Тема | Форум | Отв. | Последнее сообщение |
---|---|---|---|
S80 3.2 AWD 2007 ar gali sugesti tepalo lygio matavimas? | Variklis | 7 | 2020-12-14, 08:59 |
Purkstuku parametrai v70 2.4 d5 2004 m | Volvo V70-II, S60, S80, XC70/90 | 3 | 2020-10-04, 14:11 |
Purkštukų patikrinimo rezultatai | Variklis | 5 | 2019-07-03, 20:09 |
Purkstuku programavimas po keitimo | Variklis | 23 | 2018-05-13, 14:26 |
V70 II neatidaro purkštukų benzino | Elektra | 46 | 2017-10-22, 01:20 |
AutoVikingai.lt - Volvo ir Saab - švediškų automobilių klubas ir forumas | Technika | Pasidaryk pats (DIY) | Pasidaryk pats (Volvo remontas)
Кто присоединился? 1 Гости
D5 purkštukų 'abratkės' matavimas namų sąlygomis
|
|
Edvakas |
Написано 2013-01-06, 19:39
|
Город: Vilnius Сообщения: 2224 Вступил: 2010-04-23 |
Su švogeriu sugalvojome pamatuoti kokia yra mūsų purkštukų 'abratkė'. Tam nėra būtini kažkokie specialūs įrankiai ar sugebėjimai.
Norint pamatuoti grįžtamo kuro kiekį, jums reikės 5 švirkštų (max 50ml talpos), 5 šlangučių (vidinis diametras 8mm) ir kažkokio pagrindo ant ko tuos švirkštus norėsite sukabinti. Švirkštų pajungimo pavyzdys: Tada reikia nuo purkštukų nuimti grįžtamojo kuro vamzdelį ir ant purkštukų užmauti savo matavimo 'prietaisą' Viską pajungiate ir užkuriate variklį lygiai 1 minutei. Tada gesinate variklį ir einate žiūrėti rezultatų. Vida rašo, kad purkštuko 'abratkė' neturi viršyti 40ml per 1min. Kitam forume radau informaciją, kad taip pat labai svarbu gražinamo kuro kiekio tolygumas tarp skirtingų cilindrų (turi būti iki 30% skirtumas). P.S. Reiktų pasimatuoti pačios šlangutės talpą ir ją sugraduoti, nes jeigu abratkė bus nedidelė, tai kuras gali net nedaeiti iki pačio švirkšto, taigi visą gražinto kuro kiekį reiks pamatuoti pačioje šlangutėje. Ten šlangučių apačioj šiek tiek matosi kaip kyla dyzelis Jeigu iškils klausimas kaip numauti grįžtamojo kuro vamzdelį: Su replytėmis (arba pirštais) ištraukiate metalinį fiksatorių matomą nuotraukoje ir vamzdelis nusiima keliant jį į viršų. Редагировал Edvakas 2013-01-06, 19:47 ----- ----- |
|
|
Neegzistuojantis vartotojas |
Написано 2013-01-06, 20:00
|
|
tai kokie rezultatai?
----- |
|
|
Edvakas |
Написано 2013-01-06, 20:28
|
Город: Vilnius Сообщения: 2224 Вступил: 2010-04-23 |
Parašiau kitoj temoj apie valiklį.
----- ----- |
|
|
Johny |
Написано 2013-01-08, 20:36
|
Город: Vilnius Сообщения: 4263 Вступил: 2008-01-06 |
Ant karsto variklio matuoti yra beprasmiska - visas blogumas griztamuju "islenda" kai variklis buna saltas (po nakties, kai minusas ir pan)
Редагировал Johny 2013-01-08, 20:36 ----- Volvo V70II d5 (daily) Volvo 940 / 2.3 Turbo 250HP (kolkas) / Estate (FunCar) Pakabos, stabdžių, smulkus variklių remontas, padangų montavimas, suvirinimo darbai https://www.faceb...hnyGarazas ----- Vilnius, 860339105 |
|
|
Edvakas |
Написано 2013-01-08, 20:54
|
Город: Vilnius Сообщения: 2224 Вступил: 2010-04-23 |
Johny @ 2013-01-08, 20:36 rašė: Ant karsto variklio matuoti yra beprasmiska - visas blogumas griztamuju "islenda" kai variklis buna saltas (po nakties, kai minusas ir pan) Iš tikrųjų pamatuoti labai paprasta, kai pasidarai ta 'mini stendą', tai galima tą daryti kad ir kas savaitę Jei tik yra tam poreikis Aš jau kuriam laikui ramus dėl purkštukų ----- ----- |
|
|
andzeja |
Написано 2013-07-03, 15:28
|
Город: Vilnius Сообщения: 512 Вступил: 2012-07-20 |
Edvakai, o kam tie švirkštai, jei iki jų degalai nedaeina? Noriu irgi pasimatuoti. Kažkur mačiau filmuką internete, kur iškart švirkštą įkiša į abratkės skyles, nereikia vamzdelių, gal turi kas linką?
