Topic | Forum | Answer | Last posted message |
---|---|---|---|
Problemos su mechanine pavarų dėže (Volvo V70) | Transmisija | 17 | 2024-09-20, 23:45 |
Volvo XC90 2007 trata | Pakaba | 2 | 2024-05-29, 20:07 |
V70 kuro siurblys bake | Variklis | 1 | 2024-04-26, 22:00 |
Problemos su vairotojo durelėmis | Elektra | 1 | 2023-11-12, 13:43 |
Volvo XC90 Summum 2013m sistemingai dingsta trauka | Variklis | 7 | 2023-08-03, 11:07 |
AutoVikingai.lt - Volvo ir Saab - švediškų automobilių klubas ir forumas | Technika | Įvairios tech. diskusijos
Who is here? 2 guest(s)
XC90 2,4D AWD kuro sistemos problemos
|
|
PaulK |
Posted 2021-01-10, 08:54
|
City: Kaunas Posts: 7 Signed in: 2021-01-05 |
Sveiki kolegos,
Norėčiau pasiteirauti, gal yra susidūrusių su ta pačia problema, ir radusių sprendimą. Nusipirkus senuką XC90 2,4D 120 kW AWD iš karto atsirado problema su kuro sistema. Iš pradžių automobilis sunkiai kurdavosi ir kartais važiuojant padidinus apsukas išeidavo į avarinį režimą. Padarius diagnostiką parodė kuro slėgio problemą, servisas nusprendė, kad tai turbinos geometrija ( atrestauravo ). Po kelių dienų pradėjo sunkiai kurtis, bet užsikurdavo. Pradėjo stipriai dingti dyzelis, aš galvojau ,kad tai dėl pagerėjusios traukos. Prieš savaitę visai ne užsikūrė. Pasiteiravus meistrų , šue atsakė ,kad gali būti 10 priežasčių ir viena iš jų kuro siurblys bake. Išardžius pusę salono ir dasikasus iki bako išgirdau , kad siurblys neveikia ( pakeičiau į kitą ). Vėl nesikuria nors siurblys veikia. Pažiūrėjus prie variklio po kuro magistralę viskas paskendę dyzelyne. Leido per šlangute prie plastikinio trišakio ( pakeičiau sąvaržas iš užspaudžiamų į užsukamas) automobilis užsikurė iš vieno sūkio. Apsidžiaugiau ,bet veltui . Pradėjo purkšti kurą per purkštukų šlangutes ( uždėjau sąvaržas) . Dabar purškia per sujungimus prie siurblio kuris prie kuro magistralės. Nesuprantu ar servisas visur blogai sąvaržas sudėjo. Ar dar kažkokių problemų yra su ta sistema. Gal kas nors esate susidūręs ar ką nors žinote apie panašias situacijas. Būčiau labai dėkingas už visą informaciją. ----- Volvo XC90 AWD 120kw d /TripTronic VW Cross Touran 130kw d./ DSG ----- |
|
|
rimcius |
Posted 2021-01-10, 18:52
|
City: Vilnius Posts: 2346 Signed in: 2014-02-15 |
Visur kuro slėgis yra nedidelis (<1,5bar). Kol nepasiekia aukšto slėgio kuro siurblio. Bet iš jo viskas keliauja metaliniais vamzdeliais į slėgio rampą, iš kurios vėl metaliniais vamzdeliais į purkštukus. Tad jeigu "meistrai" nesugeba tinkamai užveržti žemo kuro slėgio šlangučių tom pačiom paprasčiausiom metalinėm daugkartinėm sąvaržom - tikrai šiknarankiai. Ir net jeigu sugeba užveržti tinkamai, bet pačios šlangutės sutrūkinėjusios (kad ir nuo senatvės ar pan), tai jau tikrai turėtų prieš atiduodant klientui įsitikinti savo darbų kokybe...
