Field 'online_resolution' doesn't have a default value barska automatas ant p ir n padeties saltas | AutoVikingai.lt - Volvo ir Saab - švediškų automobilių klubas ir forumas
PERŽIŪRĖTI TEMĄ -

BARSKA AUTOMATAS ANT P IR N PADETIES SALTAS

Kas naršo čia? 1 svečiai
 Spausdinti temą
barska automatas ant p ir n padeties saltas
Darius1
#1 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2018-01-07, 22:53
Miestas: Šiauliai
Pranešimai: 174
Įstojo: 2010-10-22
Sveiki,
Pradejo linkt automatas... volvo v70 2.3t5 automatas,siandien uzkurus atsirado pasalinis garsas ant parkingo,stiptiai pradejo kazkas barsket,dunkset, taip yra tik ant p ir n padeties,ijungus begi dunksejimas,barskejimas dingsta,begius meto tvarkingai,nedauzo. Turit kas kokiu variantu???


-----
 
rimcius
#2 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2018-01-07, 22:57
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 2346
Įstojo: 2014-02-15
Gal tiesiog alyvos stoka arba senai laikas keist.


-----
Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak

-----
Drive to love it. Love to drive it.
 
Mioleris
#3 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2018-01-08, 09:49
Miestas: Vilnius
Pranešimai: 77
Įstojo: 2017-04-14
Variklio pagalve? Pas mane kai yra D ar R (ant tempimo) kai stoviu vietoje stabdi nuspaudes jauciasi vibracija, bet kai P ir N nieko, viskas ramu. Tai as ir itariu variklio pagalve.


-----
Volvo S80 II 3.2 AWD

-----
 
taucislovas
#4 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2018-01-08, 22:29
Miestas: Kaunas/Šakiai
Pranešimai: 117
Įstojo: 2017-07-19
Mioleris- tavo atveju tikrai pagalve. Keleivio puseje, sonine pagalve (hidrauline). Ten po antifryzo bakeliu. Originali virs 100eu nauja Smile


-----
Volvo S60 2.4T ---> 2.4 T5, KKK K24, Bosch green injectors, KL racing intercooler, walbro 255lph fuel pump, pipercross air filter, R exhaust manifold, 3'' downpipe, feritta cat-back exhaust, S60R ignition coils, XC90 V8 brakes.
Galiu pagelbėti su Vida Dice Kaune/ Šakiuose

-----
 
Darius1
#5 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2018-02-20, 22:44
Miestas: Šiauliai
Pranešimai: 174
Įstojo: 2010-10-22
kai neturi ka veikt,tai imi ir pasikeiti visa deze su pusle,nes variantu barskejimo kitu nebeturejau.maniau,jog beda gali but puslej ar dezej...bet deja barskejimas nedingo,niekas nepasikeite...variklio pagalves geros. kas turit kokiu minciu???dar variantas ar turi turet minimalu toki klibejima is tvirtinimo varztu skarda(tvirtinasi konverteris) su ziedu(starteriu),ale kazkas kaip smagracio imitacija,nezinau kaip ji vadinas tinkamai???


-----
 
tozass
#6 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2018-02-24, 21:57
Vartotojo avataras

Miestas: Telšiai
Pranešimai: 1510
Įstojo: 2007-12-15
Neturi ten buti jokio klebejimo


-----
Saab 9-3 1.9 Tid 88 kw '07 SportWagon
Saab 9-3 1.9 Tid 110 kw '07 SportWagon
Volvo 480 S 1.7 '92 LPG
Volvo 850 2.5 TDI '96 (prižiūrimas)
 
Darius1
#7 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2018-03-05, 19:03
Miestas: Šiauliai
Pranešimai: 174
Įstojo: 2010-10-22
taigi,skaiciuokle(smagratis) istrukes,prasisukes ir uzsikirtes buvo,prasisukes apie 15laipsniu,kaip dar vaziavo masina ir jokiu klaidu nemete kompas,tai net nz...nes realiai alkuninio veleno daviklis turejo blogus parametrus gaut...turejo kaip ir 1 cilindras nedirbt pagal ideja...beda isspresta,tik dar dezei adaptacija nepadaryta po tepalu keitimo,prie to paties pakeistas b4 dangtelis.Pakitimas toks,kad svelniau viskas junginejas,dauzymu jokiu nebuvo ir pries tai,bet budavo jauciamas truktelejimas kartais svelnus toks,dabar kaip ir dingo viskas, is 3 i 2 svelniai permeta begi...


