Temos pavadinimas: AutoVikingai.lt - Volvo ir Saab - švediškų automobilių klubas ir forumas :: uz ir pries volvo v40 td 1998m.

Parašė ArturasJo· 2010-02-01, 00:20
#1

Kad jau nusipirkai, reiskia, kad pliusu buvo daugiau nei minusu (y). O siaip tai sekmes eksploatuojant ir kad nenuviltu ;)

Parašė staras· 2010-02-01, 08:31
#2

Jams007 @ 2010-02-01, 01:12 rašė:
va va, tikrai, ir apie karismos pakaba man sake, tokia pati ir i volva s/v40 dejo, dalys tikrai tiks is carismos (bet stuksejimas pas mane priekyje tikrai nenormalus, reikes tvarkyt ji). na taip, sis masiniukas nepasizymi komfortiskumu, vis del to pygiausias ir maziausias variantas is volvo gimines, tai ko noret :)

Jau du metus V40 naudoju ,dideliu problemu nekilo,del stuksejimo tai gali but stabilizatoriaus laikkiklis trukes del to ir stabilizatorius bilda ir trauke suvaryta,kai nusipirkau buvo si problema,be keltuvo ar duobes nepakeisi.

Parašė Čiopa· 2010-02-01, 09:11
#3

Minusai - pakabos kietumas ir garso izoliacija... Lyginant su didžiaisiais volvo modeliais, tai labai jaučiasi.
Pliusai - ekonomiškumas (būtent TD), dizainas.
Dėl bildėjimo - pradėk nuo stabilizatoriaus traukių, toliau šarnyrai, vairo traukės ir antgaliai.

Parašė Gaisras_Padegimas· 2010-02-01, 09:51
#4

Prie minusu dar irasyciau daliu kainas lyginant su aukstesnes klases tu paciu metu volvo modeliais. Man asmeniskai nelabai patiko pavaru deze - pora kartu teko keisti ivore (nezinau kaip tiksliai vadinasi, yra prie pavaru dezes). Kainuoja nedaug, keiciasi greitai, bet nagus reikia prikisti. Esme Ciopa surase.

Parašė Rimuxs· 2010-02-01, 09:53
#5

Man pagrindiniai jos minusai: zema, kieta, necinkuota, senovinis motoras ir silpna greiciu deze, nelaiko orginalus lempu reguliavimo mechanizmai. Pliusai palyginus su pirmosios V70 kartos grazi isvaizda.

Parašė Rimuxs· 2010-02-01, 10:45
#6

Ten kur didziausia tikimybe pazeisti dazus. T.y. ratu arkos, slenksciai. Aisku, jei masina dar ir avarija maciusi tai rudyt gali pradeti bet kur. Taip pat labai priklauso nuo to kaip buvo vazinejama su ja ankstesiu periodu.

Parašė Deivis· 2010-02-01, 10:51
#7

Toki masiniuka turiu jau beveik pusantru metu, siek tiek jau galiu pasakyti:
Del triuksmo, taip, manau izoliacija siek tiek prastoka, na bet jos ir klase ne v70, manau, nelabai galima lyginti.
Del daliu kainų net nezinau, teko sankaba keisti, o keiciamas tik visas komplektas, jis kainavo 700lt+300uz darba. Manau, nemazai. Beje auto 99 m. 1,9 DI 70kW. Tfu tfu tfu, bet kolkas su varikliu ir vaziuokle bedu nera, net bijau rasydamas ir prisisneketi. Beje kai nusipirkau, teko keisti galini guoli, o jo vieno nera, eina su visa stebule - 420lt
Kiek pasakojo Serzas, tai sankaba situ V40 yra silpna vieta, norint, kad ji tarnautu, reikia vazineti pagal visas taisykles, jokio laikymo kojos ant sankabos pedalo, prie sankryzos jokio pasiruosimo, kai isimeti pavara ir laikai iki puses atleides sankaba, laukdamas zalio.
Del ekonomijos, taip. Mano tas 70 kw kazkiek patobulintas common rail'as lyg ir atrodo, tai vid 6 l. Vasara trasoj laikant apie 110 km/h - apie 5-5,2l nedaugiau. Dyzelio taisymas, manau, atsiperka ant vazinejimo ekonomijos. Zinoma, turi vazineti nemazai.

