Temos pavadinimas: AutoVikingai.lt - Volvo ir Saab - švediškų automobilių klubas ir forumas :: S60 T5 - komentarai?
Parašė ABL· 2012-06-20, 10:33
#1
Sveiki,
kadangi esu gausiai nepatenkintas savo S80'to apsisukimo spinduliu bei netraukimu, tai galvoju rudeniop pasikeist auto. Galvoju paimt kokį S60, 2.5 T5, mechanika. Pasižvalgiau mobile.de - iki 20KLt yra variantų, tai gal koks ir išeitų... (juo labiau, kad visi tie pričindalai, kaip navi, liukai ir pan. - nedomina).
Tai, jei kas tokį draivinat - mestelkit komentarų šiais klausimais:
- apsisukimo spindulys (praktinis - teorinius skaičiau). Su I6 varikliu S80'tas yra visiškas gaidys - kiemuose ar kt. parkavimo vietose net nerizikuoju bandyt į siauresnes vietas įlysti... Amžinai vairas ties ribotuvu, siurblys dainuoja, sukiojies 10 minučių - o tolko nulis ;-) Girdėjau, kad S60R labai keikė dėl apsisukimo spindulio - bet gal pas T5 paprasčiau (juo labiau, nėra AWD)?
- praktiniai vairavimo įspūdžiai? Nesiruošiu kasdien smaugt ir lakstyt, bet - turėjau skarbonkę, 180hp/t, dabar turiu tą nesamonę su 200 kumelių ant popieriaus - nu nesivažiuoja nors tu ką. Malonu sėdėt, malonu lėkt trasoje, bet mieste važinėt vis tiek reikia sukandus dantis, kai
taip nevalina. Tai jei 2.5 T5 "
traukia" bei "
vairuojas" (čia tokios subjektyvios frazės ;-) - tai labai gerai ;-)
Su mano ~15KKm per metus visokie dyzeliai neapsimoka, nebent dujos - bet speju visokie tokie turbininiai nelabai myli dujas... Gal dar kokių variantų pasiūlysit (babkės iki 20KLt "all included")?
Parašė Vyskups· 2012-06-20, 10:38
#2
Apsisukimo spindulys toks pat pas S60 tik gale vietos mažiau
Vairuojasi praktiškai taip pat nes bazė tai ta pati.
2,5T NĖRA T5. T5 yra 2,3T.
Jeigu netenkina apsisukimo spindulys tai ne tau Volvo :D Mane kiemuose kuo puikiausiai tenkina ir išsisukt visur galiu. Bet kai bijai priekį nubraukt, o galo nejauti tai gali ilgai ten durniuot kiemuose.
Parašė Čiopa· 2012-06-20, 10:44
#3
Su S60 neteko daug važiuoti, bet įtariu, kad su apsisukimo spinduliu ne kažkas geriau... Mano galva prie to galima priprasti :D, bet kiekvienam savo... :D Kas liečia variklį tai T5 nėra tas pats, kas 2,5T. Turėjau S80 T5, labai erzindavo turbo lagas, iš esmės ne mieste su tokiu varikliu važinėti, nes turbina įsisuka nuo 3000-3500 apsukų ir tada jau reikia gerai įsikibti į vairą :D. O prie mažesnių apsukų labai jau vangus važiavimas...
Tarp kitko S60 2,5T pardavinėja gedux28, pasiklausinėk išsamiau pas jį :).
Parašė bezpredelas· 2012-06-20, 11:14
#4
2,5T (200-210ag) bus dinamishkesnis prie zemu nei T5 (250-260ag), mano asmeniniais isitikinimais turbo, o ypac TURBO su LPG nedraugaus, tada jamk gamyklini bi-fuel 2,4 (140ag) vazok i bzdek; o shaip paveiktas sios bendruomenes turiu tau patarti jamtis dyzli, comonraila (D5) malimuisi po miesta idealu, viskas zemuose sukiuose, daugiau 3rpm nesuksi o daugiau 4rpm musiau ir nepakils, bet turbut ir neprireiks :) o $$$ lpg konversijos galesi investuoti i D5 renovavima.
Siulyciau TDI, gal net viena kita ispejima cia uz tai nujamtu, bet kiek zinau S60 su TDI nejo =(
Parašė bezpredelas· 2012-06-20, 11:26
#5
ponas adamkus man rodos jus ka tik paperdet i vandeni...
