Tema | Forumas | Ats. | Naujausia žinutė |
---|---|---|---|
Trukčiojimas ant žemų apsukų, smūgiavimas stabdant. | Įvairios tech. diskusijos | 2 | 2023-07-01, 19:48 |
Sveiki, ieskomas desines puses volvo s60 2003m. priesrukinis zibintas | Perku | 1 | 2019-09-16, 22:05 |
Pašalinis garsas nuo generatoriaus pusės | Variklis | 37 | 2019-09-07, 09:09 |
PARDUODU S80 II bamperio ruko groteles desines puses | Volvo V70-II, S60, S80, XC70/90 | 1 | 2018-09-14, 15:19 |
PERKU Veidrodelio posukio stikliuka vairuotojo puses S80 II | Perku | 1 | 2018-09-14, 15:17 |
AutoVikingai.lt - Volvo ir Saab - švediškų automobilių klubas ir forumas | Technika | Volvo S40/V40 | Stabdžiai
Kas naršo čia? 1 svečiai
Puslapis 1 iš 2: 1|2
|
Reikalingas patarimas is technines puses del vibracijos stabdant
|
|
Donce |
Parašyta 2011-05-13, 03:21
|
Miestas: UK/Ukmerge Pranešimai: 488 Įstojo: 2007-10-20 |
Draugeliui atsitiko toks nemalonus ivykis pries keleta menesiu – uzsisnekejo ar susigincyjo su savo antraja puse ir bevaziuojant uzleke ant bordiuro Greitis nebuvo didelis, tik is vietos buvo pajudeje, bet smugis buvo nemazas. Auto V40 2002m. Pirma ir didziausia smugi gavo priekinis kairys ratas, paskiau desinys. Nes vaziavo skersai link bordiuro. Zodziu praleke visais keturiais. Priekinis kairys akivaizdziai paeje labiau link masinos vidurio: linko sakes ir 2 padangos ismest. Prakale skyles nepataisomai. Gerai, kad padangos jau buvo i pabaiga.
Taigi padarem tokius remontus: pakeitem kairines sakes, subalansavom ratus uzdejus naujas padangas. Buvo padarytas suvedimas. Tiesa apie ratus. Smugis buvo stiprus, bet originalai atlaike. Yra nedideli musimai, bet nieko rimto. Po balansavimo mazdaug prie 120kmh ir daugiau buvo juntama nedidele vibracija vaire. Nusprendem dar syki subalansuot, bet kitur. Dare vienas vyriokas prie akiu. Paprasiau, kad pazaistu su ratais ir padangas pasukinetu aplink ratlanki, gal pagaus geresni svorio centra, nes buvo uzdeti svareliai po 40gramu ant abieju priekiniu tiek vienoj, tiek kitoj ratlankiu pusej. Rezultate islosem keleta gramu. Pasukinejes padangas, pagavo geras padetis kur tik tereikejo 5-10 gramu svareliu. Vyriokas patikino, kad siaip ratai geri, ne kiausiniai ir po smugio nesideformavo. Taivanui jau butu buve pipiec. Po siu proceduru vibracija neisnyko. Buvo juntama, nors nezymiai. Kilo minciu, kad gal jau ir stabdziu diskai gali itakoti, nes taip pat buvo prie pabaigos ir kaip tik ruosesi keist. Stabdant jau gerokai drebejo ne tik vairas bet ir visa masina. Drebejo ir pries uzlekiant ant bordiuro ne ka maziau. Zodziu nupirko diskus su kaladem. Pakeitem kaip priklauso. Tik uzdejus naujus, vibracijos stabdant kaip ir nebuvo, nors sunku pasakyt, nes nebuvo drastiskai stabdoma prie didesniu geiciu kol kalades neprisitryne. Stabdant mazdaug prie 60kmh nieko nesijaute. Bet po kurio laiko atsirado vibracija ir ganetinai bjauroka stabdant prie 80 ir daugiau. Patariau pirkt stebule su visu komplektu ir keist. Nupirkom ebay jo modeliui abi stebules priekiniams ratams. Buvo uz gera kaina. Su visais guoliais, spindeliais, disku apsaugom ir t.t. Is pradziu pakeitem kairia puse: rezultate vaziuojant 120 ir daugiau – jokios vibracijos vaire. Faktiskai idealu, kaip ir buvo anksciau, bet stabdant