Temos pavadinimas: AutoVikingai.lt - Volvo ir Saab - švediškų automobilių klubas ir forumas :: Akumuliatoriaus atjungimas ir signalizacija

Parašė megejaz· 2010-01-02, 21:42
#1

Vasarą buvau susidūręs su situacija, kada mašina ~2 savaites nebuvo kurta. Per tą laiką akumuliatorius nusėdo. Elektrikas pasakė, kad signalizacija "suvalgė" viską.
Taigi, kadangi vasarą aš teikiu pirmenybę velo reikalams, tad ar įmanoma padaryti taip, kad atjungus klimas nuo akumuliatoriaus, signalizacija nekauktų? Nes kai reikėjo pakeisti nusėdusi, ji spiegė.

Redagavo Čiopa· 2012-10-09, 11:22

Parašė Johny· 2010-01-02, 21:52
#2

megejaz @ 2010-01-02, 21:42 rašė:
Vasarą buvau susidūręs su situacija, kada mašina ~2 savaites nebuvo kurta. Per tą laiką akumuliatorius nusėdo. Elektrikas pasakė, kad signalizacija "suvalgė" viską.
Taigi, kadangi vasarą aš teikiu pirmenybę velo reikalams, tad ar įmanoma padaryti taip, kad atjungus klimas nuo akumuliatoriaus, signalizacija nekauktų? Nes kai reikėjo pakeisti nusėdusi, ji spiegė.


Turbut autonomine sirena stovi. Atjungiama su mazu rakciuku dazniausiai (uzraktas ant sirenos stovi).

Parašė megejaz· 2010-01-02, 21:58
#3

o, Nierka, parodysi prie progos. Ačiū.

Parašė megejaz· 2010-01-02, 22:06
#4

Beje, be signalizacijos užrakinti pas mane negalima, nerakina su raktu.
Tai galima kažkaip padaryti, kad signalizaciją atjungti, bet užrakinti su raktu? Jei ji atjungta, tada akumas turėtų būt gyvas.

Parašė salieras· 2012-10-09, 10:54
#5

Kadangi važinėju nedaug ir artėja žiema, reikėtų krauti akumuliatorių. Ar nebus kokių pasekmių atjungus? (s80 2001 m.)

Parašė Čiopa· 2012-10-09, 11:04
#6

Pasekmių nebus, jei darysi taip, kaip nurodyta čia: Akumuliatoriaus keitimas V70 II, S80, S60, XC70/90.

Redagavo Čiopa· 2012-10-09, 15:47

Parašė salieras· 2012-10-09, 11:32
#7

Jei teisingai supratau, prijungiant akumuliatorių užvedimo raktelis turi būti ties žyma II ir po to seks kalibravimo procedūros?

Parašė Čiopa· 2012-10-09, 11:38
#8

Taip.

Parašė salieras· 2012-10-09, 12:35
#9

Panašu, kad nerizikuosiu atjunginėti, nes nesuprantu pastatymo atgal procedūros. Kaip galima ką įjungti, nepajungus akumuliatoriaus? Nuorodoje rašoma, kad prieš pajungiant akumuliatoriaus kabelius reikia įjungti viršutinį elektroninį modulį: įjungti centrinį, liuką, atrakinant duris iš pulto... Jo, neįvertinau, kad akumuliatorių krauti teks Sostenoje.

Parašė Čiopa· 2012-10-09, 13:25
#10

Nieko ten nereikia įjuninėti :). Vienintelis ką reikia daryti, tai akumuliatorių pajunginėti kai raktelis pozicijoje II.

Parašė eddi· 2012-10-09, 17:09
#11

GERAS!!!nezinojau kad dar rakteli i II pozicija rejkia statyti.galvojau paprastai.isemi raktus nuemiau akuma.nupirkus volvo suzinojau kad reikia palauti 5-10 min.kol kompas atsijungs.o dabar vel naujena.buvau pagal garantini akuma vezes pakrauti vasara.tai je neprashe rakteli i II pozicija pasukti.tai reiskia ten visi ne kompetitingi dirba.ar tai tik pas volvo tokie reikalavimai.aciu uz info.zinosiu.o ka duoda ta II pozicija pajungiant akuma?galit prasvesti?i kom rizikojama taip ne padarius?

Parašė Čiopa· 2012-10-09, 17:44
#12

Kiek suprantu, tokiu būdu korektiškai pasileidžia automobilio elektroniniai blokai. Jungiant kitaip yra galimybė juos sugadinti.

Parašė salieras· 2012-10-11, 15:42
#13

Taigi, pradėjau akumuliatoriaus išėmimo procedūrą. Nuėmiau metalinį kronšteiną, plastmasinį gaubtą ir pamačiau nekokį vaizdelį. Akumas stovi pasviręs, ant padėklo briaunos. Jokio tvirtinimo nėra. Akumuliatorius Mutlu 66ah 540a Ilgis (mm): 278; Plotis (mm): 175; Aukštis (mm): 175. Spėju, kad netinka matmenys ir ne tik. Remonto ir techninio aptarnavimo vadove parodyta, kad baterija tvirtinama plokštele prie pado... nieko panašaus neradau. Kokie teisingi matmenys turi būti, kad akumas stovėtų stabiliai? Beje, signalizacija netriukšmavo išėmus akumuliatorių.

