Tema | Forumas | Ats. | Naujausia žinutė |
---|---|---|---|
Atsirakinėja volvo v50 bagažinės dangtis | Elektra | 1 | 2023-05-15, 12:12 |
Akumuliatoriaus keitimas V70 II, S80, S60, XC70/90.. | Elektra | 25 | 2022-07-06, 21:10 |
Volvo XC70 D5, Parduodu High performance garso stiprintuvą (8666630 geltona etiketė) | Kita | 2 | 2021-11-08, 08:29 |
XC70 2006 žibintai šviečia per žemai | Elektra | 3 | 2021-10-25, 08:08 |
XC70 Polis kur centrinio užrakto valdymas? | Elektra | 1 | 2021-10-20, 13:35 |
AutoVikingai.lt - Volvo ir Saab - švediškų automobilių klubas ir forumas | Technika | Volvo V70-III, S60-II, V60, S80-II, XC60, XC70-II/90-II | Kėbulas/Salonas
Kas naršo čia? 1 svečiai
XC70 bagažinės dangčio mechanizmas
|
|
Norbertas |
Parašyta 2022-05-15, 00:04
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 10 Įstojo: 2015-12-09 |
Sveiki,
po žiemos prastovėjimo, bagažinės dangtis nustojo laikytis atidarius. Nors kelis kartus atidarant žiemos metus viskas buvo ok. Atėjus pavasariui ir dažniau naudojant auto, pastebėjau, kad dangtis visai nesilaiko. suprantu kad 2002m ir laikas daro savo. Bet gali yra kokia įprasta priežastis to? Ir ką vertinti, kad keičiant dangčio, nebūtų tos pačios priežasties. ----- Volvo XC70 D5 2003 ----- |
|
|
rimcius |
Parašyta 2022-05-15, 09:15
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 2346 Įstojo: 2014-02-15 |
Tai ne dangtį keisti reikia, o susidėti naujas dujines spyruokles. Tik nesiūlau dėti beleko, nes tiek atidarymo, tiek uždarymo kreivės labai skiriasi. Jeigu nori taisyklingo varstymosi - dėk Stabilus.
----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
gosaB |
Parašyta 2022-05-23, 20:01
|
Miestas: Siauliai Pranešimai: 168 Įstojo: 2011-04-11 |
Dejau sau MONROE ML5685, jau 2 metus dirba be problemu.
----- V70 2,4D 2004' ----- |
|
|
rimcius |
Parašyta 2022-05-23, 21:01
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 2346 Įstojo: 2014-02-15 |
Pirmas pasikeičiau į LESJÖFORS. Atidarymo metu staigiai šaudavo į viršų be jokio pristabdymo, kas stipriai apkraudavo vyrių konstrukciją smūgiais. Uždarymo metu taip pat reikėjo gerokai pakaboti kol priversdavau užsidaryti. Tokios darbo kreivės nėra normalios. Su Stabilus dirba gamykliškame režime: atidarymo metu prieš pabaigą visada pristabdo. Uždarymo metu jokio nereikalingo pasipriešinimo.
----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
Norbertas |
Parašyta 2022-05-29, 21:03
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 10 Įstojo: 2015-12-09 |
Ačiū už komentarus. Pakeičiau į JP GROUP. Nėra pigiausios (ne po 6 eur), bet pigiau už Stabilus. Ėmiau iš Trodo.lt (sorry, jei skaitoma reklama), bet kainos mažesnės, nei daugelio LT parduotuvių, net vertinant, kad siunčia iš Latvijos. Lyginau keletą skirtingų detalių.
Smūgių atsidarymo metu nepastebėjau. Bet atkreipsiu dėmesį ateityje. Gal dėl to, kad iš įpročio, visada dangtį prilaikau. Bet pilnai palaikau Rimciu dėl Stabilus. Labai svarbu visas amortizatoriaus ilgis. Nes keičiant nesitikėjau, kad štoko nei rankom, nei montiruote neina suspausti. O amortizatorius buvo per 0,5-1cm ilgesnis už atstumą tarp montavimo taškų. Papildomas dangčio pakelimas ranka iki maximumo, nepadėjo. Tai teko atlaisvinti bagažinės vyrius, kad atitraukti toliau ir sumontuoti amortizatorių. (P.S) saugokit apdailos plastmases, ardant bagažinės apdailas. Matomai viršutinė buvo per sena, todėl nuimant sulūžo rankose pusiau ir visos tvirtinimo plastmasės nulūžo. Teks ieškoti naujos senos. Redagavo Norbertas 2022-05-29, 21:05 ----- Volvo XC70 D5 2003 ----- |
|
|
rimcius |
Parašyta 2022-05-29, 22:26
|
Miestas: Vilnius Pranešimai: 2346 Įstojo: 2014-02-15 |
Norbertas @ 2022-05-29, 21:03 rašė: Ačiū už komentarus. Pakeičiau į JP GROUP. Nėra pigiausios (ne po 6 eur), bet pigiau už Stabilus. Ėmiau iš Trodo.lt (sorry, jei skaitoma reklama), bet kainos mažesnės, nei daugelio LT parduotuvių, net vertinant, kad siunčia iš Latvijos. Lyginau keletą skirtingų detalių. Smūgių atsidarymo metu nepastebėjau. Bet atkreipsiu dėmesį ateityje. Gal dėl to, kad iš įpročio, visada dangtį prilaikau. Bet pilnai palaikau Rimciu dėl Stabilus. Labai svarbu visas amortizatoriaus ilgis. Nes keičiant nesitikėjau, kad štoko nei rankom, nei montiruote neina suspausti. O amortizatorius buvo per 0,5-1cm ilgesnis už atstumą tarp montavimo taškų. Papildomas dangčio pakelimas ranka iki maximumo, nepadėjo. Tai teko atlaisvinti bagažinės vyrius, kad atitraukti toliau ir sumontuoti amortizatorių. (P.S) saugokit apdailos plastmases, ardant bagažinės apdailas. Matomai viršutinė buvo per sena, todėl nuimant sulūžo rankose pusiau ir visos tvirtinimo plastmasės nulūžo. Teks ieškoti naujos senos. Irgi naujiena, nes nei su vienais nereikėjo atsukinėti vyrių. Užteko gerai atlošti dangtį kokiu pagaliu nuo žemės ir viskas susinerdavo į savo vietas. Iš kitos pusės - tikrai nestebina, nes net ir važiuoklės amortizatorių ilgiai būna skiriasi viršutiniame taške, nes kiekvienas gamintojas įdeda savo "inovacijų". Svarbiausia, jog galutinis rezultatas tenkintų lūkesčius ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
peršokti į forumą: |