Tema | Forumas | Ats. | Naujausia žinutė |
---|---|---|---|
Interkulerio tarpinė(tarpiklis) ar yra kiti galimi pavadinimai? | Variklis | 1 | 2018-03-27, 14:41 |
galvos slifavimas v70n 2002m 120kw | Variklis | 3 | 2017-04-17, 23:09 |
Volvo 850 2.5TDI vožtuvų dangtelio tarpinė | Variklis | 3 | 2015-09-08, 22:10 |
Kur gauti vandens siurblio tarpinę? | Variklis | 2 | 2014-08-08, 15:35 |
2002-2005m D5 120KW variklio galvos nuemimas ir uzdejimas | Variklis | 3 | 2014-06-25, 22:24 |
AutoVikingai.lt - Volvo ir Saab - švediškų automobilių klubas ir forumas | Technika | Volvo V70-II, S60, S80, XC70/90 | Variklis
Kas naršo čia? 1 svečiai
Galvos tarpinė(s)
|
|
rimcius |
Parašyta 2022-07-09, 17:20
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 2346 Įstojo: 2014-02-15 |
Pasidariau pakaitiniam varikliui aušinimo skysčio CO2 testą ir gavau teigiamą rezultatą. Nežinau ar per ~2000Km aš uždrožiau su savo turbinos pakeltu slėgiu, ar jis jau nuvargęs buvo, bet klausimas kitkame:
Jeigu išties pakeltas turbinos slėgis plėšo tarpines, kokie realūs sprendimai nemažinant slėgio? Gal nuo turbobenzų tinka, jeigu jos patvaresnės? Žinau, kad į gamyklišką keičiant, reikia pirmai nusiardyti ir tik pagal esamą tarpinę parinkinėti sekančią... Būtų įdomu išgirsti su tuo susidūrusius veikėjus ir kokius sprendimus sėkmingai taikėt ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
Suvalkietis |
Parašyta 2022-07-12, 21:31
|
Miestas: Kaunas Pranešimai: 37 Įstojo: 2017-03-21 |
rimcius @ 2022-07-09, 17:20 rašė: Pasidariau pakaitiniam varikliui aušinimo skysčio CO2 testą ir gavau teigiamą rezultatą. Nežinau ar per ~2000Km aš uždrožiau su savo turbinos pakeltu slėgiu, ar jis jau nuvargęs buvo, bet klausimas kitkame: Jeigu išties pakeltas turbinos slėgis plėšo tarpines, kokie realūs sprendimai nemažinant slėgio? Gal nuo turbobenzų tinka, jeigu jos patvaresnės? Žinau, kad į gamyklišką keičiant, reikia pirmai nusiardyti ir tik pagal esamą tarpinę parinkinėti sekančią... Būtų įdomu išgirsti su tuo susidūrusius veikėjus ir kokius sprendimus sėkmingai taikėt Prieš 1,5 savaitės užklaužiau saviškį T5, 191 kW. Aišku jau buvo kilę klausimų kiek jis gyvas su 400k km rida + chipu. Sprendimas: kitas T5, su 191 kW (rida 200k km) + pakeisim dėžę (iš mechano į šviežesnį mechaną) + pasitikrinsim smargratį su sankaba = ir vėl eis kap bitė ----- Volvo S60, T5 ----- |
|
|
rimcius |
Parašyta 2022-07-13, 07:43
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 2346 Įstojo: 2014-02-15 |
Tą patį pasidariau prieš ~2500Km: šviežesnis variklis, sveikesnė dėžė su blokiruote. Bet nemanau, kad kas porą tūkstančių kilometrų apsimoka keitinėti variklius
Todėl reikia sprendimo, kad nesikartotų tokie fokusai, jeigu išties kaltas turbinos sukeltas slėgis. ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
peršokti į forumą: |