Tema | Forumas | Ats. | Naujausia žinutė |
---|---|---|---|
Problemos su mechanine pavarų dėže (Volvo V70) | Transmisija | 17 | 2024-09-20, 23:45 |
Volvo V60 motorsysteem service vereist | Klaidų kodai ir pranešimai | 2 | 2024-09-03, 11:24 |
Volvo v70 kylančios apsukos. | Volvo V70-III, S60-II, V60, S80-II, XC60, XC70-II/90-II | 1 | 2024-06-06, 21:41 |
volvo 3,2 MISFIRe | Elektra | 1 | 2024-05-31, 10:59 |
perku volvo 3.2 gyva variklį | Perku | 1 | 2024-05-31, 10:15 |
AutoVikingai.lt - Volvo ir Saab - švediškų automobilių klubas ir forumas | Technika | Volvo & Saab Tuning / Styling | Išorės stylingas
Kas naršo čia? 1 svečiai
Volvo V70 II aukštinimas
|
|
rimcius |
Parašyta 2016-12-30, 19:56
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 2346 Įstojo: 2014-02-15 |
Galiausiai atsirado šiam projektui laiko. Reik pripažinti - ruoštasi, eksperimentuota nemažai. Ir jeigu reiktų pakartoti – gerai pagalvočiau ar apsiimti
Kadangi apibendrintos info šitokio automobilio iškėlimo nėra, tad nusprendžiau aprašyti kas buvo daroma, su kokiom problemom buvo susidurta, kokie sprendimai ir koks galutinis rezultatas. Visų pirmą noriu padėkoti 4gifted bei Snoofix. Jų dėka visas reikalas tapo įgyvendinamas savom rankom Pradžioje buvo manyta, kad gale bus naudojamos kitokios įvorės, traukiančios pačią amortizatoriaus „stiklinę“ žemyn kėbulo atžvilgiu. Gerai, kad pasidariau ąžuolinius prototipus: Mėginant surinkti tokią konstrukciją trukdo pati važiuoklė, o taip pat prarandami du „stiklinės“ prie kėbulo tvirtinimo taškai: Po tokio fiasko iškart buvo nutarta grįžti prie jau patikrinto varianto. Gavus ir šiek tiek patobulinus brėžinį: Buvo pagamintos dvi įvorės: Nežinau kiek tiesos, bet pasikonsultavus su keliais specialistais, buvo nuspręsta vis tik dengti milteliniu būdu. O kadangi spalvą galima pasirinkti bet kokią, tad traukėm link cinkuoto paviršiaus spalvos (gavosi pilka): Dėl dažų sluoksnio įvorės susirinko pakankamai standžiai, tačiau viskas atsistojo į savo vietas. Ant amortizatoriaus štoko užnėriau poveržlių (~9mm). Kažkokių neigiamų pastebėjimų važiuoklės klausimu neaptikta: Priekyje, kaip buvo numatyta iš pat pradžių, dėjau spyruokles nuo mechaninės XC70. Spyruoklės ilgis 492mm (maniškės 444mm) ir apvijos storis 13,5mm (maniškės 14mm). Ant amortizatoriaus štoko užnėriau poveržlių (~8mm). Niekas nieko neliečia, stabdžių žarnelės bei ABS šniūras nepersitempia. Už spyruokles bei galimybe paeksperimentuoti su sąvartyninėm Volvo dėkui Rycckai Bendras rezultatas toks: Priekis buvo ~145mm, tapo ~179mm; Galas buvo ~163cm, tapo ~206mm; Matuota nuo R16 ratlankio krašto iki sparno briaunos su pilnu kuro baku abiem atvejais. Rezultatas iš tokios: Į tokią: Sekantis matavimas po mėnesio. Taip pat mėginsiu užsukti į servisą, kad atliktų suvedimą, įvertintų sailentblokų būklę, sureguliuotų žibintus. Visa info bus čia ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
andzeja |
Parašyta 2016-12-30, 20:20
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 512 Įstojo: 2012-07-20 |
Dabar reikia didesnių dešrų
Už išradingumą ir išpildymą - 10 balų!!! ----- opel zafira B 2006 1.9 88 kw ex. volvo v70 II D5 120 kw ex. audi a6(c4) 2.5 TDI 85 kw ----- |
|
|
Wolume |
Parašyta 2016-12-30, 21:55
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 453 Įstojo: 2008-11-12 |
Grazu paziuret kai ne kolchozas tikslas?
Redagavo Wolume 2016-12-30, 21:58 ----- |
|
|
T95 |
Parašyta 2016-12-30, 22:01
|
Miestas: Kaunas Pranešimai: 191 Įstojo: 2016-10-13 |
puikiai išpildyta
tai reziumė kuri dabar aukštesnė? ar originali XC70 ar ši V70? ----- V70 D5 AWD 136kW Manual Transmission 06' ----- |
|
|
T95 |
Parašyta 2016-12-30, 22:03
|
Miestas: Kaunas Pranešimai: 191 Įstojo: 2016-10-13 |
Ir prie to pačio klausimėlis, kaip kelyje? nesiūbuoja posūkiuose? neplaukioja? šeip gal ir neturėtu....
