Field 'online_resolution' doesn't have a default value Turbinos išsijungimas | 4 puslapis | AutoVikingai.lt - Volvo ir Saab - švediškų automobilių klubas ir forumas
PERŽIŪRĖTI TEMĄ -

TURBINOS IŠSIJUNGIMAS

Kas naršo čia? 5 svečiai
 Spausdinti temą
Turbinos išsijungimas
Vyskups
#61 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2010-07-22, 19:00
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 2762
Įstojo: 2008-11-20
Svarbiausia, kad bedos baiges Shaking Hands


-----
Volvo XC70 III, D5, AT, MY09
Volvo V70 III, 2,0D, MT, MY10.
Volvo 2.4D 96kw '02 S60 + chip = D5 + chip Pfft - parduota
Šalimais garaže
Peugeot Boxer - ilgas, didelis, 2,8d, '05
Skoda Octavia Combi 2,0tdi 16v DSG '07
Toyoto corolla 2,0 d-4d '00

www.idola.lt
www.voveresnamai.lt
https://www.facebook.com/voveresnamai/?fref=ts

-----
=FORUMO MODERATORIUS=
Nieko nėra tipiškesnio, kaip talentingi žmonės, nepasiekę savo gyvenime jokios sėkmės
Jeigu tu nori turėti tai, ko niekad neturėjai - turi padaryti tai, ko niekad nedarei.
 
Neegzistuojantis vartotojas
#62 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2010-07-22, 22:56

O dar svarbiau kad investicijos bereikalingos taip pat Grin Levai sveikas atsikrates "isgalvotu" gedimu ir piniginų injekcijų Smile


-----
 
paul2000
#63 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2010-07-23, 09:02
Miestas: Kaunas
Pranešimai: 30
Įstojo: 2009-01-25
Levas @ 2010-07-22, 18:20 rašė:
tęsinys:
taigi pavažinėta daugiau su mašina, paspausta. Turba laiko Smile neišsijungia, eina gerai Smile
Mašina važiuoja Yes

Pastebėjimai:

Taigi nors Seržai sakei, kad į sostena neverta buvo važiuoti, nes pasakė tą patį (t.y. tą pačią klaidąWink, deja suklydai. Sostena nurodė konkrečiai priežastį, o ne tik klaidos kodą. Aš nežinau kaip sostena darė diagnostiką, manęs neprileido žiūrėti, bet diagnostikos darymas truko pusvalandį, o ne 5 min (tik nuskaitymas).
Komentarai ne į temą nepageidaujami Wink


Kiek tas malonumas Sostenoje kainavo ?


-----
Volvo s60 2.4 D5 2004
Audi 80 2.0 1994

-----
forum-lines.ru/rez/ab166983.gif
 
Levas
#64 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2010-07-23, 09:03
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 1192
Įstojo: 2009-07-07
Sostenoj diagnostika 86 Lt.
Turbą išvalyti siūlė už 700 Lt, bet šį darbą atlikau kitur ir kainavo grubiai 300 Lt (turba nuimta pas meistrą vieną ir nuvežta valymui į turbo servisąWink
Redagavo Levas 2010-07-23, 09:04


-----
---

-----
Vilnius
 
Gedas911
#65 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2011-08-01, 13:12
Miestas: Kaunas
Pranešimai: 15
Įstojo: 2011-07-27
Levai, kaip tavo turbina sukasi po metų?
Pas mane bręsta toks pat atvejis - reiks vežti turbiną geometrijos pravalymui Frown


-----
Volvo XC90 D5 2003m.

-----
 
Levas
#66 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2011-08-01, 14:07
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 1192
Įstojo: 2009-07-07
prieš žiemą buvo vėl porą kartų išsijungę, dabar atrodo normaliai, arba tiek neužspaudžiu.


-----
---

-----
Vilnius
 
Gedas911
#67 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2011-08-01, 14:34
Miestas: Kaunas
Pranešimai: 15
Įstojo: 2011-07-27
OK, kai prasivalysiu turbiną galėsiu pasidalint rezultatais ir aš


-----
Volvo XC90 D5 2003m.

