Tema | Forumas | Ats. | Naujausia žinutė |
---|---|---|---|
Volvo V60 plug-in pristatymas (įspūdžiai, foto, komentarai) | Klubo renginiai | 20 | 2014-05-02, 19:33 |
Slalomas Maišiagaloje (foto, video, komentarai...) | Klubo renginiai | 120 | 2012-12-25, 22:45 |
Naujojo Volvo V40 pristatymas (foto, video, komentarai...) | Klubo renginiai | 25 | 2012-11-24, 02:13 |
Pasodink medį 2012 (Foto, video, komentarai...) | Klubo renginiai | 75 | 2012-09-27, 22:05 |
Kauno autodienos 2012 (foto, įspūdžiai, komentarai) | Renginiai vykstantys Lietuvoje | 3 | 2012-09-24, 11:22 |
AutoVikingai.lt - Volvo ir Saab - švediškų automobilių klubas ir forumas | Technika | Volvo V70-II, S60, S80, XC70/90
Kas naršo čia? 1 svečiai
S60 T5 - komentarai?
|
|
ABL |
Parašyta 2012-06-20, 10:33
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 32 Įstojo: 2011-04-18 |
Sveiki,
kadangi esu gausiai nepatenkintas savo S80'to apsisukimo spinduliu bei netraukimu, tai galvoju rudeniop pasikeist auto. Galvoju paimt kokį S60, 2.5 T5, mechanika. Pasižvalgiau mobile.de - iki 20KLt yra variantų, tai gal koks ir išeitų... (juo labiau, kad visi tie pričindalai, kaip navi, liukai ir pan. - nedomina). Tai, jei kas tokį draivinat - mestelkit komentarų šiais klausimais: - apsisukimo spindulys (praktinis - teorinius skaičiau). Su I6 varikliu S80'tas yra visiškas gaidys - kiemuose ar kt. parkavimo vietose net nerizikuoju bandyt į siauresnes vietas įlysti... Amžinai vairas ties ribotuvu, siurblys dainuoja, sukiojies 10 minučių - o tolko nulis ;-) Girdėjau, kad S60R labai keikė dėl apsisukimo spindulio - bet gal pas T5 paprasčiau (juo labiau, nėra AWD)? - praktiniai vairavimo įspūdžiai? Nesiruošiu kasdien smaugt ir lakstyt, bet - turėjau skarbonkę, 180hp/t, dabar turiu tą nesamonę su 200 kumelių ant popieriaus - nu nesivažiuoja nors tu ką. Malonu sėdėt, malonu lėkt trasoje, bet mieste važinėt vis tiek reikia sukandus dantis, kai taip nevalina. Tai jei 2.5 T5 "traukia" bei "vairuojas" (čia tokios subjektyvios frazės ;-) - tai labai gerai ;-) Su mano ~15KKm per metus visokie dyzeliai neapsimoka, nebent dujos - bet speju visokie tokie turbininiai nelabai myli dujas... Gal dar kokių variantų pasiūlysit (babkės iki 20KLt "all included"? ----- Volvo S80 T6/2.9 (out) Volvo S80 II 2.5T ----- |
|
|
Vyskups |
Parašyta 2012-06-20, 10:38
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 2762 Įstojo: 2008-11-20 |
Apsisukimo spindulys toks pat pas S60 tik gale vietos mažiau
