Тема | Форум | Отв. | Последнее сообщение |
---|---|---|---|
Problemos su mechanine pavarų dėže (Volvo V70) | Transmisija | 17 | 2024-09-20, 23:45 |
Volvo V60 motorsysteem service vereist | Klaidų kodai ir pranešimai | 2 | 2024-09-03, 11:24 |
Volvo v70 kylančios apsukos. | Volvo V70-III, S60-II, V60, S80-II, XC60, XC70-II/90-II | 1 | 2024-06-06, 21:41 |
volvo 3,2 MISFIRe | Elektra | 1 | 2024-05-31, 10:59 |
perku volvo 3.2 gyva variklį | Perku | 1 | 2024-05-31, 10:15 |
AutoVikingai.lt - Volvo ir Saab - švediškų automobilių klubas ir forumas | AutoVikingai.lt | Renginiai | Klubo renginiai
Кто присоединился? 1 Гости
AutoVikingai ir naujasis Volvo FH
|
|
svirdulis |
Написано 2013-06-06, 16:13
|
Klubo narys Город: Vilnius Сообщения: 1151 Вступил: 2009-03-01 |
Lietuvoje Volvo garsėja kaip aukščiausio saugumo ir inovacijų automobilių gamintojas. Pasaulyje šis prekės ženklas žinomas ir kaip vienas geriausių sunkiosios technikos kūrėjų. Be abejo, sirgdami už ir palaikydami sunkvežimių gamintoją iš Švedijos tiesiog negalėjome praleisti progos iš arti apžiūrėti ir naujojo vilkiko – FH. Šio, nepabijosiu pavadinti, „fūrų“ flagmano paliekamas įspūdis itin stiprus ir vertas detalesnio aprašymo.
Vien atidarius vartus ir priekyje išvydus šį galiūną jau atima žadą. Agresyviai atrodantys priekiniai žibintai, dienos šviesos lempos, kurių tiesiog neįmanoma nepastebėti kelyje ir kabinos aukštis neleidžia suabejoti šio sunkvežimio rimtumu. Atrodo, kad sunkiosios technikos dizainas įgauna naują pagreitį. Tačiau itin smarkiai atsinaujinęs išorės dizainas nėra šio vilkiko didžiausias pasiekimas. Tik palaukite, kol atidarysite kabinos duris ir įlipsite į ją. Net ir paslėpus visą markę nurodančią atributiką, vos tik atsisėdus į vairuotojo sėdynę ir apsižvalgius aplink nesuklysi – visam interjerui būdingas skandinaviškas minimalizmas ir santūrumas, neleidžiantis suabejoti, kad tai – Volvo kūrinys. Prietaisų skydelis atsikratė devynių galybių rodyklių, apie viską jus informuoja ne vienas LCD ekranas, tik spidometras ir tachomentras liko su visiems įprastomis rodyklėlėmis. „Ambilight“ (kintamos spalvos ir intensyvumo vidaus apšvietimas), nepriekaištinga garso aparatūra, erdvė kabinoje, krovos darbus palengvinantis nuotolinio valdymo pultas „Work Remote“ – viskas šaukte šaukia, kad šis vilkikas kurtas vairuotojui. O mes dar tik apžiūrinėjame interjerą! Pagaliau ateina laikas išsiaiškinti, kas gi slepiasi šio FH viduje. Jo širdis - D13 460 AG variklis, kurio sukimo momentas į galinius varančiuosius ratus perduodamas per pripažinimo ir populiarumo sulaukusią automatizuotą „I-Shift“ pavarų dėžę. Nuolat sekantys ir puikiai pažįstantys Volvo iškart pastebės pagalbinę važiuojamosios kelio juostos keitimo sistemos kamerą ir lietaus sensorių ant priekinio lango bei naujos „Collision Warning“ sistemos radarą grotelių apačioje. Taip taip, šis monstras, iškilus būtinybei, pats sustos prieš priekyje esančią kliūtį (žiūrėti vaizdo medžiagą apačioje). Didžiulis stoglangis, veikiantis ir kaip avarinis išėjimas, automatinis stovėjimo stabdys (pats išsijungia vos pajudėjus ir įsijungia sustojus), adaptyvi greičio palaikymo sistema byloja, kad koncernas uoliai laikosi savo vizijos – kuo labiau sumažinti avarijų ir aukų skaičių kelyje. Belieka tik pasidžiaugti, kad Volvo neapsiribojo to taikymu tik lengvuosiuose automobiliuose, juk sunkioji techniką praleidžia kelioliką kartų daugiau laiko kelyje. Nuo saugumo pereinant prie komforto įrangos sutiksite absoliučiai viską, ko gali prireikti patogiam darbui ir poilsiui. Vairo kolonėlė reguliuojama keliuose taškuose, tad statumą, atstumą nuo sėdynės sureguliuoti galima pagal kiekvieno įgeidžius. Automatinis stovėjimo stabdys, kritulių jutiklis, jau minėtoji „Ambilight“ apšvietimo sistema, automatinis