----- V70 D5 AWD 136kW Manual Transmission 06' ----- |
|
|
rimcius |
Parašyta 2016-12-30, 22:39
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 2346 Įstojo: 2014-02-15 |
Tikslas: darbo reikalais tenka daug važinėti po statybvietes pasikrovus nemažai įrankių ir/ar medžiagų. Nusibodo pilvu gaudyti nelygumus. Gaila mašinos. Apie žiemos kelius periferijoje išvis patyliu. Daug kas kritikavo tokią mintį ir siūlė keisti į XC. Bet tikrai pakeitimas kainuotų žymiai brangiau. O ir iškėlimas tikrai ne toks agresyvus kaip XC ir lyginant su XC, maniškės aukštis turėtų būti žemesnis. Be to, gerai užsienio forume yra kai kas pasakęs "geriau keturių ratų blogis, kurį jau pažįsti, nei naujas blogis, kurio visiškai nežinai"
Apie siūbavimą nieko nepakomentuosiu, nes nepajutau didelio skirtumo. Bet kadangi tik vakar viską baigiau, tai dar reikia prasukti kilometrų kelis šimtus - tada pasimatys/pasijaus. Įlipimas/išlipimas patogesnis ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
Edvakas |
Parašyta 2017-01-03, 08:07
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 2224 Įstojo: 2010-04-23 |
Gerai padirbėjai
----- ----- |
|
|
Johny |
Parašyta 2017-01-03, 10:44
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 4263 Įstojo: 2008-01-06 |
Galiu pasakyt taip - sailentblokai priekiniu svirciu isplys greitai (kita karta presuojant kitus reik atsizvelgt i ju pozicija. Galinius visus sailentus reikia perverzti prie dabartines darbines pakabos padeties, nes irgi isplys greitai.
----- Volvo V70II d5 (daily) Volvo 940 / 2.3 Turbo 250HP (kolkas) / Estate (FunCar) Pakabos, stabdžių, smulkus variklių remontas, padangų montavimas, suvirinimo darbai https://www.faceb...hnyGarazas ----- Vilnius, 860339105 |
|
|
rimcius |
Parašyta 2017-01-03, 13:29
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 2346 Įstojo: 2014-02-15 |
Kitą 1dienį važiuoju "aptarnauti" važiuoklės, tad manau viskas iki to išlaikys. Nors esu pastebėjęs, kad gale kai kurie iš jų jau prastokai atrodė... Parašysiu kas ir kaip
P.s. ačiū Johny už patarimus Redagavo rimcius 2017-01-03, 13:44 ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
Geds |
Parašyta 2017-01-08, 19:08
|
Miestas: Elektrenai Pranešimai: 2 Įstojo: 2011-11-21 |
Sveiki aš savo V70 II 2003 D5 mechanika paaukštinau tiesiog įdėjęs naujas Kyb Flex spyruokles gale įdėjau Kyb flex RA 6285 jos skirtos paprastam amortizatoriui o pas mane Nivomat o įdėjau todėl kad yra storesnės. Į priekį įdėtos naujos Kyb Flex RC2887. Ratai R16/205 55 matavau nuo ratlankio iki skardos krašto rezultatas priekis 180 galas 190. Stabilumas išliko pakilo apie 20 mm gaila kad prieš nepamatavau dėl palyginimo. Pakeitus į šias spyruokles pasikeitė nepalyginamai smūgio perdavimas į kėbulą. Masina tapo stabilesnė aukštesnė ir spyruoklės geriau atlieka savo darbą nes anksčiau turėdavau labai pristabdyti prieš kiekvieną didesni kelio nelyguma.