Vairuojasi praktiškai taip pat nes bazė tai ta pati. 2,5T NĖRA T5. T5 yra 2,3T. Jeigu netenkina apsisukimo spindulys tai ne tau Volvo Mane kiemuose kuo puikiausiai tenkina ir išsisukt visur galiu. Bet kai bijai priekį nubraukt, o galo nejauti tai gali ilgai ten durniuot kiemuose. ----- Volvo XC70 III, D5, AT, MY09 Volvo V70 III, 2,0D, MT, MY10. Volvo 2.4D 96kw '02 S60 + chip = D5 + chip - parduota Šalimais garaže Peugeot Boxer - ilgas, didelis, 2,8d, '05 Skoda Octavia Combi 2,0tdi 16v DSG '07 Toyoto corolla 2,0 d-4d '00 www.idola.lt www.voveresnamai.lt https://www.facebook.com/voveresnamai/?fref=ts ----- =FORUMO MODERATORIUS= Nieko nėra tipiškesnio, kaip talentingi žmonės, nepasiekę savo gyvenime jokios sėkmės Jeigu tu nori turėti tai, ko niekad neturėjai - turi padaryti tai, ko niekad nedarei. |
|
|
Čiopa |
Parašyta 2012-06-20, 10:44
|
Miestas: Mažeikiai Pranešimai: 5180 Įstojo: 2007-03-12 |
Su S60 neteko daug važiuoti, bet įtariu, kad su apsisukimo spinduliu ne kažkas geriau... Mano galva prie to galima priprasti , bet kiekvienam savo... Kas liečia variklį tai T5 nėra tas pats, kas 2,5T. Turėjau S80 T5, labai erzindavo turbo lagas, iš esmės ne mieste su tokiu varikliu važinėti, nes turbina įsisuka nuo 3000-3500 apsukų ir tada jau reikia gerai įsikibti į vairą . O prie mažesnių apsukų labai jau vangus važiavimas...
Tarp kitko S60 2,5T pardavinėja gedux28, pasiklausinėk išsamiau pas jį . ----- Volvo S80 D5 '03 AW55-50 ex. Volvo S80 2.5D '99 AW50-42 ex. Volvo S80 T5 '99 M56 ex. Saab 9-3 2.2tid '03 ex. Volvo XC70 D5 '02 AW55-50 ex. Volvo S40 1.8 '97 ----- |
|
|
bezpredelas |
Parašyta 2012-06-20, 11:14
|
Miestas: aachen/DE Pranešimai: 794 Įstojo: 2009-07-19 |
2,5T (200-210ag) bus dinamishkesnis prie zemu nei T5 (250-260ag), mano asmeniniais isitikinimais turbo, o ypac TURBO su LPG nedraugaus, tada jamk gamyklini bi-fuel 2,4 (140ag) vazok i bzdek; o shaip paveiktas sios bendruomenes turiu tau patarti jamtis dyzli, comonraila (D5) malimuisi po miesta idealu, viskas zemuose sukiuose, daugiau 3rpm nesuksi o daugiau 4rpm musiau ir nepakils, bet turbut ir neprireiks o $$$ lpg konversijos galesi investuoti i D5 renovavima.
Siulyciau TDI, gal net viena kita ispejima cia uz tai nujamtu, bet kiek zinau S60 su TDI nejo ----- V70 97' 2,5T awd mech. ----- suformuota, ligota, asmenybe |
|
|
Neegzistuojantis vartotojas |
Parašyta 2012-06-20, 11:23
|
|
pirk 960 152kw. bus mazai galios kisk i ta kebula T5. apsisukimo spindulys fantastiskas didele ir patogi auto. ir nereiks 20k
----- |
|
|
bezpredelas |
Parašyta 2012-06-20, 11:26
|
Miestas: aachen/DE Pranešimai: 794 Įstojo: 2009-07-19 |
ponas adamkus man rodos jus ka tik paperdet i vandeni...
----- V70 97' 2,5T awd mech. ----- suformuota, ligota, asmenybe |
|
|
Neegzistuojantis vartotojas |
Parašyta 2012-06-20, 11:33
|
|
dziakuzzzy.. benzas vaziuoja tik auktomis apsukomis. D5 mieste suteiktu daugiau malonumo o jeigu nebijai remontu dar suchipuoji tada kaifuosi visus tuos 20k. km per metus.