Parašė ABL· 2012-06-20, 12:04
#6
Ačiū visiems už komentarus, labai staigiai visi sureagavo ;-)
Pamėginsiu pats pakomentuot:
- dyzelio su 15KKm/metams tikrai neimsiu - neapsimoka. Aš žinau, kad kai kurie sugeba skaičiuot tik kuro kainą, pamiršdami paprastus dalykus (dyzelinės tikrai bus labiau nujotos vienų metų ir už didesnę kainą, remontas labai skauda, o dar savi navarotai kaip vibracija ir t.t. - irgi nedžiugina). Būtų 30KKm/metams - manau kad ne klausimas, būtų tikrai galima jamt dyzelį...
- jei apsisukimo spindulys (praktinis) panašus kaip S80 I6, tai neee, nereikia, tada neimsiu. Bet šiaip kaimynas sukiojosi be problemų, ten kur aš net nesvajočiau, tiesa, pas jį paprastas 2.4 (lygtais be turbo) - gal ten ratai geriau susisuka?
- Dėl patikslinimo apie T5 - ačiū, tinka abu variantai, jei tik abu kažką sugeba užsukt ir nereikia laukt gazą užmygus - kada gi pagaliau ten susiprotės važiuot... Situacija su dabartine paprasta - jei ramiai važiuoji, tai visi nuo sankryžos nuvažiuoja ir atsilieki. Aišku, jei spaust iki 4KRPM+, tai viskas OK, gali pabūt prie chebros, bet kažkaip ne ta auto, kad tokiom apsukom važinėt =)
Prie progos prasičekinsiu mobile.de dėl 2.5T - ar telpu į tą kainų diapazoną ;-)
Parašė Artas· 2012-06-20, 19:20
#7
turiu S60 2,5T.
siaip labai smagus variklis, nuo pat zemu lupa gerai. To variklio nereikia sukt, grezt ir laukt kada atsiras pila trauka. Turbo lagas- tokio isvis nera. Ant aukstu apsuku variklis "neišsikvėpia" ir toliau begejasi taip pat smagiai kaip ir nuo zemu.
2,5T yra gerokai ekonomiskesnis variklis nei visi T5.
Redagavo Artas· 2012-06-20, 19:21
Parašė Stulpas· 2012-06-20, 20:27
#8
nu realiai mastant del s80 jei tavo 2.9 kiek supratau imanti simta per 8.2 sekundes skaitosi nevalit tai ka tada jau sneket,
s60 po s80 bus gaidys,patikek tikrai nusivilsi,apsisukimas su s60 bus toks pats levasjei nori kad masina apsisukinetu gerai reikai kazka imt su galu varomu .
Parašė Stulpas· 2012-06-20, 20:28
#9
bezpredelas @ 2012-06-20, 11:14 rašė:
2,5T (200-210ag) bus dinamishkesnis prie zemu nei T5 (250-260ag), mano asmeniniais isitikinimais turbo, o ypac TURBO su LPG nedraugaus, tada jamk gamyklini bi-fuel 2,4 (140ag) vazok i bzdek; o shaip paveiktas sios bendruomenes turiu tau patarti jamtis dyzli, comonraila (D5) malimuisi po miesta idealu, viskas zemuose sukiuose, daugiau 3rpm nesuksi o daugiau 4rpm musiau ir nepakils, bet turbut ir neprireiks :) o $$$ lpg konversijos galesi investuoti i D5 renovavima.
Siulyciau TDI, gal net viena kita ispejima cia uz tai nujamtu, bet kiek zinau S60 su TDI nejo =(
del lpg tai totaliai nusneketa
o del investiciju tai paziurek kiek gera D5 kainuoja ir uz kiek benza turbo galima paimt
Parašė ABL· 2012-06-21, 14:15
#10
Stulpas @ 2012-06-20, 20:27 rašė:
nu realiai mastant del s80 jei tavo 2.9 kiek supratau imanti simta per 8.2 sekundes skaitosi nevalit tai ka tada jau sneket,
s60 po s80 bus gaidys,patikek tikrai nusivilsi,apsisukimas su s60 bus toks pats levasjei nori kad masina apsisukinetu gerai reikai kazka imt su galu varomu .
Matai, 8.2s iki šimto yra gal ant popieriaus - realiai ten net panašumo nėr (sakykim, dabar turiu gal kokias 12s/100). Gal varikliui kažkas ne taip, gal dar kur nors - deja, niekas negalėjo man pagelbėt tuo klausimu, kaip "nivalit" taip ir "nivalit" (taip, šio forumo rekomenduojami meistrai apvažiuoti).
O dėl apsisukimo - nežinia, su kuriuo S80 lygint, nes apsukimo spindulys priklauso nuo variklio. Gal koks nors D5 manevringesnis (siauresnis variklis)....
