Tema | Forumas | Ats. | Naujausia žinutė |
---|---|---|---|
Saab 9-3, ieškau elektriko Vilniuje | Elektra | 1 | 2024-11-11, 10:59 |
Karterinės dujos- alsuoklis. | Variklis | 20 | 2023-04-29, 12:44 |
S80 2008M. 2.0 107KW BENZINAS | Variklis | 1 | 2023-01-24, 21:55 |
Volvo S60 T5 2013 benzinas/dujos problema | Variklis | 1 | 2022-03-09, 08:27 |
Volvo v70 II 6pavaru automatas | Transmisija | 7 | 2022-03-03, 16:37 |
AutoVikingai.lt - Volvo ir Saab - švediškų automobilių klubas ir forumas | Skelbimai | Perku | Patarkit dėl automobilio
Kas naršo čia? 1 svečiai
Puslapis 1 iš 2: 1|2
|
Gal kas kokių patarimų dėl saab 95 3,0 (automatas, benzinas/dujos)
|
|
Bagdze |
Parašyta 2013-01-08, 13:14
|
Miestas: Lietuva,Vilnius Pranešimai: 53 Įstojo: 2012-04-30 |
Sveiki gal pasidalintumet patirtim ar ismintim .atsirado noras pereit ant biski galingesnio saabo dabar vairuoju 95 2,3t yra variantas isigyti 3,0 automata gal kas kokiu minciu ar patarimu i ka atkreipt demesi ar isvys nekreipt i ta masina demesio?
Redagavo Andrezas 2013-01-10, 21:31 ----- Saab 95 2.3t 125kw ----- |
|
|
Oras |
Parašyta 2013-01-08, 13:44
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 1287 Įstojo: 2009-10-26 |
2.3t - 7.9s (mech) iki 100kmh
3.0t V6 - 8.3 (auto) s iki 100kmh (saltinis - wikipedia) Kazkaip bent as nematau prasmes... Galios tikrai daugiau, bet automatas ja tiesiog sugeria kaip kempine ir rezultate turesi letesne masina kuri daugiau kuro ims. As tiesiog pracipuociau esama ir toliau laimingas vazineciau. ----- S80 2.4i V70 TDI 740 2.3 940 2.3 turbo 850 2.0 20v projektas Kibiron (parduotas) 850 2.0 T-5 Saldytuvas (parduotas) Suzuki SV650 KTM EXC-F 250 ----- |
|
|
Bagdze |
Parašyta 2013-01-08, 14:14
|
Miestas: Lietuva,Vilnius Pranešimai: 53 Įstojo: 2012-04-30 |
Oras @ 2013-01-08, 13:44 rašė: 2.3t - 7.9s (mech) iki 100kmh 3.0t V6 - 8.3 (auto) s iki 100kmh (saltinis - wikipedia) Kazkaip bent as nematau prasmes... Galios tikrai daugiau, bet automatas ja tiesiog sugeria kaip kempine ir rezultate turesi letesne masina kuri daugiau kuro ims. As tiesiog pracipuociau esama ir toliau laimingas vazineciau. ----- Saab 95 2.3t 125kw ----- |
|
|
Bagdze |
Parašyta 2013-01-08, 14:16
|
Miestas: Lietuva,Vilnius Pranešimai: 53 Įstojo: 2012-04-30 |
Tai jo jo del to as pilnai pritariu tiesiog pasitaike variantas isigyti ta 3,0 tai kazkaip ir idomu pasidare pasiklausineti ka pasakys apie ta varianta.gal kas vazineja su tokia ir panasiai.kaip ten reikalai su deze, su elektra ir t.t
----- Saab 95 2.3t 125kw ----- |
|
|
Oras |
Parašyta 2013-01-08, 15:35
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 1287 Įstojo: 2009-10-26 |
Reikalai tokie - 6 cilindrai vietoj 4(kurie yra laiko patikrinti ir patikimi bei galingi), didesnes aptarnavimo islaidos, didesnes sanaudos, bukas automatas ir ne kiek ne greitesnis automobilis.
