus mažus kasiakus prie motoro ir tiesiog džiaugiausi mašina esamoj formoj.
Sutaisiau ir radau visus AC vamzdukus kurių truko. Vieną smarkiai trūkusi vamzduką pavyko užvirinti. Pakeičiau senus o-ringus sistemoje ir nuvežiau užpildyti. Atrodė bus pagaliau vėsu vasara viduje bet viduryje pildymo vienas vamzdukas itrūko ir visas procesas prasidėjo iš naujo Garažo kaimynas nusipirko poliravimo pastos pasibandymui, ir nusprendžiau jį kartu su mašinėle pasiskolinti ir išbandyti ant savo kėbulo. Kelios valandos darbo ir visi matiniai plėmai ant galinių ketvirčių visiškai pradingo! Pigi poliravimo pasta pranoko visus mano lūkesčius ir automobilis atrodo 100 kartų geriau Kiek matosi prieš ir po Pribrendo ir laikas susitvarkyti galinės pakabos situaciją. Per ilgai važiavau ant pjautų spyruoklių su reguliatoriais. Todėl iš Classic Swede UK užsakiau GAZ koilus. Pasiemiau 40mm trumpesnius modelius su 8kg spyruoklėmis (šiek tiek kietesnės nei jie standartiškai siulo). Atkeliavus, nestandartinės spyruoklės buvo kiek per trumpos ir net aukščiausioj padėtyje laisvai kabėjo. Susiradau pagalbines spyruokles ir jos greitai ištaisė šią problemą. Pačių amortizatorių kietumo reguliavimas komiškai platus nusidriekiantis nuo šieno vėžimo kratymo iki baržos bangavimo. Susidėjau koilus, nusistačiau kietumą daugmaž ties viduriuku ir išriedėjau išbandyti naujų koilų. Per pirma pravažiavimą pokytis buvo toks drastiškas kad nesupratau ar vairuoju tą patį automobili. Net lengvai supykau ant savęs, kad anksčiau nepirkau jų Labai rekomenduoju juos visiem kas ieško koilų į savo RWD volvo. Kitas mažas modas, tai susidėjau 850 porankio viršų su cup-holder’iais. Po pasižaidimo su mapu, kažkas nusprogo variklyje ir ėjau ieškoti. Nusiroviau galvą ir bandžiau atrasti kas negerai. Bet nieko nesugebėjau rasti. Pagalvojau vežti perrinkti pilnai galvą, jau kad ji nuimta, bet pradėjus skaičiuoti ivairius norimus modus ir galios norus nusprendžiau kad nebeturiu kantrybės žaisti su šitu motoru. Išsipardaviau visas brangias dalis ir ėjau ieškoti naujo motoro. 16v galva iškeliavo į Graikiją o dauguma kitų detalių padėjo vietiniams volvistams savo mašinas gaivinti. Pora mėnėsių mašina stovėjo liudnai pusiau išardyta. Tuo metu sedėjau ir inirtingai rinkau informaciją apie nauja variklį (apie jį vėliau). Beieškant motoro išlindo ir donoras galinei pakabai! Nulėkiau iki Kauno ir parsivežiau 960 sedaną. Praeitas savininkas norėjo jį restauruoti, bet atsisakė šios idėjos ir susirado tvarkingesnį variantą. Automobilyje sėdi B6304f motoras su mirusiu automatų ir dujomis. Minimalus remontas ir šiuo metu tai mano kasdienė mašina. Taip pat jame stovi G80 reduktorius ir jei žiema leis, bus galima ir paskersuoti! Donorystė prasidėjo nuo lubu perkėlimo į 940, ir tikiuosi ties tuo nesibaigs Vėliau atsirado ir naujas motoras. Naują širdelę nusprendžiau imti ne Volvo kilmės, o perimti iš japono. 