Temos pavadinimas: AutoVikingai.lt - Volvo ir Saab - švediškų automobilių klubas ir forumas :: Volvo V60 plug-in pristatymas (įspūdžiai, foto, komentarai)

Parašė Apeiron· 2014-04-15, 09:48
#1

Laba visiems, šis modelis yra jau Lietuvoje, preliminariai "susitikti" su juo būtų galima šį penktadienį (Sostena dar patikslins laiką). Vat... Paskutinė info bus tik ketvirtadienį arba penktadienį, yra didelis susidomėjimas, todėl tik toks "langelis" mums lieka. Beje automobilis, išvyks iš Lietuvos kitos savaitės pradžioje, tai puiki proga pasižiūrėti ar pasibandyti šį unikalų automobilį.

www.blogcdn.com/www.autoblog.com/media/2011/03/volvo-v60-plug-in-geneva.jpg

Pasinaudojome puikia proga ir vieni iš pirmųjų susipažinome su Volvo V60 plug-in hybrid. Taigi mūsų įspūdžiai...


Pirma mintis išgirdus, jog gausiu pačiupinėti naująjį Volvo V60 hibridą, buvo „na gerai, bus įdomu pačiupinėti dar vieną lėtą, gėlytes ir medžius mylintį itin tylų automobilį.“ Pradėjau skaitinėtis atidžiau, kuo jis toks ypatingas. Iš karto akis kliūna už galios: daugiau nei 260 AG ir 640 Nm. Šypsena veide nenumaldomai plečiasi nuo ausies iki ausies, o ir sąnaudos...

Techniniai duomenys kalba patys už save: vidutinės dyzelino kuro (priekinius ratus suka 2,4 litro darbinio tūrio dyzelinis variklis, o galinius – 50 kW galios elektrinis motoras) sąnaudos – 1,8 l/100 km. Baterijų galia – 11,2 kWh (8kWh skirtos važiavimui, o 3,2 – kondicionavimui, vėdinimui, šildymui). Pilnai pakrauta baterija vien elektrinio motoro pagalba galima nuvažiuoti iki 50 kilometrų atstumą. Kasdieniam važiavimui namai - darbas – parduotuvė – namai tai yra daugiau nei pakankamai, tad, jei nesi nusiteikęs sportuoti gatvėse, dyzelinio motoro įsijungimo gali taip ir nesulaukti visą dieną.

Didžiausias koziris prieš kitus hibridus – šis yra pakraunamas. Maloniai nudžiugino, kad krovimas gali vykti tiesiog namie. Nėra būtina jokia speciali pakrovimo stotelė, kabelis jungiasi į eilinį elektros lizdą. Esant pakankamam srovės stiprumui pilnas baterijų pakrovimas užtrunka 3,5 val. Teoriškai, ramiai važinėjant savo kasdieniu maršrutu, dyzelinį variklį išgirsi tik išvykęs į ilgesnę kelionę.

Dėl papildomo variklio ir baterijų mašina tapo gerokai sunkesnė (beveik 2 tonos), tačiau to visiškai nesijaučia važiuojant net ir tik elektros pagalba (nors „tik“ 50kW, bet vien jo sukimo momentas prilygsta dažnam benzininiam motorui – 200 Nm. Ir visi jie nuo 0 aps./min.). Labiausiai džiugina pačio automobilio „noras“ važiuoti vien elektra – kadangi dyzelinio agregato įsikišimas priklauso nuo akseleratoriaus spaudimo, balansuojant ant šios ribos (kuri, beje, itin aiškiai pateikta prietaisų skydelyje) atrodo, kad mašina pati iš paskutiniųjų stengiasi išvengti variklio įsijungimo, ir tik užtikrintai spustelėjus pedalą į darbą pakinko visus 283 arklius (būtent tokią galią V60 išvysto bendrai dirbant dyzeliniam ir elektriniam motorams). Pastarojo momento laukiau itin nekantriai. Daugelyje hibridinių sistemų iškastinio kuro jėgainė apie savo darbą praneša stuktelėjimu, kai kur stipresniu, kai kur silpnesniu. Volvo su šia bėda susitvarkė puikiai – absoliučiai jokio stuktelėjimo, trūktelėjimo ar kokio kitokio nemalonaus potyrio, o dyzelinio variklio skleidžiamą garsą išgirsti gali nebent su išjungta garso aparatūra salone.

Panašu, kad rinkoje pasirodė vienas praktiškiausių ir didžiausią šypseną keliančių hibridų (pilnos galios režimu V60 Plug-in Hybrid iki 100 km/h greičio įsibėgėja per 6,1 s.), kuris pagaliau leidžia džiaugtis ekologiškesniu ir gerokai pigesniu keliavimu mieste ir išvengiant ilgų, iki paros laiko užtrunkančių baterijų krovimų. Tačiau visada yra dvi medalio pusės. Didžiausias šio automobilio minusas – kaina, siekianti 210 000 litų (daugiau nei 50 000 litų brangiau už analogiškos komplektacijos nehibridinį V60), tačiau suprantama, jog naujos technologijos turi savo vertę ir turi nešti grąžą.

