Тема | Форум | Отв. | Последнее сообщение |
---|---|---|---|
Perku 2002 S60 sankabos padėties daviklį | Perku | 5 | 2023-01-03, 07:24 |
v70 2002 stabilizatoriai | Pakaba | 5 | 2019-10-21, 08:45 |
Volvo xc70 cross country 2002 D5 | Kita | 1 | 2018-08-30, 00:18 |
V70 2002 Parkavimo sistema | Elektra | 5 | 2018-05-16, 14:59 |
Volvo xc70 cross country 2002 | Volvo V70-II, S60, S80, XC70/90 | 5 | 2017-07-29, 16:49 |
AutoVikingai.lt - Volvo ir Saab - švediškų automobilių klubas ir forumas | Technika | Volvo V70-II, S60, S80, XC70/90 | Variklis
Кто присоединился? 1 Гости
2002 V70 D5 dūmina juodai
|
|
apsauginiai |
Написано 2013-11-27, 19:43
|
Город: Ukmerge Сообщения: 43 Вступил: 2013-09-29 |
Sveiki,
Žodžių atsitikimas toks.... Vakar prie šaltuko,teko pavažiuot keletą kilometru automobilių...Žodžiu pirmiausia išgirdau keista turbinos garsą,bet nesureikšminau labai,nes šiek tiek šaltoka lauke jau,gal tai kiek įtakojo ar pan pamaniau...Tada iš šalutinio važiuodamas-pradėjau begėtis,pasižiūrėjus į veidrodėli-pasirodė juodų dūmų kamuoliai už nugaros...Iškart sustojau,atsidariau kapota ir pamačiau,kad intercooler'io šlanga nusimovus-ir "chamūtas" nušokęs... Žodžių užsidėjau tą šlangą ir lėtai-nekeldamas apsuku grįžau namo,jau nebelindau prie mašinos... Žodžių kaip supratau situacija tokia,kad ko tais sukilo slėgis turbinoje-(paspaudus) ir ties tą vieta "pasišalino",dabar uždėjus tą šlangą,užtvirtinus naujų "chamutų",kažką papildomai gali tekti padaryti,nes draugas komentavo,kad gali būt turbinos vožtuvas užstrigęs ar pan...apskritai kokios liūdniausios pasekmės-nulėkus intercooler'io šlanga? Ačiū už bet kokius komentarus ----- 01 V70 D5 ----- |
|
|
Johny |
Написано 2013-11-27, 19:57
|
Город: Vilnius Сообщения: 4263 Вступил: 2008-01-06 |
Uzsidek zarna, uzverzk normaliai chamuta ir vaziuok sau laimingas neieskodamas siknoj slieku Tiesiog per silpnai buvo privezrta, todel atsalus orui ir nusimove.
----- Volvo V70II d5 (daily) Volvo 940 / 2.3 Turbo 250HP (kolkas) / Estate (FunCar) Pakabos, stabdžių, smulkus variklių remontas, padangų montavimas, suvirinimo darbai https://www.faceb...hnyGarazas ----- Vilnius, 860339105 |
|
|
Edvakas |
Написано 2013-11-27, 20:49
|
Город: Vilnius Сообщения: 2224 Вступил: 2010-04-23 |
Jeigu bus užstrigęs turbinos vožtuvas tai kompiuteris užfiksuos klaidą ir mes į avarinį režimą.
----- ----- |
|
|
Andrejka |
Написано 2013-11-27, 21:25
|
Город: Vilnius Сообщения: 747 Вступил: 2011-06-09 |
Arba turbos geometrija striginėja Liūdniausios pasekmės tai kažkas panašaus į išpūstą intercoolerį su didoka skyle neremontuojama, ar vėliau davus apkrovos pro purkštuką kurį silpniau pritrauktą ar kelis dyzelis pūčia, tenka vežt perrinkinėt tą vietą. Neliūdniausia tai, kad kokioje šlangutėje skylutė atsiras.