1UZ VVTI Toyotos patikimumas, Lexus rafinuotumas, 8 cilindrai, 209kw ir ~400Nm Pasirinkau šį variantą, dėl neblogos galios ir lengvo swapinimo. Dėžę nusprendžiau palikti 5 bėgių automatą kuri originaliai stovėjo su šiuo motoru. Idėja perimta iš Rusijos forumų pakampių ir išstudijuota maksimaliai kiek pavyko rasti informacijos. Pasirodo Rusijoj UZ’us jie labai mėgsta ir kiša į viską ką gali sugalvoti (Nuo GAZ busikų ir Ladų iki volvų, gelikų ir kas dar ateina į fantaziją). Kartu su motoru parsivežiau A650 dėžę ir kalną šroto, kad kišti motorą būtų kuo lengviau. Primatavau variklį ir pradėjau montavimą. Pirma vieta kuri kibo, buvo išmetimo kolikų flanšai. Kadangi noriu vistiek statyti V-band’us, seni flanšai buvo nupjauti. 1UZ turėjo karterį arba priekyje arba viduryje. Mano variantas iš LS400 turį jį priekyje, tai reikia jį pripjauti norint motorą istumti giliau į variklio skyrių. Padarius šias dvi modifikacijas motoras atrodo, kad nuo pat pradžių turėjo stovėti volvo kėbule Toliau ėjo variklio kronšteinai. Vienas dalykas kurio nepaėmiau su swapu, buvo OEM variklio pagalvės ir kadangi jų kaina mėgsta pasikandžioti, pritaikiau hidraulines pagalves nuo BMW E39 540 Metalo darbai nėra mano stipri sritis todėl didžiają dalį virinimo atliko draugas. Vėliau gavus keletą patarimų iš jo, paskutines dalis jau ir pats pasigaminau. Visiem kronšteinams naudojau 5mm storio plokštes. Ar tikrai reikia tokio storo metalo? Nemanau, bet papildomas tvirtumas tikrai nepakenks. Kad darbai būtų lengvesni, motorą ir priekinį tiltą pasidėjau ant suoliuko ir atmatavęs pozicijas pagaminau tvirtinimus. Toliau reikėjo dėžės kronšteino. Palikta originali toyotos pagalvės ir pritaikytas volvo tiltelis. Čia labai dėkoju volvo inžinieriams, kad kėbule padarė atskiras tvirtinimo skyles automato dėžėms, nes į jas įsukus volvo tiltelį, jis beveik ideliai atsistojo su nauja dėže. Na dar padėjo, tai kad Volvo naudojo Toyotos dėžęs Istačiau atgal motora ir pasimėgavau vaizdu. ` Tada visi kronšteinai ir tilteliai buvo išimti ir išvežti smėliavimui ir milteliniam dažymui Prasidėjo variklio skyriaus dažymo darbai. Viską nurinkau ir pradėjau šveisti. Žinoma atradau šiek tiek rudžių skyliu. Gerai, kad kampe stovi kempas Kolkas tiek. Edited rokaskey 2020-12-10, 09:33 ----- VOLVO 940 GLE ----- |
|
|
rimcius |
Posted 2020-12-10, 20:56
|
City: Vilnius Posts: 2346 Signed in: 2014-02-15 |
Taip skaitai ramiai apie remontus, lengvus modus, po to šnai - pasprogsta motoras ir opsia! 1UZ VVTI įkrenta
Net antrą kartą teko paskaityti kas įvyko ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
rokaskey |
Posted 2021-01-19, 16:30
|
City: Vilnius Posts: 14 Signed in: 2020-01-22 |
Per pastiprėjusi karantiną buvo proga padirbėti toliau prie mašinos. Variklio skyrius nugruntuotas ir nudažytas
