Field 'online_resolution' doesn't have a default value SAAB 9-5 | AutoVikingai.lt - Volvo ir Saab - švediškų automobilių klubas ir forumas
PERŽIŪRĖTI TEMĄ -

SAAB 9-5

Kas naršo čia? 3 svečiai
 Spausdinti temą
SAAB 9-5
Saras
#1 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2013-07-19, 22:08
Vartotojo avataras

Miestas: Kėdainiai
Pranešimai: 2
Įstojo: 2013-05-22
Sveiki, esu naujokas šiame forume ir norėčiau pasidomėt apie SAAB automobilius. Greitu metu planuoju įsigyt Saabą, tik nelabai apie juos žinau, tikiuos padėsit. Akį traukia 9-5 dyzeliniai modeliai, 2002-03 metų. Skaičiau, kad į trilitrinius net nežiūrėt, tai žiūriu 2.2 motorus. Šitam reikalui išleist labai daug nesinori, tai būtų geriausia, kad kaina iki 9000 litų būtų, galbūt kas turit kokių variantų matę ar patys turit? Įdomu būtų sužinot apie jų eksploataciją, kiek ryja degalų, kokie gedimai, kiek taisymas, kaip su rūdim. Na, suprantat, domina viskas apie šį modelį. Bandžiau ieškot forume, bet naujokui sunku viską rast, tai kiek įmanoma, tiek apsieškojau, bet nieko konkretaus neradau. Ačiū iš anksto už informaciją, tikiuos apsistosiu forume ilgam. Smile


-----
 
Haro
#2 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2013-07-22, 12:10
Miestas: Vilnius
Pranešimai: 269
Įstojo: 2012-12-11
I trilitri ziuret neverta jai jis uzjotas tada paskesi taisymo islaidose variklio kapitalinis nuo 7k lt uz pigiau gali tik sh padaryt. jai normalus garas tai tikrai smagus aparatas, traukia ekonomiskas. aiksu seis laikasi gera rasti tai misija beveik neymanoma, be visa ko ta triliri dar ir su protu reikia eksplotuoti. bet dziugina kuro sanaudos tavrkingo 3.0tdi motoro mieste gali i 6-7l/100km tilpt. Apie trilitri pasakytina kad jis anksciau ar veliau vistiek suges Smile
2.2 kantrus aparatas esu mates nuvaziavusi virs 500 000 km. Vazuoja nykiai, netaupiai, apie 8-9lt/100km mieste. nevaikomas genda, kisasi EGR, oro sklendes, mirsta kuro siurbliai. EGR deveto kainos apie 300-400lt gazo sklendziu apie 100-200lt siurblio apie 1000lt idejus egr emuliatoriu siurblys uzlinksta mazdaug per puse metu.
nors jai norisi dyzelio automato reikes imti butent 2.2 nes vienintelis is dyzeliu iki 06m turejo automatine deze.

kebulo gedimai daug maz bendri galines arkos siek tiek puna priekinis balkis koroduoja bet pastarojo nesimato. galiniai dankciai dar yra linke mesti rudis i pavirsiu bet tik tuo atveju jai turi pazeidima.
vazuokle megsta isbildeti galiniai plaukiojantyus sailentblokai bei galines sakes pr sailentblokai, universalo amortizatoriai irgi nera patys patikimiausi nors nera ir blogi.
prikyje isbilda pr. stabilizatoriaus ivores bei traukutes dar balkio sailenblokai karsais plysta, taip pat pr. sakes galiniai sailenblokai kartais plysta aisku kaip ir visioem vairo traukes bei ju antgaliai laiks no laiko sugenda
bendrai vazuokle pakankamai patikima.
Redagavo Haro 2013-07-22, 12:11


-----
2x saab 99 MY 76 AT , MY 82 MT
saab 900 MY 95 2.0 turbo stage 1


i1091.photobucket.com/albums/i398/AutoVikingai/Parasai/Haro.png

-----
 
Andrius_T
#3 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2013-07-22, 23:00
Miestas: Lietuva, Kaunas
Pranešimai: 3
Įstojo: 2013-07-08
Siaip kolega pardavineja du parvestus is Prancuzijos 9-5 trilitrinius, ridos originalios ~ 130 tukst, galima tikrinti centre. Siaip tikrai smagus automobiliai.
Redagavo Andrius_T 2013-07-22, 23:00


