Field 'online_resolution' doesn't have a default value Volvo vs Subaru vs VW vs Audi AWD testukas | AutoVikingai.lt - Volvo ir Saab - švediškų automobilių klubas ir forumas
VIEW THREAD -

VOLVO VS SUBARU VS VW VS AUDI AWD TESTUKAS

Who is here? 1 guest(s)
 Print thread
Volvo vs Subaru vs VW vs Audi AWD testukas
Apeiron
#1 Print posts
Posted 2011-03-20, 17:52
Member avatar

Klubo narys
City: Vilnius
Posts: 7120
Signed in: 2007-05-20
Pabandėme kelis automobilius, taip sakant, mažas testukas į kalnelį Smile

Nesu subaru žinovas, bet šioje Subaru Legacy nėra VDC. Gal tai turėjo įtakos...







Senas įrašas, tas pats kalnelis Smile



Bandymų rezultatai šiek tiek nustebino... nes "kompais" kažkaip vis "nepaliesdavo" tų ratų, kurie turėjo geresnį sukibimą.



Prisijungė ir Volvo S60 2.5T AWD

bandymas su antipraslydimu išjungtu:

duoda tiesiog suktis visiems keturiems ratams ir kapanokis jau kaip išmanai, broli.

su įjungta pilnai DSTC sistema:


čia jau elgiasi gudriau, tiesiog ieško, kurie ratai turi sukibimo ir bando išjudinti automobilį. Po ilgo vargo galiausiai gerokai pasistūmėjo įkalnėn, o pridėjus ranką ant vairo ir galiausiai užlipo ant kalniuko Smile taip skant, elektronika savo vardą pateisino.
Edited svirdulis 2013-12-10, 21:57


-----
Volvo S80 2.4

-----
 
Stulpas
#2 Print posts
Posted 2011-03-20, 18:00
City: Vilnius
Posts: 1756
Signed in: 2007-03-14
gera kalniuka atradot
o paziurejus visus video
man baisu padire ,nes as pvz su kokiu subaru net sukirsciau is geros sumos kad tikrai lengvai uzvaziuosiu
o cia pasirodo sunkiai lipa,visgi ta sistema kuri suka rata kuriam lengviau bullshit,normali blokiruote va kur jega.


-----
 
Apeiron
#3 Print posts
Posted 2011-03-20, 18:03
Member avatar

Klubo narys
City: Vilnius
Posts: 7120
Signed in: 2007-05-20
ir kas įdomu, prasisukdavo "įstriži" ratai t.y. jei priekio prasisukdavo dešinė, tai galas prasisukdavo kairė, ir pagal tokią schema elgėsi bemaž visi automobiliai.

P.S. gal tai kažkiek reanimuos Volvo AWD sistemą Smile, kad nėra jau ji tokia prasta, o kitos labai geros. Gaila neturėjom "po ranka" XC Sad
Edited Apeiron 2011-03-20, 18:05


-----
Volvo S80 2.4

-----
 
Gutis
#4 Print posts
Posted 2011-03-20, 18:03
Member avatar

City: Somewhere
Posts: 4076
Signed in: 2007-06-14
Siaip pas subarikusm bent jau dauguma is ju yra blokiruotes, ir pravazumas tada tampa tikrai gan ispudingas. Teko isbandyti.


-----
Toyota Avensis '04 T-Spirit

-----
 
TQ
#5 Print posts
Posted 2011-03-20, 18:19
Member avatar

City: Vilnius
Posts: 67
Signed in: 2008-12-27
Na jo...impreza uzlipo is isibegejimo... Smile
man savo gaila buvo Pfft bet neziurint i toki statu kalnelio, kurio cia kamera tikrai neparodo, kitoje vietoje isbandzius buvo superinis reikalas AWD....
Edited TQ 2011-03-20, 18:20


-----
Skype: AlgSin
Mob.: +37067448509, Algirdas.

SUBARU LEGACY '08

Miestas: Vilnius
 
Efka
#6 Print posts
Posted 2011-03-20, 18:37
Member avatar

City: Kaunas
Posts: 2289
Signed in: 2007-10-16
NU pagal video aiskiai matosi kad visose auto dirba AWD kaip jai ir priklauso nes nera blokiruotes, viskas cia norma, vienas ratas ant asies prasisuka. Jei suktus apskritai tik vienas ratas, tada awd nedirba, o kad istrizai tai tik sutapimas.


