Temos pavadinimas: AutoVikingai.lt - Volvo ir Saab - švediškų automobilių klubas ir forumas :: Lėtai dingsta antifrizas
Parašė Krislas· 2019-03-17, 20:31
#1
Mano xc 90 2011m dizelis, dingsta aušinimo skystis. Kas 2000 km reikia pripilti apie 1l. Važinėju apie 2metai, pravažiavau apie 40 000 km, bet nenustačiau kur dingsta: tepalai švarūs, salonas sausas, variklis švarus, po mašina balų nėra, gal turit kokių minčių.
Parašė ArturasJo· 2019-03-17, 22:48
#2
Ausinama turbina?
Parašė Ryccka· 2019-03-17, 23:06
#3
Turbina aušinama pas jį, bet na ar visos sąvaržos ant guminiu žarnų tikrai geros, jas visas pertampyti, o gal ir pakeisti nepakenktu ir nuėmus difuzorių pavažinėti ir pastebėti radiatorių ar nedrėksta kur koks kampas gal kur pažeidimas matysis minimalus.
Parašė RaimisB· 2019-03-18, 00:05
#4
duju testas ausinimo skystyje nepamaisytu
Parašė rimcius· 2019-03-18, 04:28
#5
Arba distiliuoto vandens su UV markeriu užsipilti ir pavažinėjus su UV šviesa pasitikrinti.
Parašė Krislas· 2019-03-26, 08:12
#6
Į Sosteną buvau nuvažiavęs, pakeitė kažkokią jungtį, ar sąvaržą, bet nepadėjo. Gal galit rekomenduot, kas specializuojasi tokių gedimų diagnostikoje ir remonte.
Parašė Krislas· 2020-02-11, 18:28
#7
Istorija vystėsi taip: buvo trūkęs variklio blokas ir per įtrūkimą pamažu sunkėsi antifrizas. Teko pakeisti cilindrų bloką. Dabar antifrizas nemažėja, bet pravažiavus 5000km užsidegė įspėjimo lemputė, kad reikia pripilti tepalo. Supyliau 1 litrą. Dabar žiūrėsiu, kas bus. Gal žinot kokios tepalo sąnaudos tokiems dyzeliniams varikliams 2,4 l, 147kw.
Parašė ovido· 2020-02-11, 19:14
#8
Krislas @ 2020-02-11, 18:28 rašė:
Istorija vystėsi taip: buvo trūkęs variklio blokas ir per įtrūkimą pamažu sunkėsi antifrizas. Teko pakeisti cilindrų bloką. Dabar antifrizas nemažėja, bet pravažiavus 5000km užsidegė įspėjimo lemputė, kad reikia pripilti tepalo. Supyliau 1 litrą. Dabar žiūrėsiu, kas bus. Gal žinot kokios tepalo sąnaudos tokiems dyzeliniams varikliams 2,4 l, 147kw.
Keiciant tepala kas 10 K km budavo kad nurytas koks litras, bet kad uzsidegtu tepalo lempute nebuvo.
Parašė Krislas· 2020-02-11, 19:22
#9
Iki remonto ir man nebuvo tokios problemos. Kaip minėjau 5000km po remonto. Žiūrėsiu, kaip seksis toliau. Tik nežinau ar nervuotis labai, ar čia arti normos?
Parašė ovido· 2020-02-11, 21:58
#10
Krislas @ 2020-02-11, 19:22 rašė:
Iki remonto ir man nebuvo tokios problemos. Kaip minėjau 5000km po remonto. Žiūrėsiu, kaip seksis toliau. Tik nežinau ar nervuotis labai, ar čia arti normos?
1 litras per 5000 - tikrai nera arti normos. :) Aisku durnas klausimas - po apacia svaru. Bloka keisdami pakeitete bloko gale apacioje esancia akle? Siems varikliams labai megsta begti is ten.
Redagavo ovido· 2020-02-11, 21:58
Parašė Krislas· 2020-02-12, 10:28
#11
Po mašina švaru, iš viršaus švaru, bet reikia palyst po apačia, nuimti variklio apsaugą, gal kapsi kur minimaliai. Bet ačiū už patarimą, atkreipsiu dėmesį.
Parašė diawollo· 2020-02-13, 20:12
#12
Tai kas čia dingsta dabar? Tepalas? Tepalą dar ryja turbina/turbinos. Plius kas ten per kapitalinis buvo? Naują bloką dėjo? Stūmoklius? Jeigu ten viskas nauja, tai normalu, kad biški parys tepalo kol prisitrins viskas. Šiaip daug nežinomųjų čia. Sveikam dyzeliui 1l ant 5000km nėra normalu.
Parašė Krislas· 2020-02-15, 15:56
#13
Dabar dingsta tepalas. Su antifrizu viskas gerai. Keitė cilindrų bloką, kaip supratau žiedus cilindrų naujus dėjo, bet blokas tai dėvėtas. Variklio galva sena liko.
Parašė Zdarovas· 2020-02-19, 09:41
#14
Prisidesiu prie anomaliju :) keiciau vienai v70, D5 motora (120kw euro 3), su tuo motoru prasukta nuo keitimo duok dieve 1000km ir mazeja antifrizas bacioke, o niekur nesimato jog sunktusi...niekas neputoja, negi i cilindrus po truputi "kapset" gali?
Parašė diawollo· 2020-02-19, 11:12
#15
Zdarovas @ 2020-02-19, 09:41 rašė:
Prisidesiu prie anomaliju :) keiciau vienai v70, D5 motora (120kw euro 3), su tuo motoru prasukta nuo keitimo duok dieve 1000km ir mazeja antifrizas bacioke, o niekur nesimato jog sunktusi...niekas neputoja, negi i cilindrus po truputi "kapset" gali?
Arba į cilindrus, arba pro pečiuką į saloną, arba į tepalą.
Parašė Zdarovas· 2020-02-21, 18:52
#16
diawollo @ 2020-02-19, 11:12 rašė:
Zdarovas @ 2020-02-19, 09:41 rašė:
Prisidesiu prie anomaliju :) keiciau vienai v70, D5 motora (120kw euro 3), su tuo motoru prasukta nuo keitimo duok dieve 1000km ir mazeja antifrizas bacioke, o niekur nesimato jog sunktusi...niekas neputoja, negi i cilindrus po truputi "kapset" gali?
Arba į cilindrus, arba pro pečiuką į saloną, arba į tepalą.
Tepalas svarus, salone sausa, greiciausiai i cilindrus...