Redagavo Deivis· 2010-02-01, 10:53

Parašė Domas· 2010-02-01, 10:55
#8

Apskritai nelabai vykęs modelis, "netikras volvo" (Varikliai Volvo, Renauld TD, Mitsubishi GDI; Transmisijos Renault JC5, išskyrus 2.0T ir T4). Man tai vieninteliai pliusai - kėbulo dizainas, ir salonas, jei ne veliūrinis (kaip tokiam kibirui). Be abejo, didžiausi minusai - pakabos kietumas, ir garso izoliacija.

Nepasakyčiau, kad kažkas jose dažnai gestų - dažnokai pasitaikantys atvejai: termostatas (~50 Lt), pagalbinis sankabos cilindriukas (~300 Lt orig.), pavarų svirties plastikinės įvorės (~70 Lt), Renault transmisijų apatinės svirties riebokšliai dažnai leidžia (pats riebokšlis apie 70 Lt, bet daug kainuoja dėžės nuėmimas, išrinkimas).

O daugiau viskas ganėtinai gerai, kaip tokiai geldai. Dėl pakabos - turiu šitą mašiną jau 3 metus, ir nors pakaba labai kieta, ir per duobes tikrai kartais baisu važiuot su ja, bet net ir po tiek laiko, buvau servise, tikrino pakabą - dar nei vienos detalės nereikėjo keist, viskas dar nuo pirkimo puikiai laiko, du kartus techninę apžiūrą perėjau, jokių pastabėlių dėl pakabos. Taigi, nors ji ir labai kieta ir nekomfortiška, bet bent jau gerai laiko.

Apibendrinant, sakyčiau - studentiška mašina, arba darbinis arklys :D

Redagavo Domas· 2010-02-01, 11:02

Parašė Gutis· 2010-02-01, 11:07
#9

Na su Domu turiu sutikti. Del kietumo, nzn, pas mane buvo 1.9T benzas USA. Vaziavi pakankamai minkstai. Kelionese patogi, sedyne gali isilankstyti kaip tau patogiau. Jei nori minkstai vaziuoti, padangos tik 195/60 R15. Siek tiek per ausktos, bet minkstumo suteikia, ant kelio stabili. Siaip kiek teko stebeti S/V40 modelius, jie skirstosi i dvi kategorijas, vieni istisai byra (kaip buvo pas mane), pas kitas, tik einamieji remontai. Siaip, kainos kokybes santykis neatitinka kitu volvo. Jei neziurint i dizaina, vietoi S/V40 ziureciau i 850 arba V70. Uz panasius pinigus galima paimti tokia masina. Pats atvazinejau su S40 metus laiko. Antros tokios nenoreciau, nebent T4 projektui. Tai tiek is mano varpines.

Parašė arvydas67· 2010-02-01, 11:33
#10

Pats vairuoju 850(dyzelinę), bet teko važinėtis ir su V40 dyzeliu. Dėl pakabos kietumo. Taip kietumas yra, bet tikrai ne tragiškas kaip savo klasės auto. Šiek tiek tai galima ''pataisyt'' renkantis padangas. Svarbiau yra tai, kad salone niekas nebarška, o tai daugelio universalų bėda. Dėl garso izoliacijos. Jei teko važinėt su panašios klasės auto - taip pat nieko išskirtinio. Normos ribose, taip sakant. Nepasakyčiau, kad maniškė 850 - ta tylesnė. Vėl, gi, daug kas priklauso nuo pačio variklio tvarkingumo, išmetimo sistemos, ''pagalvių'' ir sandarinimo elementų (gumų) būklės. Galų gale dyzelis yra dyzelis, juo labiau gan senos konstrukcijos. Beje, man pats dyzelinis variklis pasirodė bukokas, teko pralėkt su panašia - tas pats... Gal tie naujesni 70KW varikliai yra linksmesni, nežinau, neteko bandyt. Tiesa, ekonomiškas net labai. Pakaba, kiek girdėjau, laiko, tad apie ją nėra ką rašyt. Kėbulas, nors ir ne cinkuotas, bet tikrai atsparus korozijai - su opeliu, fordu, VW, BMW net nepalyginsi. Jei nebuvo daužta ir ''pachabnai'' remontuota - laikys ilgai. Dėl bėgių jungimosi nežinau - mano bandytoj čia minimos problemos nebuvo, gal pasisekė. Dizaino prasme automobilis tikrai vykęs - tokio ''universalo'' dar reik paieškot. Beje, man universalas turi turėt stogo bagažinę - tokia mano, subjektyvi, žinoma, nuomonė. Tai tiek žinių.