----- opel zafira B 2006 1.9 88 kw ex. volvo v70 II D5 120 kw ex. audi a6(c4) 2.5 TDI 85 kw ----- |
|
|
Edvakas |
Написано 2013-07-03, 16:26
|
Город: Vilnius Сообщения: 2224 Вступил: 2010-04-23 |
Švirkštai buvo atsargai, jeigu abratkės būtų daugiau negu šlangutės ilgis
----- ----- |
|
|
eddi |
Написано 2013-07-03, 17:30
|
Город: vilnius Сообщения: 291 Вступил: 2012-05-21 |
Edvakai gal rastum laiko patikrinti mano purkstukus su obratke?biski dumija kai duodu gazo.del sviantos ramybes noreciau suzinoti savo purkstuku bukle.
----- volvo s60 2.4D 96kw 2003m. toyota corolla verso 2004m. ----- |
|
|
Edvakas |
Написано 2013-07-03, 19:10
|
Город: Vilnius Сообщения: 2224 Вступил: 2010-04-23 |
Tikrinimo "aparatas" stovi pas švogerį Elektrėnuose, tai nebent kada nors parsivesčiau.
O šiaip tai abratkę reiktų tikrinti šaltam varikliui ir pageidautina prie minusinės temperatūros, nes tada labiausiai pasimato jų bėdos. Vasarą manau geri parametrai bus. O jei noras labai didelis, tai nusipirk šlangučių ir galėsiu padėti/pakamandavot iš šono kaip pasimatuot ----- ----- |
|
|
eddi |
Написано 2013-07-03, 22:03
|
Город: vilnius Сообщения: 291 Вступил: 2012-05-21 |
nera dideles butinibes,tesiog galvojau viska turi ir padetum patikrinti.bet jeigu sakai kad reikia prie salciu geriau tikrinti ir ant salto variklio,tai gal ir palauksiu tokiu oru.
----- volvo s60 2.4D 96kw 2003m. toyota corolla verso 2004m. ----- |
|
|
andzeja |
Написано 2013-08-13, 17:11
|
Город: Vilnius Сообщения: 512 Вступил: 2012-07-20 |
Edvakai, jau išsiaiškinau kad 50 ml švirkštai parduodami veterinarinėse vaistinėse, o kur vamzdelius paimti? Senukai ar dar kur yra?
----- opel zafira B 2006 1.9 88 kw ex. volvo v70 II D5 120 kw ex. audi a6(c4) 2.5 TDI 85 kw ----- |
|
|
Edvakas |
Написано 2013-08-15, 20:15
|
Город: Vilnius Сообщения: 2224 Вступил: 2010-04-23 |
Realiai didelių švirkštų praktiškai nereikia, nes su normalia abratke tai to dyzelio lieka tik pačioje šlangutėje.
Šlangučių turėtų turėti beveik kiekviena autodetalių parduotuvė, tikriausiai ir senukai. ----- ----- |
|
|
andzeja |
Написано 2013-08-15, 22:11
|
Город: Vilnius Сообщения: 512 Вступил: 2012-07-20 |
Vakar pamatavau purkštukų "abratkes". Rezultatai tokie:
1 purkšt. (3 kategorija) - 4.7 ml 2 purkšt. (2 kategorija) - 3.5 ml 3 purkšt. (2 kategorija) - 7.8 ml 4 purkšt. (2 kategorija) - 4.8 ml 5 purkšt. (3 kategorija) - 3.5 ml Ką apie tai manote? ----- opel zafira B 2006 1.9 88 kw ex. volvo v70 II D5 120 kw ex. audi a6(c4) 2.5 TDI 85 kw ----- |
|
|
ArturasJo |
Написано 2013-08-16, 01:13
|
Klubo narys Город: Kaunas Сообщения: 3808 Вступил: 2010-01-05 |
andzeja @ 2013-08-16, 00:11 rašė: Vakar pamatavau purkštukų "abratkes". Rezultatai tokie: 1 purkšt. (3 kategorija) - 4.7 ml 2 purkšt. (2 kategorija) - 3.5 ml 3 purkšt. (2 kategorija) - 7.8 ml 4 purkšt. (2 kategorija) - 4.8 ml 5 purkšt. (3 kategorija) - 3.5 ml Ką apie tai manote? http://www.autovi...51506 Measuring the return flow: The return flow must be measured for one minute. Start the engine. Allow the engine to idle for one minute. Switch off the engine. The return flow must be max. 40 ml per cylinder. If the return flow is below 40 ml, install the return line on the injectors. If any of the injectors has a greater return flow than 40 ml, it must be replaced ----- Volvo XC70 D5 Auto '06 Volvo 480 S 2,0 Mech '93 Volvo 240 B230F Auto '87 Volvo 480 ES 1,7 Mech '91 Volvo 740 B234F Mech '88 Volvo 740 B200E Mech '89 ----- "Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety." Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927 |
|
|
deXter |
Написано 2013-10-06, 11:39
|
Город: Vilnius Сообщения: 126 Вступил: 2013-08-21 |
Ar įmanoma namų salygomis patikrinti 2.5TDI purkštukus panašiu būdu?