----- |
|
|
ABL |
Parašyta 2012-06-20, 12:04
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 32 Įstojo: 2011-04-18 |
Ačiū visiems už komentarus, labai staigiai visi sureagavo ;-)
Pamėginsiu pats pakomentuot: - dyzelio su 15KKm/metams tikrai neimsiu - neapsimoka. Aš žinau, kad kai kurie sugeba skaičiuot tik kuro kainą, pamiršdami paprastus dalykus (dyzelinės tikrai bus labiau nujotos vienų metų ir už didesnę kainą, remontas labai skauda, o dar savi navarotai kaip vibracija ir t.t. - irgi nedžiugina). Būtų 30KKm/metams - manau kad ne klausimas, būtų tikrai galima jamt dyzelį... - jei apsisukimo spindulys (praktinis) panašus kaip S80 I6, tai neee, nereikia, tada neimsiu. Bet šiaip kaimynas sukiojosi be problemų, ten kur aš net nesvajočiau, tiesa, pas jį paprastas 2.4 (lygtais be turbo) - gal ten ratai geriau susisuka? - Dėl patikslinimo apie T5 - ačiū, tinka abu variantai, jei tik abu kažką sugeba užsukt ir nereikia laukt gazą užmygus - kada gi pagaliau ten susiprotės važiuot... Situacija su dabartine paprasta - jei ramiai važiuoji, tai visi nuo sankryžos nuvažiuoja ir atsilieki. Aišku, jei spaust iki 4KRPM+, tai viskas OK, gali pabūt prie chebros, bet kažkaip ne ta auto, kad tokiom apsukom važinėt =) Prie progos prasičekinsiu mobile.de dėl 2.5T - ar telpu į tą kainų diapazoną ;-) ----- Volvo S80 T6/2.9 (out) Volvo S80 II 2.5T ----- |
|
|
Artas |
Parašyta 2012-06-20, 19:20
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 609 Įstojo: 2007-03-10 |
turiu S60 2,5T.
siaip labai smagus variklis, nuo pat zemu lupa gerai. To variklio nereikia sukt, grezt ir laukt kada atsiras pila trauka. Turbo lagas- tokio isvis nera. Ant aukstu apsuku variklis "neišsikvėpia" ir toliau begejasi taip pat smagiai kaip ir nuo zemu. 2,5T yra gerokai ekonomiskesnis variklis nei visi T5. Redagavo Artas 2012-06-20, 19:21 ----- Vilnius |
|
|
Stulpas |
Parašyta 2012-06-20, 20:27
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 1756 Įstojo: 2007-03-14 |
nu realiai mastant del s80 jei tavo 2.9 kiek supratau imanti simta per 8.2 sekundes skaitosi nevalit tai ka tada jau sneket,
s60 po s80 bus gaidys,patikek tikrai nusivilsi,apsisukimas su s60 bus toks pats levasjei nori kad masina apsisukinetu gerai reikai kazka imt su galu varomu . ----- |
|
|
Stulpas |
Parašyta 2012-06-20, 20:28
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 1756 Įstojo: 2007-03-14 |
bezpredelas @ 2012-06-20, 11:14 rašė: 2,5T (200-210ag) bus dinamishkesnis prie zemu nei T5 (250-260ag), mano asmeniniais isitikinimais turbo, o ypac TURBO su LPG nedraugaus, tada jamk gamyklini bi-fuel 2,4 (140ag) vazok i bzdek; o shaip paveiktas sios bendruomenes turiu tau patarti jamtis dyzli, comonraila (D5) malimuisi po miesta idealu, viskas zemuose sukiuose, daugiau 3rpm nesuksi o daugiau 4rpm musiau ir nepakils, bet turbut ir neprireiks o $$$ lpg konversijos galesi investuoti i D5 renovavima. Siulyciau TDI, gal net viena kita ispejima cia uz tai nujamtu, bet kiek zinau S60 su TDI nejo del lpg tai totaliai nusneketa o del investiciju tai paziurek kiek gera D5 kainuoja ir uz kiek benza turbo galima paimt ----- |