-----
 
Levas
#68 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2011-11-02, 11:25
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 1192
Įstojo: 2009-07-07
atsinaujino man vėl turbos išsijungimai budo


-----
---

-----
Vilnius
 
Ralistas
#69 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2011-11-27, 14:54
Vartotojo avataras

Miestas: Kaunas
Pranešimai: 116
Įstojo: 2010-02-03
sveiki,

pas mane ta pati problema. Pernai taip pat buvo, bet bevazinejant sprogo interkulerio radiatorius. As ji pakeiciau isvaliau EGR ir viskas susitvarke. Siemet vel tas pats, bet labai nesistemingai, nors pastebejau kad esant saltam varikliui labgreiciau suveikia, todel stengiuosi vaziuoti iki 2 tukst apsuku kol saltas o veliau biski ir uzminu labiau. uzgesinus varikli viskas issitrina ir vel vaziuoja normaliai, bet buvoatveju ir esant siltam varikliui po uzgesinimo paspaudus ties 2,6-2,8 tukst apsuku is karto dingsta turba ir visa variklio galia.

Atlikti darbai:
EGR alkunes, bei slangos kuri jungiasi i kolektoriu valymas
Kolektoriaus valymas,
100% nepadejo nors pagerejimas jauciamas.
Ar gali buti jog pernai ta turbina pati prasivale pakeitus radiatoriu ir viska pravalius.
Pagal forumo patirti suprantu reiktu valyti turbina? Kur ta galima padaryti Kaune?
Kitas klausimas kokia viso to uzsikimsimo priezastis kaip reikia vazineti, koki kura tepalus ar ka reikia naudoti kad tas nesikartotu?

P.S. oro srauto matuokle cia kuom nors itakoja? As buvau atjunges laida variklio darbas nepakito tiesa jis dirbo ant laisvu apsuku.


-----
S80 D5 '02 AUT (120kW)

-----
XC60 D4 AWD [aut] "17
EX: www.manogarazas.lt/user_icons/fuel_icon_4_1095.png
 
Neegzistuojantis vartotojas
#70 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2011-11-27, 15:14

tęsinys:
buvo pravalyta turbina (nuvežta į turbo servisąWink, tiksliau jos vožtuvas, kitkas sakė idealiai. Išpjauti katalizai (gal dar galėjo ir būti, bet jau pozna, nieko nepadarysi).
Taigi kol kas dar pabandyta nedaug, bet turbina neišsijungia gerai užminus, veikia Smile švilpimas kuris buvo irgi kaip ir dingo, dabar girdisi kaip turbina pučia.
Kol kas rezultatu patenkintas. Bus matyti kai čiut daugiau pavažinėsiu.


tęsinys:
taigi pavažinėta daugiau su mašina, paspausta. Turba laiko Smile neišsijungia, eina gerai Smile
Mašina važiuoja Yes

Pastebėjimai:

Taigi nors Seržai sakei, kad į sostena neverta buvo važiuoti, nes pasakė tą patį (t.y. tą pačią klaidąWink, deja suklydai. Sostena nurodė konkrečiai priežastį, o ne tik klaidos kodą. Aš nežinau kaip sostena darė diagnostiką, manęs neprileido žiūrėti, bet diagnostikos darymas truko pusvalandį, o ne 5 min (tik nuskaitymas). Taip pinigų sumokėjau papildomai, bet štai ir rezultatas yra. Nereikėjo nei daviklio valyti (beje su WD girdėjau ir negalima valyti turbo slėgio daviklio, deja jau buvo pozna).
Galima paprieštarauti ir pasakyti neesi visažinis ir negalėjai iš karto pasakyti kas blogai. Gal tik reikėjo iš karto pasiūlyti esamos klaidos aprašymą, kuris padėjo (ačiū už jį ), ir nuo ko pradėti, o ne sakyti kad blogas daviklis ir viskas. Jau noras net keisti buvo, gerai kad to nepadariau Smile O forume jau buvo pilna nereikalingų postų ne į temą.

Tavo akcija dėl diagnostikos pasidaryti nemokamai tikrai šauni, ir esu dėkingas, pinigų susitaupo, bet prie jos pridėjus daugiau info, pasidalijus savo žiniomis ir patirtimi, kuria turi, tai būtų iš viso liux. Nori pyk, nori ne, tiesiog tu kartais pasakai savo išvadą ir viskas ir tyli arba pakartojį tą patį, ir nelabai išeina išgauti paaiškinimo, kodėl manai taip ar kodėl taip yra. Na kas kur kodėl kaip ir t.t. Žinių turi, bet ne visada jomis pasidalini.

Pabaigai: dekingas už pagalbą, diagnostikas. Mini kritika, kad nepasidalini žiniomis iki galo, ir likau ne viską supratęs ir tada gaunasi, kad remontas vyksta detalių keitimo būdu, nors jos būna geros.