Pradėjau surinkinėti atgal variklio skyrių, Atradau vieną bėdą su perdažytų skyriumi - visa kita atrodo dar labiau pavargę Reikėjo susilaikyti neperdažyti visko Atėjo tilteliai ir variklio tvirtinimai po milteliavimo. Malonu tokias gauti detales Variklio skyrius Atėjo krūva variklio detalių, tai atgaivinau motorą lengvai. Kol stovi ant stendo, labai patogu viską pakeisti. Pakeisti visi diržai, skriemuliai ir einamos tarpinės. Kai kur tarpinių guma jau labai prašėsi atnaujinimo. Nors redblock'ai yra paprasti motorai prie kurių nesunku darbuotis, 1UZ yra visai kitoj lygoj!. beveik visas motoras išsiardo su 10, 12, 14 ir 17mm raktais ar galvom. Priminė kodėl taip mėgstu japonišką techniką Surinkta ir išrinkta. Radau truputi purvo už visų dangtelių. Pasibandymui paėmiau židinių valiklio, tai galiu pasakyti kad valo variklius geriau nei 90% specializuotų variklio valiklių Įstačiau variklį atgal į vietą, ir pradėjau žaistis su šlangomis ir elektronika. Tuo pačiu pradėjau atnaujinti ir atlikusią originalią pravodkę, nes jau prašėsi gaivinimo. Didelis pliusas, kad originalus didysis radiatorius su ventiliatoriumi puikiai tinka su motoro aušinimo išvadais. Nuo sankabos cilindriuko atlikusi skylė buvo praplatinta ir panaudota variklio pravodkei. Tuo pačiu paėmiau stabdžio pedalą iš 960 ir perdėjau į šitą. Pasirodo 940 ir 960 stabdžių pedalų tvirtinimas kiek skiriasi, bet ilgesni varžtai ir poveržlės gelbsti sprendžiant situaciją. Tolimesni darbai biški stabdosi dėl orų. Pagaliau atsirado sniego tai reikia džiaugtis kol yra Modifkavau 960 automato elektroniką, kad pasidaryti mechano rėžimą. Ta mašiną puikiai atlaiko visą kankinimą. Turbūt geriausias winterbeateris kokį yra teke turėti iki šiol Edited rokaskey 2021-01-19, 22:48 ----- VOLVO 940 GLE ----- |
|
|
rimcius |
Posted 2021-01-19, 16:41
|
City: Vilnius Posts: 2346 Signed in: 2014-02-15 |
Neišvengiama, kai vieną dalį sutvarkius, kitos atrodo gerokai prasčiau. Ir užsiburia ratas vieną po kito niuansus tvarkyti
Jeigu laiku į nagą nesusiimi ar neatrandi objektyvumo - galima pusmečio projektą paversti penkmečio Bet visumoje labai gražu matyti bei skaityti, kiek pas žmonės užsispyrimo, idėjos, kantrybės bei noro padaryti kažką savaip, kažką netipinio. O svarbiausia - savo jėgom ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
rokaskey |
Posted 2021-03-01, 15:56
|
City: Vilnius Posts: 14 Signed in: 2020-01-22 |
Darbai tesiasi
Besimėgaudamas sniegu biški persistengiau ir iš to buvo pasekmės kad draugas įskrido i donoro priekinį kampą ir sulankstė amortiką. padidėjas išvirtimas taip pagerino važiavimą, kad galvojau ir kitą pusę sulankstyti Vėliau dar pasismaginus sugebėjau nusukti pusašį ir kaip vėliau atradau ištaškyti ir pati difą. Pradėjau ardyti donorą ir susirinkau visą tuntą dalių: - Visu pirma ištraukiau multilinką ir visus jo menkniekius - Nusprendžiau perdaryti ventiliatoriaus elektra su org rėle ir laidynu, kad tvarkingiau atrodytų, tai visas dalis paremė donoras - Persimečiau galinius elektrinius langus. Kadangi pas mane buvo jau priekiniai elektriniai, darbas buvo labai paprastas. permesti motorus, permesti durų pravodkes, viską sujungti ir džiaugtis - Priekinis stabilizatorius buvo riebesnis tai keliaus į auksinį volvo - Vairo kolonėlė ne tik kad neleido skysčio bet dar pasirodo turėjo ir aušinimo