Aš atrodo numanau, pas ką yra S60 panašus į tokį, kokio ieškaus - mėginsiu susitart, kad duotų padraivinti, gal tada bus aiškiau ;-)
Parašė Johny· 2012-06-21, 18:30
#11
ABL @ 2012-06-21, 14:15 rašė:
Stulpas @ 2012-06-20, 20:27 rašė:
nu realiai mastant del s80 jei tavo 2.9 kiek supratau imanti simta per 8.2 sekundes skaitosi nevalit tai ka tada jau sneket,
s60 po s80 bus gaidys,patikek tikrai nusivilsi,apsisukimas su s60 bus toks pats levasjei nori kad masina apsisukinetu gerai reikai kazka imt su galu varomu .
Matai, 8.2s iki šimto yra gal ant popieriaus - realiai ten net panašumo nėr (sakykim, dabar turiu gal kokias 12s/100). Gal varikliui kažkas ne taip, gal dar kur nors - deja, niekas negalėjo man pagelbėt tuo klausimu, kaip "nivalit" taip ir "nivalit" (taip, šio forumo rekomenduojami meistrai apvažiuoti).
O dėl apsisukimo - nežinia, su kuriuo S80 lygint, nes apsukimo spindulys priklauso nuo variklio. Gal koks nors D5 manevringesnis (siauresnis variklis)....
Aš atrodo numanau, pas ką yra S60 panašus į tokį, kokio ieškaus - mėginsiu susitart, kad duotų padraivinti, gal tada bus aiškiau ;-)
Pasukamumas nuo variklio visiskai nepriklauso, baze ju visu tokia pati. Priklauso nuo ratu dydzio ir nuo ribotuvu (pagal ratu dydi yra skirtingi ribotuvai).
Parašė ROCKY· 2012-06-21, 18:50
#12
Nzn kodel atmetat dyzelius jus, taigi D5 kuro sanaudos mazos, galios sociai, varikliai neblogi, vibraciju nelabai yra ten, ir sustujus su T5 atsiliktu minimaliai, o jei dar geras variklis tai padetu ta T5 i vieta, nesvarbu kad 30 kw dagiau :)
Parašė victaras· 2012-06-21, 19:41
#13
ROCKY @ 2012-06-21, 18:50 rašė:
Nzn kodel atmetat dyzelius jus, taigi D5 kuro sanaudos mazos, galios sociai, varikliai neblogi, vibraciju nelabai yra ten, ir sustujus su T5 atsiliktu minimaliai, o jei dar geras variklis tai padetu ta T5 i vieta, nesvarbu kad 30 kw dagiau :)
Baik jau, nereikia, čia jau nuo vairuotojo priklauso, jei iš t5 bachuriukas išlips, nueis kavos atsigert, tada vėl grįš, tada jau pradės važiuot, tai tikiu kad dyzelis pasiims :)
Redagavo victaras· 2012-06-21, 19:41
Parašė Stulpas· 2012-06-21, 20:01
#14
ROCKY @ 2012-06-21, 18:50 rašė:
Nzn kodel atmetat dyzelius jus, taigi D5 kuro sanaudos mazos, galios sociai, varikliai neblogi, vibraciju nelabai yra ten, ir sustujus su T5 atsiliktu minimaliai, o jei dar geras variklis tai padetu ta T5 i vieta, nesvarbu kad 30 kw dagiau :)
as suprantu kad taip nusisneket gali kokos astuoniolikametis,bet tamsta budamas volvistu ir sneket tokius nesamoningus dalykus tai geda jau
pradziai pasidometum charakteristikom pries rasant
2.4D (163Hp)-9.5s
2.5T (210Hp)-7.3s
2.4 T5 (260Hp)-6.5s
Parašė bezpredelas· 2012-06-21, 20:11
#15
nu bet turint omeny kad t5 su 95% tikimybe LPG, tai D5 turi labai didelius sansus bent jau iki 100km/h :D
Parašė ROCKY· 2012-06-21, 20:18
#16
Nu gal ir nsusisnekejau o gal ir ne. Kas tos charakteristikos? Kieme stovi D5 2005 brolio, pats du metus atvazinejau su 850 2.0 T5 ir negaleciau drasiai pasakyti kad as ta D5 padeciau i vieta ir nebuvo jin uzdrosta 3 pavara prasukdavo ratus :) Nebent jus kalbat apie 184 kw T5 tai tada sutinku kad D5 neturi jokiu sansu.
Parašė victaras· 2012-06-21, 20:39
#17
Na aš lyginu nebent atitinkamus modelius, tų pačių metų, ta pačia dėže, tarkim s60 D5 120kw ir T5 184kw automat, ir tt.