Turetum rasti panasumu,gal tave kamuoja tas pats Wink


-----
 
Ralistas
#71 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2011-11-27, 15:19
Vartotojo avataras

Miestas: Kaunas
Pranešimai: 116
Įstojo: 2010-02-03
klausimas jeigu tai susija su katalizu gal pabandyti priedus kurie padeda isdeginti suodzius? nors gal cia ne i tema


-----
S80 D5 '02 AUT (120kW)

-----
XC60 D4 AWD [aut] "17
EX: www.manogarazas.lt/user_icons/fuel_icon_4_1095.png
 
Čiopa
#72 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2011-11-27, 15:30
Vartotojo avataras

Miestas: Mažeikiai
Pranešimai: 5180
Įstojo: 2007-03-12
Atšąlus orams ir pas mane atsirado turbūt panaši problema Smile. Vasarą, kai buvo karšta, to nebuvo ir atsirado maždaug tada, kai Levas parašė, jog pas jį atsinaujino problema. Įdomus sutapimas... Smile Mano pastebėjimai tokie:
1. Į avarinį režimą įmeta tik esant šaltam varikliui. Kai variklis pilnai užkaitęs, niekad nemeta, galima kankinti variklį įvairiais būdais;
2. Jeigu ir su nepilnai užkaitusiu varikliu bent 3-4 minutes pravažiuoji ramiai, klaidos nemeta, jei ir smagiau užspaudi;
3. Paprastai meta į avarinį režimą, tuo momentu, kai automatas persijunginėja iš 4 š 5 pavarą;
4. Įsiurbimo kolektoriaus valymas kažkaip aiškiau šito reiškinio nepaveikė.

Kol kas samprotauju, kad tai surišta su nekorektišku EGR darbu. Gal po ilgesnio stovėjimo jis nesudirba tvarkingai? Gal tai susiję su vakumo trūkumu tuo tarpu? Nors kitų požymių, kad su vakumu kažkas ne taip - nėra. Gal tiesiog šaltas EGR'as kažkiek pastringa?
Antra versija, jog nesudirba turbinos keičiamos geometrijos mechanizmas. Vėl tie patys variantai: galbūt pritrūksta vakumo arba kol turbina šalta, nesuveikia geometrijos keitimo mechanizmas.

Nė vienos versijos dar netikrinau. Kol kas nedaeina rankos. Jei kažką nustatysiu - pasidalinsiu Smile.
Redagavo Čiopa 2011-11-27, 15:31


-----
Volvo S80 D5 '03 AW55-50
ex. Volvo S80 2.5D '99 AW50-42
ex. Volvo S80 T5 '99 M56
ex. Saab 9-3 2.2tid '03
ex. Volvo XC70 D5 '02 AW55-50
ex. Volvo S40 1.8 '97

-----
 
Levas
#73 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2011-11-27, 15:50
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 1192
Įstojo: 2009-07-07
taip ir man pagrinde visada turbos išjungimas būdavo perjungiant iš 4 į 5 pavarą. Po to jau ir su trečia paspaudi iki 3,5 tūkst ir sugebėdavo išsijungti.
Pirmą kartą išvalius turbiną padėjo, nes ten jau kažkas suvėluodavo ir atjungdavo.


-----
---

-----
Vilnius
 
Ralistas
#74 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2011-11-27, 19:07
Vartotojo avataras

Miestas: Kaunas
Pranešimai: 116
Įstojo: 2010-02-03
jo pas mane is pradziu problema buvo virs 3 tukst apsuku apie 3,5 dabar pastebejau jau ir i 3 pavara metant uztenka vos 2,7-2,8 ir jau iskarto dinkgsta viskas, nors vaziuojant iki 2,5 apsukom viskas ok, ka tik vazinejau bet nuo namu iki megos nedidelis atstumas gal 3 km. i prieki vaziuojant uzsilo variklis viskas ok bet netikrinau o atgal vaziuojant spustelejau iruzsilenke, bet variklis iki darbines temperaturos nebuvo susiles nebuvo ilgos trasos kad apsiltu normaliai pastoviau ties 1,5-2 tukst apsuku birbinau nebuvo kur per miesta isilekti,

