Tema | Forumas | Ats. | Naujausia žinutė |
---|---|---|---|
Problemos su mechanine pavarų dėže (Volvo V70) | Transmisija | 17 | 2024-09-20, 23:45 |
Kondicionieriaus kompresoriaus keitimas | Kondicionierius / klimato kontrolė | 3 | 2024-08-20, 19:49 |
D5 120 kW kompensatorių keitimas | Pasidaryk pats (DIY) | 35 | 2024-03-11, 17:09 |
Kaip patirinti pavaru dėžės tepalo lygi? | Transmisija | 15 | 2023-03-18, 20:35 |
Akumuliatoriaus keitimas V70 II, S80, S60, XC70/90.. | Elektra | 25 | 2022-07-06, 21:10 |
AutoVikingai.lt - Volvo ir Saab - švediškų automobilių klubas ir forumas | Technika | Pasidaryk pats (DIY) | Pasidaryk pats (Volvo remontas)
Kas naršo čia? 1 svečiai
Puslapis 1 iš 2: 1|2
|
Automatinės pavarų dėžės Aisin TF-80SC alyvos keitimas
|
|
ArturasJo |
Parašyta 2017-04-15, 01:26
|
Klubo narys Miestas: Kaunas Pranešimai: 3808 Įstojo: 2010-01-05 |
Alyvos keitimui reikės 8 litrų ATF skysčio, 14 mm skersmens permatomos žarnelės apie 1,5 m ilgio, piltuvėlio, kurio siaurosios dalies išorinis skersmuo - 12 mm, indo alyvai surinkti.
Naudokite tik tą ATF alyvą, kurią nurodo jūsų automobilio specifikacija. Dažniausiai tai būna JWS-3309 PASTABA! Labai svarbu, kad į automatinę pavarų dėžę nepatektų jokie nešvarumai. 1. Nuimti variklio apatinę apsaugą. 2. Išsukite lygio tikrinimo aklę iš išleidimo kamščio (Torx 40). 3. Išsukti alyvos išleidimo aklę. Išleisti pavarų dėžės alyvą. Įsukite alyvos išleidimo aklę. Naudokite naują sandarinimo žiedą. 4. Ranka prisukite lygio tikrinimo aklę. Palikite seną sandarinimo žiedą. 5. Nuimkite oro filtro korpusą. 6. Išsukite alyvos užpylimo aklę (Torx 55). Įkiškite alyvos užpylimo vamzdelį su piltuvu į užpylimo skylę. 7. Prijunkite atgal oro filtro korpusą. Neužspauskite ant laikiklių. 8. Atjunkite grįžtamą alyvos aušintuvo vamzdelį nuo pavarų dėžės. 9. Atjunkite grįžtamą alyvos aušintuvo vamzdelį nuo radijatoriaus. 10. Prisukite grįžtamą alyvos aušintuvo vamzdelį prie radijatoriaus, kaip parodyta žemiau. 11. Prijunkite permatomą žarną prie grįžtamo alyvos aušintuvo vamzdelio. Žarnos galą nuleiskite į alyvos surinkimo indą (apie 8-10 l talpos). 12. Įpilkite 4 litrus naujos ATF alyvos. 13. Užtraukite rankinį stabdį. Užveskite variklį ir leiskite dirbti tuščia eiga. 14. Perjunkite pavaras nuo P iki D ir atgal, kiekvienoje padėtyje palaikykite apie 2 sekundes. Išjunkite variklį, kai permatomoje žarnoje pasirodys oro burbulai. 15. Įpilkite 2 litrus naujos ATF alyvos. Užveskite variklį ir leiskite dirbti tuščia eiga. Išjunkite variklį, kai permatomoje žarnoje pasirodys oro burbulai. 16. Dar kartą įpilkite 2 litrus naujos ATF alyvos. Užveskite variklį ir leiskite dirbti tuščia eiga. Išjunkite variklį, kai permatomoje žarnoje pasirodys oro burbulai. 17. Grįžtamą alyvos aušintuvo vamzdelį prijunkite atgal prie pavarų dėžės. 18. Išsukite lygio tikrinimo aklę iš išleidimo kamščio (Torx 40). 19. Įpilkite naujos ATF alyvos, kol pradės bėgti pro lygio tikrinimo aklę. 20. PASTABA! Alyvos lygio tikrinimas turi būti atliktas greitai, kad neperkaistų ATF skystis. DĖMESIO! Jei alyvos temperatūra pakils virš 60 ºC, jos lygis pavarų dėžėje taps per mažas. Užveskite variklį ir leiskite dirbti tuščia eiga. 2 kartus perjunkite pavaras nuo P iki D ir atgal, kiekvienoje padėtyje palaikykite apie 2 sekundes. 21. Dirbant varikliui įpilkite naujos ATF alyvos, kol pradės tekėti pro lygio tikrinimo aklę. 22. Įisukite lygio tikrinimo aklę, kai pavarų dėžės alyvos temperatūra bus tarp 50 ºC ir 60 ºC, o pro lygio tikrinimo aklę alyva nebetekės, o tik lašės. Sandarinimo žiedą pakeiskite nauju. DĖMESIO! Tikrinimo metu neleiskite alyvos temperatūrai pakilti virš 60 ºC. 23. Nuimkite oro filtro korpusą. 24. Įsukite alyvos užpylimo aklę (Torx 55). 25. Sumontuokite atgal oro filtro korpusą. 26. Uždėkite variklio apatinę apsaugą. 27. Prijunkite VIDA ir nunulinkite pavarų dėžės alyvos skaitiklį. Redagavo ArturasJo 2017-04-15, 21:32 ----- Volvo XC70 D5 Auto '06 Volvo 480 S 2,0 Mech '93 Volvo 240 B230F Auto '87 Volvo 480 ES 1,7 Mech '91 Volvo 740 B234F Mech '88 Volvo 740 B200E Mech '89 ----- "Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety." Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927 |
|
|
rimcius |
Parašyta 2017-04-15, 09:01
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 2346 Įstojo: 2014-02-15 |
Lygis
----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
Edvakas |
Parašyta 2017-04-15, 18:09
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 2224 Įstojo: 2010-04-23 |
Man kaip tik bus aktualus šitas darbas. O pas jas joks filtras nesikeičia?
