Tema | Forumas | Ats. | Naujausia žinutė |
---|---|---|---|
S80 3.2 AWD 2007 ar gali sugesti tepalo lygio matavimas? | Variklis | 7 | 2020-12-14, 08:59 |
Purkstuku parametrai v70 2.4 d5 2004 m | Volvo V70-II, S60, S80, XC70/90 | 3 | 2020-10-04, 14:11 |
Purkštukų patikrinimo rezultatai | Variklis | 5 | 2019-07-03, 20:09 |
Purkstuku programavimas po keitimo | Variklis | 23 | 2018-05-13, 14:26 |
V70 II neatidaro purkštukų benzino | Elektra | 46 | 2017-10-22, 01:20 |
AutoVikingai.lt - Volvo ir Saab - švediškų automobilių klubas ir forumas | Technika | Pasidaryk pats (DIY) | Pasidaryk pats (Volvo remontas)
Kas naršo čia? 1 svečiai
D5 purkštukų 'abratkės' matavimas namų sąlygomis
|
|
Edvakas |
Parašyta 2013-01-06, 19:39
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 2224 Įstojo: 2010-04-23 |
Su švogeriu sugalvojome pamatuoti kokia yra mūsų purkštukų 'abratkė'. Tam nėra būtini kažkokie specialūs įrankiai ar sugebėjimai.
Norint pamatuoti grįžtamo kuro kiekį, jums reikės 5 švirkštų (max 50ml talpos), 5 šlangučių (vidinis diametras 8mm) ir kažkokio pagrindo ant ko tuos švirkštus norėsite sukabinti. Švirkštų pajungimo pavyzdys: Tada reikia nuo purkštukų nuimti grįžtamojo kuro vamzdelį ir ant purkštukų užmauti savo matavimo 'prietaisą' Viską pajungiate ir užkuriate variklį lygiai 1 minutei. Tada gesinate variklį ir einate žiūrėti rezultatų. Vida rašo, kad purkštuko 'abratkė' neturi viršyti 40ml per 1min. Kitam forume radau informaciją, kad taip pat labai svarbu gražinamo kuro kiekio tolygumas tarp skirtingų cilindrų (turi būti iki 30% skirtumas). P.S. Reiktų pasimatuoti pačios šlangutės talpą ir ją sugraduoti, nes jeigu abratkė bus nedidelė, tai kuras gali net nedaeiti iki pačio švirkšto, taigi visą gražinto kuro kiekį reiks pamatuoti pačioje šlangutėje. Ten šlangučių apačioj šiek tiek matosi kaip kyla dyzelis Jeigu iškils klausimas kaip numauti grįžtamojo kuro vamzdelį: Su replytėmis (arba pirštais) ištraukiate metalinį fiksatorių matomą nuotraukoje ir vamzdelis nusiima keliant jį į viršų. Redagavo Edvakas 2013-01-06, 19:47 ----- ----- |
|
|
Neegzistuojantis vartotojas |
Parašyta 2013-01-06, 20:00
|
|
tai kokie rezultatai?
----- |
|
|
Edvakas |
Parašyta 2013-01-06, 20:28
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 2224 Įstojo: 2010-04-23 |
Parašiau kitoj temoj apie valiklį.
----- ----- |
|
|
Johny |
Parašyta 2013-01-08, 20:36
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 4263 Įstojo: 2008-01-06 |
Ant karsto variklio matuoti yra beprasmiska - visas blogumas griztamuju "islenda" kai variklis buna saltas (po nakties, kai minusas ir pan)
Redagavo Johny 2013-01-08, 20:36 ----- Volvo V70II d5 (daily) Volvo 940 / 2.3 Turbo 250HP (kolkas) / Estate (FunCar) Pakabos, stabdžių, smulkus variklių remontas, padangų montavimas, suvirinimo darbai https://www.faceb...hnyGarazas ----- Vilnius, 860339105 |
|
|
Edvakas |
Parašyta 2013-01-08, 20:54
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 2224 Įstojo: 2010-04-23 |
Johny @ 2013-01-08, 20:36 rašė: Ant karsto variklio matuoti yra beprasmiska - visas blogumas griztamuju "islenda" kai variklis buna saltas (po nakties, kai minusas ir pan) Iš tikrųjų pamatuoti labai paprasta, kai pasidarai ta 'mini stendą', tai galima tą daryti kad ir kas savaitę Jei tik yra tam poreikis Aš jau kuriam laikui ramus dėl purkštukų ----- ----- |
|
|
andzeja |
Parašyta 2013-07-03, 15:28
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 512 Įstojo: 2012-07-20 |
Edvakai, o kam tie švirkštai, jei iki jų degalai nedaeina? Noriu irgi pasimatuoti. Kažkur mačiau filmuką internete, kur iškart švirkštą įkiša į abratkės skyles, nereikia vamzdelių, gal turi kas linką?