CIOPA is tavo nuotrauku pastebejau kad isiubimo kolektoriuje nera vieno daviklio
http://4.bp.blogs...41325
sicia ziurint priespaskutinej nuotraukoj desinej pusej bet uzdejus kolektoriu kairej pusej ziurint is priekio.
as dirbant varikliui ji buvau atjunges tai kazkaip po keliu sekundziu pradejo dirbti variklis kitaip bet atgal ijungiau. idomu gal ten jis kazka reguliuoja neduoda tinkamo signalo del slegio ir turba isimet i ta rezima.

kitas dalykas borto kompas pas mane jokiu klaidu nemeta, o kaip pas jus?
Redagavo Ralistas 2011-11-27, 19:14


-----
S80 D5 '02 AUT (120kW)

-----
XC60 D4 AWD [aut] "17
EX: www.manogarazas.lt/user_icons/fuel_icon_4_1095.png
 
Levas
#75 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2011-11-27, 19:14
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 1192
Įstojo: 2009-07-07
prieš du metus kai buvo pirmi išsijungimai, tai užteko jau ir su trečia pavara kylant į kalniuką gazo duoti, buvo pasipriešinimas didesnis ir vsio, išsijugė.
Ir nelabai buvo skirtumas, karštas variklis ar šaltas


-----
---

-----
Vilnius
 
Johny
#76 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2011-11-27, 19:16
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 4263
Įstojo: 2008-01-06
Levai, o kaip dabar? Viskas ok?


-----
Volvo V70II d5 (daily)
Volvo 940 / 2.3 Turbo 250HP (kolkas) / Estate (FunCar)

Pakabos, stabdžių, smulkus variklių remontas, padangų montavimas, suvirinimo darbai
https://www.faceb...hnyGarazas

-----
Vilnius, 860339105
 
Levas
#77 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2011-11-27, 19:19
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 1192
Įstojo: 2009-07-07
aha dabar atrodo ok, bent neteko kol kas išjungti, kas dieną ir nedusinu Smile Rytis kažką padarė stebuklingo Grin


-----
---

-----
Vilnius
 
Čiopa
#78 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2011-11-27, 19:52
Vartotojo avataras

Miestas: Mažeikiai
Pranešimai: 5180
Įstojo: 2007-03-12
O ką Rytis padarė, laikysit paslapty? Smile


-----
Volvo S80 D5 '03 AW55-50
ex. Volvo S80 2.5D '99 AW50-42
ex. Volvo S80 T5 '99 M56
ex. Saab 9-3 2.2tid '03
ex. Volvo XC70 D5 '02 AW55-50
ex. Volvo S40 1.8 '97

-----
 
Vyskups
#79 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2011-11-27, 19:53
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 2762
Įstojo: 2008-11-20
Pagrasino parduot Levas, o tada mašina pati susitvarkė Grin


-----
Volvo XC70 III, D5, AT, MY09
Volvo V70 III, 2,0D, MT, MY10.
Volvo 2.4D 96kw '02 S60 + chip = D5 + chip Pfft - parduota
Šalimais garaže
Peugeot Boxer - ilgas, didelis, 2,8d, '05
Skoda Octavia Combi 2,0tdi 16v DSG '07
Toyoto corolla 2,0 d-4d '00

www.idola.lt
www.voveresnamai.lt
https://www.facebook.com/voveresnamai/?fref=ts

-----
=FORUMO MODERATORIUS=
Nieko nėra tipiškesnio, kaip talentingi žmonės, nepasiekę savo gyvenime jokios sėkmės
Jeigu tu nori turėti tai, ko niekad neturėjai - turi padaryti tai, ko niekad nedarei.
 
Levas
#80 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2011-11-27, 19:58
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 1192
Įstojo: 2009-07-07
deja teks Ryčio klausti, nes jis žiūrėjo, tikrino ir vėl veikia Smile o man svarbiausia tai kaip ir buvo


-----
---

-----
Vilnius
 
peršokti į forumą:
PANAŠIOS TEMOS
Tema Forumas Ats. Naujausia žinutė
Turbinos aktuatorius Volvo 850, S/V70, C70 1 2020-04-08, 19:42
Volvo 2.4D 120kw turbinos/variklio bėda, be klaidų Variklis 3 2020-02-05, 17:48
Turbinos isemimas Variklis 4 2020-01-30, 10:50
Turbinos perputimai Variklis 10 2019-12-16, 20:59
S60 D5 2001 turbinos darbas (trauka) Variklis 16 2019-04-08, 12:36
2024 © Visos teisės saugomos.