|
|
ABL |
Parašyta 2012-06-21, 14:15
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 32 Įstojo: 2011-04-18 |
Stulpas @ 2012-06-20, 20:27 rašė: nu realiai mastant del s80 jei tavo 2.9 kiek supratau imanti simta per 8.2 sekundes skaitosi nevalit tai ka tada jau sneket, s60 po s80 bus gaidys,patikek tikrai nusivilsi,apsisukimas su s60 bus toks pats levasjei nori kad masina apsisukinetu gerai reikai kazka imt su galu varomu . Matai, 8.2s iki šimto yra gal ant popieriaus - realiai ten net panašumo nėr (sakykim, dabar turiu gal kokias 12s/100). Gal varikliui kažkas ne taip, gal dar kur nors - deja, niekas negalėjo man pagelbėt tuo klausimu, kaip "nivalit" taip ir "nivalit" (taip, šio forumo rekomenduojami meistrai apvažiuoti). O dėl apsisukimo - nežinia, su kuriuo S80 lygint, nes apsukimo spindulys priklauso nuo variklio. Gal koks nors D5 manevringesnis (siauresnis variklis).... Aš atrodo numanau, pas ką yra S60 panašus į tokį, kokio ieškaus - mėginsiu susitart, kad duotų padraivinti, gal tada bus aiškiau ;-) ----- Volvo S80 T6/2.9 (out) Volvo S80 II 2.5T ----- |
|
|
Johny |
Parašyta 2012-06-21, 18:30
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 4263 Įstojo: 2008-01-06 |
ABL @ 2012-06-21, 14:15 rašė: Stulpas @ 2012-06-20, 20:27 rašė: nu realiai mastant del s80 jei tavo 2.9 kiek supratau imanti simta per 8.2 sekundes skaitosi nevalit tai ka tada jau sneket, s60 po s80 bus gaidys,patikek tikrai nusivilsi,apsisukimas su s60 bus toks pats levasjei nori kad masina apsisukinetu gerai reikai kazka imt su galu varomu . Matai, 8.2s iki šimto yra gal ant popieriaus - realiai ten net panašumo nėr (sakykim, dabar turiu gal kokias 12s/100). Gal varikliui kažkas ne taip, gal dar kur nors - deja, niekas negalėjo man pagelbėt tuo klausimu, kaip "nivalit" taip ir "nivalit" (taip, šio forumo rekomenduojami meistrai apvažiuoti). O dėl apsisukimo - nežinia, su kuriuo S80 lygint, nes apsukimo spindulys priklauso nuo variklio. Gal koks nors D5 manevringesnis (siauresnis variklis).... Aš atrodo numanau, pas ką yra S60 panašus į tokį, kokio ieškaus - mėginsiu susitart, kad duotų padraivinti, gal tada bus aiškiau ;-) Pasukamumas nuo variklio visiskai nepriklauso, baze ju visu tokia pati. Priklauso nuo ratu dydzio ir nuo ribotuvu (pagal ratu dydi yra skirtingi ribotuvai). ----- Volvo V70II d5 (daily) Volvo 940 / 2.3 Turbo 250HP (kolkas) / Estate (FunCar) Pakabos, stabdžių, smulkus variklių remontas, padangų montavimas, suvirinimo darbai https://www.faceb...hnyGarazas ----- Vilnius, 860339105 |
|
|
ROCKY |
Parašyta 2012-06-21, 18:50
|
Miestas: Klaipeda Pranešimai: 768 Įstojo: 2007-03-17 |
Nzn kodel atmetat dyzelius jus, taigi D5 kuro sanaudos mazos, galios sociai, varikliai neblogi, vibraciju nelabai yra ten, ir sustujus su T5 atsiliktu minimaliai, o jei dar geras variklis tai padetu ta T5 i vieta, nesvarbu kad 30 kw dagiau
----- Volvo XC90 Volvo XC70 Volvo V70 2.5 TDI Volvo 850 2.0 20v T-5 Volvo 850 2.5 20v ----- |
|
|
victaras |
Parašyta 2012-06-21, 19:41