Varyk ant kompo važiuojant gyvus parametrus žiūri tegu diagnostikai jeigu yra kas plius minus norm. daro Редагировал Andrejka 2013-11-27, 21:28 ----- V70 2.5D MY'00 ----- |
|
|
Johny |
Написано 2013-11-27, 21:36
|
Город: Vilnius Сообщения: 4263 Вступил: 2008-01-06 |
Andrejka @ 2013-11-27, 21:25 rašė: Arba turbos geometrija striginėja Liūdniausios pasekmės tai kažkas panašaus į išpūstą intercoolerį su didoka skyle neremontuojama, ar vėliau davus apkrovos pro purkštuką kurį silpniau pritrauktą ar kelis dyzelis pūčia, tenka vežt perrinkinėt tą vietą. Neliūdniausia tai, kad kokioje šlangutėje skylutė atsiras. Varyk ant kompo važiuojant gyvus parametrus žiūri tegu diagnostikai jeigu yra kas plius minus norm. daro Jei striginetu geometrija - pasiekus overboost riba - isijungtu avarinis rezimas. Beje, Andrejka, del purkstuku tai tu cia tokius vejus suskelei Bent pats pamastei pries tai, kai parasei? Kas tie turbos uzpusti 1,5 BAR prie overboost'o lyginant su pacio variklio kompresija (virs 20 BAR). Tarp galvutes ir purkstuko "svilpt" pradeda del pradegusios poverzles ar galvutes lizdo, o ne del slegio ----- Volvo V70II d5 (daily) Volvo 940 / 2.3 Turbo 250HP (kolkas) / Estate (FunCar) Pakabos, stabdžių, smulkus variklių remontas, padangų montavimas, suvirinimo darbai https://www.faceb...hnyGarazas ----- Vilnius, 860339105 |
|
|
Andrejka |
Написано 2013-11-27, 21:39
|
Город: Vilnius Сообщения: 747 Вступил: 2011-06-09 |
Užsinešusi geometrija prasideda nuo maždaug 1.2 perputimo BAR ir čia jau yra geras ženklas jog laikas ją valyti, nes kuo daugiau vazinėsi tuo daugiau sodžių ją užneš. Iš tikro nusipirkus auto reikia tokius dalykus iš karto tvarkyti. O dėl švilpimo pro forsunkę buvo variantas kur nesveikai užsikeldavo slėgis, matyt pastoviai ant max pastrigusi buvo tai po kiek laiko ir pradegė, bet esmė ta kad išvalius geometriją ir pritraukus biški forsunkę pasibaigė ir jau n metų važinėja. P.S. Overboosto klaida tampa nebeaktyvia užkūrus per naują iki kito karto Редагировал Andrejka 2013-11-27, 21:43 ----- V70 2.5D MY'00 ----- |
|
|
Johny |
Написано 2013-11-27, 21:44
|
Город: Vilnius Сообщения: 4263 Вступил: 2008-01-06 |
Andrejka @ 2013-11-27, 21:39 rašė: Užsinešusi geometrija prasideda nuo maždaug 1.2 perputimo BAR ir čia jau yra geras ženklas jog laikas ją valyti, nes kuo daugiau vazinėsi tuo daugiau sodžių ją užneš. Iš tikro nusipirkus auto reikia tokius dalykus iš karto tvarkyti. O dėl švilpimo pro forsunkę buvo variantas kur nesveikai užsikeldavo slėgis, matyt pastoviai ant max pastrigusi buvo tai po kiek laiko ir pradegė, bet esmė ta kad išvalius geometriją ir pritraukus biški forsunkę pasibaigė ir jau n metų važinėja. P.S. Overboosto klaida tampa nebeaktyvia užkūrus per naują iki kito karto Nesveikai uzpusdavo turba - tai cia kiek? 30 BAR? Gal tu nejuokink voveriu su tokiais pasisakymais... Pradege poverzle, o ne ispute ja! Beje, jei jus prapustos poverzles nepakeitet, o tik "pritrauket"(cia tavo zodziai) purkstuka, tai uz tokius remontus reiktu rankas "nukapot". Kai po N metu reiks ta purkstuka issimti (o jis jau bus uzsikoksaves iki negaliu) - zmogus prisimins jusu remonta Редагировал Johny 2013-11-27, 21:51 ----- Volvo V70II d5 (daily) Volvo 940 / 2.3 Turbo 250HP (kolkas) / Estate (FunCar) Pakabos, stabdžių, smulkus variklių remontas, padangų montavimas, suvirinimo darbai https://www.faceb...hnyGarazas ----- Vilnius, 860339105 |