----- ----- |
|
|
rimcius |
Parašyta 2017-04-15, 18:21
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 2346 Įstojo: 2014-02-15 |
Edvinai, ar čia ne tas pats bajeris, kad filtras yra, bet keičiasi tik skėlus dėžę per pusę..?
----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
ArturasJo |
Parašyta 2017-04-15, 19:41
|
Klubo narys Miestas: Kaunas Pranešimai: 3808 Įstojo: 2010-01-05 |
Teko keisti hidrobloką šiai dėžei: nei karteryje, nei už hidrobloko neradau jokio papildomo filtro. Vienintelis vadinamas "filtras" yra ant alyvos siurblio paėmimo: metalinis tinkliukas apsaugantis nuo šiukšlių patekimo į siurblį.
Redagavo ArturasJo 2017-04-15, 19:52 ----- Volvo XC70 D5 Auto '06 Volvo 480 S 2,0 Mech '93 Volvo 240 B230F Auto '87 Volvo 480 ES 1,7 Mech '91 Volvo 740 B234F Mech '88 Volvo 740 B200E Mech '89 ----- "Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety." Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927 |
|
|
Edvakas |
Parašyta 2017-04-15, 20:15
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 2224 Įstojo: 2010-04-23 |
Prie kokios ridos jau pasirodo hidrobloko bėdos? Dažnai buvo keičiamas tepalas?
----- ----- |
|
|
Johny |
Parašyta 2017-04-15, 20:42
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 4263 Įstojo: 2008-01-06 |
Arturai, bet sitame manuale praleistas vienas esminis momentas- tepalo lygi tikrinti reikia kai dezes tepalu temperatura buna tarp 50-60 laipsniu C. Kitu atveju lygis bus arba per didelis arba per mazas.
----- Volvo V70II d5 (daily) Volvo 940 / 2.3 Turbo 250HP (kolkas) / Estate (FunCar) Pakabos, stabdžių, smulkus variklių remontas, padangų montavimas, suvirinimo darbai https://www.faceb...hnyGarazas ----- Vilnius, 860339105 |
|
|
ArturasJo |
Parašyta 2017-04-15, 21:12
|
Klubo narys Miestas: Kaunas Pranešimai: 3808 Įstojo: 2010-01-05 |
Johny @ 2017-04-15, 22:42 rašė: Arturai, bet sitame manuale praleistas vienas esminis momentas- tepalo lygi tikrinti reikia kai dezes tepalu temperatura buna tarp 50-60 laipsniu C. Kitu atveju lygis bus arba per didelis arba per mazas. Taip, tu teisus, "pražioplinau", pataisysiu. Pats keičiau pajungęs DICE ir tikrinau, kokia alyvos temperatūra pavarų dėžėje. Procedūros gale, kai tikrinamas alyvos lygis, temperatūra būna 54-56 laipsniai. ----- Volvo XC70 D5 Auto '06 Volvo 480 S 2,0 Mech '93 Volvo 240 B230F Auto '87 Volvo 480 ES 1,7 Mech '91 Volvo 740 B234F Mech '88 Volvo 740 B200E Mech '89 ----- "Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety." Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927 |
|
|
trucker |
Parašyta 2017-04-16, 16:18
|
Miestas: Utena/Vilnius Pranešimai: 90 Įstojo: 2011-12-23 |
Puiki instrukcija. kaip tik reikes pasinaudoti
----- Volvo XC70 12 T6 polestar EX Volvo XC60 10 T6 EX Volvo XC90 07 V8 EX Volvo XC90 05 2.5T EX Volvo XC70 05 2.5T EX Volvo V70 II T5 EX Volvo S80 2.0 T EX Volvo V70 98 TDI ----- |
|
|
Tadass |
Parašyta 2018-05-04, 18:34
|
Miestas: Šiauliai Pranešimai: 69 Įstojo: 2017-08-11 |
tai, kad cia kiek suprantu 8 litru vien praplovimui reikia, o kur dar kur po praplovimo pilsis?