-----
Volvo V40

-----
 
gorkis
#4 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2013-07-23, 11:09
Vartotojo avataras

Miestas: Utena
Pranešimai: 40
Įstojo: 2013-06-07
Jau mnenuo kaip vairuoju 9-5 , tai esu labai patenkintas. 2.2TiD 88kW , bet pagal skaicius siuos , tai vaziuoja ganetinai smagiai ir ant lenkimo jokiu problemu. Is vaziuokles puses keiciau dvi priekines stabilizatoriaus traukutes. Kainos juokingos stb. , uzsisakiau LMI , bet man nepatiko originalios gumutes , tai as jas pasikeiciau i savasias. Kas va brangu , tai priekinis guolis (eina su stupica) ir priekiniai amortizatoriai.


-----
SAAB 9-5 2.2TiD '04

-----
www.vaziuokle.lt
 
Haro
#5 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2013-07-23, 13:34
Miestas: Vilnius
Pranešimai: 269
Įstojo: 2012-12-11
gorkis @ 2013-07-23, 11:09 rašė:
Jau mnenuo kaip vairuoju 9-5 , tai esu labai patenkintas. 2.2TiD 88kW , bet pagal skaicius siuos , tai vaziuoja ganetinai smagiai ir ant lenkimo jokiu problemu. Is vaziuokles puses keiciau dvi priekines stabilizatoriaus traukutes. Kainos juokingos stb. , uzsisakiau LMI , bet man nepatiko originalios gumutes , tai as jas pasikeiciau i savasias. Kas va brangu , tai priekinis guolis (eina su stupica) ir priekiniai amortizatoriai.

Na kad 2,2 gerai traukia tai 100% nesutinku, jis gerai traukia jai nesi vairaves saabo, pirmi mano zodiai atsisedus i 2.2 buvo: - kas cia per varsketis. ji galima lygint nebent su atmosferiniais varikliais o saabas ju nebegamina jau 15 metu ir tai dar greiciausiai 2.3 atmosferinis si 2.2 turbinini i vieta padetu. jam beliek konkuruoti tik su 2.0 atmo varikliu kuris greiciausiai irgi butu nepescias lyginat su siuo dyzeliu. taigi dyzelis gali draisiai konkuruoti su 2.0 karbiuratoriniu varikliu hmm o sitie jau negaminami turbut 20 jai ne 25 metus... taip kad 2.2 dyzelis gerai traukia neiyrodysit nei per viena gala.

3.0 varikoliai truputeli geresni traukos atzvilgiu bet irgi nestebuklai isedes po savo masinos pasigedau galio siek tiek Smile na bet su mano masina nera ka lyginti ji daryta perdaryta Smile bet 3.0TID beda kad jie nera labai patvarus saabo kebule pakankamai megstantys gesti . kiek as supratau sdabas blpogai issprende oro srautus po kopotu uztat si motora smaugiant kamstyje jis yra linkes perkaitineti. ko pasekoje praseda gilzes.


-----
2x saab 99 MY 76 AT , MY 82 MT
saab 900 MY 95 2.0 turbo stage 1


i1091.photobucket.com/albums/i398/AutoVikingai/Parasai/Haro.png

-----
 
Oras
#6 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2013-07-23, 22:10
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 1287
Įstojo: 2009-10-26
2.2 (tiesa, 93kw) traukia ir dar kaip. 100% nesutiksiu, kad netraukia. Lyginant su visokiais 103kw TDI ar 100kw HDI ir panasiais daiktais tas saabas su 2.2 TIKRAI TRAUKIA. Jei jau lyginama su 150+kw varikliu trauka, tai lygintojas is medzio iskrites, nes muses su drambliu lyginti ne tai kad nereikia, bet ir negalima.


-----
S80 2.4i
V70 TDI
740 2.3
940 2.3 turbo
850 2.0 20v projektas Kibiron (parduotas)
850 2.0 T-5 Saldytuvas (parduotas)
Suzuki SV650
KTM EXC-F 250

-----
 
Eimas
#7 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2013-07-23, 22:31
Vartotojo avataras

Miestas: Karmėlava
Pranešimai: 353
Įstojo: 2012-07-25
Oras, tu pats lygini kw skaičių, bet nepamiršk, kad čia dominuoja taip pat ir svoris, o remiantis statistika 9-3 saabas nuo 02 metų 2.2tid 0-100 atslieka 0.8s nuo v70I 2.5TDI, o nuo v50 100kw HDI 0.4s
Redagavo Eimas 2013-07-23, 22:34