----- Volvo S70 2.5TDI '97 ----- I roll |
|
|
ArturasJo |
Написано 2013-10-06, 20:24
|
Klubo narys Город: Kaunas Сообщения: 3808 Вступил: 2010-01-05 |
deXter @ 2013-10-06, 13:39 rašė: Ar įmanoma namų salygomis patikrinti 2.5TDI purkštukus panašiu būdu? O kokia prasmė 2,5 tdi tokiu būdu tikrinti? Ką iš to sužinosi? 2,5 tdi elementariai su purkštukų tikrinimo "pompa" tikrinasi. ----- Volvo XC70 D5 Auto '06 Volvo 480 S 2,0 Mech '93 Volvo 240 B230F Auto '87 Volvo 480 ES 1,7 Mech '91 Volvo 740 B234F Mech '88 Volvo 740 B200E Mech '89 ----- "Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety." Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927 |
|
|
deXter |
Написано 2013-10-06, 21:10
|
Город: Vilnius Сообщения: 126 Вступил: 2013-08-21 |
Galima plačiau? Ačiū.
----- Volvo S70 2.5TDI '97 ----- I roll |
|
|
ArturasJo |
Написано 2013-10-06, 22:05
|
Klubo narys Город: Kaunas Сообщения: 3808 Вступил: 2010-01-05 |
deXter @ 2013-10-06, 23:10 rašė: Galima plačiau? Ačiū. http://www.autura...stuku Редагировал ArturasJo 2013-10-06, 22:18 ----- Volvo XC70 D5 Auto '06 Volvo 480 S 2,0 Mech '93 Volvo 240 B230F Auto '87 Volvo 480 ES 1,7 Mech '91 Volvo 740 B234F Mech '88 Volvo 740 B200E Mech '89 ----- "Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety." Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927 |
|
|
pow |
Написано 2013-12-18, 20:25
|
Город: Vilnius Сообщения: 1 Вступил: 2013-08-25 |
Sveiki. Pamatavau ir as savo abratke. pasakykite ka manote:
1 purkšt. - 4 ml 2 purkšt. - 12 ml 3 purkšt. - 11 ml 4 purkšt. - 7 ml 5 purkšt. - 4,5 ml ----- Volvo S60 D5 ----- |
|
|
RaimisB |
Написано 2013-12-18, 20:34
|
Город: Vilnius Сообщения: 356 Вступил: 2013-02-26 |
pow @ 2013-12-18, 20:25 rašė: Sveiki. Pamatavau ir as savo abratke. pasakykite ka manote: 1 purkšt. - 4 ml 2 purkšt. - 12 ml 3 purkšt. - 11 ml 4 purkšt. - 7 ml 5 purkšt. - 4,5 ml ArturasJo @ 2013-08-16, 01:13 rašė: The return flow must be max. 40 ml per cylinder. If the return flow is below 40 ml, install the return line on the injectors. If any of the injectors has a greater return flow than 40 ml, it must be replaced kol kas nekeisk dar purkstuku Редагировал RaimisB 2013-12-18, 20:35 ----- ex850GLT; exV70TDI; ex V50 1,6D; XC70 D5, V60 PlugIn D6 Defender 90, Defender 110. ----- RaimisB XC70 '06 D5 136kW, AT, Ocean Race V60 Plug In '15 D6 |
|
перескочить в форум: |