Lygint senuką, neaišku kiek gyvų likusių su apynauja mašina nelabai apsimoka :D Be to taviškis ir tai ne tikras T5, man tie dvilitriai absoliučiai nepatinka, kalbant apie 850, lyginant su 2.3T5, tai daug didesnis turbo lagas, prie žemų apsukų iš viso nevažiuoja, ir sukimo momentas aukščiausias labai siaurose ribose. Tokiam t5 net su geru 2.5TDI būtų ką veikt varžytis.
Parašė Stulpas· 2012-06-21, 21:16
#18
bezpredelas @ 2012-06-21, 20:11 rašė:
nu bet turint omeny kad t5 su 95% tikimybe LPG, tai D5 turi labai didelius sansus bent jau iki 100km/h :D
jo lpg iskarto -2s pasidaro ane
Parašė Stulpas· 2012-06-21, 21:21
#19
victaras @ 2012-06-21, 20:39 rašė:
Na aš lyginu nebent atitinkamus modelius, tų pačių metų, ta pačia dėže, tarkim s60 D5 120kw ir T5 184kw automat, ir tt.
Lygint senuką, neaišku kiek gyvų likusių su apynauja mašina nelabai apsimoka :D Be to taviškis ir tai ne tikras T5, man tie dvilitriai absoliučiai nepatinka, kalbant apie 850, lyginant su 2.3T5, tai daug didesnis turbo lagas, prie žemų apsukų iš viso nevažiuoja, ir sukimo momentas aukščiausias labai siaurose ribose. Tokiam t5 net su geru 2.5TDI būtų ką veikt varžytis.
zmones jus biski mastot ka snekat ar ne?
850 sedanas
2.3 T5 (225 Hp)-7.4s
2.5 TDI (140 Hp)-10.1s
skirtumas vos ne 3 sekundes o dar sneka kad butu ka veikt
snekant apie pojucius ,tdi sukimo momentas daro savo ,atsiranda pojutis kad masina labai gerai traukia, nors realiai spidometras kyla sunkiai
pas benza nera to lipimio prie sedynes bet spidometras kyla gerai
Parašė bezpredelas· 2012-06-21, 21:28
#20
gal net ir daugiau, jei kompas imetes "limp home moda" tai tegausi 0,3bar, jei pas tau 1/4 bako lpg telike, tai prie atviros jushkos gali bishki bezdalu slegio pritrukti, jugsis prie apkrovos i benza biski dantim i vaira galima trinktelt jei neprisiseges:) gali aishku D5 pavojui esant jungtis i banzyna, ale jei LPG jeu ilgai pavazineta gali bishki pavesti purshkstukai ir slegio reguliatorius (banghead)
Parašė Stulpas· 2012-06-21, 21:34
#21
bezpredelas @ 2012-06-21, 21:28 rašė:
gal net ir daugiau, jei kompas imetes "limp home moda" tai tegausi 0,3bar, jei pas tau 1/4 bako lpg telike, tai prie atviros jushkos gali bishki bezdalu slegio pritrukti, jugsis prie apkrovos i benza biski dantim i vaira galima trinktelt jei neprisiseges:) gali aishku D5 pavojui esant jungtis i banzyna, ale jei LPG jeu ilgai pavazineta gali bishki pavesti purshkstukai ir slegio reguliatorius (banghead)
tau su galva viskas gerai mode tu :-|
as sneku apie normalia tvarkinga masina ,o ne tokia kur tu cia sneki net i masina nepanasu
Redagavo Stulpas· 2012-06-21, 21:35
Parašė bezpredelas· 2012-06-21, 21:36
#22
nu bet cia tik mano ligotu fantaziju padariniai, nusishneku eilini karta (rofl)
viskas ten bus gerai, des t5 (power) visus i vieta nanana
Parašė ABL· 2012-06-22, 15:15
#23
Nu baikit ten su tomis lenktynėmis - jei reiktų lenktyniaut - turiu tam reikalui skarbonkę (atmosferikas, bet kai gaunas ~180hp/t, tai daugumą bimbalų ir taip galima padėt į vietą, manau kad ir daugumai T# nebūtų lengviau).
Man reik auto, su kuria būtų tiesiog patogu važinėtis - nuo sankryžos iki sankryžos nesmaugiant. Kad ten kažkokia T'eškė padės į vietą ar pan. - nu neaktualu ;-)
Deja, dabartinis 2.9 i varikliukas šio kriterijaus netenkina...