-----
Volvo v70 I 2.5D '99
Volvo v70 II 2.5D '00

-----
 
Oras
#8 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2013-07-24, 11:05
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 1287
Įstojo: 2009-10-26
Bet pripazink, kad savo klaseje volvo su 103kw yra tikrai greita ir galinga, nes visokie panasaus dyzio kuriniai kaip passat, pezo 406, opel vectra ir kt. dazniausiai ejo su 70-80kw, tad saabas tarp ju tikrai nera kazkoks letas ir silpnas. Cia ispindeje volvistai ir saabistai priprato prie trizenkliu kw skaiciu ir isede i normalias masinas sako, kad netraukia Smile


-----
S80 2.4i
V70 TDI
740 2.3
940 2.3 turbo
850 2.0 20v projektas Kibiron (parduotas)
850 2.0 T-5 Saldytuvas (parduotas)
Suzuki SV650
KTM EXC-F 250

-----
 
Eimas
#9 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2013-07-24, 11:32
Vartotojo avataras

Miestas: Karmėlava
Pranešimai: 353
Įstojo: 2012-07-25
Taip ji yra greita ir galinga tarp savo konkurentų, teko nuo šviesaforo pabandyti su keliais modeliais. Alfa romeo 156 universalas 1.9 JTD 0-100 visą laiką tdinas pirmavo per kėbulą su trupučiu, bet tuo metu buvo šiek tiek trūkus ta stora žarna kur dažniausiai trūksta ant tdinu Grin Teko taip pat su bmw 320 tik nzn ar 100 ar 110 kw, bet spėju, kad 100, atsiliko per puse kėbulo, wv bora 1.9tdi nežinau kiek kw, pramiegojau starta, bet pasivijau greit. saabas manau turi panašią trauką kaip ir aukščiau išvardinti mano modeliai


-----
Volvo v70 I 2.5D '99
Volvo v70 II 2.5D '00

-----
 
Haro
#10 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2013-07-24, 13:18
Miestas: Vilnius
Pranešimai: 269
Įstojo: 2012-12-11
Oras @ 2013-07-23, 22:10 rašė:
2.2 (tiesa, 93kw) traukia ir dar kaip. 100% nesutiksiu, kad netraukia. Lyginant su visokiais 103kw TDI ar 100kw HDI ir panasiais daiktais tas saabas su 2.2 TIKRAI TRAUKIA. Jei jau lyginama su 150+kw varikliu trauka, tai lygintojas is medzio iskrites, nes muses su drambliu lyginti ne tai kad nereikia, bet ir negalima.

posto esme kad saabas su dyzeliniu motoru nera saabas Smile o 2.2 traukia panasiai kaip saabai gaminti pries 20 metu nors ir 2.2 era jaunuolis bet jis pradetas gamint pries 10metu. na silpnesnis variantas pries 15metu Smile


-----
2x saab 99 MY 76 AT , MY 82 MT
saab 900 MY 95 2.0 turbo stage 1


i1091.photobucket.com/albums/i398/AutoVikingai/Parasai/Haro.png

-----
 
Gaisras_Padegimas
#11 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2013-07-24, 14:10
Vartotojo avataras

Miestas: Leeds, UK (laikinai Siauliuose)
Pranešimai: 670
Įstojo: 2007-09-26
Imkit saaba su fiato 1.9 dyzeliu. Turesit traukos ne maziau + normalus ekonomiskas motoras, jei benzino opcija nera svarstoma. As asmeniskai saab dyzelio isvis neziureciau - netinka jam prie veido dyzelis Smile


-----
Leeds, Uk
Saab 9-5 Aero MY05 Mechanika - Stage 3 LSD
Honda Accord MY01 2.0 SE Executive Mechanika RHD
Ex S60 D5 SE MY04 RHD Mechanika
Ex v70 2.5 TDI MY98 LHD
Ex v40 1.9 TD MY97 RHD
dawes xc 1.6 dviratis bet XC Smile
 
Haro
#12 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2013-07-24, 19:14
Miestas: Vilnius
Pranešimai: 269
Įstojo: 2012-12-11
1.9 nejo iki 2006 metu 9-5 kebule. taip kad norint kad masina vazuotu reikia rinktis 3.0TID norint kad masina negestu reikia rinktis 2.2. tid . o pats 1,9 tid buvo ir galingas ir ekonomiskas taip kad jai saabas renkamsis dyzelis reiketu rinktis butent tokiu motoru.


