Field 'online_resolution' doesn't have a default value Nebedirba 4cilindras v70 2.3 t5 | AutoVikingai.lt - Volvo ir Saab - švediškų automobilių klubas ir forumas
PERŽIŪRĖTI TEMĄ -

NEBEDIRBA 4CILINDRAS V70 2.3 T5

Kas naršo čia? 1 svečiai
 Spausdinti temą
Nebedirba 4cilindras v70 2.3 t5
Darius1
#1 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2017-09-12, 22:45
Miestas: Šiauliai
Pranešimai: 174
Įstojo: 2010-10-22
Na chebryte, pamastymam jums, kas galejo nutikt volvukui, v70 2.3t5 vaziuojant graziai pradejo drebet, purtytis variklis, diagnostika primityvi obd2 ismete p0304, babina ir zvake pakeiciau i geras, problema nedingo, laidai ok,kompresija pamatavau ir vuolia 0.5-1...kodel taip nutiko? Kas galetu but? Stumoklis, voztuvas pradege? Auto su dujom, yra tepimas joms...


-----
 
rimcius
#2 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2017-09-12, 23:26
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 2346
Įstojo: 2014-02-15
Statau už pradegusį išmetimo vožtuvą.


-----
Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak

-----
Drive to love it. Love to drive it.
 
romasis
#3 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2017-09-12, 23:38
Miestas: Vilnius
Pranešimai: 143
Įstojo: 2011-10-11
TAIP,TIK pradeges [ismetimo voztuvas]. . . .Pries 15dienu ta pati jausma paturejau.....


-----
exV70 I. 2.5 -10 AT
V70 II. 2.5 AT

-----
 
rimcius
#4 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2017-09-13, 00:21
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 2346
Įstojo: 2014-02-15
Neretai su dujomis būna taip, kad jas dedama siekiant ekonomijos, bet per didelis noras sutaupyti verčia dar labiau prisukti dujų padavimą. Mažesnis dujų kiekis, aukštesnė temperatūra cilindre. To pasekoje sudega išmetimo vožtuvai...


-----
Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak

-----
Drive to love it. Love to drive it.
 
Edvakas
#5 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2017-09-13, 09:41
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 2224
Įstojo: 2010-04-23
rimcius @ 2017-09-13, 00:21 rašė:
Neretai su dujomis būna taip, kad jas dedama siekiant ekonomijos, bet per didelis noras sutaupyti verčia dar labiau prisukti dujų padavimą. Mažesnis dujų kiekis, aukštesnė temperatūra cilindre. To pasekoje sudega išmetimo vožtuvai...

Bet tas galioja tik 1-2 kartos dujomis. O tokių rast jau sunkoka.
Su 4 kartos dujomis juk kompas reguliuoja, tai nebent koks sugedęs liambda zondas gali įtakoti.


-----
www.manogarazas.lt/user_icons/fuel_icon_4_4704.png

www.manogarazas.lt/user_icons/fuel_icon_4_4593.png

EX:
Volvo XC60 2.4D 2011m.
Volvo S60 D5 2004m.

-----
 
rimcius
#6 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2017-09-13, 10:08
Vartotojo avataras

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 2346
Įstojo: 2014-02-15
O tai 4tos kartos įranga pagal ką dozuoja dujas? Vis tiek gi stovi kompas su tam tikru mapu? Ar klystu? Ir pagal tam tikrus įeinančius parametrus paduoda dujas... Tai jeigu mapas "per liesas", tai tuomet ir kyla temperatūra Smile


-----
Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak

-----
Drive to love it. Love to drive it.
 
peršokti į forumą:
PANAŠIOS TEMOS
Tema Forumas Ats. Naujausia žinutė
Nebedirba varikilis!!! Variklis 3 2023-05-23, 22:09
2024 © Visos teisės saugomos.