Edited rimcius 2021-01-10, 18:52 ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
PaulK |
Posted 2021-01-11, 01:41
|
City: Kaunas Posts: 7 Signed in: 2021-01-05 |
rimcius @ 2021-01-10, 18:52 rašė: Visur kuro slėgis yra nedidelis (<1,5bar). Kol nepasiekia aukšto slėgio kuro siurblio. Bet iš jo viskas keliauja metaliniais vamzdeliais į slėgio rampą, iš kurios vėl metaliniais vamzdeliais į purkštukus. Tad jeigu "meistrai" nesugeba tinkamai užveržti žemo kuro slėgio šlangučių tom pačiom paprasčiausiom metalinėm daugkartinėm sąvaržom - tikrai šiknarankiai. Ir net jeigu sugeba užveržti tinkamai, bet pačios šlangutės sutrūkinėjusios (kad ir nuo senatvės ar pan), tai jau tikrai turėtų prieš atiduodant klientui įsitikinti savo darbų kokybe... Dėkoju už komentarą Meistrai sudėjo visur UŽSPAUDŽIAMAS sąvaržas ( matosi nuotraukoje prie pakaitinimo žvakės) , per jas ir leidžia. Aš kelias pakeičiau į užsukamas ten nebeleidžia kuro ( matosi nuotraukoje , žemiau magistralės). [img][/img] https://photos.ap...jFi69 Tai taip išeina , kad reikia man pakeisti visas likusias į suveržiamas sąvaržas . Žiauru !!! Aš norėjau paklausti, gal būna kokių kitų kuro sistemos gedimo priežasčių pas šios modifikacijos automobilius??? Teko girdėti , kad pvz. pas Peugeot nuspjaudo šlangutes dėl purkštukų ar kažkokio grįžtamo srauto vožtuvo gedimų. Edited PaulK 2021-01-11, 02:12 ----- Volvo XC90 AWD 120kw d /TripTronic VW Cross Touran 130kw d./ DSG ----- |
|
|
rimcius |
Posted 2021-01-11, 05:17
|
City: Vilnius Posts: 2346 Signed in: 2014-02-15 |
Pas save taip pat esu susidėjęs analogiškas daugkartines sąvaržas, kaip pas patį ir niekad niekas niekur nesisunkia. Jeigu šlangutės ir vamzdeliai nepažeisti - 100 metų. Diametras per menkas, kad šitoks slėgis jas spjautų. Vat turbinos pakeltas slėgis - kita kalba... Ten ir žarnas plėšo, ir neretai nuspjauna
----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
PaulK |
Posted 2021-01-13, 05:38
|
City: Kaunas Posts: 7 Signed in: 2021-01-05 |
rimcius @ 2021-01-11, 05:17 rašė: Pas save taip pat esu susidėjęs analogiškas daugkartines sąvaržas, kaip pas patį ir niekad niekas niekur nesisunkia. Jeigu šlangutės ir vamzdeliai nepažeisti - 100 metų. Diametras per menkas, kad šitoks slėgis jas spjautų. Vat turbinos pakeltas slėgis - kita kalba... Ten ir žarnas plėšo, ir neretai nuspjauna Gal žinote kaip tą slėgį sumažinti ? Ar tai padaroma mechaniškai ar tik su kompu ? Nes greičiausiai pas mane tai ir buvo padaryta ankstesnių meistrų dėl blogo siurblio. O pakeitus į naują dabar gaunasi fontanai. ----- Volvo XC90 AWD 120kw d /TripTronic VW Cross Touran 130kw d./ DSG ----- |