-----
2x saab 99 MY 76 AT , MY 82 MT
saab 900 MY 95 2.0 turbo stage 1


i1091.photobucket.com/albums/i398/AutoVikingai/Parasai/Haro.png

-----
 
victaras
#13 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2013-07-24, 20:01
Vartotojo avataras

Miestas: Kaunas
Pranešimai: 524
Įstojo: 2011-09-09
Oras @ 2013-07-23, 22:10 rašė:
2.2 (tiesa, 93kw) traukia ir dar kaip. 100% nesutiksiu, kad netraukia. Lyginant su visokiais 103kw TDI ar 100kw HDI ir panasiais daiktais tas saabas su 2.2 TIKRAI TRAUKIA. Jei jau lyginama su 150+kw varikliu trauka, tai lygintojas is medzio iskrites, nes muses su drambliu lyginti ne tai kad nereikia, bet ir negalima.


Tik paantrint Orui galiu, nesamonė kad netraukia. Su tokiu Saab (2.2 93kw), ir dar pakrautu nemažai teko maltis po visą lietuvą, ir porą kartų europą pervažiuot, tai traukos nei truputį netrūko. Čia nebent Haro, tu gal prie dyzelių nepratęs, dėl to bandai važiuot kaip su benzu, ir atrodo kad netraukia, čia juk gi net važiavimo stilius turi būt atitinkamas kad išnaudot dyzelį Wink
Redagavo victaras 2013-07-24, 20:01


-----
Volvo V40 1.9D daily.
Ex Volvo 855 T5, V70 2.5 TDI

-----
www.autovikingai.lt/ftp/Foto/Visokios%20foto/llietuviskai1.png
Viktoras, 860074081
 
Gaisras_Padegimas
#14 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2013-07-24, 23:01
Vartotojo avataras

Miestas: Leeds, UK (laikinai Siauliuose)
Pranešimai: 670
Įstojo: 2007-09-26
Viskas priklauso nuo to su kuo lygini. Pries renkantis Saab, turejau 3 volvo. Paskutinis s60 D5 + remap. Padariau bandomuosius vaziavimus su visais 9-5 varikliais iki facelift (MY06). Artimiausias traukai buvo Aero. 2.2 TID visiskai bukas pasirode po D5. 3.0 atmestas del nepatikimumo ir nepagristu kuro sanaudu. LPT varikliai (niekada nesupratau ju egzistavimo prasmes) atmesti kaip besikertantys su ideologija.


-----
Leeds, Uk
Saab 9-5 Aero MY05 Mechanika - Stage 3 LSD
Honda Accord MY01 2.0 SE Executive Mechanika RHD
Ex S60 D5 SE MY04 RHD Mechanika
Ex v70 2.5 TDI MY98 LHD
Ex v40 1.9 TD MY97 RHD
dawes xc 1.6 dviratis bet XC Smile
 
victaras
#15 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2013-07-25, 09:18
Vartotojo avataras

Miestas: Kaunas
Pranešimai: 524
Įstojo: 2011-09-09
Gaisras_Padegimas @ 2013-07-24, 23:01 rašė:
Viskas priklauso nuo to su kuo lygini. Pries renkantis Saab, turejau 3 volvo. Paskutinis s60 D5 + remap. Padariau bandomuosius vaziavimus su visais 9-5 varikliais iki facelift (MY06). Artimiausias traukai buvo Aero. 2.2 TID visiskai bukas pasirode po D5. 3.0 atmestas del nepatikimumo ir nepagristu kuro sanaudu. LPT varikliai (niekada nesupratau ju egzistavimo prasmes) atmesti kaip besikertantys su ideologija.


Tai irgi, lygini 93kw su 120kw D5 plius čipas Grin


-----
Volvo V40 1.9D daily.
Ex Volvo 855 T5, V70 2.5 TDI

-----
www.autovikingai.lt/ftp/Foto/Visokios%20foto/llietuviskai1.png
Viktoras, 860074081
 
Gaisras_Padegimas
#16 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2013-07-25, 15:12
Vartotojo avataras

Miestas: Leeds, UK (laikinai Siauliuose)
Pranešimai: 670
Įstojo: 2007-09-26
Ka turiu/turejau su tuo ir lyginu. Noriu pasakyt, saabas neturi vaziuojanciu patikimu dyzeliu, neskaitant fiato variklio. Norit vaziuojancio dyzelinio svedo imkit volvo. Visa kita kompromisas.