|
|
apsauginiai |
Написано 2013-11-27, 21:49
|
Город: Ukmerge Сообщения: 43 Вступил: 2013-09-29 |
Žodžiu kaip supratau...Jei būtų kuris vožtuvas užstrigęs,ar apskritai,kas rimčiau nutikę-pirmiausią būtų klaidą kompas išmetęs ar ne? Nes keletą kartu kuriant,važiuojant namo-niekas nepasirodė "displėjuje"
----- 01 V70 D5 ----- |
|
|
Johny |
Написано 2013-11-27, 21:55
|
Город: Vilnius Сообщения: 4263 Вступил: 2008-01-06 |
apsauginiai @ 2013-11-27, 21:49 rašė: Žodžiu kaip supratau...Jei būtų kuris vožtuvas užstrigęs,ar apskritai,kas rimčiau nutikę-pirmiausią būtų klaidą kompas išmetęs ar ne? Nes keletą kartu kuriant,važiuojant namo-niekas nepasirodė "displėjuje" Jei nera jokiu klaidu ar avariniu rezimu - nesuk sau galvos ir vazinek. Beje, nepamirsk, karts nuo karto uzspausti gazo (kad ir iki redline'o)(savaime suprantama, kai variklis darbines temperaturos ) ir tada ilgiau neturesi bedu del uzsinesusios turbinos geometrijos ar katalizatoriaus ----- Volvo V70II d5 (daily) Volvo 940 / 2.3 Turbo 250HP (kolkas) / Estate (FunCar) Pakabos, stabdžių, smulkus variklių remontas, padangų montavimas, suvirinimo darbai https://www.faceb...hnyGarazas ----- Vilnius, 860339105 |
|
|
Johny |
Написано 2013-11-27, 21:57
|
Город: Vilnius Сообщения: 4263 Вступил: 2008-01-06 |
Ai, Andrejka, dar man paaiskink, kaip ilgesni laika buvo vazinejama su ziauriai uzkilusiu turbos slegiu, jei prie 1,2BAR jau overboost ir avarinis rezimas?
----- Volvo V70II d5 (daily) Volvo 940 / 2.3 Turbo 250HP (kolkas) / Estate (FunCar) Pakabos, stabdžių, smulkus variklių remontas, padangų montavimas, suvirinimo darbai https://www.faceb...hnyGarazas ----- Vilnius, 860339105 |
|
|
Andrejka |
Написано 2013-11-27, 22:07
|
Город: Vilnius Сообщения: 747 Вступил: 2011-06-09 |
Johny @ 2013-11-27, 21:44 rašė: Andrejka @ 2013-11-27, 21:39 rašė: Užsinešusi geometrija prasideda nuo maždaug 1.2 perputimo BAR ir čia jau yra geras ženklas jog laikas ją valyti, nes kuo daugiau vazinėsi tuo daugiau sodžių ją užneš. Iš tikro nusipirkus auto reikia tokius dalykus iš karto tvarkyti. O dėl švilpimo pro forsunkę buvo variantas kur nesveikai užsikeldavo slėgis, matyt pastoviai ant max pastrigusi buvo tai po kiek laiko ir pradegė, bet esmė ta kad išvalius geometriją ir pritraukus biški forsunkę pasibaigė ir jau n metų važinėja. P.S. Overboosto klaida tampa nebeaktyvia užkūrus per naują iki kito karto Nesveikai uzpusdavo turba - tai cia kiek? 30 BAR? Gal tu nejuokink voveriu su tokiais pasisakymais... Pradege poverzle, o ne ispute ja! Beje, jei jus prapustos poverzles nepakeitet, o tik "pritrauket"(cia tavo zodziai) purkstuka, tai uz tokius remontus reiktu rankas "nukapot". Kai po N metu reiks ta purkstuka issimti (o jis jau bus uzsikoksaves iki negaliu) - zmogus prisimins jusu remonta O kas čia ką juokina. Jeigu žinotum tai pasiekus max slėgį dar dalį sekundės ar sekundę (tiksliai nepamenu, nes buvo dar praeitų metų vasarą) auto neeina į avarinį režimą, tuo metu turbina išsisukinėja, iš kreivės grafiko gali spręsti teorinį pakilimą slėgio, nes maximum mato 1.5 bar. Tai ir daryk išvadą iki koks slėgis pasidaro variklyje... Kas toliau buvo nežinau, nes išvalius turbiną pasibaigė overboost klaida, skambino sakė net nejudėjo sparneliai. Kam kitam mano kolega valė turbiną tai veikimas ir akseleracija mašinos žymiai pagerėdavo, išlsilygindavo turbo slėgio reguliavimas, nebebuvo duobių. Pagal tavo pasisakymus tai kiek max mato turbo daviklis tai čia perputimas turbinos tik tada ? Ar turbinos sukeliamas slėgis turi būti toks koks suprogramuotas kompiuteryje variklio ir kokiu pagal tave žingsniu turi reguliuotis ? Редагировал Andrejka 2013-11-27, 22:09 ----- V70 2.5D MY'00 ----- |