kabinos vėsintuvas „I-ParkCool“, veikiantis net ir išjungus variklį, kabina su pneumatine pakaba, viskas tik dėl patogesnės vairuotojo darbo vietos. Ką jau kalbėti apie visur įprastą klimato kontrolę. Reise vairuotojas įvertins nepriklausomą priekinę pakabą, kuri sunkvežimio vairavimo pojūtį priartins prie lengvojo automobilio. Su tokia pakaba FH mažiau siūbuos posūkiuose, o tiesiame kelyje tvirtai laikysis savo krypties, net jei kelias bus nelygus. Kita įdomybė – „I-See“, sumanusis autopilotas, kuris remdamasis iš „Volvo“ serverio nuotoliniu būdu gaunamais topografiniais duomenimis, įkalnėse ir nuokalnėse sumaniai išnaudoja sunkvežimio kinetinę energiją ir atitinkamai reguliuoja pavarų perjungimą bei greitį. Žiūrint į Volvo FH kaip į gyvenamąją vietą (vis tik dažnai vairuotojams tenka ir gyventi šiuose vilkikuose) nelieki nuviltas. Kabina erdvi ir aukšta, tad 2 m ūgio žmogui net ir atsistojus netenka jaustis kaip suspaustam ar kamuojamam klaustrofobijos. Iš arti pačiupinėjus šį Volvo Trucks flagmaną nekilo jokių klausimų, kodėl tai vienas garsiausių sunkvežimių gamintojų ir liko tik žemai nulenkti galvą prieš šio sunkvežimio kūrėjus. Редагировал Apeiron 2013-06-06, 16:18 ----- SAAB 9-3 '99 VOLVO S60 2.5T AWD '07 ----- =FORUMO ADMINISTRATORIUS= Palmė airlines |
|
|
andzeja |
Написано 2013-06-06, 18:27
|
Город: Vilnius Сообщения: 512 Вступил: 2012-07-20 |
O jūs išbandėte emergency brake'ą? Veikia iš tiesų?
----- opel zafira B 2006 1.9 88 kw ex. volvo v70 II D5 120 kw ex. audi a6(c4) 2.5 TDI 85 kw ----- |
|
|
Apeiron |
Написано 2013-06-06, 18:46
|
Klubo narys Город: Vilnius Сообщения: 7120 Вступил: 2007-05-20 |
Nebandėm.
----- Volvo S80 2.4 ----- |
|
|
Eimas |
Написано 2013-06-06, 19:24
|
Город: Karmėlava Сообщения: 353 Вступил: 2012-07-25 |
O aš darbe apžiūrėjau naują MAN sunkvežimį. Skydelis ir integruota navigacija priminė VW markės automobilio panelę, bet patiko ESP sistema, o pas volvo kažkokia panaši sistema yra?
----- Volvo v70 I 2.5D '99 Volvo v70 II 2.5D '00 ----- |
|
|
Focus2002 |
Написано 2013-06-06, 23:15
|
Город: Vilnius Сообщения: 28 Вступил: 2012-05-02 |
Eimas @ 2013-06-06, 19:24 rašė: O aš darbe apžiūrėjau naują MAN sunkvežimį. Skydelis ir integruota navigacija priminė VW markės automobilio panelę, bet patiko ESP sistema, o pas volvo kažkokia panaši sistema yra? Ir ka gali pasakyti apie nauja man'a? Is vairuotoju puses tokie minusai: Salonas neisnaudotas. T.y vietos daug o tolko jokio nieko nepasidesi nes tuscios nesutvirtintos erdes. Automatas dirba nesklandziai: arba startuoja kaip arklys, arba paspaudi ir lauki kol sugalvos, tad negali pasitiketi juo. Greitis apribotas iki 85 km/h del to kad sutaupyti kura, bet kame taupymas? Per tam tikra laikotarpi t.y per xodke vairas su VOLVO padaro 650-700 km ir tai uztrunka per 9-10 h, su MAN pravaziuoja 550-600 km bet sutaupo 1 ltr dyzelio, imonei moka uz tai kad ji veza krovini, kuo daugiau isvez tuo daugiau gaus, tai kad su manu 3 krovinius nuvezi, su VOLVO per ta laika 4 krovinius. Trumpai apie MAN - kaina didele, eksplotacines islaidos dideles. Trumpai apie FH - kainos ir kokybes santykis nerealus, garantija ir aptarnavimas visoje europoje ir dauguma mazu miestu, bei kaina prieinama. Cia siaip ----- Volvo XC90 d5 '03 + chip Renault Megane II dci '04 ----- |
|
|
ArturasJo |
Написано 2013-06-11, 21:49
|
Klubo narys Город: Kaunas Сообщения: 3808 Вступил: 2010-01-05 |