V60 praktiškumu kasdieniu rėžimu įsitikinome jau anksčiau, bandydami ne hibridinį variantą. Belieka džiaugtis, kad dabar šis modelis dar labiau patobulėjo, ir su nekantrumu laukti kitų modelių. Sklando kalbos, jog planuojama ir benzininė versija. Atsižvelgiant, kiek galios šis hibridas turi su dyzeliniu motoru, jau bandau įsivaizduoti benzininę versiją: T5 + elektrinis motoras, bendrai išvystantis daugiau nei 300 AG.. Skamba viliojančiai?


apie tai rašo - www.prim.lt - http://www.prim.l..._v60/

apie tai rašo - www.delfi.lt - http://www.delfi....53481

Redagavo AutoVikingas· 2014-05-12, 21:26

Parašė Apeiron· 2014-04-18, 12:12
#2

Mes pirmi (yahoo)

Parašė RaimisB· 2014-04-18, 12:45
#3

Smagus aparatas, kol kas kaina kaip inovacinis kurinys, atsiperkamumo dar nera ko tiketis.

Parašė zviazda· 2014-04-18, 13:50
#4

Na taip kaina tokia didoka, kai palygini kad XC90 tiek kainavo ir šitas džiaugsmas tiek pat kainuoja.....inovacijos ir naujovės kelia kaina :)

Parašė svirdulis· 2014-04-18, 17:35
#5

Nieko keisto, nori buti trending - moki atitinkamus piginus. Siaip sita volvo hybridine sistema uzskaitau

Parašė zviazda· 2014-04-18, 17:50
#6

Man asmeniškai labai patiko, žinoma buvo keista negirdėti variklio darbo garso, sklandžiai perjungiami bėgiai, visai nesijaučia kada iš elektros pereina ant kombinuoto režimo tik viską galima pamatyti ekrane kokiu būdu auto varomas :) stabdis šiek tiek jautresnis...visą kita jau kaip ir pažystama ir bandyta :) Džiugu kad Volvo tobulėja, o mes visuomet turim galimybę tai išbandyti pirmieji :)

Parašė Apeiron· 2014-04-18, 18:09
#7

jo stabdis gan jautrus, aš irgi pastebėjau... Man patiko tas "perėjimas" nuo elektros į dyzelinį variklį. Matyt ankstoka kalbėti apie "atsipirkimą" (sutaupytą kurą) tokio automobilio, bet kryptis, kuria juda Volvo, man patinka ;)

Parašė ArturasJo· 2014-04-18, 18:52
#8

Bet, kaip be balso važiuoja... (y)

Parašė zviazda· 2014-04-18, 20:01
#9

Galima paciam sakyti Rrrrrrrrr :D beje "foto v studiju" ;)

Parašė ArturasJo· 2014-04-18, 20:10
#10

Labai lūpas skauda po ilgo sakymo Rrrrrrrrr (boylove)

Parašė zviazda· 2014-04-18, 21:15
#11

Bandei? :D Galima ventiliatoriu isitaisyti, kad birbtu :D

Parašė RaimisB· 2014-04-18, 22:11
#12

arba pikta suniuka i salona sodinti :)

Beje, smagu buvo sisipazinti, gaila laikas spaude o pluginas velavo :)

Realias sanaudos taip pat pavyko suzinoti, netikejau tuo 1,8l/100km :D

Parašė zviazda· 2014-04-18, 22:54
#13

Na tai vaziuojam sekanti savaitgali medeliu atsodinti ;)
Jep suniukas butu veiksmingai net vagystes atveju :D

Parašė RaimisB· 2014-04-19, 08:07
#14

mastau kaip viena diena buti keliose vietose: medeliu sodinimas Panevezyje, kemperiu sezono atidarymas Trakuose, buriuotoju susilekimas Kintuose, jubiliejus namuose. Kad niekams nebutu skaudu, greiciausiai bus penktas, savanaudiskas variantas, reik siemet dar kelis simtus medeliu atsodint savo valdose, nes tai miskininkai daro iki geguzio :)

ne i tema pavarem, ups

Parašė Apeiron· 2014-04-30, 10:07
#15

įspūdžiai pirmame komentare ;)

Parašė Andrezas· 2014-04-30, 10:23
#16

Super, lauksim kol galėsim įpirkti :) senatvėje važinėsiu :D

Parašė Edvakas· 2014-04-30, 11:05
#17

Manau už kokių 7 metų nebus jokio stebuklo perkant naudotą automobilį, tas pats kaip ir dabar kiekvienas gali įpirkti Prius ir nieko nebestebina.

Parašė ArturasJo· 2014-05-02, 18:43
#18

Aš jau užsisakiau Sostenoje Concept Coupe Diesel Hybrid Plug-in :D

Parašė iozhikas· 2014-05-02, 19:31
#19

B)

Parašė Apeiron· 2014-05-02, 19:33
#20

VIP'as tas Artūras :D