Topic | Forum | Answer | Last posted message |
---|---|---|---|
Problemos su mechanine pavarų dėže (Volvo V70) | Transmisija | 17 | 2024-09-20, 23:45 |
Volvo V60 motorsysteem service vereist | Klaidų kodai ir pranešimai | 2 | 2024-09-03, 11:24 |
Volvo v70 kylančios apsukos. | Volvo V70-III, S60-II, V60, S80-II, XC60, XC70-II/90-II | 1 | 2024-06-06, 21:41 |
volvo 3,2 MISFIRe | Elektra | 1 | 2024-05-31, 10:59 |
perku volvo 3.2 gyva variklį | Perku | 1 | 2024-05-31, 10:15 |
AutoVikingai.lt - Volvo ir Saab - švediškų automobilių klubas ir forumas | Technika | Volvo S40 II/V50, C30 | Elektra
Who is here? 1 guest(s)
Volvo V50 oro srauto matuoklės gedimas?
|
|
Crazzzy |
Posted 2017-05-02, 11:07
|
City: Kaunas Posts: 9 Signed in: 2017-03-30 |
Sveiki, nesneai isigyvjau Volvo V50 2004m. 2,0D. Klausimas iškart: ar čia gali būt (ar greičiausiai ir yra) oro srauto matuoklės gedimas? Simptomai: Mieste važinėjant viskas plius minus gerai. Važiuojant autostradoij pradžioj viskas gerai, eina puikiai visom pavarom, visom apsukom, bet po kiek laiko pajaučiu kad 6 bėgyje mašina visiškai nebeturi traukos. Važiuojant į didesne įkalne autopilotu net krenta greitis. Po trasos įvažiavus į miestą mašina nebetraukia. Begėjasi it kokia 55kw impotente. Tačiau užgesinus, po keliolikos minučiu vėl užvedus trauka gryžta plius minus į savo vieta. Laivos eigos apsukos nėra stabilios, bet proto ribose (kartais pasvyruoja 800-950 aps/min intervale). Daryčiau diagnostika, bet vat galvoju jei prijungus jin dirbs normaliai tai bus pinigu metimas i balą.
Dėkoju už pastebėjimus ir patarimus! ----- Volvo V50 2.0D ----- |
|
|
rimcius |
Posted 2017-05-02, 11:15
|
City: Vilnius Posts: 2346 Signed in: 2014-02-15 |
Vis tiek kažkokia klaida bus išsaugota kompe. Ir klaidų nuskaitymo metu turi parodyti kokia klaida/klaidos. O tuomet pagal tai galima ir diagnostika pasidaryti.
----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
Crazzzy |
Posted 2017-05-02, 11:18
|
City: Kaunas Posts: 9 Signed in: 2017-03-30 |
O borto kompe nieko nemeta dėl oro srauto matuoklės?
----- Volvo V50 2.0D ----- |
|
|
rimcius |
Posted 2017-05-02, 11:24
|
City: Vilnius Posts: 2346 Signed in: 2014-02-15 |
Nemanau. Nebent kaip ir pas senesnes Volvo "serviso režimą" parodys ir viskas. Visais atvejais diagnostika daryti reikia. Ir ne šiaip su kokia, bet rimta. Dar geriau su Volvine.
----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
Ryccka |
Posted 2017-05-02, 21:37
|
City: Vilnius Posts: 687 Signed in: 2011-07-20 |
Čia išmeta i avarini režimą srauto matuoklė jai būtų tai tu pagavęs ta klaida visada turėtum ta avarinį režimą labiau panašu i stringančia turbina ar kiauras oro šlangas diagnostika reikalinga išsami ne tik kompu bet ir realiai manau reikės apžiūrėti automobilį.
----- Volvo XC70 ----- |
|
|
Crazzzy |
Posted 2017-05-03, 09:14
|
City: Kaunas Posts: 9 Signed in: 2017-03-30 |
Žodžiu, potencialiai liūdna... :/ Gal patartumėt Kaune servisą/meistrą užsiimanti šitais reikalais?
----- Volvo V50 2.0D ----- |
|
|
Donce |
Posted 2017-05-03, 13:29
|
City: UK/Ukmerge Posts: 488 Signed in: 2007-10-20 |
Bent jau klaidas reiketu nusiskaityt, kad kazka pradet ieskot ir patarinet. O dabar speliojimas. Mest tau i avarini rezima gali ne tik del oro srauto matuokles. Yra daug kitu niuansu.