vibracija neisnyko, nors sumazejo akivaizdziai. Tai dabar toks klausimas pasistojo: diskai tai faktiskai nauji beveik, pravaziuota kazkur apie 1000km, bet ar galejo nauji diskai susimetyt del blogos stebules? Logiskai mastant, galejo… As pats asmeniskai nebuvau susidures su tuom. Ka tokiu atveju geriau daryt? Diskai ir kalades pas ji Pagid (apie kurias ir as galovoju), nes siaip stabdo efektyviai. Gal pirkt viena diska ir bandyt keist? O gal nepirkt visai ir vazinet, taupant piniga? Vibracija nera bjauri, gyvent galima. Palyginus, kaip buvo iki stebules keitimo, tai dabar baika. Bet kiek su ta “baika” vibracija galima vaziuot ir ar nesidarys blogiau? Galbut dar kasnors gali itakot? Nors lyg ir nebera kam. Jei pussasis butu linkes, butu jautesi visa laika… Taigi dabar tokia situacija, kad nera aisku, kas daryt: pirkt kita nauja toki pat diska? Bet jei nepades ir pasirodys, kad reikia dar vieno? Tada bendra suma gaunasi nemaza. Be to uz vos vos didesne suma rinkoje pasirode originalus diskai su kaladelem. Tiesa, pakeitem ir desinio rato stebule, bet jokio rezultato nedave – jokiu pokyciu. Buvo nuvares pasitikrint suvedima po keitimu – idealu ir nieko daryt nereikia. Busim dekingi uz suteikta technine info ir patarimus… Daug prirasiau. Kitaip, trumpai, keliais sakiniais paaiskint nemoku. Bet paaiskinau visa situacija nuo A iki Z. Taigi nebus bereikalingu klausimu… P.S. Nesigincykit su bobom masinoj, nes ant bordiuro uzvaziuosit ----- S40 T4 1998 vis dar rieda Honda Accord MK8 2009 2.2i-dtec remap Honda CRV MK3 2010 2.2cdti remap XC90 D5 '08 R-Design Manual Black Metalic 215bhp Remap/DPF/EGR Off - parduota ----- |
|
|
Stas |
Parašyta 2011-05-13, 08:45
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 445 Įstojo: 2008-09-09 |
Tai gal dar ir gala ismuse, ar ne tikrinot???
----- VOLVO S40 2001 1.6 80kW 109AG Galiu parduot... Vilnius |
|
|
OxyGen |
Parašyta 2011-05-13, 09:08
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 86 Įstojo: 2007-03-10 |
jei stabdant daugiau vairas dreba, mėginkit pažiūrėt vairo traukes. Bent jau man vairo ir stabdžių drebėjima panaikino traukių ir disku keitimas, diskai jau buvo prie pabaigos, bet ir traukės sudėvėtos
----- Volvo 440 1.8 '96 Volvo 850 2.0 T5 '95 Skype marius6000 Vilnius |
|
|
Donce |
Parašyta 2011-05-13, 13:56
|
Miestas: UK/Ukmerge Pranešimai: 488 Įstojo: 2007-10-20 |
Su galu kaip ir viskas OK, nieko nepastebeta. Suvedimas geras, isvirtimas taip pat. Pries pora savaiciu keitesi ir galinius diskus i naujus. Gal net nera gerai prisitryne kol kas, bet siaip viskas tas pats. Vibracija isliko tokia pat, kaip ir pries galiniu keitima.
Traukes tikrinom, kiek leido salygos. Klebejimu, barskejimu nepastebeta. Pirmas ir didziausias smugis teko priekiniam kairiajam ratui. Velgi gryztu prie to paties klausimo: ar galejo siuo atveju naujas diskas susimetyt del deformuotos, pazeistos stebules, guolio, spindelio? ----- S40 T4 1998 vis dar rieda Honda Accord MK8 2009 2.2i-dtec remap Honda CRV MK3 2010 2.2cdti remap XC90 D5 '08 R-Design Manual Black Metalic 215bhp Remap/DPF/EGR Off - parduota ----- |
|
|
Efka |
Parašyta 2011-05-13, 17:26
|
Miestas: Kaunas Pranešimai: 2289 Įstojo: 2007-10-16 |
O stabdziu suportai normaliai dirba vazineja abi kalades normaliai?