Parašė Deivis· 2010-02-01, 12:11
#11

Na as su savo (70 kw) uzsipyles 30 litru dyzelio nuvaziuoju 500 km, vid gaunasi 6 litrai, tai nzn ar tai yra ypac neekonomiska.

Parašė Domas· 2010-02-01, 12:31
#12

sergefino @ 2010-02-01, 11:42 rašė:
Kainos detaliu zymiai didesnes negu 70 serijos
Viska, kas surase Rimuxs - tiesa
Ciopa gal lygina kuro sanaudas su XC80 AWD, bet x40 dyzeliai yra ypac neekonomiski, senoviniai (Renault 19), silpni ir triuksmingi. Dezes (isskyrus T4 ir dyzeli 75 ir 85 KW) yra tragiskos, sankabos kainuoja kosmosa, mazgas nepatikimas. Ypac sudetinga, labai labai brangi galine pakaba, laiko tik OE detales, kuriu kainos yra trigubos (Galines traukes, 4 vnt, gamina arba Scantech (kingkong), po 100 lt, arba Volvo, virs 300 lt/vnt. Kiti gamintojai tiesiog nedaro) . Pigiau - guoliai, visa kita min 2 x didesne kaina. Ano akimis siai masinai vien tik minusai (sorry , bet as kritiskas )

Nereikia jau būt tokiam pesimistiškam :) Ne taip jau dažnai tie dalykai byra, daugelis tiek laiko mašinos neišlaiko kad visa tai reikėtų keist. Pvz. aš jau 3 metus mašiną turiu (270 k., o dar jaučiu gali būt atsukta rida), drožiu aš ją negailėdamas, ir nei vienas iš minėtų dalykų man dar nei kiek nestreikuoja.
Sorry, žinau kad tu kritiškas, bet aš irgi pagrįstus/patvirtintus argumentus išsakiau :) Reikia gi bent kažkiek šitą modelį apgint :D

Redagavo Domas· 2010-02-01, 12:32

Parašė Tadcka· 2010-02-01, 12:32
#13

MIND75 @ 2010-02-01, 10:03 rašė:
tai jus nelyginkit su didesnes klases automobiliais, cia kalba eina apie kibiru klase, kur konfortas ir triuksmo lygis nera prioritetai....man patinka didesnes masinos......
atsiprasau, bet nors maniske ir ne kibiras, bet is tikruju kibiras :D pakaba kieta, garso izoliacija nuo variklio irgi labai prasta, bet kebulo izoliacija nebloga.

Parašė JBravo· 2010-02-01, 13:11
#14

geras studentiskas/darbinis auto maltis po miesta, vazineju ketvirti metai, tai vienas tai kitas sudukas islenda, patvarkau ir vel vaziuoja, vaziuokle ziauriai patvari, o ir remontuojasi palyginus pigiai, dedant dalis carismos.
deziu begiu nesimetimas uzknisa, bet pigiai tvarkoma. variklisi neekonomiskas, garsus, bet patikimas.

komforto nulis, bet kaip ir minejau - studentiska/ darbine auto :) zodziu is esmes negaliu labai blogu zodziu minet po 4 metu eksplotavimo.

del puvimo - kazka maisot- pries keturis metus pirkau auto su nubraukta arka, po siai dienai ji toj vietoj nubraukta iki metalo, rudyt nepradejo. o ir siaip, apskritai, nera jokiu rudziu ant auto.

o siaip po keturiu emtu turejimo, neuzsikreciau begaline meile volvui, gal del to kad ir prigimties esu racionalus zmogus, ir daiktu neisimyliu, o gal del to kad nepakerejo. nznau.

Redagavo JBravo· 2010-02-01, 13:13

Parašė Deivis· 2010-02-01, 13:51
#15

ka ir norejau pasakyti, kad tu dyzeliuku ekonomija pakankamai, manau gera. 6 litrai vidurkis, manau, ekonomiska.

Parašė Deivis· 2010-02-01, 14:20
#16

O tai kiek ima dyzelio Volvo D5 dyzeliniai varikliai, ciuju panasiai. Sutinku, kad 120kw variklis liginant su 70 kw imant panasiai, tai 70 kw kaip ir butu neekonomiskas. Na bet suvartojamo kuro kiekis niekada, manau, nebus proporcingas galiu skirtumams.

