Tema | Forumas | Ats. | Naujausia žinutė |
---|---|---|---|
ECM-6805 boost pressure control | Variklis | 25 | 2018-04-10, 20:25 |
boost pressure regulation incorrect flow | Variklis | 2 | 2017-02-15, 11:48 |
AutoVikingai.lt - Volvo ir Saab - švediškų automobilių klubas ir forumas | Technika | Pasidaryk pats (DIY)
Kas naršo čia? 1 svečiai
Headlight pressure washer
|
|
rimcius |
Parašyta 2018-10-09, 22:57
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 2346 Įstojo: 2014-02-15 |
Po ilgos pertraukos ir nevisai sėkmingų bandymų, galiausiai pajungiau savo 2002 metų Volwanui priekinių žibintų aukšto slėgio apiplovimo sistemą. Kaip visada ačiū Rycckai už detales.
Pradėjau nuo skylių frezavimo savajame bamperyje. Pasiskolinęs bamperį jau su esamom skylėm atlikau matavimus, pasigaminau trafaretą bei išfrezavau skyles. Nors jau čia pastebėjau, kad naujesnių metų bamperiai turi kiek kitokius kontūrus. Primatavus dangtelius, juos pašlifavau, gruntavau ir padengiau kėbulo spalva. Nėra idealu, bet geriau nei palikti juodus Ir manydamas, kad čia sudėtingiausia dalis, kuri visai neblogai pavyko, padėjau projektą eilėn dėl laiko stokos. Tačiau visas įdomumas dar tik laukė Naujas iššūkis: kaip naujos sistemos esančius 6 laidus adaptuoti mano automobilyje esantiems 4iems... Gerai, kad 2004 V70tuke yra analogiškas langų apiplovimo bakelis ir vietoj dviejų atskirų siurbliukų kaip pas mane, stovi vienas su dviem išėjimais. Tada ir kilo mintis paduoti du + laidus dviejų išėjimų siurbliukui, nes naujasis bakelis 8693773, turi tik vieną lizdą langų apiplovimui. Išardžius originalų kištuką sulitavau naujus laidus, kad viskas jungtųsi į esamą sistemą ir tvarkingai veiktų. Priekinių žibintų apiplovimą dubliavau su priekinio stiklo apiplovimu. Ir čia prasidėjo įdomiausia dalis... Pergaminęs elektrinę dalį pradėjau rinkti viską atgalios, kas truko labai trumpai: naujasis bakelis netinka. Dar kartą peržiūrėjus antros kartos Volvo V70 langų/žibintų apiplovimo dalių duombazę priėjau išvados, kad iš 4 product number'ių, tik šitas netinkantis bakelis turi lizdą aukšto slėgio siurbliui žibintų apiplovimui. Nusprendus likti prie projekto, nes ir bamperis jau perdarytas, ir laidai pergaminti, bandyta šildant bakelio korpusą deformuoti ir adaptuoti pagal esamą vietą. Tačiau patyrus fiasko, išvada, kad nieko nesigaus, ėmė leisti šaknis..... Bet užsispyrimas pagimdė idėją panaudoti originalų bakelį: Iš donoro paimtas aukšto slėgio siurbliuko tvirtinimas ir priklijuotas/prilituotas prie originalo: Aukšto slėgio siurbliuko pajungimui panaudota pneumatinė žarnelė, kurią pašildžiau ir suformavau, kad atitiktų diametras bei kontūrai. Tarpiniams sujungimams panaudota kas buvo po ranka. Ir galutiniame rezultate gavosi visai neblogas Frankenbakelis Sumetus į vietą - puikiai tiko ir viskas funkcionuoja. Belieka bagažinėj vežiotis bačką ploviklio ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
Edvakas |
Parašyta 2018-10-10, 08:30
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 2224 Įstojo: 2010-04-23 |
Beveik 'bolt on' Svarbu kad po dviejų mėnesių neateitų noras atsijungti sistemos dėl skysčio sąnaudų
----- ----- |
|
|
ArturasJo |
Parašyta 2018-10-11, 08:36
|
Klubo narys Miestas: Kaunas Pranešimai: 3808 Įstojo: 2010-01-05 |
Edvakas @ 2018-10-10, 10:30 rašė: Beveik 'bolt on' Svarbu kad po dviejų mėnesių neateitų noras atsijungti sistemos dėl skysčio sąnaudų Ypač kai purškia kartu su langų apiplovimu... ----- Volvo XC70 D5 Auto '06 Volvo 480 S 2,0 Mech '93 Volvo 240 B230F Auto '87 Volvo 480 ES 1,7 Mech '91 Volvo 740 B234F Mech '88 Volvo 740 B200E Mech '89 ----- "Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety." Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927 |
|
|
rimcius |
Parašyta 2018-10-11, 10:50
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 2346 Įstojo: 2014-02-15 |
Visą tai, kolegos, žinau, nes ir pats parašiau savo poste
Bet sutikit, kad toks pajungimas ypatingai ne efektyvus, jeigu nenaudojamas joks stiklo impregnantas Kadangi ne pirmus metus naudoju Aquapel, kuris laaabai pasiteisina stiklo greitam nuvalyme, todėl ant priekinio purkšti reikia mažai. O kas kartą davus porciją ploviklio ant žibintų - tik pailgina laiką, per kurį purvas nenuvalomai prikempa ant stiklo ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
ArturasJo |
Parašyta 2018-10-11, 12:06
|
Klubo narys Miestas: Kaunas Pranešimai: 3808 Įstojo: 2010-01-05 |
Gal galima plačiau apie Aquapel?
----- Volvo XC70 D5 Auto '06 Volvo 480 S 2,0 Mech '93 Volvo 240 B230F Auto '87 Volvo 480 ES 1,7 Mech '91 Volvo 740 B234F Mech '88 Volvo 740 B200E Mech '89 ----- "Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety." Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927 |
|
|
rimcius |
Parašyta 2018-10-11, 12:11
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 2346 Įstojo: 2014-02-15 |
Labai geras pavyzdys, net neklausant kas ką sako:
https://youtu.be/... O čia gan senas, bet geras palyginimas: https://youtu.be/... Redagavo rimcius 2018-10-11, 12:12 ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
Edvakas |
Parašyta 2018-10-11, 15:45
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 2224 Įstojo: 2010-04-23 |
Kiek laiko jaučiasi efektas?
----- ----- |
|
|
rimcius |
Parašyta 2018-10-11, 15:48
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 2346 Įstojo: 2014-02-15 |
Apie 5-6 mėnesius. Daug priklauso nuo priekinio stiklo kondicijos, valytuvų kondicijos/kokybės bei langų ploviklio kokybės
Na ir kiek lietaus, purvo bei greičio ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
ArturasJo |
Parašyta 2018-10-12, 11:47
|
Klubo narys Miestas: Kaunas Pranešimai: 3808 Įstojo: 2010-01-05 |
O kaip draugauja ju plastikiniais žibintų stiklais?
----- Volvo XC70 D5 Auto '06 Volvo 480 S 2,0 Mech '93 Volvo 240 B230F Auto '87 Volvo 480 ES 1,7 Mech '91 Volvo 740 B234F Mech '88 Volvo 740 B200E Mech '89 ----- "Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety." Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927 |
|
peršokti į forumą: |