----- Volvo s80 ----- |
|
|
ArturasJo |
Parašyta 2018-05-05, 00:15
|
Klubo narys Miestas: Kaunas Pranešimai: 3808 Įstojo: 2010-01-05 |
Tadass @ 2018-05-04, 20:34 rašė: tai, kad cia kiek suprantu 8 litru vien praplovimui reikia, o kur dar kur po praplovimo pilsis? 8 litrų paprastai pakanka ir pakeitimui. ----- Volvo XC70 D5 Auto '06 Volvo 480 S 2,0 Mech '93 Volvo 240 B230F Auto '87 Volvo 480 ES 1,7 Mech '91 Volvo 740 B234F Mech '88 Volvo 740 B200E Mech '89 ----- "Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety." Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927 |
|
|
tozass |
Parašyta 2018-05-05, 08:31
|
Miestas: Telšiai Pranešimai: 1510 Įstojo: 2007-12-15 |
Pagarba Arturai
----- Saab 9-3 1.9 Tid 88 kw '07 SportWagon Saab 9-3 1.9 Tid 110 kw '07 SportWagon Volvo 480 S 1.7 '92 LPG Volvo 850 2.5 TDI '96 (prižiūrimas) |
|
|
Edvakas |
Parašyta 2018-05-05, 13:45
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 2224 Įstojo: 2010-04-23 |
Man prireikė 11l kol pradėjo švarus bėgti.
----- ----- |
|
|
Tadass |
Parašyta 2018-05-08, 22:28
|
Miestas: Šiauliai Pranešimai: 69 Įstojo: 2017-08-11 |
bet is aprasymo skaitant tai isleidi 4 litrus, ir po to dar 2 kartus isleidi po 2 litrus, tai gaunasi jau 8, ir po to turi dar dapilt tiek kiek isleidai
----- Volvo s80 ----- |
|
|
rimcius |
Parašyta 2018-05-09, 01:19
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 2346 Įstojo: 2014-02-15 |
Nepainiokim teorijos su praktika. M56 mechnikai keista alyva kokia priklauso po ~14 metų eksploatacijos. Po kelių mėnesių keitėm dar kartą, nes išleidus radom naftą...
----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
Edvakas |
Parašyta 2018-05-09, 08:05
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 2224 Įstojo: 2010-04-23 |
Tadass @ 2018-05-08, 22:28 rašė: bet is aprasymo skaitant tai isleidi 4 litrus, ir po to dar 2 kartus isleidi po 2 litrus, tai gaunasi jau 8, ir po to turi dar dapilt tiek kiek isleidai Realiai tai žiūri kol tepalas švarus būna, kas iš to kad padarius pagal teoriją jis vis dar juodas, negi paliksi taip? ----- ----- |
|
|
ArturasJo |
Parašyta 2018-05-13, 21:56
|
Klubo narys Miestas: Kaunas Pranešimai: 3808 Įstojo: 2010-01-05 |
Šiandien kaip tik keičiau (pravažiuota apie 100 000 km po keitimo). sunaudojau ~10 litrų: 2 praplovimai po ~3,5 litrų (po antro praplovimo pradėjo tekėti skaisčiai raudonas skystis) ir dar apie 3,5 galutiniam užpylimui.
----- Volvo XC70 D5 Auto '06 Volvo 480 S 2,0 Mech '93 Volvo 240 B230F Auto '87 Volvo 480 ES 1,7 Mech '91 Volvo 740 B234F Mech '88 Volvo 740 B200E Mech '89 ----- "Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety." Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927 |
|
|
iozhikas |
Parašyta 2020-05-11, 12:50
|
Miestas: klaipeda ) dabar u.k ) Pranešimai: 885 Įstojo: 2012-01-24 |
Info labai naudinga ir aiski dekui ArturasJo.
Per paskutinius 100.000 km skystis 2 kart buvo keistas man turint shi auto. Po antro keitimo nesandariai buvo uzdetas vamzdelis atgal ant aushintuvo ir kazkiek jo islashejo( balos nera, bet vamzdelis dregnas). Ar pakaktu tesiog dapilti skischio iki lygio per virshu ir izsukus matuokle ? Neturint vidos kaip zhinot dezhes skiscio temperatura kad tilsliau tureti jo lygi. Zhadu ji isleisti po to dapilti kiek reikia. Redagavo iozhikas 2020-05-12, 01:45 ----- volvo s80 se lux (summum) d5 2007 auto ----- VOLVO for life |
|
|
portfailas |
Parašyta 2020-05-12, 13:44
|
Miestas: Plungė Pranešimai: 19 Įstojo: 2014-03-12 |
Be Vidos nepatikrinsi kokia dėžės temperatura.
----- Volvo S80 2001m 2,4 125kw - EX Volvo V70 2008m 3,2 175kw ----- |
|
|
rimcius |
Parašyta 2020-05-12, 15:13
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 2346 Įstojo: 2014-02-15 |
Su pirometru patikrinsi.
----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
Puslapis 1 iš 2: 1|2
peršokti į forumą: |