Parašė Čiopa· 2010-02-01, 14:23
#17

Deivis @ 2010-02-01, 14:20 rašė:
O tai kiek ima dyzelio Volvo D5 dyzeliniai varikliai


5,5 - 6,5 užmiestis, 10 - 11 mieste :) Nu bet čia automatas ir AWD :).

Parašė STFU· 2010-02-01, 14:36
#18

Jams007 @ 2010-02-01, 16:22 rašė:
vietos labai jau mazai salone, ipac sedint prieki.

Koks ūgis, kad vietos prieky maža? Gale tai tikrai mažoka, prieky dar pakenčiama.

Parašė Deivis· 2010-02-01, 14:44
#19

nu jo, man prieki ir pakanka, mano ugis 1,89m. tai prieki uztenka, bet uz manes gale jau nelabai :)

Parašė Tadcka· 2010-02-01, 14:48
#20

bet kaip as jums pavydziu situose kuro sanaudu sablonuose, maniske gyvenime taip mazai nevalge. O del x40 salono galiu patvirtint, kad tikrai viskas kokybiskai prisukta ir nebarska, ko negaleciau pasakyt apie s70...

Parašė Tadcka· 2010-02-01, 14:58
#21

na as maciau ir suprantu, bet kaip tu sakei, kad ir automatas mieste mano labai daug valgo, nors neslepsiu, nlb tikiu, kad automatas mieste gali 8l valgyt. :)

Parašė Deivis· 2010-02-01, 15:41
#22

Jeigu kas netingit parasykit trumpai kas tie MSA 15,7 ir 15,8

Parašė Tadcka· 2010-02-01, 15:59
#23

man protu nesuvokiama kaip tokio litrazo automobilis gali taip mazai valgyt kuro. na tarkim pridekim koki 1l, nes maniskej turbinos slegis uzkeltas. tai turetu mieste valgyt grubiai 10l, bet kai buvo tokie salciai kai daugiau nei -20, neskaiciavau, bet manau, kad ir 12 suvalge su visais pasildymais ir t.t. jei vazineciau per kamscius dar daugiau valgytu. gal perdedu, bet abejoju...

Parašė Domas· 2010-02-01, 16:01
#24

Nu dar vienas S40/V40 Phase1 didelis minusas - tragiški priekiniai žibintai (apšvietimo efektyvumo atžvilgiu) :D

Redagavo Domas· 2010-02-01, 16:02

Parašė Čiopa· 2010-02-01, 16:03
#25

Domas @ 2010-02-01, 16:01 rašė:
Nu dar vienas S40/V40 Phase1 didelis minusas - tragiški priekiniai žibintai (apšvietimo efektyvumo atžvilgiu) :D


Taip, tikrai... :o

Parašė dapsys· 2010-02-01, 16:07
#26

Domas @ 2010-02-01, 16:01 rašė:
Nu dar vienas S40/V40 Phase1 didelis minusas - tragiški priekiniai žibintai (apšvietimo efektyvumo atžvilgiu) :D

Tikrai taip. Daviau kolegai parvairuot šeštadienį į Klaipėdą, tai man aiškino, kad lemputės lievos, tai aš čiut nepatikėjau :)
plius benzo (1,8 85kW) sąnaudos žiauriai didelės. Mieste ~14, trasoj ~7,5

Parašė Domas· 2010-02-01, 16:10
#27

dapsys @ 2010-02-01, 16:07 rašė:
Tikrai taip. Daviau kolegai parvairuot šeštadienį į Klaipėdą, tai man aiškino, kad lemputės lievos, tai aš čiut nepatikėjau :)
plius benzo (1,8 85kW) sąnaudos žiauriai didelės. Mieste ~14, trasoj ~7,5

Laimei nesunkiai išsprendžiamas reikalas - galima pasikeist į Phase2 žibintus ;)

O sanaudos pas tave tikrai man atrodo per didelės, mano benzas (2.0 103kW) ima 8,5 - 9L (70% miestas, 30% greitkelis).

Redagavo Domas· 2010-02-01, 16:13

Parašė dapsys· 2010-02-01, 16:13
#28

Sąnaudas tiesiogiai įtakoja kasdien nuvažiuojamas atstumas. Važiuoju tik į darbą ir namo. Atstumas tik 4 km, tai net variklis nespėja įšilti iki darbinės temperatūros.

Parašė Domas· 2010-02-01, 16:15
#29

dapsys @ 2010-02-01, 16:13 rašė:
Sąnaudas tiesiogiai įtakoja kasdien nuvažiuojamas atstumas. Važiuoju tik į darbą ir namo. Atstumas tik 4 km, tai net variklis nespėja įšilti iki darbinės temperatūros.