----- Volvo V70 2,5D 2000. Volvo 850 2.0 20V 1993. parduota. ----- |
|
|
Neegzistuojantis vartotojas |
Parašyta 2011-05-13, 18:24
|
|
Dėl stabdžių: Testas su stabdžiu stendu atsakys i klausimus dėl disku kaladžių suportu (kaina 20 lt)
Vibracija : Jei ratai tiesus,nereikia volcavimo,žiurime varomaji velena (pusaši šiuo atveju) Tik patikrinus minetinas pozicijas galima testi diskusija,dabar burimas is kavos tirsčiu... ----- |
|
|
Donce |
Parašyta 2011-05-13, 23:03
|
Miestas: UK/Ukmerge Pranešimai: 488 Įstojo: 2007-10-20 |
Efka @ 2011-05-13, 17:26 rašė: O stabdziu suportai normaliai dirba vazineja abi kalades normaliai? Lygtais normaliai. Pries keiciant diskus, buvo suteptos kreipianciosios. Pries tai buvusios kaladeles sudilo beveik tolygiai. Neriuxs @ 2011-05-13, 18:24 rašė: Dėl stabdžių: Testas su stabdžiu stendu atsakys i klausimus dėl disku kaladžių suportu (kaina 20 lt) Vibracija : Jei ratai tiesus,nereikia volcavimo,žiurime varomaji velena (pusaši šiuo atveju) Tik patikrinus minetinas pozicijas galima testi diskusija,dabar burimas is kavos tirsčiu... Kad testas su stabdziu stendu atsakys i kai kuriuos klausimus, as tikiu. Bet ar testas atsakys i pagrindini mano klausima, kuri dar syki kartoju: ar galejo priekinis stabdziu diskas susimetyt del deformuotos stebules? Turbut nelabai tas testas atsakys, o tik parodys, kad tarkim diskas susimetes, jei siuo atveju jis susimetes, del ko yra pagrindo itart. ----- S40 T4 1998 vis dar rieda Honda Accord MK8 2009 2.2i-dtec remap Honda CRV MK3 2010 2.2cdti remap XC90 D5 '08 R-Design Manual Black Metalic 215bhp Remap/DPF/EGR Off - parduota ----- |
|
|
ArturasJo |
Parašyta 2011-05-13, 23:17
|
Klubo narys Miestas: Kaunas Pranešimai: 3808 Įstojo: 2010-01-05 |
Dėl deformuotos stebulės - taip
----- Volvo XC70 D5 Auto '06 Volvo 480 S 2,0 Mech '93 Volvo 240 B230F Auto '87 Volvo 480 ES 1,7 Mech '91 Volvo 740 B234F Mech '88 Volvo 740 B200E Mech '89 ----- "Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety." Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927 |
|
|
Neegzistuojantis vartotojas |
Parašyta 2011-05-13, 23:17
|
|
diskas susimetyt del deformuotos stebules Kad smugio metu deformuoti stebule,taip kad pakeistas diskas deformuotusi, man ne tik matyt bet ir girdet neteko..... ----- |
|
|
ArturasJo |
Parašyta 2011-05-13, 23:19
|
Klubo narys Miestas: Kaunas Pranešimai: 3808 Įstojo: 2010-01-05 |
Neriuxs @ 2011-05-14, 01:17 rašė: diskas susimetyt del deformuotos stebules Kad smugio metu deformuoti stebule,taip kad pakeistas diskas deformuotusi, man ne tik matyt bet ir girdet neteko..... Man teko matyti gavusį smūgį iš šono. ----- Volvo XC70 D5 Auto '06 Volvo 480 S 2,0 Mech '93 Volvo 240 B230F Auto '87 Volvo 480 ES 1,7 Mech '91 Volvo 740 B234F Mech '88 Volvo 740 B200E Mech '89 ----- "Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety." Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927 |
|
|
Neegzistuojantis vartotojas |
Parašyta 2011-05-13, 23:22
|
|