|
|
rimcius |
Posted 2021-01-13, 07:40
|
City: Vilnius Posts: 2346 Signed in: 2014-02-15 |
PaulK @ 2021-01-13, 05:38 rašė: rimcius @ 2021-01-11, 05:17 rašė: Pas save taip pat esu susidėjęs analogiškas daugkartines sąvaržas, kaip pas patį ir niekad niekas niekur nesisunkia. Jeigu šlangutės ir vamzdeliai nepažeisti - 100 metų. Diametras per menkas, kad šitoks slėgis jas spjautų. Vat turbinos pakeltas slėgis - kita kalba... Ten ir žarnas plėšo, ir neretai nuspjauna Gal žinote kaip tą slėgį sumažinti ? Ar tai padaroma mechaniškai ar tik su kompu ? Nes greičiausiai pas mane tai ir buvo padaryta ankstesnių meistrų dėl blogo siurblio. O pakeitus į naują dabar gaunasi fontanai. Pirminį kuro slėgį sudaro kuro bake esantis siurbliukas. Ir neteko girdėti, kad jis programiškai būtų reguliuojamas. Kaip ir vargu, jog naujasis toks monstras, kad dėl jo nelaikytų šlangutės/sujungimai. Vis tik jo darbas kočiot kurą iš vienos bako pusės į kitą bei užvedimo metu paduoti kurą iki aukšto slėgio kurio siurblio, kad pastarajam būtų lengviau. Taipogi kuro bake esantis siurbliukas nedirba visą laiką. Jo darbo ciklas pakankamai trumpas. Tad manau problemos šaknų reik ieškoti kitur. ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
PaulK |
Posted 2021-01-13, 08:48
|
City: Kaunas Posts: 7 Signed in: 2021-01-05 |
Pirminį kuro slėgį sudaro kuro bake esantis siurbliukas. Ir neteko girdėti, kad jis programiškai būtų reguliuojamas. Kaip ir vargu, jog naujasis toks monstras, kad dėl jo nelaikytų šlangutės/sujungimai. Vis tik jo darbas kočiot kurą iš vienos bako pusės į kitą bei užvedimo metu paduoti kurą iki aukšto slėgio kurio siurblio, kad pastarajam būtų lengviau. Taipogi kuro bake esantis siurbliukas nedirba visą laiką. Jo darbo ciklas pakankamai trumpas. Tad manau problemos šaknų reik ieškoti kitur. [/quote]
Dėkui už info. Prieš porą mėnesių man turbiną restauravo, nes trūko slėgio kuro sistemoje. Gal jie kažkaip sukėlė slėgį ar kažkas panašaus Edited PaulK 2021-01-13, 08:55 ----- Volvo XC90 AWD 120kw d /TripTronic VW Cross Touran 130kw d./ DSG ----- |
|
|
rimcius |
Posted 2021-01-13, 08:56
|
City: Vilnius Posts: 2346 Signed in: 2014-02-15 |
Turbina sukuria oro slėgį/srautą, bet ne kuro. Kuro ir oro mišinį kompas reguliuoja pagal tam tikrus parametrus. Tačiau reguliuojamas kuro slėgis - aukšto kuro slėgio dalyje. Ten viskas vyksta metaliniais vamzdeliais, o ne šlangutėmis.
