PERŽIŪRĖTI TEMĄ -
VAKUUMAS
AutoVikingai.lt - Volvo ir Saab - švediškų automobilių klubas ir forumas | Technika | Volvo 850, S/V70, C70 | DUK
Kas naršo čia? 1 svečiai
Vakuumas
|
|
zydriusjur |
Parašyta 2015-07-09, 10:33
|
Miestas: Klaipėda Pranešimai: 140 Įstojo: 2012-03-23 |
Sveiki forumiečiai. Tutriu tokį klausimą: spaudžiant gazą girdisi vakuumo šnypštimas, įtariu iš stabdžių stiprintuvo. Taigi, ar vakuumo nutekėjimas iš stabdžių stiprintuvo turi tiesioginės įtakos turbinos valdymui? Dėkoju iš anksto.
----- EX XC 70, 2001 2,4 T EX 850 T5 EX S70 2,3 T5 S80, 2,4 XC60 T6 ----- |
|
|
Ryccka |
Parašyta 2015-07-09, 18:02
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 687 Įstojo: 2011-07-20 |
Beabejo turi, turbina valdoma vakumu, esant nutekejimui turetu nedirbti turbina ir blogai traukti masina.
----- Volvo XC70 ----- |
|
|
maba |
Parašyta 2015-07-10, 12:28
|
Miestas: Lietuva, Marijampolė Pranešimai: 212 Įstojo: 2011-11-12 |
Šiaip jau spaudžiant gazą vakuumo šnypštimas turėtų mažėti, nes kaip tik vakuumas kolektoriuje didžiausias ant laisvų arba "numetus gazą". Turbininio variklio kolektoriuje gali būti ir teigiamas slėgis, tada pro nesandarumus orą pučia lauk - irgi šnypščia. Benzininio motoro turbina valdoma slėgiu iš kolektoriaus - kuo jis didesnis, tuo labiau gesina turbiną. Tačiau iš patirties galiu pasakyti - jei nesandarumas nedidelis, turbinos valdymui jis įtakos neturės (nebent pati turbinos valdymo žarnelė kiaura), o jei skylė didesnė, tai turbina tiesiog nepajėgia sudaryti pakankamo slėgio kolektoriuje (nes oras pro plyšį išeina laukan) ir turbinos gesinimo slėgis nelabai pasiekiamas.
----- V70 AWD 2,0T 166kW, MT, 1997 V70R AWD 2,5T 220kW, MT, 2003 ----- |
|
|
Zdarovas |
Parašyta 2018-02-06, 15:42
|
Miestas: Anyksciai Pranešimai: 252 Įstojo: 2016-03-15 |
Prikeliant tema, pasikrapsciau snd prie matoro, apsiziurejau vakuuma, tai pompa pati apsileikavus, siaip turbo speju darineja normaliai, nes trauka yra, bet stabdziai suprasteje, bet su stabdziais cia geri metai vis atrodo kad prasciau stabdo, faktas jei slegis nuteketu normaliai, tai ir turbos nedarinetu. Tepalo pilimo proke atsukus irgi kauksi, tai uzglusinau vapse iki padusku matoro solenoido, lyg biski geriau, sumazejo garsas.
https://imgur.com... , o vat taip atrodo siai dienai vakumine pompa, pries metus buvo tik per sujungima pasiriebalave. Tai vat kitas dar klausimas, ar neverta su ja zaist ir ieskot srote, ar apart sostenos (nes jie manau tikrai turetu turet ir "gerom" kainom), galima gaut kur REM komplekta salniku visu. Aciu ----- Volvo V70 D5 01 120kw- 138kw 483Nm ----- |
|
|
rimcius |
Parašyta 2018-02-06, 18:13
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 2347 Įstojo: 2014-02-15 |
Pas mane panašiai atrodo. Matavome vakuumą - viskas ok. Manau neverta nebent pamatavai ar tikrai turi problemų. Vien dėl estetikos keisti nematau reikalo. O užlinkus greit pasikeisi ir toliau droši
![]() ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
Zdarovas |
Parašyta 2018-02-06, 18:16
|
Miestas: Anyksciai Pranešimai: 252 Įstojo: 2016-03-15 |
na vat nematavau, neturiu normalaus paprasto slegio matavimo prietaiso
![]() ----- Volvo V70 D5 01 120kw- 138kw 483Nm ----- |
|
|
rimcius |
Parašyta 2018-02-06, 18:56
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 2347 Įstojo: 2014-02-15 |
Nepasakysiu tiksliai, bet tikrai pirmoje vietoje nukentės turbinos valdymas nei pajusi kitus simptomus. Arba gausi klaidą jeigu tarkim pagalvės kiauros. O dėl pačių stabdžių... Aš irgi gerinu juos, nes nepatinka pedalo jautrumas, ir vadinamas "feedback'as" vairuotojui lyginant su Toyota Corolla 2002 ir BMW 1 serijos 2006. Ir kaip bebūtų keista, kelis kartus paspaudus stabdžių pedalą, vakuumas krenta kartu su stabdžių efektyvumu. Bet tai normalu pasak Jano, nes taip dirba stabdžiai ir niekas pedalo nemaigo, o paspaudžia ir kai reikia - atleidžia. Mano atveju stabdžiai naudojami su paspaudimais, tikrinant ar sukibimas dar vietoje
![]() Čia kaip pavyzdys ![]() ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
Zdarovas |
Parašyta 2018-02-06, 20:09
|
Miestas: Anyksciai Pranešimai: 252 Įstojo: 2016-03-15 |
paduskom vakuuma vapse atjungiau, ir iki ju to solenoido irgi atjungiau (uzglusinau), palikau tik fiske pajungta. Na ziuresim kaip toliau eisis
![]() ----- Volvo V70 D5 01 120kw- 138kw 483Nm ----- |
|
|
Zdarovas |
Parašyta 2018-04-24, 19:14
|
Miestas: Anyksciai Pranešimai: 252 Įstojo: 2016-03-15 |
Na dabar paaiskinkit, youtubej juk video yra jei sandari vakuumo sistema tai jokio garso (kauksejimo) neturetu but atidarius tepalo pilimo kamsti, bet numovus nuo vakuumo pompos slanga, tai jo tada nera, kai tik paglusini tai kauksi belekaip. tai kaip cia yra?