-----
Volvo V70 2,5D 2000.
Volvo 850 2.0 20V 1993. parduota.

-----
 
Apeiron
#7 Print posts
Posted 2011-03-20, 18:40
Member avatar

Klubo narys
City: Vilnius
Posts: 7120
Signed in: 2007-05-20
o tai sistema neturėtų "ieškoti" rato su sukibimu?


-----
Volvo S80 2.4

-----
 
Vyskups
#8 Print posts
Posted 2011-03-20, 18:45
Member avatar

City: Vilnius
Posts: 2762
Signed in: 2008-11-20
Tai tada vaziuojant greiciau ir prasisukus ratui mestų į šoną. Tam juk diferencialas ir buvo sugalvotas Smile suprantu, kad galima butu pristabdyti ar sumažinti Nm paduodamus į ratus. Bet kaip jis viena rata atjungs ir kitam paduos Nm tai neįsivaizduoju Smile

Blokuotame diferenciale paduodama Nm vienodai į abu ratus ir abu sukasi. Niekas neieško, kuris ratas prasisuka.


-----
Volvo XC70 III, D5, AT, MY09
Volvo V70 III, 2,0D, MT, MY10.
Volvo 2.4D 96kw '02 S60 + chip = D5 + chip Pfft - parduota
Šalimais garaže
Peugeot Boxer - ilgas, didelis, 2,8d, '05
Skoda Octavia Combi 2,0tdi 16v DSG '07
Toyoto corolla 2,0 d-4d '00

www.idola.lt
www.voveresnamai.lt
https://www.facebook.com/voveresnamai/?fref=ts

-----
=FORUMO MODERATORIUS=
Nieko nėra tipiškesnio, kaip talentingi žmonės, nepasiekę savo gyvenime jokios sėkmės
Jeigu tu nori turėti tai, ko niekad neturėjai - turi padaryti tai, ko niekad nedarei.
 
Efka
#9 Print posts
Posted 2011-03-20, 18:52
Member avatar

City: Kaunas
Posts: 2289
Signed in: 2007-10-16
Taip kunigas teisus, diferencialo deka ir sukasi ratas tas kuriam lengviau, taigi gali pakelt du ratus ir masina stoves vietoj Grin o fwd arba rwd atveju viena rata pakelei, atitinkamai priekini arba galini ir masina stovi, nors bandai vaziuot Grin


-----
Volvo V70 2,5D 2000.
Volvo 850 2.0 20V 1993. parduota.

-----
 
Apeiron
#10 Print posts
Posted 2011-03-20, 19:14
Member avatar

Klubo narys
City: Vilnius
Posts: 7120
Signed in: 2007-05-20
o čia tada kaip?


-----
Volvo S80 2.4

-----
 
jaroslavas
#11 Print posts
Posted 2011-03-20, 19:17
City: N
Posts: 38
Signed in: 2011-01-10
Na Legacy apturėjo diagonalini. del to ir stovėjo ir matyt neturėjo VDC. Antra nepažista savo auto, reikėjo gazas dugnas ir viskozinė suveiktu
Impreza kai biski isibegėjo tai ir užvažiavo, o prieš tai nejudėjo. Irgi nežino kad gazas dugnas ir palaikyti
VW idomu buvo pažiūrėti - bejėge sistema arba nemoka naudotis. kaip ir AUDI
Ir kada darote bandymus reikia aprašyti kas su kokiom padangom ir koks likutis
Edited jaroslavas 2011-03-20, 19:58


-----
 
jaroslavas
#12 Print posts
Posted 2011-03-20, 19:22
City: N
Posts: 38
Signed in: 2011-01-10
Apeiron @ 2011-03-20, 18:40 rašė:
o tai sistema neturėtų "ieškoti" rato su sukibimu?

