Тема | Форум | Отв. | Последнее сообщение |
---|---|---|---|
Vairo stiprintuvo bakelis | Perku | 3 | 2022-08-09, 18:19 |
Parduodu: Volvo 2.3 turbo varikis su adapteriu, smagračiu, sankaba ir bmw dėže (pilnas komplektas) | Volvo 700, 900, S/V90 | 1 | 2021-01-07, 17:12 |
Antifryzo kvapas iš pečiuko (Volvo S70) | Kėbulas/Salonas | 24 | 2015-06-15, 23:04 |
galinis bakelis | Perku | 1 | 2014-11-09, 18:14 |
SAAB 9-5 bakelis | Variklis | 9 | 2011-07-13, 13:32 |
AutoVikingai.lt - Volvo ir Saab - švediškų automobilių klubas ir forumas | Technika | Volvo V70-II, S60, S80, XC70/90 | Variklis
Кто присоединился? 2 Гости
Antifryzo bakelis pilnas
|
|
Politika |
Написано 2019-11-28, 19:34
|
Город: Vilnius Сообщения: 29 Вступил: 2018-09-25 |
Sveiki, v70 d5 2.4 120, ant salto motoro antifryzo lygis norma, o pries kelias dienas pyliau langu skysti, ir pastebejau, kad ant darb. Temp. Issipletimo bakelis pilnas, antrodo sprogs net
Anksciau to nebuvo. Temp nekaista, peciukas sildo. Daryt duju testa? Ar gal kokia vandens pompa ar termostatas ? ----- S60 D5 120 ----- |
|
|
RaimisB |
Написано 2019-11-28, 22:35
|
Город: Vilnius Сообщения: 356 Вступил: 2013-02-26 |
duju testas, ramiai miegosi, arba ne
----- ex850GLT; exV70TDI; ex V50 1,6D; XC70 D5, V60 PlugIn D6 Defender 90, Defender 110. ----- RaimisB XC70 '06 D5 136kW, AT, Ocean Race V60 Plug In '15 D6 |
|
|
Politika |
Написано 2019-11-28, 22:42
|
Город: Vilnius Сообщения: 29 Вступил: 2018-09-25 |
RaimisB @ 2019-11-28, 22:35 rašė: duju testas, ramiai miegosi, arba ne Nu jo, bus 2 variantai, arba skaudziai arba nelb ----- S60 D5 120 ----- |
|
|
rimcius |
Написано 2019-11-29, 02:34
|
Город: Vilnius Сообщения: 2346 Вступил: 2014-02-15 |
O tai aušinimo skysčio lygis "norma", tai čia kiek? Min? Max? Viduriukas? Nes jeigu max ant šalto, tai darbinėj tikrai bus gerokai palipėjęs aukštyn...
Ir klausimas pasistoja tik todėl, kad šitie dyzeliai tikrai laaaabai ištvermingi ir juos davesti iki kokio nors trūkio ar tarpinės prapūtimo, reikia arba laaabai pasistengti, arba tiesiog nelaimingai kad sutaptų... Редагировал rimcius 2019-11-29, 02:49 ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
RaimisB |
Написано 2019-11-29, 23:38
|
Город: Vilnius Сообщения: 356 Вступил: 2013-02-26 |
rimcius @ 2019-11-29, 02:34 rašė: O tai aušinimo skysčio lygis "norma", tai čia kiek? Min? Max? Viduriukas? Nes jeigu max ant šalto, tai darbinėj tikrai bus gerokai palipėjęs aukštyn... Ir klausimas pasistoja tik todėl, kad šitie dyzeliai tikrai laaaabai ištvermingi ir juos davesti iki kokio nors trūkio ar tarpinės prapūtimo, reikia arba laaabai pasistengti, arba tiesiog nelaimingai kad sutaptų... na 136kw tas pat ten, prapute nesunkiai, be raliavimu ir kankinimu. pagydem, dabar ok ----- ex850GLT; exV70TDI; ex V50 1,6D; XC70 D5, V60 PlugIn D6 Defender 90, Defender 110. ----- RaimisB XC70 '06 D5 136kW, AT, Ocean Race V60 Plug In '15 D6 |
|
|
rimcius |
Написано 2019-11-30, 01:23
|
Город: Vilnius Сообщения: 2346 Вступил: 2014-02-15 |
Sutapimų kupinas pasaulis
----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
Politika |
Написано 2019-12-01, 11:26
|
Город: Vilnius Сообщения: 29 Вступил: 2018-09-25 |