Na tada gal ir suprantama :) Tau reikėtų pagalvot apie kokį motorolerį, kiek kuro sutaupytum :D

Parašė dapsys· 2010-02-01, 16:20
#30

Domas @ 2010-02-01, 16:15 rašė:
dapsys @ 2010-02-01, 16:13 rašė:
Sąnaudas tiesiogiai įtakoja kasdien nuvažiuojamas atstumas. Važiuoju tik į darbą ir namo. Atstumas tik 4 km, tai net variklis nespėja įšilti iki darbinės temperatūros.

Na tada gal ir suprantama :) Tau reikėtų pagalvot apie kokį motorolerį, kiek kuro sutaupytum :D


Na seniai jau tai mąsčiau, bet kai pagalvoji, lauke pavojinga palikinėti tą motoplerką, o į 4-tą aukštą nepritampysi. :)
Mąsčiau ir kitokį variantą, atvažiuot į darbą pirmadienį - išvažiuot penktadienį, bet irgi ne labai toks prie širdies variantas :D
p.s. baigiam tą OT :)

Parašė Lins· 2010-02-01, 21:37
#31

Jams007 @ 2010-02-01, 21:21 rašė:
as ketinu isimest vasrai 195/65 r15 padangas, niekur nekabins, gal kas vazineja su tokio ismatavimu padangom, apsimoka tokias padangas statyt?


pas mus uždėtos tokios padangos, žiemą 185/65, vasarą 195/65; jeigu gerai atsimenu. Kol buvo visiskai naujos vasarinės uždėtos, tai biškį kliūdavo, bet veliau apsitrynė ir viskas gerai dabar:) Bet užtai spidometras dabar rodo labai tiksliai, važiuoji 100, tai ir navigacija rodo 100. Ir atstumus truputį meluoja su tokiom padangom (rofl)

Parašė Domas· 2010-02-01, 21:38
#32

Neoriginalūs Phase2 priekiniai žibintai ("DEPO", "TYC" ) - po 250-300Lt už vnt., taigi pakeisti abu kainuotų 500-600Lt, + posūkiai po 50 Lt.

Redagavo Domas· 2010-02-01, 21:38

Parašė Domas· 2010-02-01, 21:45
#33

195/65/R15 tikrai liestų. Aš kaip ir STFU žiemą važinėju su 185/65/R15, šiaip neliečia, bet jei greitai stabdai ir darai didelio kampo posūkį (apsisukimą ), tada šiek tiek braukia.

Redagavo Domas· 2010-02-01, 21:47

Parašė Domas· 2010-02-01, 21:46
#34

rolkis @ 2010-02-01, 21:43 rašė:
o kaip su tvirtinimais? tinka ar reikia pakonstruot biski? :)

Tvirtinimai tinka. Tik reikia perdaryt el. pajungimą, nes ten kitoks. Primygtinai rekomenduojama tą patikėti autoelektrikui.

Parašė Gaisras_Padegimas· 2010-02-01, 21:47
#35

195/65/15 kabins

Parašė STFU· 2010-02-01, 21:58
#36

Domas @ 2010-02-01, 23:45 rašė:
195/65/R15 tikrai liestų. Aš kaip ir STFU žiemą važinėju su 185/65/R15, šiaip neliečia, bet jei greitai stabdai ir darai didelio kampo posūkį (apsisukimą ), tada šiek tiek braukia.

Dar nei karto nepajaučiau, kad kabintų :)

Parašė Domas· 2010-02-01, 22:04
#37

VooZ2 @ 2010-02-01, 22:01 rašė:
Domai, o nebus su neoriginaliais taip, kad akinsiu kitus vairuotojus? :)

Nebus, jie atrodo ir yra identiški gamykliniams žibintams, turi visus reikalingus sertifikatus ir t.t.

Parašė Tadcka· 2010-02-01, 22:05
#38

maniskej priklauso vasarines 195/60/r15, per ziopluma (nepasiziurejes kokiu reikia :D) nusipirkau 195/65/15, tai kai uzlauziu nelygiam kely vaira tai kabina...

Parašė hamann· 2010-02-01, 22:06
#39

Domas @ 2010-02-01, 21:45 rašė:
195/65/R15 tikrai liestų. Aš kaip ir STFU žiemą važinėju su 185/65/R15, šiaip neliečia, bet jei greitai stabdai ir darai didelio kampo posūkį (apsisukimą ), tada šiek tiek braukia.


