Temos pavadinimas: AutoVikingai.lt - Volvo ir Saab - švediškų automobilių klubas ir forumas :: Volvo 940 2.4TD 90kw privalumai ir trūkumai

Parašė Arvissz· 2011-09-26, 17:51
#1

Sweiki, taigi susiruosiau pirkti pirma savo švedišką automobilį. Nusiziurejau apie '94 Volvo 940 2.4TD.

Taigi dabar noriu paklausti pagrindiniu automobiliu privalumu ir trukumu.Suskirsciau i keleta sriciu.
1. Variklio mechanine dalis
2. Variklio elektine dalis
3. Likusi elektrine dalis
3. Pakaba
4. Stabdziu sistema
5. Salonas
6. Kebulas

Busiu labai dekingas uz atsakymus. :)

Redagavo svirdulis· 2011-09-26, 17:52

Parašė Johny· 2011-09-26, 20:04
#2

Na Neriuxs, turiu papriestaraut. Tas 2.4 TD sesiu cilindru nera labai patikimas. Daznai perkaista ir issikraipo variklio galva/tarpine.

Parašė Andre· 2011-09-26, 20:38
#3

Pas mane variklis ne toks, bet atsiliepimai tik teigiami. Per 6 metus vazinejimo tik pabaigoje reikejo keisti amortizatorius priekyje, nes vienas apsimyzo. Nors paskutinius 4 metus teko biski ir zvyrkeliais pasivazineti. O kad kazkokios ydos butu, kazkas kas erzintu - nepastebeta. masina pakeista - nes norejosi naujesnes... :S Bet kolkas iskyrus naujuma, talpuma ir variklio ekonomiskuma - daugiau nieko gero.

Parašė NIKO· 2011-09-26, 20:56
#4

Neriux aš toki varikli 2,4 TD pirmojoj 760 nuvažinėjau, ir galiu pasakyt lyginant su LT35 ten ne viskas identiška. Aš galiu papasakoti visa istorija, bet kiek gilinausi šitas variklis labai nepatikimas. Po nupirkimo pasmano tevukus jam buvo padarytas pilnas kap remontas su nauje turbina nauje galva visais ziedais stumokleis ir tt. Tokie reikalai po 10 000 Km vėl sėdo galvos voštuvų lizdai. Ka keitėm vėl galva. Pravažinėjom dar 20 000 km numirė turbina, ir pažymiu, kad dalys buvo dėtos naujos ne iššroto. na tokie laikai buvo žmonės pinigų turėjo ir dalių nebuvo. Taigi toliau ties 50 000 rida po kap remonto antra galva truko. Tada jau truko nervai tas variklis buvo pravaževes iki mūsų 320 000 km. Mes po kap remonto tim 50 000 užsiknisom, atsiprašau už necenzūrinį išsireiškimą. Tada gavom jau naudotų dalių nuo LT35 seną turbiną galvą. Tuometinė Dizva servizas sudėjo, aš dar pasitobulinau dėžę, sankabą, reduktorių ir tada jau beveik 200 000 km. praredėjo su minimaliais remontais kol truko velenas ties 5 cilindru. Šeip prisiminimai labai labai nekokie to variklio, didelė vibracija, stiprei juntama turbo duobė. Tuomet kasdien svajojau apie Volvo su 2,5 TDI motoru.... Mano nuomonė tai pats blogiauses ir nepatikimiauses motoras koks buvo montuojamas į to meto Volvo didesnuosius automobilius.
Va sori bet išsiliejau senai gulėjusią nuoskaudą, NITRO šitą istoriją žino labai gerai neduos sumeluot.... (susel)

Parašė NIKO· 2011-09-26, 22:22
#5

Dėl nesklandžiai besijungiančios pavaros, čia kalbame apie 5 bėgį. Jei taip aš turėjau tą bėdą, tiesa ji išsprendžiama nesudėtingai. Pirma atvedant papildomą minusinį kabelį į dėžę, antra dažnai pareina magnetinis modulis šale dėžės jis sugenda nuo blogo kontakto ir nepalankių darbo saligų tiek perskaičiau anuomet forumuose rusų kalba, tas modulis identiškas tiek benzininėms tiek dyzelinėm dėžėm nupirkau šrote idėjau pakeičiau tepaliukus ir baigėsi bėdos dėl 5 bėgio.... Na bet šeip man vis dar nostalgija ir norėčiau garaže turėt ar tai 760 ar tai kokę 960 turim pripažinti labai išsiskirentys automobiliai. Jau tuomet visi gamintojai supanašėję buvo o Volva turėjo savo veidą....

Parašė Arvissz· 2011-09-26, 23:03
#6

Na siaip turiu tiksla automobiliui skirt apie 5-6 tukstancius. Nenoriu tokiu auto kaip audi ar vw, bmw, noriu kazko isskirtinesnio. Noreciau 850, bet uz tokia suma nebeliks atsargos :) kitas dalykas, man patinka kad 940 galiniai ratai varomi. visada teikiu pirmenybe galu vedamiem auto ir sedanam :) Tas kuri nusiziurejau tai turi D24TIC motora. na ka laukiu daugiau atsiliepimu :)

Parašė Arvissz· 2011-09-28, 01:24
#7

Na nepasakyciau kad 850 pilna ir dar uz tokia kaina :) auto gide apskritai per visa lietuva vos viena puslapi surinko (dyzeliniu) . O vat V70 tai pilna, bet bet ju kaina kitokia :) o dyzelio man reikia, nes man pavyksta jo gaut gera kaina.