Ar Vilniaus meetuose kas nors lankosi su 2.5T? Atvažiuočiau pakaulyt, kad pravėžintų ir pasisukiotų, nes va šioje temoje girdėjau neblogus atsiliepimus... ;-)
P.S. D5, kaip ir sakiau, gaunas smarkiai per brangu - už vienodą pinigų sumą dyzelinis gaunas nu labai jau nudrožtas, reik ~50% pliusan pridėt, kad gaut vienodos kondicijos auto... Tiek bašliaus nėr - gal nebediskutuokim?
Parašė victaras· 2012-06-22, 16:03
#24
Stulpas @ 2012-06-21, 21:21 rašė:
victaras @ 2012-06-21, 20:39 rašė:
Na aš lyginu nebent atitinkamus modelius, tų pačių metų, ta pačia dėže, tarkim s60 D5 120kw ir T5 184kw automat, ir tt.
Lygint senuką, neaišku kiek gyvų likusių su apynauja mašina nelabai apsimoka :D Be to taviškis ir tai ne tikras T5, man tie dvilitriai absoliučiai nepatinka, kalbant apie 850, lyginant su 2.3T5, tai daug didesnis turbo lagas, prie žemų apsukų iš viso nevažiuoja, ir sukimo momentas aukščiausias labai siaurose ribose. Tokiam t5 net su geru 2.5TDI būtų ką veikt varžytis.
zmones jus biski mastot ka snekat ar ne?
850 sedanas
2.3 T5 (225 Hp)-7.4s
2.5 TDI (140 Hp)-10.1s
skirtumas vos ne 3 sekundes o dar sneka kad butu ka veikt
snekant apie pojucius ,tdi sukimo momentas daro savo ,atsiranda pojutis kad masina labai gerai traukia, nors realiai spidometras kyla sunkiai
pas benza nera to lipimio prie sedynes bet spidometras kyla gerai
Jei paskaitysi, tai aš apie 850 2.0T5 negyvą šnekėjau.
Parašė Stulpas· 2012-06-22, 17:41
#25
ABL @ 2012-06-22, 15:15 rašė:
Nu baikit ten su tomis lenktynėmis - jei reiktų lenktyniaut - turiu tam reikalui skarbonkę (atmosferikas, bet kai gaunas ~180hp/t, tai daugumą bimbalų ir taip galima padėt į vietą, manau kad ir daugumai T# nebūtų lengviau).
Man reik auto, su kuria būtų tiesiog patogu važinėtis - nuo sankryžos iki sankryžos nesmaugiant. Kad ten kažkokia T'eškė padės į vietą ar pan. - nu neaktualu ;-)
Deja, dabartinis 2.9 i varikliukas šio kriterijaus netenkina...
Ar Vilniaus meetuose kas nors lankosi su 2.5T? Atvažiuočiau pakaulyt, kad pravėžintų ir pasisukiotų, nes va šioje temoje girdėjau neblogus atsiliepimus... ;-)
P.S. D5, kaip ir sakiau, gaunas smarkiai per brangu - už vienodą pinigų sumą dyzelinis gaunas nu labai jau nudrožtas, reik ~50% pliusan pridėt, kad gaut vienodos kondicijos auto... Tiek bašliaus nėr - gal nebediskutuokim?
o tu isvis apie kokius pinigus sneki uz kiek gali pirkt
nes 2.5T motorai pradejo eit nuo 2003 galo tai ten ir kaina atitinkama masinos buna .
Parašė zbengs· 2012-06-22, 17:54
#26
kuom tie visi varikliai skiriasi apart turio, kalbu apie 2.3T 2.4T 2.5T ? Turbina, kompu?
Parašė bezpredelas· 2012-06-22, 18:51
#27
lakoniskai kalbant tai jo turbinos dydziu ir kompo programa.... bet jei kalbet technishkai skirasi: skirstymo veleneliu fazes, stumokliai, svaistikliai, cilindru sieneliu storiai, purkstuku nashumai, interkuleriai, pavaru dezes, itariu kad galvos bei voztuvai irgi skirsis.
Parašė ArturasJo· 2012-06-23, 06:57
#28
o darbo principas nesiskiria niekuo :d
Parašė zbengs· 2012-06-23, 08:23
#29
bezpredelas @ 2012-06-22, 18:51 rašė:
lakoniskai kalbant tai jo turbinos dydziu ir kompo programa.... bet jei kalbet technishkai skirasi: skirstymo veleneliu fazes, stumokliai, svaistikliai, cilindru sieneliu storiai, purkstuku nashumai, interkuleriai, pavaru dezes, itariu kad galvos bei voztuvai irgi skirsis.
hm.. del pavaru deziu nezinojau, kaip supratau 2.5t variklis naujesnis tai gal pavaru deze patikimesne? neturi tu probleu su ausinimu?