185/65 nekabina, nu nebent kai arkos sniegu aplimpa, arba pasizemines gal tu :) 185/65 nuo 195/55 rato diametru skiriasi tik 6mm ,o 195/65 nuo 195/55 jau visais 18mm.

edmundas @ 2010-02-01, 22:02 rašė:
Kaip didziausia S/V40 pliusa ivardinciau pakabos patvaruma. Si rudeni vaziuodamas 40 km/h uzlekiau ant borto. Skridau kaip padangiu erelis, o dantys dar ilgai klibejo :) Jei rimtai, sprogo padanga, susilankste ratlankis, o vaziuoklei - nieko. Kai nuveziau apziureti, padare suvedima ir tiek, o galvojau puse vaziuokles reiks keist.
Bedu gali kilti, kaip kazkas jau minejo, su 1, 5 ir atbuline pavara, bet ten nebrangus remontas. Siaip mano asmenine nuomone, kantrus ir patvarus sitie modeliai.


del pakabos visiskai pritariu, man per du metus buvo 60lt investiciju i pakaba.

Redagavo hamann· 2010-02-01, 22:13

Parašė hamann· 2010-02-01, 23:45
#40

redstorm @ 2010-02-01, 23:15 rašė:
na nzn, jeigu gamintojai sako, kad 195/55 R15, tai nemanau, kad islosit dedami kitu ismatavimu padangas. Visgi gamintojas daro testus rinkdamas tinkamiausius padangu dydzius. Artimiausiai 195/55 R15 ismatavimams butu 185/60 R15 arba 185/65 R14 (cia tiems kurie nori minkstumo). Tik klausimas ar daug to komforto islosiama, jeigu lyginsime 185/60 R15 su 195/55 R15?


185/65 R14 tai jau isvis nesamone. daugiau nei 2cm rato skersmuo bus mazesnis nei numatyta. nematau nieko cia artimo :)

Parašė Gaisras_Padegimas· 2010-02-02, 01:03
#41

hamann @ 2010-02-01, 23:45 rašė:
redstorm @ 2010-02-01, 23:15 rašė:
na nzn, jeigu gamintojai sako, kad 195/55 R15, tai nemanau, kad islosit dedami kitu ismatavimu padangas. Visgi gamintojas daro testus rinkdamas tinkamiausius padangu dydzius. Artimiausiai 195/55 R15 ismatavimams butu 185/60 R15 arba 185/65 R14 (cia tiems kurie nori minkstumo). Tik klausimas ar daug to komforto islosiama, jeigu lyginsime 185/60 R15 su 195/55 R15?


185/65 R14 tai jau isvis nesamone. daugiau nei 2cm rato skersmuo bus mazesnis nei numatyta. nematau nieko cia artimo :)


Esu vaziaves V40 TD 195/65/14 - vaziuoti mieste nedideliu greiciu visai nieko - gerokai paminksteja, bet masina dar bukesne tampa uzdejus daugiau gumos + posukiuose jau nesmagu darosi

Parašė Domas· 2010-02-02, 06:24
#42

Čia yra geras kalkuliatorius, taip pat parodo spidometro paklaidas:
(eikit žemyn iki "A tyre size calculator" )

http://www.carbib....html

Redagavo Domas· 2010-02-02, 06:24

Parašė hamann· 2010-02-02, 09:22
#43

pas mane kapotas, po grotelem, pramustas akmenuko, kokiu 3mm skersmens skyle iki metalo. nerudija. todel nepavadinciau silpna vieta, jei kazkam priekis megsta rudyt tai gal tiesiog mustas buvo ;)

Parašė STFU· 2010-02-02, 09:51
#44

Pas mane irgi rūdelės tuose pramušimuose pradeda ryškėti.

Parašė Sonca· 2010-02-02, 09:52
#45

Pas mane V40 2001 phase II, pavogė vieną gabaritą iš priekinio bamperio, taigi vistik nėra visiškai pamiršta vagių. Didelis pliusas tai gamyklinė audio aparatūra kaip tokiai klasei tikrai gerai padaryta.