----- ----- |
|
|
rimcius |
Parašyta 2017-01-08, 19:27
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 2346 Įstojo: 2014-02-15 |
Nuo pakėlimo pravažiavau ~400Km. Niekas nepakito. Aukščiai išliko tokie patys. Stabilumas kelyje pakankamai geras. Gal būt šiek tiek posūkiuose labiau linksta į šonus, bet siūbavimo nėra. Suvedimas mano atveju būtinas, nes priekis kaip pastoviai "ant ledo". Dėl stabilumo, kaip Geds rašė, gali ateity tekti pasikeisti spyruokles į rimtesnes. Bent jau gale tikrai norėčiau ko nors heavy duty, nes kai neretai ~150Kg tenka vežtis, tai subinė stipriai pasėda. Taip pat kaip Geds rašė, juntamai pagerėjo asfaltuotų paaukštintų perėjų pravažumas. Kur anksčiau pralėkdavau 60Km/h ir jausdavau kaip priekis lengvai atsiremia į amortiko apačią, tai dabar iki 80Km/h retai tai pajaučiu. Na ir išlipimas/įlipimas ženkliai malonesnis. Priekyje žymiai lengviau užsidėti sniego/ledo grandines
Ryt "į procedūras", tad atnaujinimai bus vėliau. ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
rimcius |
Parašyta 2017-01-09, 18:33
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 2346 Įstojo: 2014-02-15 |
Reziume iš serviso:
sailentblokai dar darbinės būklės ir perpresuoti nėra reikalo. Kur įmanoma - perveržta naujoj darbinėj padėty. Su priekinėm šakėm viskas kaip ir ok, t.y. sailentblokai nėra tragiškai pertempti, įveržti ar kaip kitaip dirbantys kritinėmis ribomis. Atlikta pilna pakabos geometrija - vairavimas iškart pasikeitė. Sureguliuoti visi žibintai. Trumposios maksimaliai pakeltos, kad pasiektų normalią ribą. Jeigu ateity reikės kelti dar, tai teks kažką burti su tvirtinimais. Tad belieka sukti kilometrus iki sekančio projekto ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
iozhikas |
Parašyta 2017-01-09, 18:44
|
Miestas: klaipeda ) dabar u.k ) Pranešimai: 885 Įstojo: 2012-01-24 |
Kokias padangas moveisi? Aukstis plotis?
----- volvo s80 se lux (summum) d5 2007 auto ----- VOLVO for life |
|
|
rimcius |
Parašyta 2017-01-09, 19:43
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 2346 Įstojo: 2014-02-15 |
Standartas: 205/55 R16
Nenoriu nieko keisti, nes ratlankiai sukomplektuoti tiek vasariniai, tiek žieminiai. Žieminės padangos visiškai naujos ir labai patenkintas jomis. O ir kaina ženkliai padoresnė nei 17kiniams skirtų padangų. Taip pat sukomplektuotos žieminės grandinės... Tad artimiausiu metu viską paliksiu kaip yra. Nebent žieminius ratlankius į lengvo lydinio pasikeisiu, nes baisiai rūdija Redagavo rimcius 2017-01-09, 19:45 ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
Snoofix |
Parašyta 2017-01-25, 20:49
|
Miestas: Molėtai Pranešimai: 80 Įstojo: 2015-07-09 |
Na tu šaunuolis visų pirma kad aprašei viską detaliai ir kad pasiryžai tokiai modifikacijai. Aš džiaugiuosi kad pasikėliau auto, įlipimas tikrai malonesnis kai aukščiau. Kažkur metai kaip pakelta pas mane tai nusiskundimų nėra.
----- Volvo V70 2,4 103 Benzinas Bi - fuel (buvęs CNG dabar LPG) ----- |
|
|
rimcius |
Parašyta 2017-01-25, 20:53
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 2346 Įstojo: 2014-02-15 |
Aš gi tau žadėjau, kad jeigu viskas pasiseks, būtinai aprašysiu čia
----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
rimcius |
Parašyta 2017-02-09, 15:06
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 2346 Įstojo: 2014-02-15 |
Taip atrodo įvorė iš šono po ~1700Km:
Viskas tvarkingai apsinešę, tad ateity einant TA problemų sukelti neturėtų. ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
wirmis |
Parašyta 2017-04-08, 15:33
|
Miestas: Kaunas-Malmo Pranešimai: 1 Įstojo: 2015-11-14 |
Super darbas, didelis dėkui už info. Norėjau paklausti o dedant šitą įvorę reikia šakę atsijungti ar pakanka išimti amortiką ir ir sutraukti spiruolę ?
----- Volvo v-70 2000.10m ----- |
|
|
rimcius |
Parašyta 2017-04-08, 20:41
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 2346 Įstojo: 2014-02-15 |
Kadangi spyruoklę išiminėjau pilnai, tai daug ką teko atjungti. Bet jeigu gerai pamenu, tai net gi prispaudus spyruoklę prie šakės, gali neužtekti vietos įkišti įvorę. Kaip taisyklė - niuansai, kaip ir nenumatyti atvejai, paaiškėja eigoje
----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
Snoofix |
Parašyta 2017-05-16, 11:19
|
Miestas: Molėtai Pranešimai: 80 Įstojo: 2015-07-09 |
Gal galit pamatavę parašyt daugmaž kokie pas jus aukščiai V70 II modelio, nuo ratlankio viršaus iki sparno? Domina R16 ir R15. Noriu sužinot kiek nukrypau nuo originalaus aukščio.
----- Volvo V70 2,4 103 Benzinas Bi - fuel (buvęs CNG dabar LPG) ----- |
|
peršokti į forumą: |