rimcius @ 2019-11-29, 02:34 rašė: O tai aušinimo skysčio lygis "norma", tai čia kiek? Min? Max? Viduriukas? Nes jeigu max ant šalto, tai darbinėj tikrai bus gerokai palipėjęs aukštyn... Ir klausimas pasistoja tik todėl, kad šitie dyzeliai tikrai laaaabai ištvermingi ir juos davesti iki kokio nors trūkio ar tarpinės prapūtimo, reikia arba laaabai pasistengti, arba tiesiog nelaimingai kad sutaptų... Ant salto netoli min ribos. Vakar vaziavau i soda, apie 40km, sode iskart pasiziurejau - viskas ok, lygis norma, atsukus kamsteli fontanai nevare. Grizus namo i vln, atsidarau vel kapota, bakelis vel pilnas, atsukus truputi, pradejo varyt antifreeza.... ----- S60 D5 120 ----- |
|
|
rimcius |
Написано 2019-12-01, 11:42
|
Город: Vilnius Сообщения: 2346 Вступил: 2014-02-15 |
Va čia tikrai kyla įtarimų, jog kažkur kažkas pramušta, nes pas mane taip nebūna, net jeigu agresyviai pavaikau. Kaip Raimis sakė - darykis testą.
----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
diawollo |
Написано 2019-12-01, 20:54
|
Город: Panevezys Сообщения: 190 Вступил: 2012-09-16 |
Nu tai nėr jau čia ko tų testų daryt. Jei aušalas lauk lipa, tai pradegus tarpinė. Bet tik klausimas kodėl. Arba remontas ankščiau nekokybiškai buvo, arba bus dar rimtesnių reikalų.
----- s60 d5 2003 ----- |
|
|
Politika |
Написано 2019-12-01, 21:31
|
Город: Vilnius Сообщения: 29 Вступил: 2018-09-25 |
Tai jo darysiu testa, uzsirasiau antradieniui
----- S60 D5 120 ----- |
|
|
Politika |
Написано 2019-12-03, 20:36
|
Город: Vilnius Сообщения: 29 Вступил: 2018-09-25 |
Taigi, testas teigiamas
----- S60 D5 120 ----- |
|
|
rimcius |
Написано 2019-12-03, 23:09
|
Город: Vilnius Сообщения: 2346 Вступил: 2014-02-15 |
Kad tik tarpinei būtų batai, o ne koks lievas trūkis...
----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
Edvakas |
Написано 2019-12-04, 09:01
|
Город: Vilnius Сообщения: 2224 Вступил: 2010-04-23 |
Kai šiuo metu D5 varikliai šrote kainuoja po 250Eur, tai klausimas ar verta seną išvis ardyti...
----- ----- |
|
|
rimcius |
Написано 2019-12-04, 10:15
|
Город: Vilnius Сообщения: 2346 Вступил: 2014-02-15 |
Manau čia yra niuansų
Vienas iš jų - nežinia kokį "gėrį" gausi. O kitas - jeigu buvo tvarkingai prižiūrėtas motoras (keisti visokie problematiniai riebokšliai, technologinės aklės ties sankaba ir t.t.), laiku servisuotas ir nekaprizingas, tada irgi per naują visą tai daryti nebus verta. O ir pakeitimas kainuos nuo 100€. Tad reziumuojant gaunasi ~400€ investicija taip pat be garantijų... Редагировал rimcius 2019-12-04, 10:28 ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
diawollo |
Написано 2019-12-06, 12:27
|
Город: Panevezys Сообщения: 190 Вступил: 2012-09-16 |
Pirmiausiai nuimt galvą ir žiūrėt. Jei tik tarpinė, tai šlifuoji, nauja tarpinė ir važiuoji. Kainuos pigiau nei kitas variklis su pakeitimu + žinosi būklę. O jeigu rimčiau, tai dėt kitą variklį arba iš dviejų vieną surinkt ypač jeigu daug km suki ir dar mašiną minimum kelis metus planuoji paturėt.
Su šrotiniu varikliu, jeigu jis ten be skysčių bus ilgai pragulėjęs, tai bus cilintrai prirudyję su visom to pasekmėm. Nebent imt kur dar mašinoj ir užkurt galima. ----- s60 d5 2003 ----- |
|
перескочить в форум: |