Tamsta renkates - norite v6, imate v6 ir dziaugiates kad turite daugiau kw Redagavo Oras 2013-01-08, 15:36 ----- S80 2.4i V70 TDI 740 2.3 940 2.3 turbo 850 2.0 20v projektas Kibiron (parduotas) 850 2.0 T-5 Saldytuvas (parduotas) Suzuki SV650 KTM EXC-F 250 ----- |
|
|
Bagdze |
Parašyta 2013-01-08, 16:03
|
Miestas: Lietuva,Vilnius Pranešimai: 53 Įstojo: 2012-04-30 |
Nu jo kas tiesa tas tiesa :-) gal kolkas nuspresim protingai ir eksplotuosim 4 cilindrus ;-)
----- Saab 95 2.3t 125kw ----- |
|
|
Haro |
Parašyta 2013-01-09, 17:38
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 269 Įstojo: 2012-12-11 |
Bagdze @ 2013-01-08, 16:03 rašė: Nu jo kas tiesa tas tiesa :-) gal kolkas nuspresim protingai ir eksplotuosim 4 cilindrus ;-) pacipuotas 2.3 su gana paprastu cipu ispaudzia iki 235 ag ir cia jau daugiau nei 3.0v6 o ir dinamika nusiledzia tik prie zemu sukiu tas 3.0 v6 variklis patikimas bet visai nesmagus cipas zaibo rate kainuoja 1000lt ----- ----- |
|
|
Bagdze |
Parašyta 2013-01-10, 21:16
|
Miestas: Lietuva,Vilnius Pranešimai: 53 Įstojo: 2012-04-30 |
ant kiek idomu kuro sanaudos padideja ?
----- Saab 95 2.3t 125kw ----- |
|
|
archi_archer |
Parašyta 2013-01-11, 00:47
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 203 Įstojo: 2011-10-06 |
Jei rimti specialistai čipuoja kuro sąnaudos nepadidėja arba minimaliai padidėja, aišku po to jau nuo vairavimo stiliaus viskas priklauso, kaip spausi, taip ės. Nes kaip man sakė yra kita "čipuotojų" kategorija, kur paprasčiausiai per egr apgauna kompą, kad motoras visą laik šaltas ir tada pastoviai riebų mišinį paduoda, traukia mašina, bet ir sąnaudos kyla stipriai
----- Volvo V70 mkII D5 (2003) Honda CivicCoupe 1.6i (1999) on A98 (a lot of smiles per galon) Ex. Volvo 740 2.3 85 kW (1990) mechanika. Pirmas vairuotas auto. ----- Jei neskubėsi užaugti, nereikės verkti, kad taip greitai pasenai |
|
|
Haro |
Parašyta 2013-01-11, 11:39
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 269 Įstojo: 2012-12-11 |
saab banzininiai varikliai beveik visi neturi egr
----- ----- |
|
|
Haro |
Parašyta 2013-01-11, 11:53
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 269 Įstojo: 2012-12-11 |
o cia jau nuo kojos sunkumo priklauso. Vazinejant daug maz normaliai man kuro sanaudos nepadidejo kaip buvo 11-13/100km benzo taip ir liko
nors smaugdams kuro baka isdeginau per 250km kas iseina 25-28l/100km Be cipo analogiskai isejo 3-4 litrais maziau kacerginej 10 ratu kainavo 10-15l benzo be cipo kacerginej vazuot neteko nors vokiecuose bane vazuojant ne maziau 160 ir minant iki 240km/h. taip pravazuoti apie 250-300km sanaudos buvo 14,4 l/100km tokiais greiciais vokiecuose be cipo neteko vazinet taip kad lyginti neturiu su kuo tiesa pas mane 900 2.0 turbo, bet 9-5 2.3t neka turetu skirtis nes naudoja praktiskai tokia pacia turba ir tokius pacius purkstukus o galios skirtumas viso lababo 10-15 ag, nuo to kas cipa daro priklauso... ----- ----- |