-----
 
rimcius
#8 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2018-03-05, 20:12
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 2346
Įstojo: 2014-02-15
Puikios naujienos Yes. Bet kaip gi ta skaičiuoklė galėjo atsikabinti ir prasisukti..? Ir dar automate? Gal kas pakomentuos? Nes tikrai įdomus atvejas...


-----
Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak

-----
Drive to love it. Love to drive it.
 
Darius1
#9 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2018-03-06, 17:57
Miestas: Šiauliai
Pranešimai: 174
Įstojo: 2010-10-22
variantai:
1.nebuvo prisukta tvirtai prie alkuninio veleno(mano atveju atmetu,nes tikrai buvo priverzta kaip reikiant)
2.konverteris(pusle) buvo neprisukta tvirtai prie skaiciuokles(pas mane vienas varztas buvo prasuktas)
3. kreivarankiai kurie pries tai buvo dejo deze,tai jie dežes nebuvo prisuke ir paleide deze,ko pasakoje sukreipe skaiciuokle ir laikui begant(balansui neesant) issidauze,isplyso viskas.
4. gal nuo dideliu svorio tampymu ir dezes begiu dauzymo viskas issiplake.


-----
 
rimcius
#10 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2018-03-06, 18:47
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 2346
Įstojo: 2014-02-15
Kodėl nuojauta sako, kad 3 variantas pats realiausias...


-----
Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak

-----
Drive to love it. Love to drive it.
 
Mioleris
#11 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2018-03-07, 08:29
Miestas: Vilnius
Pranešimai: 77
Įstojo: 2017-04-14
Ar normalu, kad automatas kol saltas perjungia 2-3-4 su tokiu svelniu truktelejimu i prieki ir siektiek uzlaiko atrodo, o visi kiti begiai isvis net nesijaucia kaip persijungia? (nezinau kaip paaiskinti, bet ne smugis). Ir kai pasyla viskas dar svelniau vyksta.

Bet kartais jei svelniai riedi atrodo, kad geriau jungtusi koks laisvas begis, bet jungiasi 1-2 su tokiu truktelejimu i prieki, bet cia retai taip.

Dar pastebejau, kad jei staigiai perjungi is D i R ir atvirksciai, tai toks kaip ir stuktelejimas ar ir lyg toks stumtelejimas svelnus (Bet nevisada). Bet jei jungi D - N - R ir atvikrsciai viskas tyliai ramiai.

Jei uzspaudi gazo is vietos ir kartais atrodo, kad 2-3 lyg persijungia su tokiu patrukciojimu, bet cia irgi nevisada taip buna.
Kai pasiemiau po serviso trukciojo 3-4, bet dabar jau nebe.

Ar cia viskas normalu ar tie begiai tiek saltai tiek siltai turetu jungtis identiskai ir tyliai ramiai. Aisku masinai 11m jau.
Nesu vaziaves su jokiu kitu automatu, tai nezinau Grin Aisku, kai smugiavo 2-3 ir R pries valdymo bloko keitima, tai tie smugiai atrode tokie, kad viska islups kas ten yra, net lauke girdejosi Grin

Kalba apie TF80SC S80 3.2 AWD. Naujas valdymo blokas pravaziuota keli k km.
Servise adaptaciju istrinti negalejo, tai vare i sostena ir del kazkokiu priezasciu sake, kad butent 3.2 AWD kainavo siektiek daugiau nuresetinimas. Aisku dar uz 30 eur lyg atnaujino dezes softa.
Redagavo Mioleris 2018-03-07, 08:31


-----
Volvo S80 II 3.2 AWD

-----
 
peršokti į forumą:
PANAŠIOS TEMOS
Tema Forumas Ats. Naujausia žinutė
Perku 2002 S60 sankabos padėties daviklį Perku 5 2023-01-03, 07:24
Volvo v70 II 6pavaru automatas Transmisija 7 2022-03-03, 16:37
Volvo s80 sankabos padeties jutiklis Elektra 6 2022-01-11, 02:25
Sunkiai kuriasi šaltas variklis Variklis 8 2020-10-01, 15:04
Volvo XC 90 2008 136Kw automatas - reduktorius Perku 1 2019-02-15, 16:22
2024 © Visos teisės saugomos.