----- S40 T4 1998 vis dar rieda Honda Accord MK8 2009 2.2i-dtec remap Honda CRV MK3 2010 2.2cdti remap XC90 D5 '08 R-Design Manual Black Metalic 215bhp Remap/DPF/EGR Off - parduota ----- |
|
|
Crazzzy |
Posted 2017-05-22, 18:52
|
City: Kaunas Posts: 9 Signed in: 2017-03-30 |
Pagaliau atlikau normalia diagnotiką. Bėda rasta: turbinos/turbinos valdymo problema. Keliant apsukas kartais sukyla slėgis turbinoje iki reikamos normos, o kartais ne, Daug maz 50/50. Meistras sakė problema gali būti nuo slangučių iki pat pačios turbinos. Turiu galimybę automobilį pasikelti, todėl bandysiu ieškot bėdos pats. Dar prieš lendant po automobiliu, galbūt turit kokia schema turbinos bei tiek slangučių, tiek vožtuvo tikrinimo metodikos galbūt ar tai dar kažkokios naudingos informacijos? Tiesog noriu sukaupt kuo daugiau informacijos prieš lendant po automobiliu ir bijau ko nepražiūrėt.
P.S. į servisą varysiu tik kai pačiam nepavyks, todėl prašau nesiūlikit iškart atiduot mašina meistram ----- Volvo V50 2.0D ----- |
|
|
SPAIKIS |
Posted 2017-05-22, 19:31
|
City: Kaunas Posts: 103 Signed in: 2011-02-23 |
ivesk google "D5 turbinos valdymas" ar panašiai ir nustebsi kiek info gali rasti
----- Volvo S60 2,4D 2003 ----- |
|
|
Crazzzy |
Posted 2017-05-22, 19:59
|
City: Kaunas Posts: 9 Signed in: 2017-03-30 |
SPAIKIS @ 2017-05-22, 19:31 rašė: ivesk google "D5 turbinos valdymas" ar panašiai ir nustebsi kiek info gali rasti tai kad ne D5, o 2.0D ir nelabai ka išmeta deja nei ltu nei eng kalbomis. Rusu deja nemoku :/ ----- Volvo V50 2.0D ----- |
|
|
Donce |
Posted 2017-05-23, 12:27
|
City: UK/Ukmerge Posts: 488 Signed in: 2007-10-20 |
Crazzzy @ 2017-05-22, 18:52 rašė: Pagaliau atlikau normalia diagnotiką. Bėda rasta: turbinos/turbinos valdymo problema. Keliant apsukas kartais sukyla slėgis turbinoje iki reikamos normos, o kartais ne, Daug maz 50/50. Meistras sakė problema gali būti nuo slangučių iki pat pačios turbinos. Turiu galimybę automobilį pasikelti, todėl bandysiu ieškot bėdos pats. Dar prieš lendant po automobiliu, galbūt turit kokia schema turbinos bei tiek slangučių, tiek vožtuvo tikrinimo metodikos galbūt ar tai dar kažkokios naudingos informacijos? Tiesog noriu sukaupt kuo daugiau informacijos prieš lendant po automobiliu ir bijau ko nepražiūrėt. P.S. į servisą varysiu tik kai pačiam nepavyks, todėl prašau nesiūlikit iškart atiduot mašina meistram Puse b*bio tas tavo meistras, jei tik pasake, kad bedos su turbina arba jos valdymu. Kompetetingas meistras butu issiaiskines tiksliai, kame problema. Cia tokio lygio diagnostika meistras padare, kad net ir bezdzione paemus kompa i rankas galetu padaryt. Kiek tenka pastebet, dauguma forumieciu gali padaryt kur kas geresne diagnostika ir patart zmonems, nei garaziniai su kompais... Dasigyvenom Galit juoktis, galit ne, bet volvos savininkas Crazzzy, imi i burna turbinos vakumine valdymo slangute viena gala numoves nuo TCV (turbo control valve - solenoidas) ir trauki ora - stebi ar turbos diafragma bei pati slangute nekiaura. Patrauki ora gerokai ir uzlaikai liezuviu. Jei vakumas dingsta - problema slanguteje arba turbos aktuatoriaus membranoje. Jei ne - darai turbos valdymo "bypass" ir prijungi valdymo slangute tiesiogiai prie sistemos vakumo, ne per TCV. Pasijungi kompa ir stebi gyvus turbos prametrus, kaip sukeliamas slegis gazuojant, ar yra lagai, slegio uzkelimo uzvelinimai, soktelejimai. Jei tokie simptomai yra - turba stringa ir laukia geriausiu atveju jos nuemimas, ardymas, isvalymas, surinkimas ir uzdejimas. Ta ivertins turbo meistrai, kokia turbos bukle. Jei vis delto simptomai nepasireiskia darant turbo bypass, gedimo priezasties diagnozavimas paprasteja - bus pats TCV arba jo vakumo slangutes. Neatmestinas variantas, kad pas tave aplamai bedos ne su turba, o su auksto oro slegio slangomis ir intercooleriu taip pat. Gal kazkur leidzia. ----- S40 T4 1998 vis dar rieda Honda Accord MK8 2009 2.2i-dtec remap Honda CRV MK3 2010 2.2cdti remap XC90 D5 '08 R-Design Manual Black Metalic 215bhp Remap/DPF/EGR Off - parduota ----- |
|
|
Crazzzy |
Posted 2017-05-23, 19:30
|
City: Kaunas Posts: 9 Signed in: 2017-03-30 |
Dar klausimas bendram supratimui: ten stovi du TCV. Gal galit pakomentuot kas kuris už ką atsakingas?