As kaip suprantu diskai buvo keisti ir pakeistas diskas susideformavo nuo "linkusios" stebules....Stebuliu linkimai yra daznas reiskinys kebulisto praktikoje
----- |
|
|
ArturasJo |
Parašyta 2011-05-13, 23:27
|
Klubo narys Miestas: Kaunas Pranešimai: 3808 Įstojo: 2010-01-05 |
Neriuxs @ 2011-05-14, 01:22 rašė: As kaip suprantu diskai buvo keisti ir pakeistas diskas susideformavo nuo "linkusios" stebules....Stebuliu linkimai yra daznas reiskinys kebulisto praktikoje tik šiuo atveju su nauju disku turėjo iš karto vibracija atsirast. ----- Volvo XC70 D5 Auto '06 Volvo 480 S 2,0 Mech '93 Volvo 240 B230F Auto '87 Volvo 480 ES 1,7 Mech '91 Volvo 740 B234F Mech '88 Volvo 740 B200E Mech '89 ----- "Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety." Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927 |
|
|
Neegzistuojantis vartotojas |
Parašyta 2011-05-13, 23:35
|
|
Tokiun atveju butu labai sunkiai tiketinas dalykas,stebule gaunasi ant tiek tvirta kad deformuoja ir disko ir ratlankio plokstumas prisukant ratlanki prie stebules???? Man rods kazkas kazkur kazko nesuziuri ir istorija issirutulioja i neimanomus variantus....
----- |
|
|
Donce |
Parašyta 2011-05-14, 02:24
|
Miestas: UK/Ukmerge Pranešimai: 488 Įstojo: 2007-10-20 |
ArturasJo @ 2011-05-13, 23:27 rašė: tik šiuo atveju su nauju disku turėjo iš karto vibracija atsirast. Vibracija gal ir buvo, bet po nauju disku keitimo stabdziai nebuvo isminami tiek, kad ji pasijaustu. Norejo, kad kalades prisitrintu kuo geriau. Kad diskai apsidirbtu termishkai. Tik veliau buvo juntama vis labiau ir labiau. Paskiau pakeitem stebule: visa komplekta su stebule, guoliu, spindeliu ar kaip jis vadinasi. Vibracija isnyko vaziuojant 120km ir daugiau. kaip minejau - ant kelio auto riedejo tiesiog puikiai be jokiu vibraciju. Iki keitimo jautesi vibravimas. Vaziavom tiek su mano, tiek su jo auto - ir skirtumas jautesi. Ratai puikiai subalansuoti naudojant kuo maziau svareliu. Naujiems diskams apsidirbus ir kaladem prisitrynu, stabdant vibracija vis del to buvo, bet jau nebe tokia smarkiai juntama iki pakeiciant stebule. Kitas variantas - lievi diskai. Kas mazai tiketina, bet... As neatmetu ir to varianto, tik pasilieku siuo atveju paskutini kol kas. Nors pirkta is gerai zinomo mazmenininko angluose ir nelabai norisi tiket, kad lievaka stumtu. Siaip dekui uz mintis. Reiketu aisku ant stendo pastatyt, bet kad cia angluose salimais nieko nera pas mus, kur gyvenam, tai ir bandom burt is kavos tirsciu ir nelabai. Pats as asmeniskai esu nusviles pas tuos sudarankius anglus, kurie net tepalu deramai nemoka pakeist, tai remontuot pas juos ir nebeskubam. Belieka kreiptis cia patarimu. Neriux minejai apie pussasius... Jei jie butu deformuoti ar vienas is ju, turbut vibruotu vairas o gal ir visa masina tiesiog greiciau vaziuojant, ar as klystu??? O dabar masinike rieda tiesiog be priekaistu iki pradedi stipriau stabdyt... Tiesa dar pamastymas... Gal ne pati stebule deformavosi, o spindelis kazkiek linko kazkuriojoje