Tema | Forumas | Ats. | Naujausia žinutė |
---|---|---|---|
Saab 9-3, ieškau elektriko Vilniuje | Elektra | 1 | 2024-11-11, 10:59 |
Volvo XC90 Summum 2013m sistemingai dingsta trauka | Variklis | 7 | 2023-08-03, 11:07 |
dingo trauka d5 | Variklis | 10 | 2021-02-18, 10:50 |
dingo trauka volvo v70 2000 | Klaidų kodai ir pranešimai | 2 | 2020-03-08, 20:22 |
SAAB diskai | Padangos ir ratlankiai | 1 | 2020-01-28, 15:47 |
AutoVikingai.lt - Volvo ir Saab - švediškų automobilių klubas ir forumas | Technika | SAAB 900 NG / 9-3 | Variklis
Kas naršo čia? 1 svečiai
Dingus trauka (SAAB 9-3 2.2 tid.)
|
|
ViktorijaNo |
Parašyta 2012-10-23, 09:28
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 4 Įstojo: 2012-10-22 |
Wolume @ 2012-10-22, 22:38 rašė: Isties Johny pasiulymas geras. Kriterijais, paspaudus iki dugno apsukos staigiai turi kilt. Na nežinau, kyla tos apsukos. Įtarimų nekelia. Katalizatorių bet kuriam servise gali patikrint? ----- |
|
|
Wolume |
Parašyta 2012-10-23, 20:11
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 453 Įstojo: 2008-11-12 |
Ne tikrai ne. Siuo atveju reiktu matuoti koks slegis susidaro pries ir po katalizatoriaus.
----- |
|
|
Pliuvik |
Parašyta 2012-11-06, 10:30
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 11 Įstojo: 2012-11-05 |
Sveiki, pas mane tokia situacija (SAAB 9-3 2.2 tid 2004 metu): masina trasoje vartoja 6 litrus, o mieste vidurkis rodo 11-12 litru (vaziuojant ryte kamsciuose ir vakare atgal), variklio nesmaugiu, gan ramiai vaziuoju. Noriu paklaust, ar tokios kuro sanaudos normalios? Jeigu ne, tai kokios gali but bedos, ar gali but kaltas EGR (du kartus buvo pasirodes CHECK, bet poto uzgesdavo, nepastebedavau ar trauka dingdavo).
Aciu uz atsakymus.. ----- SAAB 9-3 2.2 tid 2004 ----- |
|
|
Pliuvik |
Parašyta 2013-08-01, 00:21
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 11 Įstojo: 2012-11-05 |
Tai vat, tesiu savo istoriją. CHECK pradėjo degt dažniau ir dažniau, tik užgesinus mašiną ir vėl staiga užvedus klaida dingdavo.. Tuo metu pakeičiau visus filtrus išvaliau EGR - problemos kaip ir dingo dviem savaitėm, bet po to vėl pasikartojo. Laikui bėgant atsirado nauja problema, sustojus prie sankryžos mašina užtęsdavo (ne dažnai pasikartodavo). Iš kelių kartu pavykdavo užkurt mašiną.. Vasaros pradžioje iškilo dar vienas simptomas: staigiai dingdavo trauka (mašina tapdavo visiška buka), apsukos kildavo tik iki 2000 aps/min, pasikeisdavo garsas į klegesį (išjungdavo serviso režimas), pasirodydavo balti dūmai, bet užgesinu viskas susitvarkydavo.. Po kažkurio laiko gesinimas nepadėdavo. Mašiną iš serviso režimo galėdavai išvest tik jeigu iš trečio bėgio kaldavai į pirmą (kad užkiltu apsukos kuo arčiau 3000 aps/min), pastebėjau kad grybauja tochometras kartais.