Parašė ABL· 2012-06-24, 19:42
#30
Stulpas @ 2012-06-22, 17:41 rašė:
o tu isvis apie kokius pinigus sneki uz kiek gali pirkt
nes 2.5T motorai pradejo eit nuo 2003 galo tai ten ir kaina atitinkama masinos buna .
Taigi pirmam poste rašiau - iki 20Klt "all included" - t.y. auto, būtini remontai nusipirkus - kitaip sakant, su tokia pinigų suma reik gaut važiuojančią auto, kurios nereikia iškart pult remontuot.
Parašė atrabotke· 2012-06-25, 09:44
#31
Visų pirma, labai keista, kad mašina su 200 AG yra "nevažiuojanti", kažkas netaip yra pas tamstą su ja.
Jeigu nepatinka dyzeliai, tuomet asmeniškai siūlyčiau žiūrėti į 2.5T variklį - turbina įsisuka jau nuo ~2000rpm, trauka labai maloni ir lygi visame apsukų diapazone.
Teko važiuoti su S60 T5 ir labai nepatiko turbo duobė - užmini gazą - pauzė, pakyla šiek tiek apsukos ir tuomet jau turba kala, tik spėk vairą laikyt :)
O "valinančių" dyzelių pas Volvo nesu matęs, padoriai važiuojančių - sutinku, yra.
P.S, jeigu kam kils klausimų, kas yra "valinantis" dyzelis tegu pavažiuoja kad ir su elementariu BMW E60 530d - visi Volviniai TDI, D3 ir D5 verkia kampe ;)
Parašė ABL· 2012-06-25, 20:44
#32
atrabotke @ 2012-06-25, 09:44 rašė:
Visų pirma, labai keista, kad mašina su 200 AG yra "nevažiuojanti", kažkas netaip yra pas tamstą su ja.
Aš gi jau sakiau - visi rekomenduoti šiam forume jau apvažiuoti.
Nerekomenduotų pora - irgi. Jei ignoruot drastiškus pasiūlymus ir neaiškius komentarus kaip "varikliui pe%da", "keičiam dvižoką", tai aiškiai pasakyt - tas ir anas negerai, susitvarkysi ir valins - nei vienas nesugebėjo. Visokie MAF'ai, oro filtrai ir kitokia fygnia pakeista.
Siūlau neplėtot tos temos, nes diagnostikos internetu niekas nepadarys. O va 2.5T tai išmėginsiu, kai tik bus pirma proga ;-)
Parašė Effect· 2012-07-22, 00:05
#33
Renkuosi Volvo S60
Mastau apie 2.5T Automata nuo 2005 metu. Nes keik girdėjau ir perskaičiau forumuose jau bugu kazkeik ištaisyta ir automatines dezes normalios...
Kiek girdėjau tai sis variantas pagal galia ir sanaudas optimalus. Mieste ~13 suvalgo, kas mane tenkina. Ta prasme patikimumu ir ekonomija lenkia 2.3 T5. O skirtumas iki 100 vos 0.3s.
kiek perskaiciau uzsienio forumu ten labiau visi giria ir renkas 2.5T ,o ne T5 su 2.3 varikliu.
Turiu viena varianta is USA, manoji butu 2007-11 men. Idomu ji skirias nuo europos? Kiek pardavejes sako, kad tik spidometras su miliom, toks ir skirtumas.
Nors teko viena posta forumuose perskaityt, kad is USA kietesnes važiuokles del kazko. Gal kazkas daugiau zino apie siuos variantus is USA ir apskritai. Gal dalys kazkurios skirias gal dar kazkas? del ko vertetu imt ar neimt masinos is USA. Pakomentuokit. Aprskritai viskas idomu apie siuos modeliukus. Labai dekingas is ansto uz protingus ir idomius komentarus !
nzn ar geras sprendimas mano 2.5T, o ne 2.3 T5
bet pagal statistikas su 2.5T nuo 2.3 T5 tikrai neatsilikciau :)
dar uzmaciau minciu kad turbina gyvesne ir greiciau pasijaucia trauka... :)
Parašė zbengs· 2012-07-22, 07:28
#34
Effect @ 2012-07-22, 00:05 rašė:
Renkuosi Volvo S60
Mastau apie 2.5T Automata nuo 2005 metu. Nes keik girdėjau ir perskaičiau forumuose jau bugu kazkeik ištaisyta ir automatines dezes normalios...