----- opel zafira B 2006 1.9 88 kw ex. volvo v70 II D5 120 kw ex. audi a6(c4) 2.5 TDI 85 kw ----- |
|
|
Edvakas |
Parašyta 2013-07-03, 16:26
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 2224 Įstojo: 2010-04-23 |
Švirkštai buvo atsargai, jeigu abratkės būtų daugiau negu šlangutės ilgis
----- ----- |
|
|
eddi |
Parašyta 2013-07-03, 17:30
|
Miestas: vilnius Pranešimai: 291 Įstojo: 2012-05-21 |
Edvakai gal rastum laiko patikrinti mano purkstukus su obratke?biski dumija kai duodu gazo.del sviantos ramybes noreciau suzinoti savo purkstuku bukle.
----- volvo s60 2.4D 96kw 2003m. toyota corolla verso 2004m. ----- |
|
|
Edvakas |
Parašyta 2013-07-03, 19:10
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 2224 Įstojo: 2010-04-23 |
Tikrinimo "aparatas" stovi pas švogerį Elektrėnuose, tai nebent kada nors parsivesčiau.
O šiaip tai abratkę reiktų tikrinti šaltam varikliui ir pageidautina prie minusinės temperatūros, nes tada labiausiai pasimato jų bėdos. Vasarą manau geri parametrai bus. O jei noras labai didelis, tai nusipirk šlangučių ir galėsiu padėti/pakamandavot iš šono kaip pasimatuot ----- ----- |
|
|
eddi |
Parašyta 2013-07-03, 22:03
|
Miestas: vilnius Pranešimai: 291 Įstojo: 2012-05-21 |
nera dideles butinibes,tesiog galvojau viska turi ir padetum patikrinti.bet jeigu sakai kad reikia prie salciu geriau tikrinti ir ant salto variklio,tai gal ir palauksiu tokiu oru.
----- volvo s60 2.4D 96kw 2003m. toyota corolla verso 2004m. ----- |
|
|
andzeja |
Parašyta 2013-08-13, 17:11
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 512 Įstojo: 2012-07-20 |
Edvakai, jau išsiaiškinau kad 50 ml švirkštai parduodami veterinarinėse vaistinėse, o kur vamzdelius paimti? Senukai ar dar kur yra?
----- opel zafira B 2006 1.9 88 kw ex. volvo v70 II D5 120 kw ex. audi a6(c4) 2.5 TDI 85 kw ----- |
|
|
Edvakas |
Parašyta 2013-08-15, 20:15
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 2224 Įstojo: 2010-04-23 |
Realiai didelių švirkštų praktiškai nereikia, nes su normalia abratke tai to dyzelio lieka tik pačioje šlangutėje.
Šlangučių turėtų turėti beveik kiekviena autodetalių parduotuvė, tikriausiai ir senukai. ----- ----- |
|
|
andzeja |
Parašyta 2013-08-15, 22:11
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 512 Įstojo: 2012-07-20 |
Vakar pamatavau purkštukų "abratkes". Rezultatai tokie:
1 purkšt. (3 kategorija) - 4.7 ml 2 purkšt. (2 kategorija) - 3.5 ml 3 purkšt. (2 kategorija) - 7.8 ml 4 purkšt. (2 kategorija) - 4.8 ml 5 purkšt. (3 kategorija) - 3.5 ml Ką apie tai manote? ----- opel zafira B 2006 1.9 88 kw ex. volvo v70 II D5 120 kw ex. audi a6(c4) 2.5 TDI 85 kw ----- |
|
|
ArturasJo |
Parašyta 2013-08-16, 01:13
|
Klubo narys Miestas: Kaunas Pranešimai: 3808 Įstojo: 2010-01-05 |
andzeja @ 2013-08-16, 00:11 rašė: Vakar pamatavau purkštukų "abratkes". Rezultatai tokie: 1 purkšt. (3 kategorija) - 4.7 ml 2 purkšt. (2 kategorija) - 3.5 ml 3 purkšt. (2 kategorija) - 7.8 ml 4 purkšt. (2 kategorija) - 4.8 ml 5 purkšt. (3 kategorija) - 3.5 ml Ką apie tai manote? http://www.autovi...51506 Measuring the return flow: The return flow must be measured for one minute. Start the engine. Allow the engine to idle for one minute. Switch off the engine. The return flow must be max. 40 ml per cylinder. If the return flow is below 40 ml, install the return line on the injectors. If any of the injectors has a greater return flow than 40 ml, it must be replaced ----- Volvo XC70 D5 Auto '06 Volvo 480 S 2,0 Mech '93 Volvo 240 B230F Auto '87 Volvo 480 ES 1,7 Mech '91 Volvo 740 B234F Mech '88 Volvo 740 B200E Mech '89 ----- "Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety." Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927 |
|
|
deXter |
Parašyta 2013-10-06, 11:39
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 126 Įstojo: 2013-08-21 |
Ar įmanoma namų salygomis patikrinti 2.5TDI purkštukus panašiu būdu?
