Tema | Forumas | Ats. | Naujausia žinutė |
---|---|---|---|
'Diagnostika" ir tikra diagnostika | Įvairios tech. diskusijos | 44 | 2023-09-27, 13:16 |
Volvo XC60 AWD 3.0 2013m T6 224kW Pusašis Stebulė su guoliu ir žarnyru | Parduodu | 1 | 2021-11-09, 19:58 |
XC60 diržų keitimas | Variklis | 8 | 2021-07-29, 12:18 |
Edvakas Volvo XC60 | Klubo narių ir forumiečių automobiliai | 11 | 2020-11-04, 20:48 |
XC60 minkštesnė važiuoklė? | Pakaba | 8 | 2020-08-09, 08:19 |
AutoVikingai.lt - Volvo ir Saab - švediškų automobilių klubas ir forumas | Technika | Volvo V70-III, S60-II, V60, S80-II, XC60, XC70-II/90-II | Elektra
Kas naršo čia? 1 svečiai
XC60 autonominis šildytuvas "VEVO"
|
|
Edvakas |
Parašyta 2017-02-19, 12:33
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 2224 Įstojo: 2010-04-23 |
Turiu bėdą, kad nepasileidžia Volvo šildytuvas. Pagal Dice matau, kad ten naudojamas "Vevo diesel heater".
Bėda tame, kad šildytuvas pasileidžia, užkelia antifryzo temperatūrą iki 200 laipsnių ir atsijungia dėl apsaugos. Gedimo galimos priežastys: - Sugedęs temp. daviklis - Antifrizo pompa - Užblokuotas antifrizo cirkuliacijos ratas. Klausimas jei kas susidūrė, kaip patikrinti šildytuvo pompą? Ar galima ją jungti prie 12V tiesiai, kad pažiūrėt ar veikia? Gal kas turite šiuos šildytuvus ardymui ir turite tą pompą pardavimui? Pompos kodas pagal Dice yra: 31250874 Redagavo Edvakas 2017-02-19, 12:39 ----- ----- |
|
|
Wolume |
Parašyta 2017-02-19, 14:40
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 453 Įstojo: 2008-11-12 |
Kodas kuro siurblio. Tau reik ziureti cirkuliacini.
----- |
|
|
rimcius |
Parašyta 2017-02-19, 17:46
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 2346 Įstojo: 2014-02-15 |
O per Vida neleidžia įjungti atskirų komponentų, kad patikrinti jų veikimą? Su Ardic tai įmanoma...
----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
Edvakas |
Parašyta 2017-02-19, 20:58
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 2224 Įstojo: 2010-04-23 |
Jo, ne tą pažiūrėjau. Kodas matyt bus šitas: 31305814
Dabar neturiu galimybės patikrinti su kompu, bet manau gera mintis. Cirkuliacija jaučiu gal ir nesigirdės, bet turėtų matytis pagal antifrizo temperatūrą kaip maišosi ir krinta šiluma. ----- ----- |
|
|
rimcius |
Parašyta 2017-02-19, 21:45
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 2346 Įstojo: 2014-02-15 |
Kausimas kur jis įmontuotas? Jeigu panašioj vietoj kaip Ardic, tai suaktyvinus ir pakišus ranką po bamperiu galima pajusti vibracija jeigu dirba.
P.s. sveikinu su nauju pirkiniu, nors nežinau kada tai buvo Tikiuosi nenusivilsi Redagavo rimcius 2017-02-19, 21:46 ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
Edvakas |
Parašyta 2018-04-23, 13:46
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 2224 Įstojo: 2010-04-23 |
Priežastis pasirodo buvo daug rimtesnė nei atrodė iš pradžių
Buvo pastebėta, kad kietėja aušinimo skyčio šlangos. Todėl pas webasto susidaro oro-dujų burbulas ir ji atsijungia kad neperkaistų. Taigi pasiskaičius internete buvo rasta daug informacijos, jog šie varikliai labai nepatvarūs, trūkinėja blokai ir jų kainos šrotuose labai didelės. Ir iš tikrųjų maniškis variklis D5244T16 yra gana retas ir šrotuose jo kaina labai nedraugiška. (>2000k €) Automobilis nuvežtas į servisą ir laukta blogiausių žinių, bet pavyko praslysti 'gana lengvai', buvo tiesiog prapūsta galvos tarpinė. Su visais darbais, galvos šlifavimais, vožtuvų lizdų šlifavimais, vožtuvų pritrynimais, visų tarpinių bei tepalų ir antifryzo keitimais gavosi 700€. Tiesiog patalpinu šią informaciją čia, nes ieškant tokių bėdų internetas iš karto gasdina su trūkusiais blokais, o pasirodo būna ir ne taip blogai Redagavo Edvakas 2018-04-23, 13:47 ----- ----- |
|
peršokti į forumą: |