Parašė Deivis· 2010-02-02, 18:45
#46

Su kapotu pas mane irgi tas pats, matyt yra nuo akmenuku pasidauzes, yra keli lopineliai be dazu apie 1 kv.cm. skarda matos, bet aplink toliau nerudija jau antra ziema :)

Parašė Domas· 2010-02-02, 19:54
#47

Na tai jūs tik džiaukitės kad nerūdija :) Aš jūsų vietoj nelaukčiau dviejų žiemų, ir jau seniai būčiau tuos plikos skardos lopinėlius užtepęs dažais ;)

Parašė STFU· 2010-02-02, 23:03
#48

Kada tas garsas pasireiškia?

Parašė JBravo· 2010-02-03, 09:18
#49

tikriausiai isminamasis guolis, be per interneta, nepaklausysi :)

Parašė arvydas67· 2010-02-04, 10:27
#50

Jei lygint keturiasdešimtas volvines su tos pačios klasės automobiliais, tai jos, sakykim taip - per vidurį. Jei su didesniais volvais - aišku jų resursas žymiai mažesnis. Bet svarbiausias dalykas - kokio stovio pavyks nusipirkt. Nes dalys brangokos, o remontuot ne tą tai tą teks vistiek. Jei tokią auto perkant nepasilieki rezervo - geriau nepirkt visai. Pigiau ir paprasčiau bus kokį opelioką rast nebrangiai ir tvarkingą.

Parašė Domas· 2010-02-08, 09:32
#51

Manau, kad neverta labai jaudintis :) Mano benzininis variklis, tai Volvo manuale rašo jei variklis virš 200,000 km, tai norma yra 1l/1000 km ar net daugiau, o aš nei kas 10,000 km litro nedapilu, tai manau jaudintis tikrai neverta... ;)

Parašė arvydas67· 2010-02-08, 10:16
#52

Automobilių manualuose nurodomos alyvos sunaudojimo normos tiek benzininiams tiek dyzeliniams varikliams tikrai...įspūdingos (pvz.Audi 100 2,3 varikliui iki 750g 1000 km(!), kitiems kitų markių varikliams, ypač su didesniu litražu tas pats) Kodėl taip yra? Todėl, kad turima omeny jau seni automobiliai, su dideliu kilometražu ir kad peržengus tas sunaudojimo ribas varikliui kaput - jam reikalingas kapitalinis remontas. Dažnai tepalą ''valgančiam'' varikliui pakanka tik pakeist vožtuvų riebokšlius ir problemos nelieka, kartais tenka keist vožtuvų įvores (jos tampa ovalios ir nebeužtikrina sandarumo) - tenka nuiminėt variklio galvutę, kartais ją šlifuot, pritrindinėt vožtuvus. Dažnas tuo pat metu keičia stūmoklių žiedus (keičia ir indėklus) ir teisingai daro - o tai jau vos ne kapitalinis. Bet čia tuo atveju, jei tepalas dingsta dėl tepalinių žiedų ''prikepimo'' ar susidėvėjimo. Tepalus patarčiau naudot tik sintetinius, žinomų, patikimų firmų gamintojų ir juos pirkti ne ''už kampo'' , ne ''pilstomus'' bet sufasuotus į firminius bakelius, prekybos centruose ar degalinėse (ten dažnai kaina kiek aukštesnė). Pats naudoju jau eilę metų Motec 5W40 - kam permokėt už brangesnius. Juos naudojo ir visi firmos automobiliai, kurioje dirbau - jokių nusiskundimų, jokių problemų nebuvo. Tiek dyzeliuose, tiek benzininiuose varikliuose tas tepalas savo darbą atlikdavo ir tai ypač jautėsi šaltą žiemą. Iš kiek brangesnių geri atsiliepimai apie Neste tepalus. Pilt brangesnius į 10 metų (maniškė 14-kos) auto - nesąmonė. Svarbu laiku (ar bent jau kartą per metus) juos keist, nepamirštant ir nepagailint pinigų geram tepalo filtrui. Tik įsigijus automobilį rekomenduočiau praplaut variklio tepimo sistemą - praplovimo tepalu, ar kokiu pigesniu tepalu su trupučiu dyzelino (prieš išpilant seną alyvą galima panaudot specialius praplovimo priedus įpilamus į tą seną tepalą prieš pat keitimą). Ir viskas bus ok. :) arvydas67 VOLVO850TDI

Parašė ArturasJo· 2010-02-08, 21:46
#53

Viskas ka parase arvydas67 yra tiesa, isskyrus noriu pataisyti del variklio praplovimo:
jokiu budu nenaudokite praplovimui "tam tikslui skirtu tepalu", o ypac dyzelino.