|
|
Andrew757 |
Parašyta 2013-01-11, 12:18
|
Miestas: Klaipeda Pranešimai: 58 Įstojo: 2013-01-08 |
Haro @ 2013-01-11, 11:53 rašė: o cia jau nuo kojos sunkumo priklauso. Vazinejant daug maz normaliai man kuro sanaudos nepadidejo kaip buvo 11-13/100km benzo taip ir liko nors smaugdams kuro baka isdeginau per 250km kas iseina 25-28l/100km Be cipo analogiskai isejo 3-4 litrais maziau kacerginej 10 ratu kainavo 10-15l benzo be cipo kacerginej vazuot neteko nors vokiecuose bane vazuojant ne maziau 160 ir minant iki 240km/h. taip pravazuoti apie 250-300km sanaudos buvo 14,4 l/100km tokiais greiciais vokiecuose be cipo neteko vazinet taip kad lyginti neturiu su kuo tiesa pas mane 900 2.0 turbo, bet 9-5 2.3t neka turetu skirtis nes naudoja praktiskai tokia pacia turba ir tokius pacius purkstukus o galios skirtumas viso lababo 10-15 ag, nuo to kas cipa daro priklauso... Sveiki nezinau, kaip su benzinais, taciau pas mane be cipo mieste budavo 7.2 , o su cipu dabar 6.2 , laikant iki vilniaus autostradoj 160km/h 6.5, seniau budavo 7 litrai, man bet jau sanaudos sumazejo o variklio trauka ir sukimo momentas tikrai padideju, esu labai patenkintas ----- Saab 93 1.9 TTid 132kw Toyota Avensis 2.2 D-Cat 130kw ----- |
|
|
archi_archer |
Parašyta 2013-01-11, 12:23
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 203 Įstojo: 2011-10-06 |
Haro @ 2013-01-11, 11:39 rašė: saab banzininiai varikliai beveik visi neturi egr Na aš tiksliai nzn ar per EGR apgauna, bet esmė, apgauna kompą taip, kad variklį pastoviai riebiu mišiniu maitintų. Aš kai savo atmosferinę 1,6 hondą norėjau čipuot man taip išaiškino ----- Volvo V70 mkII D5 (2003) Honda CivicCoupe 1.6i (1999) on A98 (a lot of smiles per galon) Ex. Volvo 740 2.3 85 kW (1990) mechanika. Pirmas vairuotas auto. ----- Jei neskubėsi užaugti, nereikės verkti, kad taip greitai pasenai |
|
|
Andrew757 |
Parašyta 2013-01-11, 12:34
|
Miestas: Klaipeda Pranešimai: 58 Įstojo: 2013-01-08 |
archi_archer @ 2013-01-11, 12:23 rašė: Haro @ 2013-01-11, 11:39 rašė: saab banzininiai varikliai beveik visi neturi egr Na aš tiksliai nzn ar per EGR apgauna, bet esmė, apgauna kompą taip, kad variklį pastoviai riebiu mišiniu maitintų. Aš kai savo atmosferinę 1,6 hondą norėjau čipuot man taip išaiškino na as EGR ivis issiprogramavau kartu su kietuju daleliu filtru ----- Saab 93 1.9 TTid 132kw Toyota Avensis 2.2 D-Cat 130kw ----- |
|
|
Bagdze |
Parašyta 2013-01-11, 13:04
|
Miestas: Lietuva,Vilnius Pranešimai: 53 Įstojo: 2012-04-30 |
tai kas daryt? " 3.0 negerai su cipavimu ir reikalai koks optimaliausias tada variantas tarp kuro ir galios ? koki sabba imtis ?