konturą, tai abu keliaus pas mane - svarbiausia detalė: lempų valytuvai. Be ju kažko trūksto volvos priekyje - visokios skysčių linijos ir kitos smulkmenos Kadangi sunaikinau donoro difą, o kitą rasti suniau nei teleloto laimėti, reikia kažką taikyti. Pasiknisus po forumus ir radus pakankamai info, susiradau difą iš bmw e34 vidutinio dydžio (188mm). Plotis skiriasi keletą mm o pusašių flanšai turi identišką diametrą kaip volvo tai sprendimas buvo savaime aiškus. Visu pirma pakaba buvo pilnai išardyta. Rudžių kiekis nebuvo labai džiuginantis, bet gerai kad viskas buvo tiki paviršinės rūdys. Išardžius ir pratikrinus viskas buvo išvežta pas Fine Cut kad pagamintų poly. Kai sugrįžo, pradėjau bandyti įkišinėti BMW difą į vietą. reikėjo gana daug išpjauti kol difas pradėjo atsirasti tinkamoj vietoj. Pagrinde kastracija vyko priekyje. Galas buvo sukalbamesnis (1. Surinktas multilinkas; 2. Išardytas; 3. Matuojamas BMW difas; 4. Galo clearance) Kita sritis prašanti pokyčių yra stabdžiai. Orignalus stabdžiai yra didelis nusivylimas ir sunkiai tvarkėsi su stock galia, tai atsiradus tokiam prieaugiui vilties neturiu kad gebės susitvarkyti. Atradau neblogą upgrade: MB W220 S600 priekiniai suportai ir S60R diskai. Suportai yra beveik bolt-on, reikalingas minimalus easmų skylių masažas ir jie užsideda. Su tokiais stabdžiais turėsiu neplaukiojančius 4 stumokliukų suportus ir 330mm diskus. Manau turėtų atlaikyti busimą galiai stabiliai ir ilgai. primatavau ir išardžiau vežti į smėliavimą. Nesu apsisprendęs dėl spalvos. Mastau arba auksą kad derėtų su kėbulo spalvą arba kažkokią subtilesnę spalvą, kad neiššoktų per smarkiai. Gal turi kokių pasiulymų? Dydžio palyginimas su org suportais Toliau tesiau darbus su variklio ir dėžės hidraulika. Dėžė gavo išorini radiatorių, o originalios linijos iš automato pasiaukojo dėl adapterių. Pradėjau su elektra žaisti. Aptvarkiau variklio skyriaus pravodkę ir padariau keletą mini patobulinimų. Originalus posukių ir gabaritų cokoliai yra tragiškai suprojektuoti ir po tiek metų laidai tiesiog nuplyšo nuo kontaktų. atradau kad S80 MK1 cokoliai telpa su minimaliais pakeitimais. Su jais turiu Bosch fyškę kurią galiu nusipirkti bet kurioj auto parduotuvėj. Pradingus sankabos pedalui atsirado vietoj variklio kompą pastatyti. Nukopijavau naudodamas universalias auto rėles ir šalia taip imontavau Lexus variklio rėlių schemą. Čia dar biški betvarkė, bet apsitvarkys kai baigsiu vedžioti laidus. Primatavau Lexus shifter'į. Noriu išlaikyti kuo daugiau originalių lexus funkcijų, tai šis shifter'is yra privaloma dalis. susirinkus turėtų stovėti kiek žemiau. Edited rokaskey 2021-03-01, 15:57 ----- VOLVO 940 GLE ----- |
|
|
rimcius |
Posted 2021-03-01, 16:50
|
City: Vilnius Posts: 2346 Signed in: 2014-02-15 |
Tai kiek čia markių telpa į vieną Volvo kėbulą..?
Bet labiausiai į akinį krito žalias lobzikas Žmonės su bulgarke - virtuozai. O čia... Godlike ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
Page 1 out of 2: 1|2
Jump to forum: |