tai tik jei yra VDC, kur pristabdo laisvai sukanti rata ir perduoda kitam prispaustam. Tai elektoninis variantas. O pvz pas mane tarp dvėju ašiu yra viskozinė mova kuriame yra spec silikonas, kai du diskai jame pradeda suktis skirtingais greičiais silikonas suketėje ir lengva forma sukabina abi ašys. Jei pasiprešinimas per didelis nepadeda. Del to ir arašau - reikia spausti gaza ir laikyti. Man daugumos atvėju padeda.
Edited jaroslavas 2011-03-20, 19:59


-----
 
Apeiron
#13 Print posts
Posted 2011-03-20, 19:25
Member avatar

Klubo narys
City: Vilnius
Posts: 7120
Signed in: 2007-05-20
Del Subaru, tai ir vienas ir kitas juos įsigijo šią savaitę Smile
Bandymai buvo daromi visiškai ekspromtu... Smile ir nepretenduojam į kažkokius objektyvius duomenis ar parodymus.
Edited Apeiron 2011-03-20, 19:27


-----
Volvo S80 2.4

-----
 
Vyskups
#14 Print posts
Posted 2011-03-20, 19:46
Member avatar

City: Vilnius
Posts: 2762
Signed in: 2008-11-20
Apeiron @ 2011-03-20, 19:14 rašė:
o čia tada kaip?

O čia ir sako, kaip veikia šita sistema. Priekis slysta, kompas užfiskuosa ir permeta galios i galą, tada pastumia galas. O čia tas pats kas abi ašys ant tu ratukų.


-----
Volvo XC70 III, D5, AT, MY09
Volvo V70 III, 2,0D, MT, MY10.
Volvo 2.4D 96kw '02 S60 + chip = D5 + chip Pfft - parduota
Šalimais garaže
Peugeot Boxer - ilgas, didelis, 2,8d, '05
Skoda Octavia Combi 2,0tdi 16v DSG '07
Toyoto corolla 2,0 d-4d '00

www.idola.lt
www.voveresnamai.lt
https://www.facebook.com/voveresnamai/?fref=ts

-----
=FORUMO MODERATORIUS=
Nieko nėra tipiškesnio, kaip talentingi žmonės, nepasiekę savo gyvenime jokios sėkmės
Jeigu tu nori turėti tai, ko niekad neturėjai - turi padaryti tai, ko niekad nedarei.
 
Fatmann
#15 Print posts
Posted 2011-03-20, 20:15
Member avatar

City: Vilnius
Posts: 293
Signed in: 2008-03-01
...Aš užklimpęs buvau tik du kartus per metus, ir abu kartus tik dėl to, kad visiškai pasikabinau ant dugno. O čia sniego vos vos yra. Vakar į statesnį ir kokius keturis kartus didesnį kalną užvažiavau be problemų. Slysta šonu, bet sukasi visi ratai ir važiuoji.
Volvo AWD viskozinė sistema yra labai gera tuo, kad gale yra RIBOTO PRASLYDIMO DIFERENCIALAS (LSD). Niekada nebūna tokių bajerių, kaip šituose video. Jei galiniai ratai buksuoja, tai buksuoja abu kartu. Ir lipi į kalną Smile

[youtube]cA3O7xoaiJI[/youtube]
Edited ArturasJo 2011-03-22, 19:58


-----
'02 Opel Omega 2.5 DTI RWD
_______________________
Ex' Volvo S70 2.4T AWD + CHIP
Ex' Volvo S70 2.5 TDI + CHIP
Ex' Volvo 850 T-5 2.3l B5234T

-----
 
Fatmann
#16 Print posts
Posted 2011-03-20, 21:14
Member avatar

City: Vilnius
Posts: 293
Signed in: 2008-03-01
Stulpas @ 2011-03-20, 21:11 rašė:
tipo vienas prieki ir du gale ?

Taip. Vienas priekyje ir abu gale. Todėl, kad gale yra LSD. Ir abu ratai sukasi kartu.


-----
'02 Opel Omega 2.5 DTI RWD
_______________________
Ex' Volvo S70 2.4T AWD + CHIP
Ex' Volvo S70 2.5 TDI + CHIP
Ex' Volvo 850 T-5 2.3l B5234T

-----
 
jaroslavas
#17 Print posts
Posted 2011-03-20, 21:16
City: N
Posts: 38
Signed in: 2011-01-10
Fatmann @ 2011-03-20, 21:14 rašė:
Stulpas @ 2011-03-20, 21:11 rašė:
tipo vienas prieki ir du gale ?