Kiek girdėjau tai sis variantas pagal galia ir sanaudas optimalus. Mieste ~13 suvalgo, kas mane tenkina. Ta prasme patikimumu ir ekonomija lenkia 2.3 T5. O skirtumas iki 100 vos 0.3s.
kiek perskaiciau uzsienio forumu ten labiau visi giria ir renkas 2.5T ,o ne T5 su 2.3 varikliu.
Turiu viena varianta is USA, manoji butu 2007-11 men. Idomu ji skirias nuo europos? Kiek pardavejes sako, kad tik spidometras su miliom, toks ir skirtumas.
Nors teko viena posta forumuose perskaityt, kad is USA kietesnes važiuokles del kazko. Gal kazkas daugiau zino apie siuos variantus is USA ir apskritai. Gal dalys kazkurios skirias gal dar kazkas? del ko vertetu imt ar neimt masinos is USA. Pakomentuokit. Aprskritai viskas idomu apie siuos modeliukus. Labai dekingas is ansto uz protingus ir idomius komentarus !
nzn ar geras sprendimas mano 2.5T, o ne 2.3 T5
bet pagal statistikas su 2.5T nuo 2.3 T5 tikrai neatsilikciau :)
dar uzmaciau minciu kad turbina gyvesne ir greiciau pasijaucia trauka... :)
Sveikas
siuo metu pats dairausi i s60 2.5T. Mano manimu tai yra pats optimaliausias variklis atsizvenlgiant i galios-ekonom. santyki. Del pirkimo usa modelio tai jie visiskai niekuom nesiskyria. Kalbant apie deze ju resursas apie 200tukst. awd daug mazesnis.
Parašė Effect· 2012-07-22, 12:18
#35
ta kuria noriu pirkt tai 2007 metu. dar 10k tik pravaziavus. tad 100k man uzteks :d o tai del vaziuokles nesamone, nes kazkas sake kad kietesne nei EU :) nors pats nelabai noriu tiket...zodziu viskas vienoda ir jokiu ten faru ar pan keist nereiks paemus USA auto?
Parašė Effect· 2012-07-22, 12:19
#36
galetu but ir mechanas blogiausiu atveju bet nerandu as su mechanu. ir siaip automato labiau noriu :) pabirs , tai pabirs... gal mano laikys :P
Parašė Gaisras_Padegimas· 2012-07-23, 10:37
#37
ABL @ 2012-06-20, 12:33 rašė:
Sveiki,
kadangi esu gausiai nepatenkintas savo S80'to apsisukimo spinduliu bei netraukimu, tai galvoju rudeniop pasikeist auto. Galvoju paimt kokį S60, 2.5 T5, mechanika. Pasižvalgiau mobile.de - iki 20KLt yra variantų, tai gal koks ir išeitų... (juo labiau, kad visi tie pričindalai, kaip navi, liukai ir pan. - nedomina).
Tai, jei kas tokį draivinat - mestelkit komentarų šiais klausimais:
- apsisukimo spindulys (praktinis - teorinius skaičiau). Su I6 varikliu S80'tas yra visiškas gaidys - kiemuose ar kt. parkavimo vietose net nerizikuoju bandyt į siauresnes vietas įlysti... Amžinai vairas ties ribotuvu, siurblys dainuoja, sukiojies 10 minučių - o tolko nulis ;-) Girdėjau, kad S60R labai keikė dėl apsisukimo spindulio - bet gal pas T5 paprasčiau (juo labiau, nėra AWD)?
- praktiniai vairavimo įspūdžiai? Nesiruošiu kasdien smaugt ir lakstyt, bet - turėjau skarbonkę, 180hp/t, dabar turiu tą nesamonę su 200 kumelių ant popieriaus - nu nesivažiuoja nors tu ką. Malonu sėdėt, malonu lėkt trasoje, bet mieste važinėt vis tiek reikia sukandus dantis, kai taip nevalina. Tai jei 2.5 T5 "traukia" bei "vairuojas" (čia tokios subjektyvios frazės ;-) - tai labai gerai ;-)
Su mano ~15KKm per metus visokie dyzeliai neapsimoka, nebent dujos - bet speju visokie tokie turbininiai nelabai myli dujas... Gal dar kokių variantų pasiūlysit (babkės iki 20KLt "all included")?