----- Volvo V70 D5 01 120kw- 138kw 483Nm ----- |
|
|
rimcius |
Parašyta 2018-04-24, 20:21
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 2347 Įstojo: 2014-02-15 |
Aš tai nesiparinu dėl to
![]() Aišku, jeigu visumoje auto idealiam stovyje ir tik toks rūpestis - taip, ir aš ieškočiau šaknų ![]() ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
Zdarovas |
Parašyta 2018-04-24, 22:56
|
Miestas: Anyksciai Pranešimai: 252 Įstojo: 2016-03-15 |
nu pas mane nei cipuota nei ka, kiti sako traukia geriau nei ju, na tai... kaip ir nereiktu pult i kokia tai nevilti, bet stabdziai prastoki...ar nuorint megint?...
----- Volvo V70 D5 01 120kw- 138kw 483Nm ----- |
|
|
rimcius |
Parašyta 2018-04-24, 23:07
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 2347 Įstojo: 2014-02-15 |
Ir skystį pasikeisk prie to paties. Tikrai bus daugiau naudos. Jeigu ateity norėsi rimtesnio pedalo - dėkis armuotas šlangutes. Skirtumas akivaizdus.
----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
diawollo |
Parašyta 2018-04-25, 13:07
|
![]() Miestas: Panevezys Pranešimai: 190 Įstojo: 2012-09-16 |
Dėl armuotų šlangelių, tai čia labiau placebo. Dabartinės stock šlangutės ir taip armuotos - tik padengtos guma dėl lengvesnio patikrinimo. Nes labai matosi kur guma suskilinėjus ir reikia pakeisti. Pakeitus į armuotas visas efektas labiau dėl to, kad nuorini sistemą bekeisdamas, skystis biški pasikeičia. O jeigu pedalas tvirtesnis pasidaro, tai stabdžiai dėl to tikrai geriau nestabdo
![]() ----- s60 d5 2003 ----- |
|
|
rimcius |
Parašyta 2018-04-25, 14:31
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 2347 Įstojo: 2014-02-15 |
Kas keitęs, tikrai žino, kad ne Placebo
![]() Jau vien pedalo/stabdžių feedback'as ko vertas ![]() ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
diawollo |
Parašyta 2018-04-25, 15:16
|
![]() Miestas: Panevezys Pranešimai: 190 Įstojo: 2012-09-16 |
Ta prasme feedback'as galbūt ir pagerėja jeigu senos šlangutės jau daug gyvenimo mačiusios. Bet ką norėjau pasakyt, kad nuo armuotų šalngelių geriau nestabdys tik jausmas kitoks
![]() ----- s60 d5 2003 ----- |
|
|
rimcius |
Parašyta 2018-04-25, 15:22
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 2347 Įstojo: 2014-02-15 |
O tikrai pas daugumą jos mačiusios metų
![]() Nes retai kas stabdžių skystį keičia, ką kalbėti apie šlangutes ![]() Ir dėl paties stabdymo... Juk jeigu spaudžiant pedalą šlangutę pučia nuo senatvės, tai ir pedalo eiga padidėja bei kaladžių prispaudimo laikas pailgėja ![]() Taip, labai mažais kiekiais (priklausomai nuo šlangučių nuovargio), tačiau vis tiek galima skaityti, kad stabdymo efektyvumui įtakos turi ![]() ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
diawollo |
Parašyta 2018-04-25, 17:10
|
![]() Miestas: Panevezys Pranešimai: 190 Įstojo: 2012-09-16 |
Nu nebent greitį -reakcijos laiką stabdymo pagreitina. Bet šiaip manau nelabai apsimoka investuot, nes kainos už komplektą tai nemažos..
----- s60 d5 2003 ----- |
|
|
rimcius |
Parašyta 2018-04-25, 17:26
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 2347 Įstojo: 2014-02-15 |
Dėl kainos - kiekvieno individualus reikalas
![]() Kam automobilis tik transporto priemonė, kam hobis ir t.t.... ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
peršokti į forumą: |