----- Volvo S70 2.5TDI '97 ----- I roll |
|
|
ArturasJo |
Parašyta 2013-10-06, 20:24
|
Klubo narys Miestas: Kaunas Pranešimai: 3808 Įstojo: 2010-01-05 |
deXter @ 2013-10-06, 13:39 rašė: Ar įmanoma namų salygomis patikrinti 2.5TDI purkštukus panašiu būdu? O kokia prasmė 2,5 tdi tokiu būdu tikrinti? Ką iš to sužinosi? 2,5 tdi elementariai su purkštukų tikrinimo "pompa" tikrinasi. ----- Volvo XC70 D5 Auto '06 Volvo 480 S 2,0 Mech '93 Volvo 240 B230F Auto '87 Volvo 480 ES 1,7 Mech '91 Volvo 740 B234F Mech '88 Volvo 740 B200E Mech '89 ----- "Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety." Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927 |
|
|
deXter |
Parašyta 2013-10-06, 21:10
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 126 Įstojo: 2013-08-21 |
Galima plačiau? Ačiū.
----- Volvo S70 2.5TDI '97 ----- I roll |
|
|
ArturasJo |
Parašyta 2013-10-06, 22:05
|
Klubo narys Miestas: Kaunas Pranešimai: 3808 Įstojo: 2010-01-05 |
deXter @ 2013-10-06, 23:10 rašė: Galima plačiau? Ačiū. http://www.autura...stuku Redagavo ArturasJo 2013-10-06, 22:18 ----- Volvo XC70 D5 Auto '06 Volvo 480 S 2,0 Mech '93 Volvo 240 B230F Auto '87 Volvo 480 ES 1,7 Mech '91 Volvo 740 B234F Mech '88 Volvo 740 B200E Mech '89 ----- "Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety." Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927 |
|
|
pow |
Parašyta 2013-12-18, 20:25
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 1 Įstojo: 2013-08-25 |
Sveiki. Pamatavau ir as savo abratke. pasakykite ka manote:
1 purkšt. - 4 ml 2 purkšt. - 12 ml 3 purkšt. - 11 ml 4 purkšt. - 7 ml 5 purkšt. - 4,5 ml ----- Volvo S60 D5 ----- |
|
|
RaimisB |
Parašyta 2013-12-18, 20:34
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 356 Įstojo: 2013-02-26 |
pow @ 2013-12-18, 20:25 rašė: Sveiki. Pamatavau ir as savo abratke. pasakykite ka manote: 1 purkšt. - 4 ml 2 purkšt. - 12 ml 3 purkšt. - 11 ml 4 purkšt. - 7 ml 5 purkšt. - 4,5 ml ArturasJo @ 2013-08-16, 01:13 rašė: The return flow must be max. 40 ml per cylinder. If the return flow is below 40 ml, install the return line on the injectors. If any of the injectors has a greater return flow than 40 ml, it must be replaced kol kas nekeisk dar purkstuku Redagavo RaimisB 2013-12-18, 20:35 ----- ex850GLT; exV70TDI; ex V50 1,6D; XC70 D5, V60 PlugIn D6 Defender 90, Defender 110. ----- RaimisB XC70 '06 D5 136kW, AT, Ocean Race V60 Plug In '15 D6 |
|
peršokti į forumą: |