Тема | Форум | Отв. | Последнее сообщение |
---|---|---|---|
S60/V60 benzino AT, ~2014-2017 pirkimas | Volvo V70-III, S60-II, V60, S80-II, XC60, XC70-II/90-II | 6 | 2019-12-19, 08:13 |
"Automobilistų Jūros šventė 2017" | Renginiai vykstantys Lietuvoje | 3 | 2017-05-28, 18:33 |
2017 01 26 Orientacinis žaidimas Vilniuje | Renginiai vykstantys Lietuvoje | 1 | 2017-01-24, 16:47 |
AutoVikingai.lt - Volvo ir Saab - švediškų automobilių klubas ir forumas | Technika | Įvairios tech. diskusijos
Кто присоединился? 1 Гости
2017 S90 D4 oil refill
|
|
tomasba |
Написано 2019-02-20, 10:27
|
Город: Vilnius Сообщения: 4 Вступил: 2018-10-17 |
Sveiki,
nežinau ar man čia paranoja ar kas, bet paaiškinkit Jūs man, turime dvi S90, abi 2017 metų, viena D4 kita D5, mašinos važiuoja daug, bet abi vienodai ir su tais pačiais vairuotojais. D4 pastoviai prašo litro tepalo, kas kokius 3000km pastoviai litrą dapilam Sostenoj, o D5 aptarnavimą padarom ir ramu iki sekančio. Sostena aiškina, kad čia viskas normalu, taip ir turi būti. Kokie komentarai iš entuziastų? Редагировал tomasba 2019-02-20, 10:29 ----- Volvo S90 D4 - 2017m. Volvo S90 D5 - 2017m. ----- |
|
|
rimcius |
Написано 2019-02-20, 10:33
|
Город: Vilnius Сообщения: 2346 Вступил: 2014-02-15 |
Kad nebūtų fokuso su originalios Volvo alyvos klampumu kaip rašo čia:
https://www.reddi...1bhp/ "I'm using the Volvo Branded oil from the dealer - 0w-20 VCC-RBS0-2AE" ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
tomasba |
Написано 2019-02-20, 10:49
|
Город: Vilnius Сообщения: 4 Вступил: 2018-10-17 |
Sostena pila į abi 0w20 tepalus, klausimas yra kodėl viena suvalgo litrą ir daugiau kita praktiškai išvis nevalgo. Važiuoju dabar į Sosteną, gal jiems pasakyt, kad piltu ne 0w20, o 0w40. Nes aš jų prašiau raštiško paaiškinimo kodėl taip vyksta, tai jie man akis karpo tik ir pirštais į vartotojo vadovą beda...
----- Volvo S90 D4 - 2017m. Volvo S90 D5 - 2017m. ----- |
|
|
rimcius |
Написано 2019-02-20, 10:57
|
Город: Vilnius Сообщения: 2346 Вступил: 2014-02-15 |
Tai vartotojo vadovas ir yra raštiškas paaiškinimas. Daugiau nemanau, kad sulauksi. Jie dirba pagal protokolą ir tiek. Nenustebčiau jeigu pas D4tuką yra problema, tik niekam neįdomu, kol nesipila mėlynais dūmais. Beje, o vairuotojas D4tuko nėra koks sportininkas, mėgstantis gazo pedalą?
----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
tomasba |
Написано 2019-02-20, 11:05
|
Город: Vilnius Сообщения: 4 Вступил: 2018-10-17 |
Matai, pas mus tas mašinas vairuoja kokie 5-6 vairuotojai per mėnesį, bet jų nedrožia, nes yra GPS'ai sustatyti ir matau važiavimo manieras
----- Volvo S90 D4 - 2017m. Volvo S90 D5 - 2017m. ----- |
|
|
rimcius |
Написано 2019-02-20, 11:12
|
Город: Vilnius Сообщения: 2346 Вступил: 2014-02-15 |
Bet GPSas juk neparodys važiavimo pavaromis
Jeigu vieni miesto režime ties 60km/h 4ta važiuoja, kiti gali ir 3čia, o kartais ir 2tra Esmė, kad per ~10k Km ~3l tepalo, o tai jau daug. Tikrai turėtų kažkur pasimatyti. Negi nemeta mėlyno dūmelio? Po mašina balos nebūna? ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
tomasba |
Написано 2019-02-20, 11:18
|
Город: Vilnius Сообщения: 4 Вступил: 2018-10-17 |
Tame ir esmė, kad nei dūmo nei balos, o Sostenai įsivaizduoju ir neįdomu tikrint jeigu nėra nuotėkio arba dūmo kaip sakai.
----- Volvo S90 D4 - 2017m. Volvo S90 D5 - 2017m. ----- |
|
|
rimcius |
Написано 2019-02-20, 11:34
|
Город: Vilnius Сообщения: 2346 Вступил: 2014-02-15 |
Na, ir jeigu tiesą rašė toje nuorodoje (Volvo maximum is 0.5liter / 1000kms), tai jums dar reikia pasispausti, kad viršyti normą. Bet kokiu atveju, šiuolaikiniam autopromui nelabai aktualu, kad motorai laikytų daugiau nei 5 metus, tad jeigu ankstyvoj fazėj generuojasi problema ir oficialūs atstovai teigia, jog normalu, tai sekančiam šeimininkui tikrai "pasiseks" su tokiu pirkiniu.
Klausimas iš kito kampo: už alyvos dapylimą mokat? ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
Ryccka |
Написано 2019-02-20, 13:45
|
Город: Vilnius Сообщения: 687 Вступил: 2011-07-20 |
Na faktas kad su D4 yra bėda ar brokas kuris progresuoja, nes teoriškai tai D4 mažiau KW turi variklio resursas ilgesnis turi būti D5 daugiau išspausta iš tu pačio 2,0litro motoro suprasčiau kad D5 valgo tai sakyčiau nesusitvarko motoras su galia, o čia kaip pvz pasakysiu turbina spjaudo tepalą ar dar yra begalės vietų, kur jis gali patekti i degimo kamerą ir aišku Sostena kenčia dabar stengiasi garantini iškęsti, o po to jau viskas tavo bėdos, sakys sena mašina ko nori , o dūmų nebus iš šitos mašinos čia ne EURO 3 motoras.
Arba konstrukciškai kažka kitaip padarė Volvo inžinieriai ir neįvertino, nežinau tiksliai ar naujieji D4 ir D5 mechaniškai skiriasi. ----- Volvo XC70 ----- |
|
перескочить в форум: |