Pradėjau gydyt mašiną. Patikrinau laidus ir sujungimus, vakuumo žarneles. Patikrinau vakuumo siurbliukus, turbinos valdymo salenoidą, bei įsiurbimo kolektoriaus salenoidą, išvaliau EGR (išrinkau detalėm), patikrinau ar nėra prakiuręs interkuleris ir žarnos, išvaliau turbinos slėgio daviklį, prapučia MAF ir t.t - nieks nepadėjo.. Kadangi visi kaltina EGR, nutariau jo nekeist, o įstatyt taip reklamuojama EGR vožtuvo emuliatorių (300 lt) (pirkau Kaune su padaryto m jungtimi, todėl pajungt buvo nesunku) - nepadėjo, mašina vistiek įšilus pereidavo į serviso režimą. Tada supratau, kad ne nuo to galo pradėjau taisyt mašiną ir nutariau padaryt diagnostiką (reikėjo pradžioj tą daryt). Radau kažkuriam forume tel. nr meistro kuris užsiima šiomis mašinomis (SAAB/Opel), be to turi visad SAAB naudotų dalių (Vaduvos g. 2a, Vilnius (priešais Aeropolį) Prireikus galiu duot nr.). Tech2 nustatė, kad blogai veikia HOLO daviklis, oro srauto matuoklė (manau dėl pajungto emuliatoriaus) ir dar kažkokia klaida su aušinimo ventiliatoriumi. Išgijimas: pakeitė Holo daviklį ir žarną nuo turbinos iki interkulerio (blogos būklės buvo) ir viskas, sumokėjau 200lt.. meistras sakė, kad nepatartina naudot emuliatoriaus, nes nusėda siurblys (bet palikau pajugta), be to patarė išvalyt įsiurbimo kolektorių jei to dar nedaręs (bet čia ateityje).. SAAB'as vėl pakėlė sparnus ir saugiai skraido gatvėmis..! ----- SAAB 9-3 2.2 tid 2004 ----- |
|
|
Yapaz |
Parašyta 2013-09-11, 16:24
|
Miestas: Klaipeda Pranešimai: 27 Įstojo: 2013-02-10 |
Su viskuo 200lt? Su diangostika? Holo daviklio keitimu? Zarna?
----- Saab 9-3 1.9TiD 2006m. ----- |
|
|
Valdelis |
Parašyta 2013-09-11, 19:25
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 14 Įstojo: 2013-08-25 |
Yapaz @ 2013-09-11, 16:24 rašė: Su viskuo 200lt? Su diangostika? Holo daviklio keitimu? Zarna? Vaduvos g. maladiec meistriukai dirba ir srota savo saabu turi ir servisa, kainos tikrai geros Visad jei kazko prireikia pirmiausia skambinu jiems ----- SAAB 9-3ss ----- |
|
|
vitalis0214 |
Parašyta 2014-05-09, 20:36
|
Miestas: radviliskis Pranešimai: 17 Įstojo: 2013-12-30 |
Ismeta gedima -> P0400 (5A) - Exhaust Gas Recirculation Flow Insufficient Detected ir trumpam apribojamas greitis. Kur ieskoti gedimo?
----- SAAB 9-3 2.2 TiD Vector ----- |
|
|
taaas |
Parašyta 2014-05-09, 20:44
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 332 Įstojo: 2013-03-02 |
vitalis0214 @ 2014-05-09, 20:36 rašė: Ismeta gedima -> P0400 (5A) - Exhaust Gas Recirculation Flow Insufficient Detected ir trumpam apribojamas greitis. Kur ieskoti gedimo? paskaityk: http://www.datsc.....aspx ----- saab 9-3 1.9 tid, 110KW; '07 ex. Audi 80 1,8s 66KW; '90 ----- =FORUMO MODERATORIUS= How do you play religious roulette? You stand around in a circle and blaspheme and see who gets struck by lightning first.. ___ Gyvenimas nėra nei gražus, nei baisus. Jis yra toks, kaip jį matai. |
|
|
andreesas |
Parašyta 2017-02-14, 09:26
|
Miestas: vilnius Pranešimai: 1 Įstojo: 2017-02-11 |
Sveiki,reiketu pagalbos,dingus trauka mano saab 2.2tid 2003 metu,nera traukos,trauka keiciasi ,tai stipresne ,tai silpnesne,kartais apsukos vos pakyla iki 2000.bet atjungus temperaturos davikli nuo termostato trauka atsiranda pilnumoje,apsukos kyla iki tiek kiek spaudi,lekia kaip lektuvas.tai padeda neilgam.gal kas esate susidures su panasia beda.Dege CE,po diagnostikos sutvarkyta pravodke,CE uzgeso,trauka buvo atsiradusi pilnumoj,tik neilgam pravaziavus 5km trauka vel dingo,TAI CE nedega traukos nera apsukos kyla tik iki 2500,
----- saab 93 ----- |
|
|
patyres_saabistas |
Parašyta 2018-07-30, 15:54
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 8 Įstojo: 2015-12-09 |
Sveiki, labai dažnas atvejis būna kiauras interkuleris (interkulerio radiatorius), taip pat reikia patikrinti interkulerio žarnas. Interkulerio keitimas Vilniuje - 8 611 60 288
----- SAAB 9-3 SS 2.2 TID 2004 ----- |
|
peršokti į forumą: |