----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
PaulK |
Posted 2021-01-13, 08:57
|
City: Kaunas Posts: 7 Signed in: 2021-01-05 |
rimcius @ 2021-01-13, 07:40 rašė: PaulK @ 2021-01-13, 05:38 rašė: rimcius @ 2021-01-11, 05:17 rašė: Pas save taip pat esu susidėjęs analogiškas daugkartines sąvaržas, kaip pas patį ir niekad niekas niekur nesisunkia. Jeigu šlangutės ir vamzdeliai nepažeisti - 100 metų. Diametras per menkas, kad šitoks slėgis jas spjautų. Vat turbinos pakeltas slėgis - kita kalba... Ten ir žarnas plėšo, ir neretai nuspjauna Gal žinote kaip tą slėgį sumažinti ? Ar tai padaroma mechaniškai ar tik su kompu ? Nes greičiausiai pas mane tai ir buvo padaryta ankstesnių meistrų dėl blogo siurblio. O pakeitus į naują dabar gaunasi fontanai. Pirminį kuro slėgį sudaro kuro bake esantis siurbliukas. Ir neteko girdėti, kad jis programiškai būtų reguliuojamas. Kaip ir vargu, jog naujasis toks monstras, kad dėl jo nelaikytų šlangutės/sujungimai. Vis tik jo darbas kočiot kurą iš vienos bako pusės į kitą bei užvedimo metu paduoti kurą iki aukšto slėgio kurio siurblio, kad pastarajam būtų lengviau. Taipogi kuro bake esantis siurbliukas nedirba visą laiką. Jo darbo ciklas pakankamai trumpas. Tad manau problemos šaknų reik ieškoti kitur. Gal man pakeisti kuro slėgio daviklį ( kur gale magistralės)? Gal jis gali būti viso šito balagano priežastimis? ----- Volvo XC90 AWD 120kw d /TripTronic VW Cross Touran 130kw d./ DSG ----- |
|
|
PaulK |
Posted 2021-01-13, 09:02
|
City: Kaunas Posts: 7 Signed in: 2021-01-05 |
rimcius @ 2021-01-13, 08:56 rašė: Turbina sukuria oro slėgį/srautą, bet ne kuro. Kuro ir oro mišinį kompas reguliuoja pagal tam tikrus parametrus. Tačiau reguliuojamas kuro slėgis - aukšto kuro slėgio dalyje. Ten viskas vyksta metaliniais vamzdeliais, o ne šlangutėmis. Dėkui supratau ----- Volvo XC90 AWD 120kw d /TripTronic VW Cross Touran 130kw d./ DSG ----- |
|
|
rimcius |
Posted 2021-01-13, 09:04
|
City: Vilnius Posts: 2346 Signed in: 2014-02-15 |
Gal man pakeisti kuro slėgio daviklį ( kur gale magistralės)? Gal jis gali būti viso šito balagano priežastimis? Pakeisti reikėtų meistrus/servisą į kompetentingesnius, kurie galėtų ne vien klaidas nuskaityti pajungus kompą ar užmerktom akimi užveržti sąvaržas nematant ką daro, o atlikti diagnostiką ir adekvačiom akim įvertinti ko trūksta bei kokios anomalijos slepiasi po kapotu. Nes čia galima kišti belekiek į automobilį ir vis tiek nebus rastas sprendimas. Ir galutiniame rezultate gausis "kokie šūdini Volvo automobiliai" Edited rimcius 2021-01-13, 09:04 ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
PaulK |
Posted 2021-01-13, 09:17
|
City: Kaunas Posts: 7 Signed in: 2021-01-05 |
rimcius @ 2021-01-13, 09:04 rašė: Gal man pakeisti kuro slėgio daviklį ( kur gale magistralės)? Gal jis gali būti viso šito balagano priežastimis? Pakeisti reikėtų meistrus/servisą į kompetentingesnius, kurie galėtų ne vien klaidas nuskaityti pajungus kompą ar užmerktom akimi užveržti sąvaržas nematant ką daro, o atlikti diagnostiką ir adekvačiom akim įvertinti ko trūksta bei kokios anomalijos slepiasi po kapotu. Nes čia galima kišti belekiek į automobilį ir vis tiek nebus rastas sprendimas. Ir galutiniame rezultate gausis "kokie šūdini Volvo automobiliai" Žinau, kad reikia vakar su vienais kalbėjau , tai prigrasino jokių būdu neužveržinėti naujų sąvaržų , nes galiu ką nors kito sugadinti, o automobilį ant ratukų ir pas dyzelistus į servisą. Tik automobilis dabar pas mane garaže , o tokiu oru joks traliukas į mano kiemą neivažiuos. Dar kartą dėkui Rimčiau už visą informaciją ----- Volvo XC90 AWD 120kw d /TripTronic VW Cross Touran 130kw d./ DSG ----- |
|
Jump to forum: |