----- Saab 95 2.3t 125kw ----- |
|
|
Andrew757 |
Parašyta 2013-01-11, 13:10
|
Miestas: Klaipeda Pranešimai: 58 Įstojo: 2013-01-08 |
Bagdze @ 2013-01-11, 13:04 rašė: tai kas daryt? " 3.0 negerai su cipavimu ir reikalai koks optimaliausias tada variantas tarp kuro ir galios ? koki sabba imtis ? Del benzu tikrai nieko negaliu patarti nesu susidures ----- Saab 93 1.9 TTid 132kw Toyota Avensis 2.2 D-Cat 130kw ----- |
|
|
Haro |
Parašyta 2013-01-11, 14:08
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 269 Įstojo: 2012-12-11 |
Bagdze @ 2013-01-11, 13:04 rašė: tai kas daryt? " 3.0 negerai su cipavimu ir reikalai koks optimaliausias tada variantas tarp kuro ir galios ? koki sabba imtis ? 2.3 aero chip stage 1 265ag 2.3 chip stage1 235ag 2.0 chip stage1 225ag 3.0 chip stage 1 225ag 2.3 aero stage2 270ag 2.3 chip stage2 240ag 2.0 chip stage2 230ag 3.0 chip stage2 230ag 2.3 aero stage3 285ag 2.3 chip stage3 255ag 2.0 chip stage3 245ag 3.0 chip stage3 N/A 2.3 aero stage4 315ag 2.3 chip stage4 285ag 2.0 chip stage4 270ag 3.0 chip stage4 N/A 2 ir 3 chip stage`ams papildomai reikia isigyti disesnio diametro ismetimo vamzdi ir sportini oro filtra 4 stage`ui jau reikia ir purkstuku didesnio pralaidumo didesnio pralaidumo interkulerio bei didesnes turbos optimaliausias variantas tarp galios ir kuro yra 2.3 aero sekantis 2.3 po to 2.0 jai tenkina nelabai gera dinamika prie zemu sukiu o tada 3.0 na 2.0 su 3.0 galima vietom sukeisti jai reikia geresnes dinamikos prie zemu sukiu, bet jai norima daryti kazka daugiau nei 230ag tada vienareiksmiskai 2.0 Nes 3.0 daugiau kaip 230ag nelaiko ... taip kad jis ir su 200ag dirba beveik ant savo galimybiu ribos Redagavo Haro 2013-01-11, 14:18 ----- ----- |
|
|
Bagdze |
Parašyta 2013-01-11, 19:27
|
Miestas: Lietuva,Vilnius Pranešimai: 53 Įstojo: 2012-04-30 |
o kaip reikalai dyzeliu pusej ? nes kiek ziuriu skelbimai pilni 3,0 l tai itariu jie ir nekazka tikriausiai koks 2,2 ar 1,9 bet juose kw mazoka mano manymu
----- Saab 95 2.3t 125kw ----- |
|
|
Haro |
Parašyta 2013-01-11, 20:21
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 269 Įstojo: 2012-12-11 |
Bagdze @ 2013-01-11, 19:27 rašė: o kaip reikalai dyzeliu pusej ? nes kiek ziuriu skelbimai pilni 3,0 l tai itariu jie ir nekazka tikriausiai koks 2,2 ar 1,9 bet juose kw mazoka mano manymu 3.0TDI variklis vazuoja tikrai labai gerai bet deje neilgai po to arba remontas kuris gali ir 7k lt kainuoti arba naujas variklis kazkas apie 20k lt 1,9 Tdi vazuoja vangokai na nebent 110kw bet jam irgi reikia cipo po cipo turi mazdaug 130kw su tokia arkliu kaimene jau vazuoti galima ir pakankamai sunku 9-5 gana neblogai velka is vietos. 2.2. yra traktorius vazuoja letai bet uztikrintai valgo apie 8-9l/100km mieste ----- ----- |
|
|
Oras |
Parašyta 2013-01-11, 20:55
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 1287 Įstojo: 2009-10-26 |
Haro @ 2013-01-11, 20:21 rašė: 2.2. yra traktorius vazuoja letai bet uztikrintai valgo apie 8-9l/100km mieste Neuprantu, kodel visi varo ant 2.2 varikliu... Dabar lakstau su Opeliu 2.2 92kw (tas pats variklis kaip saabe jei kas nezino), tai traukos PER AKIS ! Skrenda masiniukas kaip reikiant, nei trasoj traukos lenkimui truksta, nei mieste. O vis delto kasdiena vazineju su masina kuri turi 103kw, o maniske dar ir cipuota, bet tikrai nedrisciau teigti, jog 2.2 variklis bukas ir netraukia. ----- S80 2.4i V70 TDI 740 2.3 940 2.3 turbo 850 2.0 20v projektas Kibiron (parduotas) 850 2.0 T-5 Saldytuvas (parduotas) Suzuki SV650 KTM EXC-F 250 ----- |
|
Puslapis 1 iš 2: 1|2
peršokti į forumą: |