Focus2002 @ 2013-06-07, 01:15 rašė: Eimas @ 2013-06-06, 19:24 rašė: O aš darbe apžiūrėjau naują MAN sunkvežimį. Skydelis ir integruota navigacija priminė VW markės automobilio panelę, bet patiko ESP sistema, o pas volvo kažkokia panaši sistema yra? Ir ka gali pasakyti apie nauja man'a? Is vairuotoju puses tokie minusai: Salonas neisnaudotas. T.y vietos daug o tolko jokio nieko nepasidesi nes tuscios nesutvirtintos erdes. Automatas dirba nesklandziai: arba startuoja kaip arklys, arba paspaudi ir lauki kol sugalvos, tad negali pasitiketi juo. Greitis apribotas iki 85 km/h del to kad sutaupyti kura, bet kame taupymas? Per tam tikra laikotarpi t.y per xodke vairas su VOLVO padaro 650-700 km ir tai uztrunka per 9-10 h, su MAN pravaziuoja 550-600 km bet sutaupo 1 ltr dyzelio, imonei moka uz tai kad ji veza krovini, kuo daugiau isvez tuo daugiau gaus, tai kad su manu 3 krovinius nuvezi, su VOLVO per ta laika 4 krovinius. Trumpai apie MAN - kaina didele, eksplotacines islaidos dideles. Trumpai apie FH - kainos ir kokybes santykis nerealus, garantija ir aptarnavimas visoje europoje ir dauguma mazu miestu, bei kaina prieinama. Cia siaip ----- Volvo XC70 D5 Auto '06 Volvo 480 S 2,0 Mech '93 Volvo 240 B230F Auto '87 Volvo 480 ES 1,7 Mech '91 Volvo 740 B234F Mech '88 Volvo 740 B200E Mech '89 ----- "Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety." Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927 |
|
|
ArturasJo |
Написано 2013-08-29, 23:15
|
Klubo narys Город: Kaunas Сообщения: 3808 Вступил: 2010-01-05 |
Besidomintiems sunki1ja technika. Savaitę laiko Naujos kartos Volvo FH bus Kaune. Taigi yra galimybė pačiupinėti sunkvežimį gyvai.
Skambinkit man į mobilų - laiką suderinsim. Редагировал ArturasJo 2013-08-29, 23:15 ----- Volvo XC70 D5 Auto '06 Volvo 480 S 2,0 Mech '93 Volvo 240 B230F Auto '87 Volvo 480 ES 1,7 Mech '91 Volvo 740 B234F Mech '88 Volvo 740 B200E Mech '89 ----- "Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety." Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927 |
|
|
gosaB |
Написано 2013-08-29, 23:51
|
Город: Siauliai Сообщения: 168 Вступил: 2011-04-11 |
FHo kabina irgi bestalkova, jai toli iki Actroso arba DAFo kabinu. Sahta kaip buvo taip ir liko + atsikisusi panele suvalgo gan ne mazai erdves. Naujas skidelis neinformativus. Furai pagrindas tachometras o ne speedometras, o dabar jis kazkoks mazas pasleptas po speedometru. Siaip masina nebloga , bet kaip ir visi turi savo + ir -. Bet kiekvienam pagal skoni.
----- V70 2,4D 2004' ----- |
|
|
andzeja |
Написано 2013-08-30, 08:12
|
Город: Vilnius Сообщения: 512 Вступил: 2012-07-20 |
Dar girdėjau, kad genda masiškai sankabos naujose volvo furose, nes visada privalai judėti nuo 1-mo bėgio... Garantinis nekeičia, nes kompas ten mato nuo kurio bėgio judama buvo.. Sunkiai firmoms sekasi perauklėti furistus, kad judėtų nuo 1-mo bėgio
Редагировал andzeja 2013-08-30, 08:13 ----- opel zafira B 2006 1.9 88 kw ex. volvo v70 II D5 120 kw ex. audi a6(c4) 2.5 TDI 85 kw ----- |
|
|
Neegzistuojantis vartotojas |
Написано 2013-08-30, 08:51
|
|
Tai cia tikrai nera volvo minusas, o vadylu bukumas..
----- |
|
|
rokonautas |
Написано 2013-08-30, 09:14
|
Город: Kaunas Сообщения: 178 Вступил: 2011-03-29 |
jei cia teisybe tada tikrai volvo minusas, pvz merse tusciam jau pats automatas duoda 6 pavara, o cia jei tuscias turiu pradet 1 tai i jokius remus netelpa
----- Volvo V70 2.5D ----- |
|
|
ArturasJo |
Написано 2013-09-02, 12:42
|
Klubo narys Город: Kaunas Сообщения: 3808 Вступил: 2010-01-05 |
Ir šiaip - Volvo ne tik kad nevažiuoja, bet netgi neužsiveda
----- Volvo XC70 D5 Auto '06 Volvo 480 S 2,0 Mech '93 Volvo 240 B230F Auto '87 Volvo 480 ES 1,7 Mech '91 Volvo 740 B234F Mech '88 Volvo 740 B200E Mech '89 ----- "Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety." Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927 |
|
|
raimuxa |
Написано 2015-04-17, 19:28
|
Город: Kaunas Сообщения: 14 Вступил: 2015-04-05 |
@ 2013-08-30, 10:51 rašė: Tai cia tikrai nera volvo minusas, o vadylu bukumas.. Ne vadylu o gamintoju bukumas. ----- V70 III, 2.4D 2008, 136 kw ----- |
|
перескочить в форум: |