Tema | Forumas | Ats. | Naujausia žinutė |
---|---|---|---|
Turbinos aktuatorius | Volvo 850, S/V70, C70 | 1 | 2020-04-08, 19:42 |
Volvo 2.4D 120kw turbinos/variklio bėda, be klaidų | Variklis | 3 | 2020-02-05, 17:48 |
Turbinos isemimas | Variklis | 4 | 2020-01-30, 10:50 |
S60 D5 2001 turbinos darbas (trauka) | Variklis | 16 | 2019-04-08, 12:36 |
turbinos bedos | Volvo V70-II, S60, S80, XC70/90 | 8 | 2017-07-14, 18:44 |
AutoVikingai.lt - Volvo ir Saab - švediškų automobilių klubas ir forumas | Technika | Volvo V70-II, S60, S80, XC70/90 | Variklis
Kas naršo čia? 1 svečiai
Turbinos perputimai
|
|
Dainiuks1987 |
Parašyta 2019-12-14, 18:41
|
Miestas: Siauliai, Lietuva Pranešimai: 9 Įstojo: 2019-08-03 |
Sveiki, reikia pagalbos. Volvo xc90 d5 2.4 136 kw. 2009 metu. pastoviai saltam varikliui atsiranda turbinos perputimai ir aisku isijungia avarinis rezimas.uzgesinus viskas susitvarko. ir siltam varikliui is vis tokiu bajeriu nebuna. vida rodo TO HIGH TURBO PRESSURE. daugiau nieko. masina nedumina. turbina neleidzia jokiu garsu. vakuumo slangas pakeiciau. pagalves buvau uzglusines, tikrinau vistiek tas pats.
----- Volvo XC90 D5 2009 R Design ----- |
|
|
rimcius |
Parašyta 2019-12-15, 03:14
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 2346 Įstojo: 2014-02-15 |
Ar tikrai pas tave vakuumu valdomas turbakas?
----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
Dainiuks1987 |
Parašyta 2019-12-15, 10:43
|
Miestas: Siauliai, Lietuva Pranešimai: 9 Įstojo: 2019-08-03 |
ant vakuumo zarnu stovi turbo kontroles voztuvas. turbo control valve. jis elektrinis. ir i turba kiek ziurejau jokios vakuumo slangos nenueina
----- Volvo XC90 D5 2009 R Design ----- |
|
|
rimcius |
Parašyta 2019-12-15, 12:45
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 2346 Įstojo: 2014-02-15 |
Kažkodėl pirma mintis, kad turbinos VNT stringa.
----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
Ryccka |
Parašyta 2019-12-15, 15:02
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 687 Įstojo: 2011-07-20 |
Tavo turba valdomo elektroniškai ir dažnai, tas valdymas, tiksliau jame esanti mikroschema sugenda arba ten pat esantys krumpliaratukai nuo ilgo ir nuobodaus gyvenimo sudyla. Aišku kaip kolega sako reiktu atkreipti dėmesį ir ar ta geometrija atjungus ta valdymą aplamai normaliai juda pilna eiga, dėl užstrigimo galėjo ir krupliaratukai nueiti šaibom.
----- Volvo XC70 ----- |
|
|
Dainiuks1987 |
Parašyta 2019-12-15, 15:43
|
Miestas: Siauliai, Lietuva Pranešimai: 9 Įstojo: 2019-08-03 |
Na aisku, aciu. reikia prie turbinos krapstytis
----- Volvo XC90 D5 2009 R Design ----- |
|
|
Dainiuks1987 |
Parašyta 2019-12-15, 15:50
|
Miestas: Siauliai, Lietuva Pranešimai: 9 Įstojo: 2019-08-03 |
pamirsau paklausti, o kodel siltam varikliui nebludija ta turbo?
----- Volvo XC90 D5 2009 R Design ----- |
|
|
diawollo |
Parašyta 2019-12-15, 23:48
|
Miestas: Panevezys Pranešimai: 190 Įstojo: 2012-09-16 |
Dainiuks1987 @ 2019-12-15, 15:50 rašė: pamirsau paklausti, o kodel siltam varikliui nebludija ta turbo? Galiu teoriją tokią. Kai šalta mašina, dar ir nevažinėta ilgiau, tai gali "užsikoksuot" pats valdymas mechaninis. Ar koks rudžių židinys susidaręs nuo kondensato pastovėjus ilgiau. Aš pas saviškę nesenai jau esu tą pastebėjęs. Bet pas mane tai vakuumu valdoma. Jeigu mašina nejudinta kelias dienas ir dar oras koks drėgnas buvo, tai užkūrus ir iškart pradėjus smaugt variklį "pasikabina" turbina ir išmeta avarinį rėžimą (aišku ne visiškai šaltu varikliu). Reziumė reik pravalyt mechanines turbinos valdymo dalis. ----- s60 d5 2003 ----- |
|
|
rimcius |
Parašyta 2019-12-16, 00:54
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 2346 Įstojo: 2014-02-15 |
Dainiuks1987 @ 2019-12-15, 15:50 rašė: pamirsau paklausti, o kodel siltam varikliui nebludija ta turbo? Medžiagoms šylant - jos turi savybę plėstis. Yra maža tikimybė, bet ji yra, kad tavo atveju, kol šalta - kažkas už kažko kliūna ir gavus temperatūros bei padidėjus tarpams, tas kliuvinys nebepasireiškia. Bet čia tik hipotezė. Reikia kompetetingai kvalifikuotai įlįsti ir įsitikinti. Nenustebčiau jeigu esant šaltai aplinka bei stringant VNT dėl kokių nors priežasčių (suodžiai, išsidėvėjimas), tai apsunkina elektroninio valdymo bloko darbą (išsidėvėję krumpliaračiai kaip Ryccka rašė) kas susideda į serviso režimą labiau paspaudus gazo. Man regis paprasčiausia diagnostika - tiesiog permesti kitą turbina ir pamėginti ant šalto. Redagavo rimcius 2019-12-16, 00:58 ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
Dainiuks1987 |
Parašyta 2019-12-16, 20:59
|
Miestas: Siauliai, Lietuva Pranešimai: 9 Įstojo: 2019-08-03 |
Na aciu. bandysiu ieskot bedos
----- Volvo XC90 D5 2009 R Design ----- |
|
peršokti į forumą: |