|
Miestas: Kaunas Pranešimai: 524 Įstojo: 2011-09-09 |
ROCKY @ 2012-06-21, 18:50 rašė: Nzn kodel atmetat dyzelius jus, taigi D5 kuro sanaudos mazos, galios sociai, varikliai neblogi, vibraciju nelabai yra ten, ir sustujus su T5 atsiliktu minimaliai, o jei dar geras variklis tai padetu ta T5 i vieta, nesvarbu kad 30 kw dagiau Baik jau, nereikia, čia jau nuo vairuotojo priklauso, jei iš t5 bachuriukas išlips, nueis kavos atsigert, tada vėl grįš, tada jau pradės važiuot, tai tikiu kad dyzelis pasiims Redagavo victaras 2012-06-21, 19:41 ----- Volvo V40 1.9D daily. Ex Volvo 855 T5, V70 2.5 TDI ----- Viktoras, 860074081 |
|
|
Stulpas |
Parašyta 2012-06-21, 20:01
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 1756 Įstojo: 2007-03-14 |
ROCKY @ 2012-06-21, 18:50 rašė: Nzn kodel atmetat dyzelius jus, taigi D5 kuro sanaudos mazos, galios sociai, varikliai neblogi, vibraciju nelabai yra ten, ir sustujus su T5 atsiliktu minimaliai, o jei dar geras variklis tai padetu ta T5 i vieta, nesvarbu kad 30 kw dagiau as suprantu kad taip nusisneket gali kokos astuoniolikametis,bet tamsta budamas volvistu ir sneket tokius nesamoningus dalykus tai geda jau pradziai pasidometum charakteristikom pries rasant 2.4D (163Hp)-9.5s 2.5T (210Hp)-7.3s 2.4 T5 (260Hp)-6.5s ----- |
|
|
bezpredelas |
Parašyta 2012-06-21, 20:11
|
Miestas: aachen/DE Pranešimai: 794 Įstojo: 2009-07-19 |
nu bet turint omeny kad t5 su 95% tikimybe LPG, tai D5 turi labai didelius sansus bent jau iki 100km/h
----- V70 97' 2,5T awd mech. ----- suformuota, ligota, asmenybe |
|
|
ROCKY |
Parašyta 2012-06-21, 20:18
|
Miestas: Klaipeda Pranešimai: 768 Įstojo: 2007-03-17 |
Nu gal ir nsusisnekejau o gal ir ne. Kas tos charakteristikos? Kieme stovi D5 2005 brolio, pats du metus atvazinejau su 850 2.0 T5 ir negaleciau drasiai pasakyti kad as ta D5 padeciau i vieta ir nebuvo jin uzdrosta 3 pavara prasukdavo ratus Nebent jus kalbat apie 184 kw T5 tai tada sutinku kad D5 neturi jokiu sansu.
----- Volvo XC90 Volvo XC70 Volvo V70 2.5 TDI Volvo 850 2.0 20v T-5 Volvo 850 2.5 20v ----- |
|
|
victaras |
Parašyta 2012-06-21, 20:39
|
Miestas: Kaunas Pranešimai: 524 Įstojo: 2011-09-09 |
Na aš lyginu nebent atitinkamus modelius, tų pačių metų, ta pačia dėže, tarkim s60 D5 120kw ir T5 184kw automat, ir tt.
Lygint senuką, neaišku kiek gyvų likusių su apynauja mašina nelabai apsimoka Be to taviškis ir tai ne tikras T5, man tie dvilitriai absoliučiai nepatinka, kalbant apie 850, lyginant su 2.3T5, tai daug didesnis turbo lagas, prie žemų apsukų iš viso nevažiuoja, ir sukimo momentas aukščiausias labai siaurose ribose. Tokiam t5 net su geru 2.5TDI būtų ką veikt varžytis. ----- Volvo V40 1.9D daily. Ex Volvo 855 T5, V70 2.5 TDI ----- Viktoras, 860074081 |
|
|
Stulpas |
Parašyta 2012-06-21, 21:16
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 1756 Įstojo: 2007-03-14 |
bezpredelas @ 2012-06-21, 20:11 rašė: nu bet turint omeny kad t5 su 95% tikimybe LPG, tai D5 turi labai didelius sansus bent jau iki 100km/h jo lpg iskarto -2s pasidaro ane ----- |
|
peršokti į forumą: |