Redagavo salieras· 2012-10-11, 15:43

Parašė Dolcas· 2012-10-11, 17:05
#14

Niekas ten ir neturi triukšmauti.Akumas paprasčiausiai ne nuo tos mašinos ar aplamai bele koks uždėtas tik dėl pardavimo.

Redagavo Dolcas· 2012-10-11, 17:06

Parašė salieras· 2012-10-11, 19:10
#15

Pajungiau akumuliatorių pagal instrukciją. Neveikė salono apšvietimas ir makijažo veidrodėlių pašvietimas. Jau nusiminiau, kad turėsiu be makijažo vairuoti:), bet automobilio užrakinimas, atrakinimas iš pultelio atstatė viską į vietą.

Parašė Taciturn· 2018-10-21, 19:28
#16

Sveiki,
Keičiau akumą ir neatkreipiau dėmesio į šlangutę bagažineje (foto). Tik uždėjęs akumą pamačiau, kad šlangutės vienas galas mėtosi. :) Gal galite pasakyti kur turi jungtis tas galas, nes nerandu vietos? Ar jis tiesiog ant dugno bagažinės turi gulėt, jei vanduo susikauptų? Nes kita pusė jo jungiasi į dugną (irgi pažymėjau).
i.talpix.lt/DzfXj.jpg

Redagavo Taciturn· 2018-10-21, 19:31

Parašė wolf· 2018-10-21, 19:42
#17

Taciturn @ 2018-10-21, 19:28 rašė:
Sveiki,
Keičiau akumą ir neatkreipiau dėmesio į šlangutę bagažineje (foto). Tik uždėjęs akumą pamačiau, kad šlangutės vienas galas mėtosi. :) Gal galite pasakyti kur turi jungtis tas galas, nes nerandu vietos? Ar jis tiesiog ant dugno bagažinės turi gulėt, jei vanduo susikauptų? Nes kita pusė jo jungiasi į dugną (irgi pažymėjau).
i.talpix.lt/DzfXj.jpg

Čia akumo alsuoklin jungiasi, iš galo skylutę rasi.

Parašė Taciturn· 2018-10-21, 20:06
#18

Ačiū.

Radau internete, kad turi į akumą įsistatyt. Ryt reiks ieškot kur jame yra skylė. :)

Redagavo Taciturn· 2018-10-21, 20:39

Parašė Taciturn· 2018-10-22, 18:43
#19

Na išžiūrėjau seną akumą, taipogi naują. Tinkamos skylės neradau. Negali būt, kad neaptarnaujamuos akumuos, nėra vėdinimosi angos, į kurią reiktų tą šlangutę pajungt?

Parašė ArturasJo· 2018-10-22, 21:33
#20

Taciturn @ 2018-10-22, 20:43 rašė:
Na išžiūrėjau seną akumą, taipogi naują. Tinkamos skylės neradau. Negali būt, kad neaptarnaujamuos akumuos, nėra vėdinimosi angos, į kurią reiktų tą šlangutę pajungt?

Gali būti ir toks varijantas

Parašė Edvakas· 2018-10-23, 10:08
#21

Taciturn @ 2018-10-22, 18:43 rašė:
Na išžiūrėjau seną akumą, taipogi naują. Tinkamos skylės neradau. Negali būt, kad neaptarnaujamuos akumuos, nėra vėdinimosi angos, į kurią reiktų tą šlangutę pajungt?

Bent pas mane ta šlangutė jungiasi per tokį adapterį.
O tai išvis kažkokia skylutė yra? Nes pas mane tokia pakankamai maža skylutė, akumuliatoriaus šone buvo, sakyčiau 6mm diametro.

Parašė Taciturn· 2018-10-24, 19:22
#22

Edvakas @ 2018-10-23, 10:08 rašė:
Bent pas mane ta šlangutė jungiasi per tokį adapterį.
O tai išvis kažkokia skylutė yra? Nes pas mane tokia pakankamai maža skylutė, akumuliatoriaus šone buvo, sakyčiau 6mm diametro.

Net nežinau, kažkokie kaiščiai iš pliuso ir minuso pusės yra, bet jie plastmasiniai su labai smulkia skylute. Labiau kaip klipsai atrodo, vienas pilkas kitas raudonas (raudonas iš pliuso pusės). Pats akumas ZAP silver premium.

Parašė ArturasJo· 2018-10-24, 22:53
#23

Būna su kamštukais. Išimi tik tą kamštį, kurioje pusėje vamzdelis prisijungia ir įstatai ten vamzdelį. Kaip Edvakas rašė, skylutė apie 5-6 mm
www.zvejokpigiau.lt/wp-content/uploads/2017/03/50.jpg

Parašė Taciturn· 2018-10-25, 18:23
#24

Nu ne, kamštis ne tam ten. Ten jis arba gerai įpresuotas, arba užklijuotas. Bandžiau traukti, tai tik apibraižiau. :)
i.talpix.lt/RF7UC.jpg

Parašė ArturasJo· 2018-10-25, 21:03
#25

Tai nesuk galvos. Žarnelė reikalinga, kad užvirus akumuliatoriui į bagažinę nepribėgtų rūgšties. O, jei aklės įklijuotos, tai ir iš akumuliatoriaus niekas neišbėgs.

Parašė Taciturn· 2018-10-25, 23:04
#26

Ačiū už patarimus. Paliksiu aš tą žarnelę. Pirmąsyk su ja susidūriau. Čia turbūt susiję su tuo, kad akumas bagažinėje, o ne po kapotu.