Tema | Forumas | Ats. | Naujausia žinutė |
---|---|---|---|
Generatoriaus sankabos nuėmimas | Elektra | 9 | 2022-06-21, 01:59 |
Krenta pliusinio laido įtampa. | Elektra | 1 | 2019-11-17, 19:07 |
Volvo V70 98 TDI dinginėja stabdžiai (ABS?) | Volvo 850, S/V70, C70 | 2 | 2019-09-08, 11:19 |
Pašalinis garsas nuo generatoriaus pusės | Variklis | 37 | 2019-09-07, 09:09 |
Per aukšta įtampa | Elektra | 21 | 2018-10-06, 15:24 |
AutoVikingai.lt - Volvo ir Saab - švediškų automobilių klubas ir forumas | Technika | Volvo V70-III, S60-II, V60, S80-II, XC60, XC70-II/90-II | Elektra
Kas naršo čia? 1 svečiai
Dinginėja generatoriaus įtampa.
|
|
Identis |
Parašyta 2020-08-10, 18:00
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 5 Įstojo: 2015-08-31 |
Sveiki,
gal kas susiduręs arba žinos kur kapstyt. Volvo V60 2012m 120kw, 2l dyzelis. Problema, kad pakeitus generatorių (neoriginalus) po metų prasidėjo problemos, kad važiuojant meta klaidą dėl krovimo įtampos, pamatavus rodo (+-11,5, būna nukrenta ir iki 8,5), užgesinus ir užvedus vėl kurį laiką būna gerai. Įtampos reguliatorius pakeistas nauju (originaliu), problema vis tiek yra. Akumuliatorius nesenai irgi pirktas naujas (Varta). Kas dar gali būti? ----- Volvo V60 2012 ----- |
|
|
rimcius |
Parašyta 2020-08-10, 18:12
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 2346 Įstojo: 2014-02-15 |
Pradėčiau nuo generatoriaus. Juolab, kad neoriginalus. O ir krovimo įtampa per žema.
----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
Identis |
Parašyta 2020-08-12, 14:14
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 5 Įstojo: 2015-08-31 |
rimcius @ 2020-08-10, 18:12 rašė: Pradėčiau nuo generatoriaus. Juolab, kad neoriginalus. O ir krovimo įtampa per žema. O tai kas dar gali būti su generatorium? Ar nereikia po generatoriaus ir akumuliatoriaus pakeitimo daryti kokio pririšimo? ----- Volvo V60 2012 ----- |
|
|
rimcius |
Parašyta 2020-08-12, 15:30
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 2346 Įstojo: 2014-02-15 |
Tai jeigu tik po metų prasidėjo problemos, vargu ar pririšimas čia kažkuo gali padėti. Juolab, kad įtampa tai maža. O kas su generatorium gali būti blogai? Pramuštos apvijos, nusidėvėję variniai kontaktiniai žiedai, prie kurių jungiasi įtampos lygintuvas ir pan. Kitą vertus, tas, kas darė šitą procedūrą (keitė generatorių), turėjo padaryti pririšimą (jeigu toks būtinas) arba bent jau apie tai papasakoti.
----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
peršokti į forumą: |