Field 'online_resolution' doesn't have a default value
Volvo V50 '06 1.6D 81kW kaista turbina | AutoVikingai.lt - Volvo ir Saab - švediškų automobilių klubas ir forumas
Normaliomis sąlygomis turbina įkaista, bet ne taip stipriai, kad variklį dengianti plastmasė pradeda lydytis. Mašinoje išpjautas DPF. Išvalytas EGR, bet neužglušintas. Dėl kokių priežasčių turbina gali būti labai labai karšta? Ten kas nors mechaniškai gal pareina? Turbinos "karštoji" pusė tiek įkaista, kad užmetus lašą vandens čirškia. Kompas klaidų jokių nemeta, temperatūra duslerkėje normaliai važiuojant svyruoja 250-340 C laipsnių, šiek tiek padrąskant temperatūra duslėj užkyla iki 390-400C laipsnių max.
Galvojam gal katalizatorius užsikišęs, bet kai pjovė DPF, katalizatorius atrodė normaliai. O dar, jei ir būtų katalizatorius užsikišęs, tai manau mašina taip netrauktų.