|
|
Johny |
Написано 2013-11-27, 22:13
|
Город: Vilnius Сообщения: 4263 Вступил: 2008-01-06 |
Andrejka @ 2013-11-27, 22:07 rašė: Johny @ 2013-11-27, 21:44 rašė: Andrejka @ 2013-11-27, 21:39 rašė: Užsinešusi geometrija prasideda nuo maždaug 1.2 perputimo BAR ir čia jau yra geras ženklas jog laikas ją valyti, nes kuo daugiau vazinėsi tuo daugiau sodžių ją užneš. Iš tikro nusipirkus auto reikia tokius dalykus iš karto tvarkyti. O dėl švilpimo pro forsunkę buvo variantas kur nesveikai užsikeldavo slėgis, matyt pastoviai ant max pastrigusi buvo tai po kiek laiko ir pradegė, bet esmė ta kad išvalius geometriją ir pritraukus biški forsunkę pasibaigė ir jau n metų važinėja. P.S. Overboosto klaida tampa nebeaktyvia užkūrus per naują iki kito karto Nesveikai uzpusdavo turba - tai cia kiek? 30 BAR? Gal tu nejuokink voveriu su tokiais pasisakymais... Pradege poverzle, o ne ispute ja! Beje, jei jus prapustos poverzles nepakeitet, o tik "pritrauket"(cia tavo zodziai) purkstuka, tai uz tokius remontus reiktu rankas "nukapot". Kai po N metu reiks ta purkstuka issimti (o jis jau bus uzsikoksaves iki negaliu) - zmogus prisimins jusu remonta O kas čia ką juokina. Jeigu žinotum tai pasiekus max slėgį dar dalį sekundės ar sekundę (tiksliai nepamenu, nes buvo dar praeitų metų vasarą) auto neeina į avarinį režimą, tuo metu turbina išsisukinėja, iš kreivės grafiko gali spręsti teorinį pakilimą slėgio, nes maximum mato 1.5 bar. Tai ir daryk išvadą iki koks slėgis pasidaro variklyje... Kas toliau buvo nežinau, nes išvalius turbiną pasibaigė overboost klaida, skambino sakė net nejudėjo sparneliai. Kam kitam mano kolega valė turbiną tai veikimas ir akseleracija mašinos žymiai pagerėdavo, išlsilygindavo turbo slėgio reguliavimas, nebebuvo duobių. Pagal tavo pasisakymus tai kiek max mato turbo daviklis tai čia perputimas turbinos tik tada ? Ar turbinos sukeliamas slėgis turi būti toks koks suprogramuotas kompiuteryje variklio ? As kazkur rasiau apie turbos geometrijos valymo nauda? Ji neabejotinai yra. As kalbu apie tavo nesamoninga pasisakyma, kad turba uzputusi (tegul net ir 10BAR slegi, nors tai net teoriskai neimanoma) gali prapusti purkstuko poverzle... ----- Volvo V70II d5 (daily) Volvo 940 / 2.3 Turbo 250HP (kolkas) / Estate (FunCar) Pakabos, stabdžių, smulkus variklių remontas, padangų montavimas, suvirinimo darbai https://www.faceb...hnyGarazas ----- Vilnius, 860339105 |
|
|
apsauginiai |
Написано 2013-11-27, 22:28
|
Город: Ukmerge Сообщения: 43 Вступил: 2013-09-29 |
Dar toks klausimėlis dėl Egr'o...Meta klaida nuo pat mašinos nupirkimo-(apie pusę metų).Verta lupt ji lauk,ar bent jau prasivalyt karts nuo karto?
----- 01 V70 D5 ----- |
|
|
Johny |
Написано 2013-11-27, 22:31
|
Город: Vilnius Сообщения: 4263 Вступил: 2008-01-06 |
verta ne tik EGR prasivalyti, bet ir isiurbimo kolektoriu.