1. praplovimo teplalai labai gerai isplauna varikli, taciau visos per variklio tarnavimo laika susikauposios nuosedos atsoka ir patenka i variklio tepimo kanalus (cia is mano karcios patirties, kas netiki, gali isbandyti pats)
2. dyzelino negalima naudoti todel, kad dyzelinas nuplauna alyvos plevele ir ant visu tepamu pavirsiu susidaro labai plona dyzelino plevele, kuri neleidzia prie besitrinanciu daliu prilipti varikliniam tepalui, tuo labai pablogindamas variklio tepima ir ausinima
3. praplovimui geriausia naudoti paprasta varikline alyva - siam tikslui galima naudoti ir mineraline - uzpylus uzsildyti varikli iki darbines temperaturos ir ja pakeisti i rekomenduojama jusu varikliui.

ir dar. Pasakymas, kad negalima maisyti mineralines, sintetines ir pusiau sintetines alyvos yra is pirsto lauzti. Visos jos yra gaminamos is tos pacios bazines alyvos, tik naudojant skirtingas technologijas. O pagrindinis skirtumas tarp ju savybiu yra temperaturinis intervalas, kuriame alyva islaiko tepimo savybes.

Redagavo ArturasJo· 2010-02-08, 21:47

Parašė arvydas67· 2010-02-09, 15:19
#54

Dėl tepalų maišymo. Taip, galima drąsiai maišyt sintetinius su pusiau ir su mineraliniais - jokių pasekmių. Bet taip daryt galima tik su tos pačios firmos tepalais! Taip yra todėl, kad skirtingi gamintojai naudoja skirtingus priedus į tą bazinę alyvą - neatmetamas variantas jog tie priedai gali ''susipjaut'', iškrist nuosėdos, ar tiesiog pablogėt tepimo, aušinimo, plovimo savybės. Tiesa, globalizacija, savo ir čia daro - priedus visi ima naudot tuos pačius tik skirtingom proporcijom. Ši problema buvo iškilus prieš kokius 15 metų, kai nekurie bandė maišyt rusiškus tepalus su importiniais... O dabar ir rusai (jei nepadirbta) alyvas gamina pagal vakarietiškas technologijas, perka iš jų priedus ir pan.

Parašė Gaisras_Padegimas· 2010-02-16, 10:52
#55

Nera

Parašė Rollandas· 2010-02-16, 11:28
#56

Jams007 @ 2010-02-16, 10:36 rašė:
v/s40 volvoj ar po vairuotojo kojom yra koks nors kompjuteris, ar dar kas, kas bijotu vandens (pvz ziema, neiskratai kojaus, ir prinesi i masina sniego, ir istirpus visas vanduo nueina po kojom).

yra, stovi dešiniau per gerą sprindį nuo akseleratoriaus pedalo, bet vandens turi būti bent 15 cm kad jį pasiektų :D

Parašė Gaisras_Padegimas· 2010-02-16, 21:24
#57

Po kojom tikrai nieko nera - nesibaimink, jei nesiruosi nardyti.

Parašė hamann· 2010-02-17, 10:11
#58

ispylis 3litrus pieno ir taip problemu butu poto :)) tik su kvapu

Parašė JBravo· 2010-02-17, 10:49
#59

ispylus piena arba keiti sulaistytas detales, arba prikabini kalna kvapuku, ir parduodi masina ...

Parašė arvydas67· 2010-03-23, 13:38
#60

Broliukas tokiu važinėja - labai taupus. Jei per pikus nevažinėsi ir gazas dugnas nedarysi tilpsi kažkur į 6. Na, žiemą gal kiek daugiau. Jei tvarkingas auto, žinoma.

Parašė Gutis· 2010-03-23, 22:15
#61

Kazkaip daug. Vilniaus mieste us pezu daugiau 7.5l nebuna, trasa iki 6l. Vazinejant misriu rezimu, miestas trasa 50/50 gaunasi ~6.1-6.2l.

Parašė Gutis· 2010-03-23, 22:32
#62

gal.

Parašė Lins· 2010-03-23, 22:39
#63

Jams007 @ 2010-03-23, 22:29 rašė:
pas mane padangos aukstos 195/65 R15, kokia su siom padangom iseina paklaida kilometrazo?

Paklaida nemaža, dabar pas mane užmautos žieminės 185/65, tai meluoja apie 5-7km nuo šimto km :)