Taip. Vienas priekyje ir abu gale. Todėl, kad gale yra LSD. Ir abu ratai sukasi kartu.

Net su rimto džipo su kieta blokiruote pats mačiau kai sukėsi tik 2 ratai, ir tam tikroje situacijoe


-----
 
ArturasJo
#18 Print posts
Posted 2011-03-20, 22:30
Member avatar

Klubo narys
City: Kaunas
Posts: 3808
Signed in: 2010-01-05
Dėl riboto slydimo diferencialo kolkas nepakomentuosiu.
Pagrindinę funkciją atlieka stabdžiai - pristabdomas ant ašies tas ratas, kuris sukasi.


-----
Volvo XC70 D5 Auto '06
Volvo 480 S 2,0 Mech '93
Volvo 240 B230F Auto '87
Volvo 480 ES 1,7 Mech '91
Volvo 740 B234F Mech '88
Volvo 740 B200E Mech '89

-----
"Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety."
Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927
 
Fatmann
#19 Print posts
Posted 2011-03-20, 23:02
Member avatar

City: Vilnius
Posts: 293
Signed in: 2008-03-01
ArturasJo @ 2011-03-20, 22:30 rašė:
Dėl riboto slydimo diferencialo kolkas nepakomentuosiu.
Pagrindinę funkciją atlieka stabdžiai - pristabdomas ant ašies tas ratas, kuris sukasi.

O aš pakomentuosiu. Nieko stabdžiai neatlieka, kadangi sukimo momento nesumažina elektronika. Beverčiai jie šiuo atveju. Teoretikai jūs visi.


-----
'02 Opel Omega 2.5 DTI RWD
_______________________
Ex' Volvo S70 2.4T AWD + CHIP
Ex' Volvo S70 2.5 TDI + CHIP
Ex' Volvo 850 T-5 2.3l B5234T

-----
 
Gutis
#20 Print posts
Posted 2011-03-20, 23:28
Member avatar

City: Somewhere
Posts: 4076
Signed in: 2007-06-14
jaroslavas @ 2011-03-20, 21:16 rašė:
Fatmann @ 2011-03-20, 21:14 rašė:
Stulpas @ 2011-03-20, 21:11 rašė:
tipo vienas prieki ir du gale ?

Taip. Vienas priekyje ir abu gale. Todėl, kad gale yra LSD. Ir abu ratai sukasi kartu.

Net su rimto džipo su kieta blokiruote pats mačiau kai sukėsi tik 2 ratai, ir tam tikroje situacijoe

Jaroslavai, nesnekek nesamoniu. Turejau "rimta" dzipa, su rimta blokiruote.
Jei ratus sublokuoji, kasasi visada ir visur visi keturi. Jei tik siaip sujungi abu tiltus, pagal praslydima. Zinoma, tokiu bajeriu, kad kastusi tik du ratai niekad nebuvo, duodi gazo ir visi kasasi.
O kad dabartiniu masinu awd yra fail, tai ir taip aisku. AWD yra skirta suvaldyti masina slidziame kelyje,o ne off road uzsiimineti. Ne tam skirta masina.
O va cia isgirtasis oooo quattro
[youtube]dGWsogAlZLE[/youtube]
Edited Gutis 2011-03-20, 23:29


-----
Toyota Avensis '04 T-Spirit

-----
 
Jump to forum:
SIMILAR THREADS
Topic Forum Answer Last posted message
Volvo V60 motorsysteem service vereist Klaidų kodai ir pranešimai 3 2025-02-07, 14:40
Volvo xc90 3.2 4WD Vairo mechanizmas 1 2025-01-14, 16:21
Problemos su mechanine pavarų dėže (Volvo V70) Transmisija 17 2024-09-20, 23:45
Volvo v70 kylančios apsukos. Volvo V70-III, S60-II, V60, S80-II, XC60, XC70-II/90-II 1 2024-06-06, 21:41
volvo 3,2 MISFIRe Elektra 1 2024-05-31, 10:59
2025 © Visos teisės saugomos.