http://i50.tinypi...8.jpg ----- Volvo V50 2.0D ----- |
|
|
rimcius |
Posted 2017-05-23, 20:48
|
City: Vilnius Posts: 2346 Signed in: 2014-02-15 |
Tai gal twin turbo?
----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
Donce |
Posted 2017-05-24, 03:52
|
City: UK/Ukmerge Posts: 488 Signed in: 2007-10-20 |
rimciau, cia sarkazmas, bajaris? Oi ne... nu kur tokiam varikliui twin turbo
TCV yra vienas, tas, i kuri is turbinos aktuatoriaus ateina slangute. Paveikslelyje berods virsutinis. Priminei dar 1 dalyka - TCV per vakuma daznai buna sujungtas su kitu tokiu paciu ar labai panasiu solenoidu. Jei grybautu kitas solenoidas, tai automatiskai grybautu ir TCV ir galu gale turba. Pilnas internetas, kaip tikrinti solenoidus ir vakuma Ieskok internete ir mokinkis kolega, jei nenori pas garazini vaziuot Dar nepaminejau, jei darysi bypass ir turba jungsi tiesiogiai - labai smarkiai nespausk, nes gali buti variklio cut off arba limp modas, nes jei su turba viskas gerai, padarius bypass ir uzmynus tapke, bus overboostas, del ko kompas gesins motora. O siaip geriausiai daryt bypass prrijungus kompa - viskas matysis ekrane. ----- S40 T4 1998 vis dar rieda Honda Accord MK8 2009 2.2i-dtec remap Honda CRV MK3 2010 2.2cdti remap XC90 D5 '08 R-Design Manual Black Metalic 215bhp Remap/DPF/EGR Off - parduota ----- |
|
|
rimcius |
Posted 2017-05-24, 08:13
|
City: Vilnius Posts: 2346 Signed in: 2014-02-15 |
Donce, deja, bet ne
Tiesiog prisiminiau Volvo dyzelinę twin turbo koncepciją, tai ir brūkštelėjau ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
Crazzzy |
Posted 2017-05-24, 11:49
|
City: Kaunas Posts: 9 Signed in: 2017-03-30 |
Donce @ 2017-05-24, 03:52 rašė: rimciau, cia sarkazmas, bajaris? Oi ne... nu kur tokiam varikliui twin turbo TCV yra vienas, tas, i kuri is turbinos aktuatoriaus ateina slangute. Paveikslelyje berods virsutinis. Priminei dar 1 dalyka - TCV per vakuma daznai buna sujungtas su kitu tokiu paciu ar labai panasiu solenoidu. Jei grybautu kitas solenoidas, tai automatiskai grybautu ir TCV ir galu gale turba. Pilnas internetas, kaip tikrinti solenoidus ir vakuma Ieskok internete ir mokinkis kolega, jei nenori pas garazini vaziuot Dar nepaminejau, jei darysi bypass ir turba jungsi tiesiogiai - labai smarkiai nespausk, nes gali buti variklio cut off arba limp modas, nes jei su turba viskas gerai, padarius bypass ir uzmynus tapke, bus overboostas, del ko kompas gesins motora. O siaip geriausiai daryt bypass prrijungus kompa - viskas matysis ekrane. Ačiū Donce ----- Volvo V50 2.0D ----- |
|
|
Crazzzy |
Posted 2017-05-24, 15:06
|
City: Kaunas Posts: 9 Signed in: 2017-03-30 |
Pirminė apžiūra, tiesiog atsidariau varikli apžiūrėt kur kokia šlangutė veda. Radau štai ką:
http://imgur.com/... Gerokai užlūžusi. Čia kaip suprantu vakuminė šlangutė. Vienas galas kišasi į oro padavimo trišakį prieš įsiurbimo kolektorių, o kitas galas, jei pirštu jautrumas nepvedė (nes labai mažai vietos ir ten praeina daug šlangučių) nueina į minėta solenoidą esantį žemiau. Aš ją atlaužiau, kiek patiesinau, manau neprošal bus ją ir pakeist kai turėsiu į ką. Žiūrėsim auto reakcija. Gal žinot kokia realia įtaka ji turi turbos darbui? Edited Crazzzy 2017-05-24, 15:06 ----- Volvo V50 2.0D ----- |
|
Jump to forum: |