----- Volvo V70II d5 (daily) Volvo 940 / 2.3 Turbo 250HP (kolkas) / Estate (FunCar) Pakabos, stabdžių, smulkus variklių remontas, padangų montavimas, suvirinimo darbai https://www.faceb...hnyGarazas ----- Vilnius, 860339105 |
|
|
Andrejka |
Написано 2013-11-28, 04:33
|
Город: Vilnius Сообщения: 747 Вступил: 2011-06-09 |
Johny @ 2013-11-27, 22:13 rašė: Andrejka @ 2013-11-27, 22:07 rašė: Johny @ 2013-11-27, 21:44 rašė: Andrejka @ 2013-11-27, 21:39 rašė: Užsinešusi geometrija prasideda nuo maždaug 1.2 perputimo BAR ir čia jau yra geras ženklas jog laikas ją valyti, nes kuo daugiau vazinėsi tuo daugiau sodžių ją užneš. Iš tikro nusipirkus auto reikia tokius dalykus iš karto tvarkyti. O dėl švilpimo pro forsunkę buvo variantas kur nesveikai užsikeldavo slėgis, matyt pastoviai ant max pastrigusi buvo tai po kiek laiko ir pradegė, bet esmė ta kad išvalius geometriją ir pritraukus biški forsunkę pasibaigė ir jau n metų važinėja. P.S. Overboosto klaida tampa nebeaktyvia užkūrus per naują iki kito karto Nesveikai uzpusdavo turba - tai cia kiek? 30 BAR? Gal tu nejuokink voveriu su tokiais pasisakymais... Pradege poverzle, o ne ispute ja! Beje, jei jus prapustos poverzles nepakeitet, o tik "pritrauket"(cia tavo zodziai) purkstuka, tai uz tokius remontus reiktu rankas "nukapot". Kai po N metu reiks ta purkstuka issimti (o jis jau bus uzsikoksaves iki negaliu) - zmogus prisimins jusu remonta O kas čia ką juokina. Jeigu žinotum tai pasiekus max slėgį dar dalį sekundės ar sekundę (tiksliai nepamenu, nes buvo dar praeitų metų vasarą) auto neeina į avarinį režimą, tuo metu turbina išsisukinėja, iš kreivės grafiko gali spręsti teorinį pakilimą slėgio, nes maximum mato 1.5 bar. Tai ir daryk išvadą iki koks slėgis pasidaro variklyje... Kas toliau buvo nežinau, nes išvalius turbiną pasibaigė overboost klaida, skambino sakė net nejudėjo sparneliai. Kam kitam mano kolega valė turbiną tai veikimas ir akseleracija mašinos žymiai pagerėdavo, išlsilygindavo turbo slėgio reguliavimas, nebebuvo duobių. Pagal tavo pasisakymus tai kiek max mato turbo daviklis tai čia perputimas turbinos tik tada ? Ar turbinos sukeliamas slėgis turi būti toks koks suprogramuotas kompiuteryje variklio ? As kazkur rasiau apie turbos geometrijos valymo nauda? Ji neabejotinai yra. As kalbu apie tavo nesamoninga pasisakyma, kad turba uzputusi (tegul net ir 10BAR slegi, nors tai net teoriskai neimanoma) gali prapusti purkstuko poverzle... ant kiek glautinis spaudimas pasikeis pradinį padidinus pusantro, du kartus ? Редагировал Andrejka 2013-11-28, 04:59 ----- V70 2.5D MY'00 ----- |
|
|
apsauginiai |
Написано 2013-11-28, 18:51
|
Город: Ukmerge Сообщения: 43 Вступил: 2013-09-29 |
Ačiū "Johny" už nuraminima,
uždėjus chamūtą ant šlangos,viskas tvarkoje, Tik kas pastebėta,nesu tikras ar taip nebuvo ir seniau,bet....pasiekus darbinę temperatūrą,padavus virš 3.5k apsuku metą juodoką dūmą,kuris akivaizdžiai lieka ant žolės-(šiuo atveju).Esmė,kad už ne pilno mėn technikinė baigiasi man-nepraeisiu dėl dūmų . Kas tai galėtų įtakoti,egr užstrigęs jau minėjau,katalizatoriai išpjauti dar prieš nuperkant auto... Prašau "paburkit" Редагировал apsauginiai 2013-11-28, 18:55 ----- 01 V70 D5 ----- |
|
|
Oras |
Написано 2013-11-28, 22:47
|
Город: Vilnius Сообщения: 1287 Вступил: 2009-10-26 |
EGR, uzsikimses ir suodziais apauges isiurbimo kolektorius, suodziai uzsikimsus turbina...
----- S80 2.4i V70 TDI 740 2.3 940 2.3 turbo 850 2.0 20v projektas Kibiron (parduotas) 850 2.0 T-5 Saldytuvas (parduotas) Suzuki SV650 KTM EXC-F 250 ----- |
|
перескочить в форум: |