-----
Leeds, Uk
Saab 9-5 Aero MY05 Mechanika - Stage 3 LSD
Honda Accord MY01 2.0 SE Executive Mechanika RHD
Ex S60 D5 SE MY04 RHD Mechanika
Ex v70 2.5 TDI MY98 LHD
Ex v40 1.9 TD MY97 RHD
dawes xc 1.6 dviratis bet XC Smile
 
PelkiuSenis
#17 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2014-02-16, 18:18
Miestas: Vilnius
Pranešimai: 270
Įstojo: 2011-02-16
O gal kas kazka zino apie 2005m 2.3T (220ag) saab'us ir ju bedas? O tai kainos salyginai viliojancios Smile


-----
SAAB 9-5 2,3T

-----
 
Haro
#18 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2014-02-16, 19:56
Miestas: Vilnius
Pranešimai: 269
Įstojo: 2012-12-11
zinom Smile variklis bus gan smagus stabdziai tupavoti, na nebent jau bus sudetas stabdziu paketas tiek prieki tiek gale 300mm+ diskai. tik nusipirkus pirmas darbas isplauti karteri ir paziureti indeklus, jai pravazeves apie 300 000km dar neblogai butu ir grandines pasikeisti. Grandines komplektas apie 1000lt jos pakeitimas dar tiek pat.o toliau kaip ir visoms masinoms vazuokle, nors nera baisiai byrantis dalykas.
is eksplotacines puses tepalus reikia keisti bent kas 15 000km karteri plauti kas 60 000km jai yra dujos zvakes keisti kartu su tepalais. kartais mirsta Di pobrangis malonumas nauja apie 1700lt deveta 450lt kinietiska 1000lt (pirkti nepatarina buna net naujos nedirba) nevazineti tursciu benzio baku, siurbliui nesveika. Po mazdaug 150 000km pradeda leisti per galvos kampa tad tepalo lygi reiketu pasitikrinti bent karta per menesi. daugiau vazinejant kas 2-3k km.
o seip esu turejas aero 250ag tai pakankamai smagi masina 220ag turetu buti ne ka prastesne.


-----
2x saab 99 MY 76 AT , MY 82 MT
saab 900 MY 95 2.0 turbo stage 1


i1091.photobucket.com/albums/i398/AutoVikingai/Parasai/Haro.png

-----
 
PelkiuSenis
#19 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2014-02-16, 20:16
Miestas: Vilnius
Pranešimai: 270
Įstojo: 2011-02-16
Oho kiek info Smile
O va cia su tokia idomia kainu variacija ivardinai daikta Di. Cia kas uzkoduota? Smile
Siaip kaip apibudinai - tai ne taip baisiai viskas su tuo autu, keletas mazgu labiau reikalaujanciu prieziuros Smile


-----
SAAB 9-5 2,3T

-----
 
Haro
#20 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2014-02-17, 20:41
Miestas: Vilnius
Pranešimai: 269
Įstojo: 2012-12-11
Di - direct ignition - babinu blokas, geriausiai dieba su NGK gamintojo zvakemis, na bent toks mitas yra. del Nekokybisku zvakiu gali numirti sitas daiktas tai geros zvakes tausoja di cia jau ne pasitalai o patikrintas reikalas.


-----
2x saab 99 MY 76 AT , MY 82 MT
saab 900 MY 95 2.0 turbo stage 1


i1091.photobucket.com/albums/i398/AutoVikingai/Parasai/Haro.png

-----
 
peršokti į forumą:
PANAŠIOS TEMOS
Tema Forumas Ats. Naujausia žinutė
Saab 9-3, ieškau elektriko Vilniuje Elektra 1 2024-11-11, 10:59
SAAB diskai Padangos ir ratlankiai 1 2020-01-28, 15:47
Parduodu SAAB 9-3 06m. galinis zibintas Parduodu 1 2019-07-26, 15:25
Parduodu daužtą Saab 9-3 (2003, 2.2TiD) Parduodu 1 2019-07-04, 20:26
Saab 9-3 estate galinio žibinto beda Elektra 4 2019-04-08, 09:13
2024 © Visos teisės saugomos.