Atsakant i tema, reikia uzduot kelis klausimus: ar bus veziojami keliaiviai gale, ar butinai AT deze? Rakstis siknoj manevruojant po kiemus susidaro ne tik del didelio apsisukimo spindulio, bet ir del masinos gabaritu (kur s60 vos telpa, s80 jau nebetilps). Sitoj vietoj labai padeda parkavimosi sensoriai, ypac parsiradus namo tamsiu paros metu, pilname masinu kieme. Jei gale nebuna keleiviu, arba veziojami mazameciai vaikai, rinkciausi s60 - sportiskesne, kietesne pakaba, geriau stovi ant kelio (R17), lengvesne lyginant su s80. Viena geriausiu masinu, kuria teko turet, tik universalo poreikis priverte parduot.
Parašė gedux28· 2012-07-23, 11:18
#38
Effect @ 2012-07-22, 14:19 rašė:
galetu but ir mechanas blogiausiu atveju bet nerandu as su mechanu. ir siaip automato labiau noriu :) pabirs , tai pabirs... gal mano laikys :P
Nenoriu pirst, bet gal sudomintu manoji?
http://www.autovi.../9440
Parašė kilowatas· 2014-08-03, 08:36
#39
Sveiki,
kazkaip nelabai informatyvi tema gavosi, pats galvoju butent imti sita modeli S60 T5 bet jau nuo 2004-05 metu 6 begiu.
kokie butu atsiliepimai apie sita modeli, domina technine puse, t.y. kaip tarnauja turbina, ar detales tokios pat kaip ir pas kitus s60 modelius, kad nesigautu, kad viskas tik tiktu nuo R modelio ar pan...
aciu
visai neblogas variantas uzmatytas mobile.de
http://suchen.mob...eetex t=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&fuels=PETROL&minFirstRegistrationDate=2005-01-01&transmissions=MANUAL_GEAR&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&noec=1
Parašė Ryccka· 2014-08-09, 19:31
#40
Del R detaliu nebijok ten eina tik turba nuo R modelio visa kita tai paprasciau kaip ir normalioje S60
Parašė kilowatas· 2014-08-10, 08:43
#41
Ryccka @ 2014-08-09, 19:31 rašė:
Del R detaliu nebijok ten eina tik turba nuo R modelio visa kita tai paprasciau kaip ir normalioje S60
o kaip R turba, patvari skaitosi, tarkim jei ir uzluztu pasiduoda remontui, nebutu taip kaip pas D5 smagratis, turiu omeny kaina ir patvarumas? :)
Parašė Edvakas· 2014-08-10, 09:30
#42
O kas su tuo D5 smagračiu? :) Vieną kartą pakeitęs, kažin ar dar kada turėsi vargo su juo :)
O šiaip pas R dar yra brangieji amortizatoriai (FOUR-C), kurių minkštumas reguliuojamas per kompą. Skiriasi kai kurios kėbulo detalės, kurių šrotuose gauti bus labai sunku. Nujaučiu kad ir stabdžių sistema neturėtų būti standartinė.
Redagavo Edvakas· 2014-08-10, 09:32
Parašė GedasR· 2014-08-10, 13:26
#43
Ryccka @ 2014-08-09, 19:31 rašė:
Del R detaliu nebijok ten eina tik turba nuo R modelio visa kita tai paprasciau kaip ir normalioje S60
R daug detaliu yra, kuriu nerasi paprastose S60. Vient stabdziu sistema BREMBO, reguliuojami amortizatoriai, priekines groteles ir tos kitos, kurios netiks paprastai S60... Taip kad ne vient tik turba :)
Parašė Ryccka· 2014-08-10, 22:10
#44
Klausima zmogaus uzduota pradzioje pasiskaitykite ekspertai atydziai ne apie R kalbame o apie T5 modeli.
O del T5 jo ten eina didesni stabdziu diskai ir suportai ta buvau pamirses. Ten kaip xc90 T6 eina stabdziu sistema nz ar ten brembo skaitos bet uzrasu brembo niekur nera, tai tikriausiai kitas variantas bet gana galingi priekiniai suportai ten stovi.
Parašė Edvakas· 2014-08-11, 07:37
#45
(eusa) kažkaip į pievas nuskaičiau :)
Parašė GedasR· 2014-08-11, 09:05
#46
Aš tai apie R rašiau... :-| o T-5 niekas ten per daug nesiskiria, beveik viskas tas pats kas įprastose S60 :)
Parašė Ryccka· 2014-08-15, 00:17
#47
:D na supratau apie R modeli visiem idomiau diskutuoti :D bet faceliftas T5 mechanas tikrai geresnis variantas nei R automatas.
Parašė GedasR· 2014-08-15, 11:20
#48
Kas kam geriau ir kam ko reikia :) R vient ką reiškia stabdžiai :) Dar neteko važiuoti su kita Volvo kuri turėtų tokius AFIGENUS stabdžius :)