vietoje? Kad ir keleta desimciu milimetro daliu? Suportas juk tvirtinasi prie spindelio, o diskas jau ant stebules. Gal uzteko tu keletos desimciu mm daliu kad diskas uzsiskersuotu? Ir stabdant, visos trinties jegos pasiskirstytu labai netolygiai, del to atsirastu diske perkaitimai ir susimetytu del to? Reikes dar viena varianta isbandyt - susikeist ratais. ----- S40 T4 1998 vis dar rieda Honda Accord MK8 2009 2.2i-dtec remap Honda CRV MK3 2010 2.2cdti remap XC90 D5 '08 R-Design Manual Black Metalic 215bhp Remap/DPF/EGR Off - parduota ----- |
|
|
ArturasJo |
Parašyta 2011-05-14, 07:49
|
Klubo narys Miestas: Kaunas Pranešimai: 3808 Įstojo: 2010-01-05 |
Dar vibracija gali būti nuo padangų arba protektoriaus rašto. Būna, kad prie didelio greičio padanga deformuojasi netolygiai ir atsiranda vibracija. Aš turiu tokias padangas, kur važiuojant viskas OK, bet kai pradedi stabdyti - atrodo, kad važiuoklėje sveikos vietos nebeliko.
Aišku, jei pakaboje ir traukėse yra bent šiek tiek laisvunų, tai vibracijos pojūtį dar labiau sustiprina. ----- Volvo XC70 D5 Auto '06 Volvo 480 S 2,0 Mech '93 Volvo 240 B230F Auto '87 Volvo 480 ES 1,7 Mech '91 Volvo 740 B234F Mech '88 Volvo 740 B200E Mech '89 ----- "Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety." Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927 |
|
|
Neegzistuojantis vartotojas |
Parašyta 2011-05-14, 09:10
|
|
Manau cia vienintele beda tai kad automobilis Anglijoje,su meistrais ten kaip supratau is pasakojimo nekas,todel ir problema lieka neisspresta.
----- |
|
|
Efka |
Parašyta 2011-05-14, 13:35
|
Miestas: Kaunas Pranešimai: 2289 Įstojo: 2007-10-16 |
Na su drebejimu as irgi pradejau kariaut, viena stabdziu diska pakeitus vibracija gerokai sumazejo Reiks kesintis ir i kita diska, plius reiks guolius keist, bo sitie irgi gali itakoti.
----- Volvo V70 2,5D 2000. Volvo 850 2.0 20V 1993. parduota. ----- |
|
|
Efka |
Parašyta 2011-05-14, 19:19
|
Miestas: Kaunas Pranešimai: 2289 Įstojo: 2007-10-16 |
Nu vo vibracija sekmingai panaikinta Ir pigiai
----- Volvo V70 2,5D 2000. Volvo 850 2.0 20V 1993. parduota. ----- |
|
|
ArturasJo |
Parašyta 2011-05-15, 21:02
|
Klubo narys Miestas: Kaunas Pranešimai: 3808 Įstojo: 2010-01-05 |
Efka @ 2011-05-14, 21:19 rašė: Nu vo vibracija sekmingai panaikinta Ir pigiai Tai pasidalink patirtimi. ----- Volvo XC70 D5 Auto '06 Volvo 480 S 2,0 Mech '93 Volvo 240 B230F Auto '87 Volvo 480 ES 1,7 Mech '91 Volvo 740 B234F Mech '88 Volvo 740 B200E Mech '89 ----- "Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety." Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927 |
|
|
Efka |
Parašyta 2011-05-15, 21:17
|
Miestas: Kaunas Pranešimai: 2289 Įstojo: 2007-10-16 |
ArturasJo @ 2011-05-15, 21:02 rašė: Efka @ 2011-05-14, 21:19 rašė: Nu vo vibracija sekmingai panaikinta Ir pigiai Tai pasidalink patirtimi. Pakeisti abu galiniai stabdziu diskai. ----- Volvo V70 2,5D 2000. Volvo 850 2.0 20V 1993. parduota. ----- |
|
Puslapis 1 iš 2: 1|2
peršokti į forumą: |