Temos pavadinimas: AutoVikingai.lt - Volvo ir Saab - švediškų automobilių klubas ir forumas :: Automato bedos
Parašė DK· 2010-04-25, 15:02
#1
Taigi, tradiciskai - senukas Saab 9000, 2.3, automatas, 90 m. gimimo. Bevaziuojant dingo sukibimas - lyg machanineje dezeje praslydinetu sankaba. Blogai su visais begiais i prieki - lygioje vietoje automobilis dar siek tiek juda, taciau pries kalniuka masina sustoja. Kas idomu - su atbuliniu begiu viskas ok. Automatas - ZF. Klausimas - ar tai galetu buti kazkokia vaikiska beda, ar jau pamiro deze? Kur Vilniuje nuvezt diagnozei?
P.s. atsitiko viskas staigiai, bevaziuojant, pries tai jokiu pozymiu nebuvo.
Parašė CROSSAS· 2010-04-25, 15:12
#2
paziurek tepalo lygi, nes kai mano deze parejo ir isvare tepala, irgi pajauciau, kad sukibimas dingo
Parašė Ennio· 2010-04-26, 09:30
#3
Sukeisk vietom - pirma tepalas dingo, paskum dėžė "parėjo"...
O DK visų pirma patikrink tepalus. Jei viskas OK, reiškia frikciniai diskeliai kaput. Skrost dėžę ir keist.
Parašė Gutis· 2010-04-26, 10:36
#4
Na kaip uzkietejas AT gerbejas, prisidedu prie to paties. Tikrink tepalo lygi. Siaip, keista kad staiga viskas atsitiko, beveik esu garantuotas kad is pradziu siek tiek prabuksuodavo aukstesni begiai. Po to is vis nustojo vaziuoti.
Parašė DK· 2010-04-26, 10:39
#5
Matai, as su siuo auto vaziuoju labai retai, juo naudojasi tevas, kuris prasuka po 5000-7000 km per metus. Vazineja jis tikrai labai ramiai, teigia, kad jokiu simptomu nebuvo. Nusiunciau katik dar karta patikrint tepalo lygi.
Parašė Gutis· 2010-04-26, 10:42
#6
DK, gali buti ivairiausiu variantu. Mano 440-ai buvo panasiai. 4-as begis jungdavosi su labai dideliu prabuksavimu, galvojau kad dezei kaput, pasirodo pakako ipilti 0,5l tepalo. Masinos ir dezes panasios kartos, del to siulymas pradziai ziureti tepalu lygi, ji galima ir namie pasiziureti. Beja, ant tepalu matuokles yra dvi lygio matavimo zymos. HOT ir COLD, tegul ju nesumaiso :) ir niekur tegul nevazineja su ta masina.
Parašė DK· 2010-04-26, 11:02
#7
Paziurejo. Esant saltam varikliui tepalo lygis yra beveik max prie 40 laipsniu atzymos (cia vietoj COLD ir HOT yra 40 ir 80 laipsniu atzymos). Issiaiskinau kaip tai tiksliai atsitiko: privaziavus "gulinti policininka" stabtelejo, pervaziavo ir viskas - variklio apsukos kyla, auto vos juda. Iki namu buvo like 100 metru, tai juos iveike atbuliniu :)
Sioms dezems tepalas rekomenduojamas keisti kas 40.000 km. Nuo paskutinio keitimo pravaziuota maksimum 20.000, bet laike tai bus kokie 3 metai.
Suprantu, kad teks vezti kazkur skrosti. Gal yra kokiu rekomendaciju?
Parašė Artas· 2010-04-26, 14:45
#8
o gal trosas pavaru perjungimo svirties neteisingoj padety atsidure...? kazkiek persoko ar pan....
Parašė DK· 2010-04-27, 11:27
#9
Skelbima reiketu pakoreguoti i parduodu SAAB :))))
Gucio rekomenduotas meistras pagal papasakotus simptomus diagnozavo, kad nieko gero nebebus. Remonto ekonomine verte virsyja auto verte.
Parašė Gutis· 2010-04-27, 11:34
#10
O gal tu pasieskok kitos dezes? Kokiam stovyje pats auto, kiek uz ji gautum pardaves, ir ka uz tuos pinigus nupirksi. Kartais tai sudejus, labiau apsimoka pasiremontuoti ir vaziuoti toliau nesukant galvos.
Parašė CROSSAS· 2010-04-27, 11:34
#11
DK, o kiek uz remonta paskaiciavo?
Parašė DK· 2010-04-27, 11:48
#12
Grubiai nuo 1200, skambinom ir kitu kontroliniu numeriu, ten tik apibudinus simptomus be kalbu pasiule lupt deze ir pasake kaina 1500-2000.
Guti -> vaziuokle ten pavargus, priekiniu ammo isvis neber, tai nelabai kas ten gausis. Vienintelis pliusas - praeita pavasari labai prabangiai sutvarkyti stabdziai (visi 4 nauji diskai, kaladeles, slangeles, sutvarkyti suportai). Bet cia vienintelis pliusas :) Atgyveno tiesiog automobilis.
Redagavo DK· 2010-04-27, 11:50
Parašė Gutis· 2010-04-27, 12:15
#13
Dk, tada taip. Ieskokites kitos masinos.
Parašė Ennio· 2010-04-27, 15:37
#14
Na, mano 480 atbulom nebevažiavo.
Pasiskrodžiau, pasikeičiau. Važinėju. ;)